< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER (İLK SAYFA GÜNCEL) (625. sayfa)
-
-
Benimde aklıma öyle geldi ama paket iptal olup yeniden alındı sonuçta.
Bidaha iptal olunca yine alınırsa belli olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
3 ay HOS 25'ten yararlanıp dördüncü kez alıp alamama durumu hakkında bilgi veren olursa güzel olur arkadaşlar. duruma göre o zaman faturalı ideal tarifelere geçeriz.
-
Taahhutten cayma bedelini nereden ogrenebilirim? Yil bitmeden degisiklik yapmak istiyorum
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk sayfada var bakabilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ilk sayfada tarifeler var diye dusunmustum. Tesekkur ederim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç bir yerde olmayan özel bilgiler var
Tarifeler ile sınırlı değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Daha öncesinde belirtmiştim , yaklaşık 45 gündür faturasızdayım ve online işlemler, sana özel faturalı teklifler kısmında ''Değerli müşterimiz, bu kanaldan faturalıya geçiş yapamamaktasınız. En yakın bayimize gelerek sabit fatura ibrazı ile faturalıya geçiş yapabilirsiniz.'' gibi bir uyarı yazıyordu ve müşteri hizmetleri ile görüştüğümde de önerebilecekleri hiçbir teklif olmadığı belirtilmişti.
Bugün eski uyarı ''eksik bilginiz veya tamamlanamayan işlemleriniz nedeniyle faturalıya geçiş yapamamaktasınız. müşteri hizmetleri ile görüşün '' gibi bir uyarıyla değişti. Bunun üzerine görüştüğümde 2.irtibat numaramın sisteme eklenmediği için faturalı tekliflerin gözükmediği söylendi. Durumu düzelttik. Şuan için teklifler açıldı ancak İdeal tarife teklifleri gözükmüyor. Aşımsız popüler tarifeler vs. var. Biraz daha ideal tarife tekliflerinin gelmesi için bekleyeceğim. Benzer durumu yaşayan arkadaşların bilgisine .
-
Müşteri hizmetlerinden ideal tarifelere geçebilirsiniz
niye çıkmasını bekliyorsunuz ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şuan söylediğiniz gibi müşteri hizmetleri aracılığıyla direkt tarife ismini söyleyerek geçiş yaptım. Teşekkürler. Sadece taahhüt bilgileri gözükmüyor , fatura tutarı farklı o da sanırım yarın gün içinde düzelir.
-
Turktelekom prime tiviibu go 12 ay hediye verdi farkli operetore gecis yaparsam bunun parasini oduyormuyum acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam dediğiniz adımları takip ediyorum lakin bende şu problem mevcut. Taahhüt bitimine 27 gün kaldı tüm teklifler yüksek. Dediğin yöntem ile Web sayfasından siteye girerek tarife değiştirmek istediğimde şaşmaz tarifler çıkıyor ancak rakamlar gözükmüyor bana bunları kaç liradan iteleyeceklerdir ? İlk sayfada paylaştığın şaşmaz tarihlerinin fiyatı geçerlimidir ? Ben seçebiliyorum ama rakamı gözükmüyor ilginç değil mi ?
Alıntı
metni:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicb -- 1 Aralık 2024; 0:17:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
FATURAM 720 TL GELDİ YARDIM.
25 ekimde yeni dijital 25 gb paketine 295 tl olarak geçiş yapmıştım kasım faturam 720 tl olarak kesilmiş ve tarife dışı kullanım yok. Neden olmuş olabilir az önce farkettim müşteri hizmetlerinede ulaşamıyorum açmıyorlar telefonu. Aynı kampanyada annemin hattınında geçişini yapmıştım onada 220 tl civarı bir şey gelmesi gerekirken 520 tl fatura gelmiş. Sebebi ne olabilir başına böyle bir şey gelen oldu mu ? Gece gece stres kaynağım oldu. E dergi abonesi olduğumdan bile haberim yok bu arada 7 lira neysede ekstradan data denen ücret neden alınıyor ? 298 gün taahhüt var olarak gözüküyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OTTOv -- 1 Aralık 2024; 1:53:54 >
-
Düzelir düzelir sabredin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi de siz faturalı tarifedemisiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet hocam, faturalı tarifedeyim. Taahhüt sürem 25 gün sonra bitecek. Müşteri hizmetleri aradı çok uçuk fiyatlar verdi, uygulamada "size özel "bölümünde ki en hesaplı tarife şuan için 8 GB İnternet paketli olarak sunuluyor ve " değerli 8 tarifesi " teklif edilip , 269 tlden yansıtılıyor. Bende ilk sayfayı okudum. Web sayfası üzerinden " tt mobile " giriş yaparak size özel kısmına gelip , ilk sayfadan önerdiğin tarifeler bana da çıkacak mı diye göz atmak istedim. Ancak resmini de ilettiğim tarifeler seçilebildiği halde, teklif edilen herhangi bir tarife ücreti yazmıyor. Garip değil mi ? Tabiki bir hataya mahal vermemek için seçim yapmadım. Bu konularda ki engin tecrübene dayanarak, yapacağın yoruma istinaden seçimimi yapacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicb -- 1 Aralık 2024; 9:11:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam müşteri hizmetleri ile görüştünüz mü ?
Fatura detayına baktığınızda sanki tarifenizde data hakkınızda yokta, kullandığınız data miktarını yansıtmış gibiler ? Yoksa data hakkınız bitti de farkında olmadan extra mı kullandınız ? Çok acil şikayet kaydı açmanızda fayda var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Garip olan orada FATURALI lar böyle teklif çıkması normalde gözükmüyor oradan
Konuda bahsedilen bilgiler Faturasızdan Faturalıya geçiş için
Sistem kabul etse bile hangi fiyattan geçiş yapacağınız geçiş yapınca görürsünüz
Tarifelerine isimlerini aratıp fiyatlarını bakın derim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kullandığınız paket değil tarife
Tarifeye taahhüt verdiniz mi?
Uygulamadan Taahhütlerime girip bakın görünüyor mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X