Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER ❗İLK SAYFA GÜNCEL❗ (660. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Violet Dawn Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 5 Misafir - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.104
Cevap
323
Favori
713.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
54 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
34. Sırada  bugün en iyi #15
Sayfa: önceki 658659660661662
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ce e Ne Ka kullanıcısına yanıt

    Yazık olmuş ilk sayfayı okumamanın cezası  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -observer- kullanıcısına yanıt

    Sistem faturalı hattı görmesi lazım

    Engel olacağını sanmıyorum 2 paketi 1 arada kullananlar oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam benim aptallıgim dikkatimden kaçtı aslında bu geceyi 27 si sandım ben günleri birbirine bağlayan gece sorunsalı oldu....ne kadar kaçsam da yine yakalandım ya bu duruma.. ona gülüyorum 😄😄 😅 dünkü mh beni şaşırttı ama yine de hata bende neyse kulağa küpe.

  • Ce e Ne Ka kullanıcısına yanıt

    Yazıp tekrar sorsaydınız keşke geçen aylar da da 26 sında geçenler oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -observer- kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam,


    Mesajla tarifeyi tanımlayamıyorsanız müşteri hizmetlerini arayarak tarifenin tanımlanmasını sağlayın. Ayrıca müşteri temsilcisinin belirttiği 90 gün kuralının bu işe engel olacağını sanmıyorum. Türk telekom faturasıza hattı geçireli 1 günde olsa, 1 yıldan beri türktelekom faturasızdada olsa paketin alınabileceğine engel değil bildiğim kadarıyla. türktelekom faturalıda başka bir hattınız olduğu sürece. Size büyük ihtimalle işi bilmeyen müşteri temsilcisi denk gelmiş.


    Hocam tekrar sorayımda yanlış anlamayın bazen arkadaşlar atlayabiliyor yada gözden kaçabiliyor. Bu iki hatta sizin adınıza yani sizin tc numaranıza kayıtlı hatlar değilmi? Yani adınıza kayıtlı 1 adet hat türk telekom faturalıda hattınız var 2.ci adınıza kayıtlı hattıda farklı bir operatörden türk telekom faturasıza taşımayla gelerek bu işlemi yapmaya çalışıyorsunuz?

  • Tarifenin sayfasındaki ilk ibare şu şekilde.


    Buluşturan Ücretsiz 10GB Paketi

    ​​​Türk Telekom faturalıya yeni gelenlere, faturasızda da başlatacakları aboneliklerde 6 ay boyunca paket ücretsiz!

  • @-observer-


    Kendimden örnek vermem gerekirse şöyle diyeyim hocam.


    Kendi kullandığım hattımın 12 aylık türk telekom taahhütü bitti faturasıza geçip hoş25 le takılıyodum. Faturasızda 33.gün müşteri hizmetlerini arayarak İdeal prime 35gb tarfiesine 212tl karşılığı geçtim. Akabinde küçük oğlumun uzun süredir turkcell faturasızda kullandığı hattı türk telekom faturasıza taşıyarak buluşturan ücretsiz 10gb tarifesini mesajla tanımladık. Büyük oğlumunda turkcelldeki taahhütü bitmişti vodafone 10gb 190tl lik tarifeye geçmiştik. 3-5 gün sonra yıldızlı günler tarifeleri başlayınca bu sefer tekrar Yıldız günler prime 25+5gb 230tl olan tarifeye onuda 5-6 günlük vodafone da olan hattı taşıma yaptırdık.


    Tabi bu söylediğim hatların 3 üde benim adıma kayıtlı hatlar.

  • bu gece fatura kesılecekken egm de 30yada 40gb paketlere sms attıgımda evrak ıstıyor...kabul etmıyor..ne onerırsınız?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cumhurfatih C kullanıcısına yanıt

    Size diğer konuda da yazdım cevap vermediniz


    İlk defa denk geldim ne evrağı peki?



    Gönderdiğiniz mesajları paylaşır mısınız? gönderdiğiniz smslerdekiler paket değil tarife bu arada 

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    faturam bu gece 23.59 da kesılecek... emniyet yeni 30 sms attıgımda gelen cevap tarıfeden sadece emnıyet ve ıcıslerı bakanlıgı yararlanabılır..personelsenız kurum kımlıgını ıbraz edın dıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cumhurfatih C kullanıcısına yanıt

    20GB Geçişlerde sıkıntı yaşayanlar oluyor .

    Bende zamanında 20 den 40 a Geçmiştim


    EMNIYET YENI 40 da kabul etmiyorsa müşteri hizmetleri aracılığı ile yarın değiştirirsiniz.

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    30 40 hepsini denedım aynı mesajı verıyor....yarın yenı fatura donemı...40i vermeme durumu varmı acaba? ona gore faturasıza geceyım dıyorum bugun...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cumhurfatih C kullanıcısına yanıt

    Vermesi lazım müşteri hizmetlerini arayın bi sorun 30-40 a geçebilirsiniz

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    aradım ...sms atın dıyor...gun ıcınde tekrar deneyın dıyor...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    tekrar araadım..sms atın dıyor..beraber kontrol edelım dedıler...muhtemelen referansınız egmden cıkmıs falan dıyıp ıslemı bıtırdı...:(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayrıca faturasız hatta gecersekde 80 tl ucret ıstıyorlar faturasız hatta gecıs ucertı dıye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cumhurfatih C kullanıcısına yanıt

    Sizin gibi biri daha sorun yaşamıştı sonra geçiş yaptılar . Twitter destekten yazın olmadı onlar arasın

  • Arkadaşlar herkese sağlıklı günler dilerim. Ben TT de internet olmayan konuşma ve sms olan paket arıyorum, 3 operatör de de faturalı yada faturasız farketmeksizin bir paket bulamadım. Bildiğiniz bir paket var mıdır? bu konuda desteğinizi rica ederim

  • 
Sayfa: önceki 658659660661662
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.