Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER (İLK SAYFA GÜNCEL) (625. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: klon1984 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 2 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.497
Cevap
285
Favori
630.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 621622623624625
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    3 ay üzerine bi 3 ay daha hak verirse yemede yanında yat derim o zaman:)

    Tabi benim aklıma şu soru geldi. Acaba sizin toplam 3 hakkınız var . Biri gitti ikisi kaldı. O ikiyi mi yeniledi.
  • KoşanBalık kullanıcısına yanıt

    Benimde aklıma öyle geldi ama paket iptal olup yeniden alındı sonuçta.

    Bidaha iptal olunca yine alınırsa belli olur


  • Kredi kartı ile alınabilen paketler içinde söyle bir paket var. İyi bir alternatif olabilir bence. Uçuk kaçık fiyatlardan sonra. Mesela hoş 25 paketi bitince uygun teklif gelmezse alınabilir sanki
  • 3 ay HOS 25'ten yararlanıp dördüncü kez alıp alamama durumu hakkında bilgi veren olursa güzel olur arkadaşlar. duruma göre o zaman faturalı ideal tarifelere geçeriz.

  • Taahhutten cayma bedelini nereden ogrenebilirim? Yil bitmeden degisiklik yapmak istiyorum
  • yibo90 kullanıcısına yanıt

    İlk sayfada var bakabilirsiniz  

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Ilk sayfada tarifeler var diye dusunmustum. Tesekkur ederim.
  • yibo90 kullanıcısına yanıt

    Hiç bir yerde olmayan özel bilgiler var

    Tarifeler ile sınırlı değil  

  • Daha öncesinde belirtmiştim , yaklaşık 45 gündür faturasızdayım ve online işlemler, sana özel faturalı teklifler kısmında ''Değerli müşterimiz, bu kanaldan faturalıya geçiş yapamamaktasınız. En yakın bayimize gelerek sabit fatura ibrazı ile faturalıya geçiş yapabilirsiniz.'' gibi bir uyarı yazıyordu ve müşteri hizmetleri ile görüştüğümde de önerebilecekleri hiçbir teklif olmadığı belirtilmişti.


    Bugün eski uyarı ''eksik bilginiz veya tamamlanamayan işlemleriniz nedeniyle faturalıya geçiş yapamamaktasınız. müşteri hizmetleri ile görüşün '' gibi bir uyarıyla değişti. Bunun üzerine görüştüğümde 2.irtibat numaramın sisteme eklenmediği için faturalı tekliflerin gözükmediği söylendi. Durumu düzelttik. Şuan için teklifler açıldı ancak İdeal tarife teklifleri gözükmüyor. Aşımsız popüler tarifeler vs. var. Biraz daha ideal tarife tekliflerinin gelmesi için bekleyeceğim. Benzer durumu yaşayan arkadaşların bilgisine .





  • mstyadgar M kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetlerinden ideal tarifelere geçebilirsiniz


    niye çıkmasını bekliyorsunuz ?

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Şuan söylediğiniz gibi müşteri hizmetleri aracılığıyla direkt tarife ismini söyleyerek geçiş yaptım. Teşekkürler. Sadece taahhüt bilgileri gözükmüyor , fatura tutarı farklı o da sanırım yarın gün içinde düzelir.

  • Turktelekom prime tiviibu go 12 ay hediye verdi farkli operetore gecis yaparsam bunun parasini oduyormuyum acaba
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam dediğiniz adımları takip ediyorum lakin bende şu problem mevcut. Taahhüt bitimine 27 gün kaldı tüm teklifler yüksek. Dediğin yöntem ile Web sayfasından siteye girerek tarife değiştirmek istediğimde şaşmaz tarifler çıkıyor ancak rakamlar gözükmüyor bana bunları kaç liradan iteleyeceklerdir ? İlk sayfada paylaştığın şaşmaz tarihlerinin fiyatı geçerlimidir ? Ben seçebiliyorum ama rakamı gözükmüyor ilginç değil mi ?

    Alıntı

    metni:





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicb -- 1 Aralık 2024; 0:17:10 >




  • FATURAM 720 TL GELDİ YARDIM.

    25 ekimde yeni dijital 25 gb paketine 295 tl olarak geçiş yapmıştım kasım faturam 720 tl olarak kesilmiş ve tarife dışı kullanım yok. Neden olmuş olabilir az önce farkettim müşteri hizmetlerinede ulaşamıyorum açmıyorlar telefonu. Aynı kampanyada annemin hattınında geçişini yapmıştım onada 220 tl civarı bir şey gelmesi gerekirken 520 tl fatura gelmiş. Sebebi ne olabilir başına böyle bir şey gelen oldu mu ? Gece gece stres kaynağım oldu. E dergi abonesi olduğumdan bile haberim yok bu arada 7 lira neysede ekstradan data denen ücret neden alınıyor ? 298 gün taahhüt var olarak gözüküyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OTTOv -- 1 Aralık 2024; 1:53:54 >




  • mstyadgar M kullanıcısına yanıt

    Düzelir düzelir sabredin

  • alicb kullanıcısına yanıt

    İyi de siz faturalı tarifedemisiniz?

  • 
Sayfa: önceki 621622623624625
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.