Arkadaşlar bende evimde interneti ttnet sabit hattımıda turktelekom olarak kullanmaktaydım. Sonra turkcelin cazip bi kampanyasını gördüm ev ve cep faturalarını birleştiriyolar tek fatura ödüyosun. Bu kampanyaya geçiş yaptım bana geçişi biz halledicez dediler ama ttnettende telekomdanda faturalar gelmeye devam ediyordu.
tam 9 ay boyunca hem turkcele hem turktelekoma hemde ttnete fatura ödedim. bu esnada da 50 kez superonline müşteri hizmetleri ile görüştüm.
en son superonline tarafındaki müşteri hizmetlerinden bir cacık olmayacagını anlayınca turkcell müşteri hizmetlerini aradım. Mail atın dediler konuyu izah eden mail hazırladım ödediğim faturalarında dekontları bu maile ekledim. Şimdi ilk kaydı incelemişler size böyle bilgi verilmemiş diyolar. başka bir kayıt için dinleme kaydı oluşturdular da bundan da bir cacık cıkacağanı zannetmiyorum. Şimdi bu müşteri hizmetleri bana gidip internet hizmetini kapat demedi sabit hattıda kapat demedi. 9 aydır beni oyaladılar taşımada sorun var sorun var diye diye. En son turkcelldeki müşteri hizmetleri siz zaten yalın internet kullanıyorsunuz sabit hattınızı kapatabilirsiniz demesi üzerine gittim kapattım ve fatuların gelmesi durdu ama geçmişe yönelik 700 küsür para ödemişim. Ben bunlara davamı açmalıyım yoksa tüketici haklarınamı gitmeliyim. Ses kaydını bende dinlemek istiyorum dedim savcılık kararı ile dinleyebilirsiniz dediler. 700 küsür de az para değil dava açsam aslı astarını geçermi.?
en son attıgım mail ise aşağıdaki gibidir.
Merhaba,
2016 senesinin mayıs ayına kadar evde internet olarak Türktelekom kullanmaktaydım. Turkcellin yapmış olduğu kampanyayı gördükten sonra turkcell superonline a geçiş yaptım. Müşteri hizmetleri nakil işlemlerinde bütün işlemlerin kendileri tarafından yapılacağını söylemesine rağmen turkcelle geçtiğim andan bugune kadar turktelekom ve ttnetten bana fatura gelmeye devam etti. Turkcell e geçiş yaptığımın dördüncü ayında bir müşteri temsilcinizin bana ttnet aboneliğinizi iptal ettirmemi söylemesi üzerine akabinde hemen ttnete giderek ttnet aboneliğimi iptal ettirdim. Bundan sonra ttnet kısmından fatura gelmedi ancak ttnete bu süre zarfında 4 aylık fatura ödemiş bulunmaktayım. Bu dört ay içinde zaten defalarca kez müşteri temsilcilerinizle görüşmüş bulunmaktaydım. Sürekli bir sorun olduğu internetinizin ve hattınızın taşınacağı söylenmişti bana. Ayrı olarakda Turktelekomdan sabit hat için 8-9 aydırda sizin müşteriniz iken fatura gelmiştir. Turkcell ' e geçiş amacım zaten sabit hat ödememek için evde internet kullanmaktı. Zaten Turkcell olan cep hattımla evdeki internetimi birleştirmek istedim kullanmış olduğum kampanyaya geçiş yaptım. 9 aydır sizin müşterinizim 9 ay boyunca ttnete 4 fatura, turktelekom sabit hatta da 8 fatura ödemiş bulunmaktayım. Bu mağduriyetimin giderilmesini yaptığım ödemelerin tarafıma iade edilmesini rica ediyorum. Yaptığım ödemelerin Dekontları ekte sunulmuştur. Ekte sunulan dekontların 1 tanesi cayma bedelidir, 298 tl lik bir cayma bedeli faturası çıktı bunun 150 ydi yanlış hatırlamıyorsam sizin tarafınızdan karşılanacağı söylenmişti.
Dokuz ayın sonunda geçtiğimiz iki hafta içinde Turcell müşteri temsilcisi ile yapmış olduğum ve en net bilgileri, en sağlıklı bilgileri veren arkadaş tarafından superonline da zaten yalın internet kullandığımı sabit hattımın taşıma işlemine gerek olmadığını ve turktelekomdan sabit hattımı iptal etmemi söylemesi üzerine bugün giderek sabit hattımıda iptal ettirdim. Önceki müşteri temsilcilerinize durumu defalarca kez söyledim zaten kayıtlarınız altındadır bütün görüşmeler.
Bu mağduriyetim için kesin ve net bir cevap bekliyorum artık. Ödediğim faturaların geri iadesinin tarafıma yapılmasını rica ediyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme