Ufak Yeğenim ile Kaza Geçirdim, Aracım Perte Çıktı [SS'li] (7. sayfa)
-
-
Skoda Octivia hakkında ne düşünüyorsun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Frank Lapidusikinci el almıştım hocam ancak öyle airbag açmalı büyük bir kazası olmamıştı, full doğuş oto bakımlı sıfırdan farksız olarak aldım. Belki de airbag sensörlerini uyaracak kadar derine darbe gitmediği için açılmamıştır
Alıntıları GösterFotoğraflara ve anlattığına bakılırsa mutlaka airbag patlardı. Bence geçmişinde bişeyler yaşanmıştır bu aracın. Her ekspertiz anlamıyorda.
Yeni araç alırsan mutlaka airbag kontrolü yaptır hocam.
-
Geçmiş olsun hocam.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Gecmis olsun, kaza cocukta travmaya sebep olmaz insallah.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
VAG grubu araçları genelde güvenli ve sağlam olurlar. Mesela bir Octavia'nın Egea veya Megane'dan daha güvenli olduğuna adım gibi eminim. DSG'ye ne kadar ön yargılı olsam da Octavia'da DSG sorununu hiç duymadım. Sanırsam Jetta altyapısını kullanan bir araç. Donanım olarak da Skoda'yı epey met ederler. Alınabilir bir araçtır fakat ben onun parasına bir D segmenti tercih ederdim. Karar sizin tabi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bence aracınızı sigorta şirketinden satın alıp yaptırın binin bulamazsınız sonra
-
Büyük geçmiş olsun hocam iyiki siz ve dahada önemlisi ufak kardeşiniz sapasağlam olaydan çıkmışsınız, verilmiş sadakanız varmış.
-
"arka koltukta kemer mi takılır xD" diyen tipler bu konuyu okumalı
büyük geçmiş olsun
-
Geçmiş olsun.
-
Size tavsiyem bilmeden bol keseden sallamayın, bir kişi size inanır Allah korusun vebale girersiniz. Önceki mesajınızda da testlerden şu anda alınan 3 yıldız 10 yıl öncesinin 5 yıldızından iyidir diye mesnetsiz bir ifadeniz var çünkü. Euro NCAP test kriterlerinin 2016 yılında revize edildiği doğru ama bu kesinlikle şimdiki 3 yıldız 10 yıl önceki 5 yıldız demek değil. İsterseniz daha ayrıntılı yazarım.
Eksik bilgi egea bu puanı elektronik sistemler vs olmadığı için aldı demek. Ben size egea o puanı neden almış alıntıliyim:
"Burada Egea modelinin aldığı puanların düşük olmasının en büyük nedeni; önden çarpışmalarda özellikle sürücünün ancak orta üstü düzeyde korunabilmesi ve yine önden çarpışmalarda çocuk korumasındaki yetersizlik olarak görünüyor. Ayrıca çocuk koltuğu konusunda kullanışsız olduğu da testlerde puan kaybetmesine neden oldu. Kısacası modelin esas olarak önden duvara çarpmalarda bir sorunu olduğu ve bunun da özellikle sürücü ve çocuklara zarar verme potansiyeli olduğu görülebiliyor."
..."Fiat Egea HB modelinde arka yolcu için emniyet kemeri ön gergi mekanizması bulunmuyorken..."
"...Ayrıca bize göre Baleno karşısında alınan bu sonuç 2010-2016 yılları arasında yapılan testlerin çok büyük bir farka neden olmadığını gösteriyor. Yani kriterler değişti diye 2016 öncesindeki araçların 5 yıldız almışken 3 yıldıza düşecek diye bir durumu yok diye düşünüyoruz."
kaynak: Sekizsilindir.com
www.sekizsilindir.com/2016/10/fiat-egea-euroncap-guvenlik.html%3famp
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Geçmiş olsun...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Oto kiralamadan 2017 modelini 1 hafta uzun yolda sürdüm. 1.2 benzinli ve manueldi. Ortalama 6 litre yaktı, motor sesi çok azdı,yol tutuşu iyiydi,direksiyon tepkileri çok iyiydi. Benim Ford Tourneo connect hantal ve kalitesiz geldi. Connect'in direksiyon tepkisi falan çok kötü. Arabalardan çok anlamam ama genişliği ve saydığım diğer şeyler beni mutlu etti. Skoda böyleyse Mercedes nasıldır. Öyle bir fakirlik ki Skoda beni çok mutlu etti :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetbayram5 -- 23 Ekim 2020; 9:5:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cama ne geldi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güvenlik paketi ile 4 yıldız almış araç. Bu pakette şaside değişiklik oluyor mu? Neden puanı artıyor o zaman? Peki ya Punto, 500,Giulietta gibi araçların neden ilk testleri ile ikinci testleri arasında ciddi bir düşüş var?
Çoğu şey gibi artık euroncap de elektronik olarak standart güvenlik önlemleri istiyor. Ki göreceğiniz üzere şasi ile alakalı bir yorum da yapılmamış yukarıda. Demek istediğim de bu. Global markalar şasi olayını rayına oturttu. 20 yıl önceki testlerde en kaliteli araç dahi a sütunu yamularak çıkıyor. Şimdi böyle bir şey yok. (Çin , Hindistan, Meksika pazarı vb için üretilenleri dikkate almayarak).
Dediğim şey de bundan ibaret. Herkeste de telefon ve internet mevcut anladığım kadarıyla. Yoruma inanmayan açıp okuyabiliyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Araçta da arka koltukta kemerin kesinlikle takılması gerektiği gibi, otobüste de kesinlikle takılması gerekir. Hatta otobüslerde daha önceliklidir bence. Otobüs kazalarına bakarsanız, vefat edenlerin genellikle otobüs altında ezildiğini görürsünüz. Kemer araçta aksesuar değil arkadaşlar :)
-
Geçmiş olsun hocam
-
Şaside değişiklik yapan güvenlik paketi mi var zaten dünyada? Sizin asıl yanıldığınız nokta bence zaten otomobili şasiden ibaret zannetmenizden kaynaklanıyor.
Standart dediğiniz güvenlik önlemleri (3 yıldızdan 4e çıkaran) bu araçta opsiyonel, anlamadığınız nokta orası. Testler yapılırken sizin mantığınızdaki gibi şu güvenlik paketi var mı o zaman koy bi yıldız daha mantığında yapılmaz, çarpışma testlerinde koruyuculuğunu ispatlarsa yıldız eklenir.
Bir aracın ön, yan ve arka çarpma testlerinde sürücü, yolcu ve çocukların; baş, boyun, gövde, kalça, bacak ve ayakların etkilenme durumudur aslolan. Sizin mantığınıza göre şasisi sağlamsa al sana 5 yıldız denmez yani.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tuğla taşıyan kamyondan tuğla..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X