Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER (İLK SAYFA GÜNCEL) (618. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Rophe42 , ROLLING STONES Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 6 Misafir - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.497
Cevap
285
Favori
630.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
26. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 616617618619620
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @krkmz1666 imdadıma yetiş hocam faturalıda 2 hat var 59 günü kalmış var mı ucuza geçiş yapabileceğimiz 10-15-20gb tarifeler...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt

    İlk sayfada yapabilecekleriniz yazıyor

    göz gezdirin  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle konuda yapılan tüm paylaşımlara teşekkür ederim.


    Yaklaşık 1-1,5 ay evvel ben de faturalıdan faturasıza taşıdım 2 hattımı ilk sayfadaki yönergeleri izleyerek. 2 hattımı aralıklı taşıdığım için ilkini taşıdıktan 30 gün sonra faturalıya geçişlerde ideal tarifeleri görüyordum. Ancak hoş geldin 25 paketi 2. kez tanımlanmıştı diye onun süresinin bitmesini bekleyip öyle geçeyim dedim. Maalesef şu an o hattımda faturalıya geçişte ideal tarifeleri de festival tarifeleri de göremiyorum. Aşımsız popüler ve aşımsız popüler prime tarifelerle şu HİT tarifeler çıkıyor bir tek. İlkinden sonra taşıdığım 2. hattım da 30 gün dün doldu, bugün henüz faturalıya geçiş sekmesinde tarifeler çıkmadı. Sanırım 1-2 günde gelir. Ancak orada da ideal tarifelerin çıkacağını zannetmiyorum.


    Mesajlarda okuduğum kadarıyla ideal tarifelere müşteri hizmetleri aracılığıyla geçebilenler olmuş, konuyu takip edeceğim. Umarım bu durum devam eder de yıl başı öncesinde ben de müşteri hizmetlerinden geçiş yapabilirim. Aksi halde aşımsızlar 25GB paket ve üstü 343TL-370TL gibi fiyatlar var. Onları değerlendirmek durumunda kalacağım gibi.


    Bilgi olması açısından yazmak istedim.


    Paylaşımları takip ediyorum.


    Herkese iyi forumalr.





  • alperenugur kullanıcısına yanıt

    Mesajla geçtik 40gb deneyin


    ekim 10 da 20 den 40 gb a geçiş yaptım

    30 u hiç denemedim

    5ten 10 a

    10 dan 20 ye eski fiyattan geçiş yaptık 13ekim de zam gelecek diye paylaşmıştım


    EMNIYET YENİ 40 yazıp yollayın en sonra geçiliyordu


    olmazsa referans olan kişi ile aynı tarifeye geçersiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce hattımı faturalı 20 GB PTTcell tarifesine taşımak için PTT şubesine başvurdum. İki dk da işlem tmm hattın açılmasını bekleyeceğim. 20 GB 286 lira. Eski operatörüm faturalı TT idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M@DdY M kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam.


    İki hattınızıda faturalıdan faturasıza taşıyalı 30 günü geçmiş, bence uygulamaya yada web online sana özel paektlere ideal tariflerin düşmesini beklemekle vakit kaybetmeyin.


    Müşteri hizmetlerini arayarak İdeal tarifeleri sorgulayabilirsiniz. %99 müşteri temsilcisi görecek ve size söyleyecektir.


    Mesela bende faturalıdan faturasıza hattımı geçireli dün itibariyle 33 gün olmuştu.


    Mobil uygulama ve web online girişte herhangi bir faturalı tarife görünmüyordu. Müşteri hizmetleri ile görüştüm dedim geçebileceğim faturalı tarife varmı diye. Kontrol etti 1 paket görünüyor dedi 40gb + sınırsız sosyal medya + 2000dk olan paketi taahhütlü 510tl olarak geçiş yapabilirim dedi.


    Bende fiyat bana yüksek geldiği için dedimki, bi kaç gün önce arkadaşım aynı bu şekilde arayıp ideal prime 35gb tarifesini 212+tkü almış bende alabiliyor muyum dedim.


    Tekrar kontrol edeyim dedi baktı evet aynı tarifeyi sizede tanımlayabiliyoruz dedi. Bende onay verdim ve geçişim yapıldı.


    Lafın kısası faturasızda 30 günü doldurduysanız beklemeden müşteri hizmetlerini arayıp bu konunun ilk sayfasındaki ideal prime tarifelerinin içeriğini ve fiyatını gösteren bir resim tablo var oradan hangi paket ve fiyat sizin için uygunsa geçiş için müşteri hizmetlerinden talepte bulunabilirsiniz.





  • M@DdY M kullanıcısına yanıt

    İlk sayfa da da belirttiğim gibi

    30 gün sonunda müşteri hizmetlerini arayarak geçiş yapabilirsiniz


    Faturalıya geçişte 90 gün sonunda teklif kesin geliyor

    90 gün öncede herkese olmamak kaydıyla yine geliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler üstad ,, taahhüt ismi farklı ve 12 ay bittiğinden dolayı yeni EGM tarifelerine kabul etmiyorlar gibi geldi bana aynı durumdaki bir arkadaşında kabul edilmemiş

    Bu günden sonra ,,Taahhüt süresi bitmeden deneyen arkadaşlar olursa dahada netlik kazanır durum

    Bakalım referans olan arkadaşa tekrar kabul edilirse deneyeceğim


    40 GB onuda kabul etmedi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperenugur kullanıcısına yanıt

    Taahhüt ile alakalı olacağını sanmıyorum sms ile geçişi kabul etmiyordur

    konuda yeni taahhhütü bitip geçenler olmuştu  

    en son referansı kabul ediyorlardı onuda kapatmadılarsa referans ile yapın gün içinde  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İmkan olduğu sürece asla türktelekomu hizmetini tercih etmem.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    sms yemedi , üst pakete yer dediler o pakette sms de yemedi . sistem hatası cart curt. merkeze gittim olmadı. telefonlar vs.. sonra sms ile yaptılar.. zor oldu

  • yildirimr kullanıcısına yanıt

    telefon edin 20gb devam edeceğim diyin.. bıraz zorluyorlar sonrasında sorun oluşturun..

  • ruzbey35 kullanıcısına yanıt

    Al birini vur ötekine. Sanki diğerleri çok matah bir operatör. Üçü de birbirinden kötü. Vodafone bir tık daha kötü. Turkcell denen operatör akp nin arpalığı olmuş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperenugur kullanıcısına yanıt

    Aynı durum benım başıma geldi.. arayıp tekrar 20gb istiyorum dedim. onlar yok 30gb olacak felan oraya sms attırdılar.. attım sizdeki sms dönüşü oldu . dedim olmuyor. ha hata var. biz bir sorun talebi oluşturalım dediler.. ama bana genede merkeze gidip sorun dediler.. merkeze gittim biz artık egm nin işlerine karışmıyoruz diye başlarından savdılar. sonrada düm sms geldi hata durumunuz düzeldi 20gb 1 yıllık tahhtut tanımlandı denildi

  • ender E kullanıcısına yanıt

    SMS ile nasıl yaptılar peki?

    Sizin gönderdiğinizden başka mesaj mı yolladılar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    dedim ya müşteri hizmetleri hata kaydı açtılar. o kayda istinadan ertesi gün tekrar 20gb tarifem yenilendi . daha dün oldu

  • ender E kullanıcısına yanıt
    Ücret ne peki taahhütlü?
    Benim taahhüt dun bitti, Güncel fatura 524 tl gözüküyor.Bu taahhutsuz ucret 524 tl demek aslinda.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt
    Haklısın vallahi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yildirimr kullanıcısına yanıt

    242tl diye yazdım yukarda hocam

  • ender E kullanıcısına yanıt

    Sonra sms ile yaptılar yazmışsın ya onu sormuştum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 616617618619620
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.