Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER (İLK SAYFA GÜNCEL) (625. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.314
Cevap
300
Favori
670.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
48 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 623624625626627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    3 ay üzerine bi 3 ay daha hak verirse yemede yanında yat derim o zaman:)

    Tabi benim aklıma şu soru geldi. Acaba sizin toplam 3 hakkınız var . Biri gitti ikisi kaldı. O ikiyi mi yeniledi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KoşanBalık kullanıcısına yanıt

    Benimde aklıma öyle geldi ama paket iptal olup yeniden alındı sonuçta.

    Bidaha iptal olunca yine alınırsa belli olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)
    Kredi kartı ile alınabilen paketler içinde söyle bir paket var. İyi bir alternatif olabilir bence. Uçuk kaçık fiyatlardan sonra. Mesela hoş 25 paketi bitince uygun teklif gelmezse alınabilir sanki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 3 ay HOS 25'ten yararlanıp dördüncü kez alıp alamama durumu hakkında bilgi veren olursa güzel olur arkadaşlar. duruma göre o zaman faturalı ideal tarifelere geçeriz.

  • Taahhutten cayma bedelini nereden ogrenebilirim? Yil bitmeden degisiklik yapmak istiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yibo90 kullanıcısına yanıt

    İlk sayfada var bakabilirsiniz TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Ilk sayfada tarifeler var diye dusunmustum. Tesekkur ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yibo90 kullanıcısına yanıt

    Hiç bir yerde olmayan özel bilgiler var

    Tarifeler ile sınırlı değil TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha öncesinde belirtmiştim , yaklaşık 45 gündür faturasızdayım ve online işlemler, sana özel faturalı teklifler kısmında ''Değerli müşterimiz, bu kanaldan faturalıya geçiş yapamamaktasınız. En yakın bayimize gelerek sabit fatura ibrazı ile faturalıya geçiş yapabilirsiniz.'' gibi bir uyarı yazıyordu ve müşteri hizmetleri ile görüştüğümde de önerebilecekleri hiçbir teklif olmadığı belirtilmişti.


    Bugün eski uyarı ''eksik bilginiz veya tamamlanamayan işlemleriniz nedeniyle faturalıya geçiş yapamamaktasınız. müşteri hizmetleri ile görüşün '' gibi bir uyarıyla değişti. Bunun üzerine görüştüğümde 2.irtibat numaramın sisteme eklenmediği için faturalı tekliflerin gözükmediği söylendi. Durumu düzelttik. Şuan için teklifler açıldı ancak İdeal tarife teklifleri gözükmüyor. Aşımsız popüler tarifeler vs. var. Biraz daha ideal tarife tekliflerinin gelmesi için bekleyeceğim. Benzer durumu yaşayan arkadaşların bilgisine .





  • mstyadgar M kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetlerinden ideal tarifelere geçebilirsiniz


    niye çıkmasını bekliyorsunuz ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Şuan söylediğiniz gibi müşteri hizmetleri aracılığıyla direkt tarife ismini söyleyerek geçiş yaptım. Teşekkürler. Sadece taahhüt bilgileri gözükmüyor , fatura tutarı farklı o da sanırım yarın gün içinde düzelir.

  • Turktelekom prime tiviibu go 12 ay hediye verdi farkli operetore gecis yaparsam bunun parasini oduyormuyum acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam dediğiniz adımları takip ediyorum lakin bende şu problem mevcut. Taahhüt bitimine 27 gün kaldı tüm teklifler yüksek. Dediğin yöntem ile Web sayfasından siteye girerek tarife değiştirmek istediğimde şaşmaz tarifler çıkıyor ancak rakamlar gözükmüyor bana bunları kaç liradan iteleyeceklerdir ? İlk sayfada paylaştığın şaşmaz tarihlerinin fiyatı geçerlimidir ? Ben seçebiliyorum ama rakamı gözükmüyor ilginç değil mi ?

    Alıntı

    metni:


    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicb -- 1 Aralık 2024; 0:17:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FATURAM 720 TL GELDİ YARDIM.

    25 ekimde yeni dijital 25 gb paketine 295 tl olarak geçiş yapmıştım kasım faturam 720 tl olarak kesilmiş ve tarife dışı kullanım yok. Neden olmuş olabilir az önce farkettim müşteri hizmetlerinede ulaşamıyorum açmıyorlar telefonu. Aynı kampanyada annemin hattınında geçişini yapmıştım onada 220 tl civarı bir şey gelmesi gerekirken 520 tl fatura gelmiş. Sebebi ne olabilir başına böyle bir şey gelen oldu mu ? Gece gece stres kaynağım oldu. E dergi abonesi olduğumdan bile haberim yok bu arada 7 lira neysede ekstradan data denen ücret neden alınıyor ? 298 gün taahhüt var olarak gözüküyor.

    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OTTOv -- 1 Aralık 2024; 1:53:54 >




  • mstyadgar M kullanıcısına yanıt

    Düzelir düzelir sabredin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alicb kullanıcısına yanıt

    İyi de siz faturalı tarifedemisiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Evet hocam, faturalı tarifedeyim. Taahhüt sürem 25 gün sonra bitecek. Müşteri hizmetleri aradı çok uçuk fiyatlar verdi, uygulamada "size özel "bölümünde ki en hesaplı tarife şuan için 8 GB İnternet paketli olarak sunuluyor ve " değerli 8 tarifesi " teklif edilip , 269 tlden yansıtılıyor. Bende ilk sayfayı okudum. Web sayfası üzerinden " tt mobile " giriş yaparak size özel kısmına gelip , ilk sayfadan önerdiğin tarifeler bana da çıkacak mı diye göz atmak istedim. Ancak resmini de ilettiğim tarifeler seçilebildiği halde, teklif edilen herhangi bir tarife ücreti yazmıyor. Garip değil mi ? Tabiki bir hataya mahal vermemek için seçim yapmadım. Bu konularda ki engin tecrübene dayanarak, yapacağın yoruma istinaden seçimimi yapacağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicb -- 1 Aralık 2024; 9:11:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OTTOv O kullanıcısına yanıt

    Hocam müşteri hizmetleri ile görüştünüz mü ?

    Fatura detayına baktığınızda sanki tarifenizde data hakkınızda yokta, kullandığınız data miktarını yansıtmış gibiler ? Yoksa data hakkınız bitti de farkında olmadan extra mı kullandınız ? Çok acil şikayet kaydı açmanızda fayda var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alicb kullanıcısına yanıt

    Garip olan orada FATURALI lar böyle teklif çıkması normalde gözükmüyor oradan

    Konuda bahsedilen bilgiler Faturasızdan Faturalıya geçiş için

    Sistem kabul etse bile hangi fiyattan geçiş yapacağınız geçiş yapınca görürsünüz

    Tarifelerine isimlerini aratıp fiyatlarını bakın derim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OTTOv O kullanıcısına yanıt

    Kullandığınız paket değil tarife

    Tarifeye taahhüt verdiniz mi?

    Uygulamadan Taahhütlerime girip bakın görünüyor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 623624625626627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.