Şimdi Ara

TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,
    sizlere Türk Net ve Türk Telekom ile yaşadığım olaylar zincirini anlatıyorum.
    Mart 2018 de yeni bir eve taşındım ve Nisan 2018 de internet bağlatmak istedim. Boş Port olmadığından dolayı internet bağlatamayacağımı ve zaman zaman Türk Telekom’u arayıp sormamı istediler. Abartısız 100 e yakın kez aradım. Bölge Telekom müdürlüğüne 2 kere gittim ilkinde abonelik sözleşmesi yaptırdılar( ihtiyacı anlamak için formalitedenmiş). Türk Net ve diğer operatörler ile de defalarca konuştum. Türk Net’in sitesinden port durumunu adres bazlı sorgulayabiliyorsunuz, her gün 2-3 defa bıkmadan kontrol ettim.
    Ta ki 15.04.2019 tarihine kadar. Evet, tam 12 ay sonra Türk Net sitesinden kontrol ettiğimde boş port olduğunu gördüm ve abonelik başlatmak için cep telefonundan Türk Net’i, sabit telefondan Türk Telekom'u aradım ve port boşluğu olduğunu onayladılar. Fiyat ve taahhütsüzlükten sebeple Türk Net’i tercih edip onlar ile işlemlere VDSL başvurusu olarak devam ettim.
    TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )
    TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )
    Telefondaki arkadaşa durumu izah ettim ve "Şu an bu port bana rezerve olacak ve internetim gelecek dimi?" dediğimde "evet kimlik doğrulama aşamasını geçelim port size tahsis edilecek" dedi ve aşamayı geçtikten sonra "bu port artık sizindir başkası alamaz" dedi."
    Bende gönül rahatlığıyla işlemlere devam ettim sonuçta 12 aydır bekliyorum. Modemimi sipariş ettim. Abonelik başvurumdan 2 saat sonra baktığımda port uygunluğu kalmadığını gördüm ama çağrı merkezi ile rezerve muhabbetinden dolayı çokta takmadım.
    16 Nisan 11:40'ta evraklarım teslim edildi.
    TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )
    16 Nisan 15:38'de yani 1 gün sonra Türk Telekom ekipleri aradı binama kablo çekileceğini söylediler. Bu kadar hızlı olmasına şaşırmıştım. Numara tahsis ettiler.
    TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )
    Türk Net’ten 16 Nisan 17:24'te bir SMS geldi ve gelen cevap "bölgenizdeki altyapı sorunları sebebiyle hizmetinizi başlaması biraz gecikiyor, bekleyin..."
    TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )
    12 ay bekledikten sonra tamamen çılgına döndüm ve nedir bu sorun dediğimde "Türk Telekom size kullanılmış bir numara tahsis etmiş yeni bir numara verilecek" dendi.
    TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )
    Yeni numara verilene kadar geçen süreçte port ile ilgili sorularım oldu ve cevap vermediler.
    TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )
    18.04.2019 11:49’da Türk Telekom ekipleri tekrardan geldi hattımı farklı bir numara ile yeniden çektiler.
    Numara Türk Net’in sistemlerine 19 Nisan 12:40 ta işledi ve internet başvurusu yaptıklarını 48 saat beklemem gerektiğini söylediler.
    TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )
    20 Nisan 17:54’te VDSL olarak yaptığım başvurunun( evraklarda her yerde VDSL yazıyor)altyapı uygunsuzluğu nedeniyle ADSL’e çevirdiklerini 48 Saat beklememi söylediler.
    TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )
    Yine bir sürü kava gürültü ama olsun dedim ADSL’de gelse gelsin artık şu internet sonra çeviririm VDSL’e ( öyle dediler)
    4 gün sonra 24 Nisan 13:31’de boş port olmadığından işlemlere devam edemediklerini, aboneliğin yapılamadığını ve beklemem gerektiğini söylediler.
    TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )

    Türk Net ile görüştüm ve sorunun Türk Telekom kaynaklı olduğunu kendilerine öncelik vermediğini port’ların dolu olduğunu söylediler.
    Hâlbuki abonelik daha başlamadan telefonda port’un benim olduğunun teyidini Türk Net çalışanlarından almıştım.

    Türk Telekom ile görüştüğümde sorunun tamamen TürkNet abonelik işlemi yaparken ki yanlışından kaynaklı olarak port’un rezerve edilmediğini söylediler.
    Yapmaları gereken internet port başvurusu iken;
    İlk olarak telefon, sonradan internet başvurusu ( aradan 2 gün geçmişti ve abonelikten 1 saat sonra port bittiğini görmüştüm ) yaptıklarından dolayı bu şekilde port’un rezerve edilemediğini, öncesinde İnternet başvursalardı böyle olmayacağını ilettiler.

    Şimdi arkadaşlar ben ne yapayım? Kimi nereye şikâyet edeyim? Türk Net’in bu yalan beyanı mahkemeye versem işe yarar mı?
    Keşke 2 katı para verip Türk Telekom’dan başvuru yapsaymışım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gp0n5 -- 25 Nisan 2019; 12:10:27 >







  • Her 2 kurumuda BTK ya şikayet ettim. sonuç gelmediği taktirde mahkemeye kadar gideceğim. 10'larca 100'lerce mağdur vardır.
    Sizlerden ricam konuyu öne çıkartıp daha fazla kitlenin görmesini sağlamanız.
  • Merhabalar, öncelikle hizmetinizi başında yaşamış olduğunuz sorununuz nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bende hizmetinizi detaylı olarak inceledim ve çözüm uzmanlarımıza incelettirdim. Sistem üzerinde 25381862 numaralı açılan kaydınız içerisinde satış esnasında yapılan çağrınız da dinlenerek size bir geri dönüş yapılmış.

    "Talebinizi inceledim. Ancak bu aşamada satış sırasında sizlere yanlış bir bilgi verilmemiştir. Altyapınız bu hizmete uygun ancak port doluluğundan dolayı işlem sağlanmamıştır. Bu aşamada herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Anlayışınız için teşekkür eder , iyi günler dilerim."

    Bu bilgi direkt olarak yerel operatörden alınan bilgidir. Port durumlarına biz müdahale edemiyoruz. Port ekleyemiyoruz.
  • 15.04.2019 saat 11:40-12:00 arasında gerçekleştirilen konuşmayı sorduğum soruları ve cevapları dinleyiniz. İnternet aboneliği yerine telefon aboneliği yapıp, 2 gün sonra internet başvurusu yaptığınızdan dolayı tüm bu sorunlar.
    Hakem heyetine savunmanızı yaparsınız.
  • hakem heyetinden nasıl bir karar bekliyorsun? Türknet'e cezai yaptırım falan mı ? öyleyse hiç umut bağlama bundan hiçbir şey çıkmaz
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Konuyu gercekten okudunuz mu?

    Okuduysaniz yaptiginiz aciklamanin konu sahibinin bahsettigi musait portun duzgun rezerve edilmeyisinin nedenini icermesi gerekirdi, sonucunu degil. Sonucu zaten yazilmis.
  • Bazen port arzaya veriyorlar tandiklar internet aldigi zamanda arza dan cikiyor port vdsl port az oldugu için
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    Hep bu kafadaki zihniyetler yüzünden firmalar istediği şekilde davranmıyor mu zaten? Az mücadele edin. önünüze koyan tabaktan yemeyin, siz seçin o tabakta neler olacağını hatta tabağı...
  • herdem09 kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    klasik cevaplarından yoruldum artık zaten. okumadan geçiyorum onların yaptığı gibi.
  • Mücadelenin sonucunu da buraya yazarsın.dediğimden farklı bir şey çıkarsa senden özür dileyeceğim
  • TürkNet Yalan Beyan, yerine getirilmeyen taahhüt.( resimler ile )

    Tüketici mahkemesine şikayet ettim, beklemedeyim.
    BTK şikayetim her zamanki gibi direkt olarak kuruma iletildiği için boş cevap verdiler. BTK bakmıyor bile yazılanlara. Cimer'e yazınca BTK ya yönlendiriyor.
    Yinede tekrardan şikayette bulundum.
    Tüketici de olumsuz cevap verir ise Asliye Hukuk Mahkemesine gideceğim




  • TürkNet'te abonelik iptal işlemlerini gerçekleştirdim. Aramalarını bekliyorum. Daha başında sorunlu olduğum kuruma güvenip devam edemezdim. Türk Telekom'dan ön başvuru yaptım, suyu kaynağından içelim. İnternette tonlarca Türk Net ile ilgili sorun, şikayet var. Yavaşlık, yüksek ping, arızalar vs. En azından Türk Telekomda 24 saatten fazla süren arızalarda para iadesi alabiliyorsunuz. Her an ulaşabiliyorsunuz.
    Ucuz ete aldanıp zehirlenmeyin.
  • Evet Türknet pişmanlıktır
  • Merak edenler için, süreç tüketici heyetinde devam ediyor. Savunma bekleniyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.