Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER İLK SAYFA GÜNCEL (616. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: redloves Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.385
Cevap
282
Favori
625.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
18. Sırada  bugün en iyi #6
Sayfa: önceki 614615616617618
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BenFero kullanıcısına yanıt
    Taahhüt verdiniz mi? Yani taahhüt gözüküyor mu
  • kml_77 K kullanıcısına yanıt

    bu paket nereden çıktı? kişiye özel mi?

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Telekom bayisi paylaşmış detaylarla ilgili bilgim yoktu ama hit 15 yaş altı için oluyormuş uygulanıyor mu bilmiyorum

  • Şuyo Derler Adıma kullanıcısına yanıt
    Hocam müşteri temsilcisi ideal prime tarifesini 212 tl karşılığında tanimlayacagini söyledi. 5555 e SOZ yazıp gönderiyorum şu şekilde mesaj geliyor.
    Degerli musterimiz, mobil hattinizin tarifesinde taahhudunuz bulunmakta olup tarifenizin aylik ucret taahhut indiriminden yararlanmaktasiniz. B001
    Ama mobil uygulamaya girip taahhüt bölümüne baktığımda herhangi bir taahhutunuz bulunmamaktadır diyor. Güncel fatura tutarında 59.44tl görünmekte.
  • Şuyo Derler Adıma kullanıcısına yanıt

    faturasızdan faturalıya geçişte müşteri hizmetleri onayı ardından söz onayı mı gerekiyor? ya da müşteri hizmetlerine siz tarifeyi tanımlayın ben mesajla kendim geçerim mi diyoruz? nasıl işliyor taahhüt sistemi telekom'da pek anlayamadım hocam.

  • az önce TT MH'ni aradım. bakın dedim 5-6 yıldır severek TT'yi kullanıyorum. bana teklif ettiğiniz tarifeler çok pahalı. yoksa ya turkcell'e ya da vodafone'a geçmek zorunda kalacağım dedim. umurlarında bile olmadı. bana yol göründü.

  • johnny lenn kullanıcısına yanıt
    Çoğu zaman türk telekomda Mesaj yollayarak taahhüt veriliyor bazen kendiliğinden de oluyor ama çoğunluk SMS yollayarak oluyor
  • BenFero kullanıcısına yanıt
    Bende de 44 lira oldu güncel tutar anlamadım ama bende taahhüt yok daha yarın sabah onaylarım taahhüt mesajını
  • Şuyo Derler Adıma kullanıcısına yanıt
    Hocam biraz önce müşteri hizmetleri ile tekrar görüştüm. Dedim 5555 e söz yazıp gönderdim taahutunuz bulunmaktadır diye mesaj geldi ama mobil uygulamada taahhüt görünmüyor dedim. Tekrar kontrol etti evet taahutunuz sisteme geçmiş ama büyük ihtimalle ilerleyen saatlerde mobil uygulamada görünür dedi. Rakamı teyit ettim 212tl + tkü olarak tanımlanmış dedi.
    Sizde işlemi müşteri hizmetlerinden yaptirmissiniz ama 5555 den mesajla taahhüt vermeniz gerektiği bana biraz garip geldi.
    Benim bütün işlemi müşteri temsilcisi kendisi yaptı.
    Ayrica ilk 30 gün içinde 5555 e HEDIYE 20 yazıp gönderince 1 sefere mahsus 30 günlük hediye 20GB internet tanimlandigini belirtti. Bu hediyeye almayı unutmayın.
  • Arkadaşlar 1 ay dolmadan futurasızdan faturalıya geçme olabiliyor mu acaba? Yine 80 tl ceza verip falan geçilebiliyor mu acaba
    Not: Geçiş olmuyormuş 1 ay dolmadan. Bize vodafone ve turkcell yolu göründü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LacWer -- 26 Kasım 2024; 22:52:51 >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Geçiş için yarını beklemek daha avantajlı sanırım.
  • Arkadaşlar operatör taşımayla Türk telekom’dan şöyle 200 TL’ye nasıl bir tarife vardır
  • johnny lenn kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetleri genelde hepsini ayarlıyor siz sadece kullanıyorsunuz

  • Averell Dalton kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle yarın oldu zaten  

  • MEMATİ kullanıcısına yanıt

    Pttcell 10 gb tarifesi 212 TL.

  • Better Call Berger kullanıcısına yanıt

    turk telekom'dan gecislerde sorun yapmiyorlar degil mi ?

  • streamin S kullanıcısına yanıt

    Net bilgi yok kimisi sorun olmadığını söylüyor en doğrusu pttcell ile görüşmek.

  • Dün gece adıma kayıtlı diğer hattıda ideal prime 35gb tarifesine geçirmek için müşteri hizmetlerini aradım.


    O hattım 15 kasımda turkcell faturalıdan türktelekom faturasıza geçmişti hoş 25gb 115 tl ye tanımlı olarak oğlum kullanıyor.


    Müşteri temsilcisi bağlandı dedim 1 saat önce kullandığım hattımı ideal prime 35gb 212 tl faturalıya geçiş sağladınız diğer hattımıda aynı tarifeye geçirmek istiyorum dedim.


    Müşteri temsilcisi bakalım bir tarife görünüyomu dedi biraz bekledikten sonra dediki hattınız türktelekom faturasıza 15 kasımda geçiş sağlamış 30 günü doldurmadığınız için şuan faturalı tarifelere geçiş sağlayamıyoruz 16 aralıkta ararsanız yardımcı olalım dedi ve görüşmeyi sonlandırdık.


    Faturasıza geçen arkadaşlar faturalı uygun fiyatlı tarifelere geçmek için faturasızda 30 günü doldurduktan sonra mobil uygulama yada web sitesinde sana özel bölümüne uygun fiyatlı tarifelerin düşmesini beklemeden direkt olarak müşteri hizmetleri ile görüşme yaparak geçiş sağlayabilirler.





  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    linked in vs bile yazdım ben ceo dönüş yapmadı. tüketici şikayeti oluşturdum.uygulamada ne teklif çıkıyorsa o dediler.

    dün turkcell e taşıdım. türk telekomdaki tekliflerin hepsi kayboldu :)

  • 
Sayfa: önceki 614615616617618
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.