< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER (İLK SAYFA GÜNCEL) (623. sayfa)
-
-
Gözünüz aydın, güle güle kullanın
-
Demek ki kapanmamış
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ideal prime 35 e geçmek için mh yi aramam gerekiyor sanırım doğru mudur hocam, içerideki bakiyeyi de faturadan düşerler mi acaba
-
Bakiye faturadan düşüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İdeal prime da da olması lazım hocam tivibu go nun. PRİME Dijital yazıp 5555 e gönderin şifre gelir belki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Denedim hocam olmadı. İlgili prime tarifeleri için yazıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bugün aradığımda yine size özel teklif yok dedi , her gün arıyorum sizi neden olmuyor deyince tekrar bakayım dedikten sonra ideal tarifeleri saymaya başladı sonra faturalı birime aktarıp hemen geçtim.Galiba konuştuğumuz mhye kalmış bişiy.Önceki taktiklere ek olarak faturalı birime bağlanın tarife adını verin.
@krkmz1666
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Fatura çıkınca hemen ödemeyin faturanızdan düşerler kesimi beklemeden de Adınıza iban a iade de alabilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ucuz ve eski tarife olduğu için geçirmek istemiyorlar
Yeni ve fiyatı yüksek tarifelere geçiş yaptırmaya çalışıyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gözünüz aydın sizde güle güle kullanın
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar babamı ideal 1gb tarifesine geçirecem faturalıya,ama bakiyede 200 tl var o ne olacak?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İster Faturanızdan düşer
isterseniz geçiş yapınca Adınıza ait iban a iade alırsınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Faturadan düşmesi için müşteri hizmetlerini aramak gerekiyor mu?
-
Gerekmiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Az önce EGM tarifeden faturasız hatta geçiş yaptım. HOS paketi tanımlayıp 1 ay sonra ideal tarife deneyeceğim. O zamana tarifeler kalırsa eğer. Kalmazsa yıllık paket alır geçerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En son çıkan faturada kalan bakiyeyi düşmemişler. Daha sonra nasıl düşecek acaba? Bir sonraki faturayı mı bekleyelim
-
Faturanız ne zaman kesilmişti?
son ödeme gününe kadar süresi var düşerler.
Ödeme Ekranında düşmüş olarak da görülebilir
Müşteri hizmetlerini arayıp ta danışın süreci değiştirmiş olabilirler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
27.11 de kesildi. Ödeme ekranı dediğiniz uygulamadaki mi oluyor. Orada da baktığımda faturadaki aynı miktar çıkıyor. Düşmüyor yani.
-
Dün çıkmıştır faturanız
Bi kaç gün daha bekleyin belli olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X