dün (18/06/2022) öğle saatlerinde evdeki internetimiz(fiber kullanıyoruz) kesildi. hemen fiber destek hattını aradık. binada diğer dairelerde aktif internet olduğu bizim daire içinde sorun olduğunu ilettiler. bugun(19/06/2022) saha ekibinden bir arkadaş sorunumuzu incelemek için geldi. bizzat turknet personelinin tespitini söylüyorum. 18/06/2022 tarihinde binamızda bir daire daha turknet fiber üyeliği açtırmış. kuruluma gelen saha ekibi(kurulum başı para alıyorlar) boş port olmadığını görünce benim dairemin internet kablosunu iptal ederek yeni daireye bana tahsisli porttan internet vermiş. benım mağdur olduğumu bildiği halde hiç bir uyarı bildiri yapmadan da gitmiş. tekrardan turknet fiber hattını arayıp durumu anlattığımda kabahatli olduklarını kabul ettiler. internetin ne zaman düzeleceği belli değil. |
turknet ve saha ekibinin ahlaksızlığı
-
-
Bu nedir la
Yeni müşteri almak için eski müşteriyi doğruyorlar resmen. -
Bunu yapan saha ekibine ceza kesicek firma bir daha yapmayacak.
-
1 ay maaşını kesin bakalım tekrar öyle öküzlük yapıyor mu görürüz...
-
Merhaba, yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim için üzgünüm. Ben de ayrıca kontrol edebilmem ve üst birimlere durumu iletmem adına PM üzerinden konu linki ile müşteri numaranızı paylaşır mısınız? -
TurkNet fiberi mi ? Turk Telekom fiberi mi ?
-
turknet fiber
-
ilettim
-
Kontrol ederek yardımcı olacağım -
Bu ne saçmalık ya, adam o portun sahipli olduğunu görmemiş mi ? Çok sorun değil hocam, VDSL'de olduğu gibi port tanımlaması zaten yok, hepinizin fiberi bir ışık prizması ile birleşip aynı fiberden ilerliyor. O yüzden gelip düzeltirler. ama yani gerçekten çok ayıp böyle bir hata yapması
-
dar ağacında
-
önceki iş yeri TT sanırım
-
Oha lan ne kadar iğrenç bir durum. Ben olsam kişi hakkında dava da açardım galiba, hatta hem kuruma hem de kişiye.
-
Buradan anlayın bir işe yaramadıklarını.
-
-
Hocam kabloyu çeken de, sonradan gelip kabloyu çekmişler diyen de aynı firmanın elemanı değil mi? O bölgeye bakan kişiler aynı ekiptir zaten. Sizin bu işlerin üzerine hukuk departmanınız ile gitmeniz lazım esasen bunun benzeri kaç tane konu okuduk forumda. Telekom Türknet in kabloları çekip gidiyor sonra Türknet müşterisi mağdur oluyor dendiğinde de bunun yanlış olduğunu, hukuksal zeminde hak aranırsa destekçisi olacağımızı yazdık hatta. E şimdi sizin saha ekipleri adına destek olduğunuz firma bunu yapmaya başlamışsa artık hukuk biriminizi bu konunun üzerine alma zamanı gelmemiş midir? Yoksa yine ilgili firma ile aranızdaki diyalog basit uyarılarla geçiştirilecek midir ben merak ediyorum.
Dikkat ederseniz bir ekip arkadaşının yaptığını öteki ekip arkadaşının müşteriye gammazlamasına da hiç değinmedim. Kurumsal kültürün sıfır olduğu yerlerde bu tarz durumlarla karşılaşmak çok olasıdır elbette. Ancak kim ucuza bu işi yapmayı kabul ederse onunla sözleşme imzalanıyor ve sonra ardı arkası gelmeyen şikayetler yığılıyor sisteminize. Herkesin emeğine saygım sonsuz ama bir değil iki değil be hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 21 Haziran 2022; 14:21:3 >
-
Merhaba, müşterimiz ile ekiplerimiz iletişime geçerek sorun çözümlenmiştir. Ben de ayrıca PM üzerinden kendisi ile görüşme sağladım. Gerekli müdahale sağlanmıştır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 21 Haziran 2022; 16:52:17 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
1 ay maaşını kesin bakalım tekrar öyle öküzlük yapıyor mu görürüz... |
Bunu yapan saha ekibine ceza kesicek firma bir daha yapmayacak. |
Bu nedir la
Yeni müşteri almak için eski müşteriyi doğruyorlar resmen. |
Benzer içerikler
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- modemden cızırtı gelmesi
- ev interneti başka operatöre taşıma
- pon ışığı yanmıyor
- turknet whatsapp hattı
- turkcell abone sayısı
- wifi hızlandırma
- statik ip
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- gigafiber nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X