Şimdi Ara

Turknet tarafindan Twitter'dan ENGELLENDİM! YAZIKLAR OLSUN!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bunu herkes gorsun de ne kadar ahlaksiz bir firma olduklari goz onune serilsin.

    6 aralikta internetim gitti ve ayni gun yarim saat bile gecmeden ariza kaydi biraktim. Bugne kadar gecen surecte, surekli durumla ilgili kendilerine yazdim, sallamasyon cevap verip durdular. Ne telefondan aradilar, ne sms attilar, ne mail gonderdiler. Hicbir sey. Ariza kaydim tam 6 araliktan bu yana hicbir sekilde ilerlemedi. İsim geregi internete ihtiyacim var ve internetsiz gecen her gun bana maddi olarak zarar demek.

    Bu zamana kadar surekli konuyla yakindan ilgileniyoeuz veya bu durumu tekrar ekibimizle gorusecegiz diyerek surekli ilgisiz davranmaya devam ettiler. En son 4 gun once, arizanin son asamaya geldigini ve en kisa surede donus saglanacagini soylediler. Aradan 4 gun gecti, artik canima tak etmeye basladi, sabah 8 de direkt sordum durum nedir diye. Konu hakkinda bilgi alip size geri donus yapacagiz dediler. Aksam oldu ve gene kimse dobmedi, gene salladilar. Artik cildirdim, kafalari yedim. Sinirimden allah belanizi versin diye siraladim twitterda. Fakat asil sebep kesinlikle bu degildi. Diger magdurlarla da konusuyorduk ve daha da buyuk tepki dağı olusacagibi anlayinca Twitter destek sayfasindan bloklandim ve artik arizama cozum bulabilecegim hicbir mecra kalmadi. Burada zaten kimse ilgilenmiyor.

    2 tane hizmet sikayeti birakmistim utanmadan sorun çözülmüştür yazip destek kayitlarimi kapatmislar. Yaziklar olsun sizin gibi insanlari kerizlemeye odaklanan firmaya.

    İnternetsizim, ariza kaydima hicbir cozum uretilmedi ve bundan sonra da hicbir sekilde ilgilenmeyecekler, utanmadan da fatura talep ediyorlar.

    Arkadaslar ne yapmaliyim? Sinirden agliyorum artik su an, bu kadar ahlaksiz, kifayetsiz olunmaz ya. Yalvaririm bir sey onerin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Kapatın, kurtulun. Yarın iptal faksımı çekip kurtulacağım bu gereksizlerden.



    http://www.vodafone.com.tr/Net/evde-internet.php#fiber#fiber-tarifeleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal etmeye kalksanız onunla da günlerce uğraştırırlar. Bu yüzden iptal etmekle falan uğraşmayın direk başka bir iss ye başvurun. Başvurduğunuz iss yapsın Türknet'den geçiş işlemlerini(tabii yapıyorlarsa orasını bilemiyorum önce sorun). Kötü bir deneyim yaşamışsınız şahsen böyle bir şey yaşamak istemezdim kötü bir durum. Allah sabır versin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 18 Aralık 2017; 20:16:43 >
  • yapıyorlar bu çirkinliği sosyal medya hesaplarından olumsuz yorum yazarsanız banlıyorlar sizi.
    btk ya yazın okkalı bir ceza kapıda.
  • Bende aynı problemler oldu 08502883030 u ara kobi müşteri hizmetleri ama muhattap var ağzına geleni say hocam ben de bugün iptal dilekçesini yolladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suleyman_23 kullanıcısına yanıt
    hocam kobi den açmıyorlar ki numarayı bireysel diye 0850 288 80 80 i arayın diyor ? siz kobi misiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    hocam kobi den açmıyorlar ki numarayı bireysel diye 0850 288 80 80 i arayın diyor ? siz kobi misiniz ?

    Abonesi olmayan bir numaradan aramanız gerekyor sırası ile 1 2 0 dı galiba arkadaşınızın umarasından veya aile yakınlarnız numarasından arayabilirsiniz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Superonline ve Twitter sorunu
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • suleyman_23 kullanıcısına yanıt
    o zaman tamam normalde sıkıntı yaşayınca onları arıyordum sağolsunlar onu da kapatmışlar yeni abone de diyemiyorsun ya da farklı abone eskiden Tc kimlik olarak 00000000000 girince sistem şaşırıp bağlıyordu şimdi onu da yapmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Himura Battousai

    Bimer üzerinden detaylı bir şekilde şikayetimi ilettim. Umarım bir işe yarar.

    Hocam beni de bir buçuk aydır geri iade için oyalıyorlardı. BTK'ya şikayet ettim. BTK Türknet'e göndermiş ancak 25 gündür halen cevaplanmamış şekilde duruyor. 3 gün önce Bimer ve Cimer'e BTK'nın Türknet tarafından mağdur edilmemize göz yumduğunu yazdım. Bir gün sonra tutar faturadan düşüldü. Artık kendileri mi iade etti yoksa şikayetim üzerine mi bilemiyorum. Ama BTK şikayeti halen cevaplanmamış görünüyor.



    Dilekçe kanuna göre 15 gün içerisinde cevap yazılması gerekiyor. Cevap verilmediği takdirde suç duyurusunda bulunulabiliyor. Bimer ve Cimer şikayetlerinde bu kanun işletiliyor ancak BTK şikayetlerinde bu kanuna uyma zorunluluğu var mı bilemiyorum. Yine de en etkili mercii Bimer ve Cimer gibi duruyor.



    Buradaki haberde BTK'nın şirketlere gönderdiği şikayetlere 15 gün içinde cevap yazmaları zorunlu diyor. Ama gördüğümüz gibi böyle bir uygulama yapılmıyor. 25 gündür halen cevaplanmamış. İlk şikayetim ise 20 gün sonra cevaplanmıştı.



    http://aa.com.tr/tr/ekonomi/btkya-sikayetler-azaldi/77935

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, sorun ile alakalı olarak PM üzerinden iletişime geçilmiş ve yaşanılan sorun çözülmüştür. Bir sorun yaşamanız durumunda tüm kullancılarımız bize PM üzerinden kolaylıkla ulaşabilirler. Tüm sosyal medya ekibi olarak elimizden geleni yapıyoruz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.