Şimdi Ara

Ülkemiz açısından Volkswagen premium olmakla olmamak arasındaki ince çizgidedir? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
3.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Once gelelim vw yi neden premium olarak neden algilandigina.

    Ve utanin. Gercekten kendinize gelin silkinin ve utanin. Utanin ki almanyada isci sinifi fakir cikara halk denilen tabaka araba sahibi olabilsin diye uretilen bir arabanin ulkemizin seviyesi bu kadar dusuk oldugu icin boyle algilanmasi yuzunden utanin.

    Bir turk dunyaya bedel sozunu soyleten bir ulusun ekonomik acidan artik 10 tanesinin bir alman iscisine bedel oldugunu gorun ve utanin.

    Ekonomik konfor ve refah seviyemis o kadar dustu ki vw yi premium olarak gorebiliyor olmanizdan dolayi da utanin. Bir iscinin 3 maasiyla alabildigi bir arabayi 1 senelik maasinizla aldiginizdan utanin.

    Ve deyin ki bu mu bize reva gorulen bu mu hakettigimiz deyin. Hakettiginiz sey vw yi premium olarak ulasilmasi zor olarak fiyati pahali olarak gormek mi. O kadar fakirlestirildik o kadar hayat standardimiz dustu ki bu arabaya premium olarak bakabiliyorsunuz. Vw okadar da ulasilmaz bir yerde degil. Aciz olan sizsiniz biziz.

    Kalite ve hayat standardiniz o kadar dusuruldu emeklilik yasiniz o kadar arttirildi benzin 5 tl oldu bunlari dusunmeyip alman fakirinin bindigi araca mi premium diyorsunuz? o kadar sefillestirildiniz ki milletin artigi ile yetinir oldunuz (2. Elden bahsediyorum) halbu ki 2. El icin odediginiz paranin aslinda o aracin vergisiz fiyatindan bile fazla oldugunu bilmiyor musunuz?

    Kendinize gelin siz fakir degilsiniz. Fakirlestirildiniz ve bunun fadkina varin. Vwyi premium goruyorsaniz once kendi seviyenizi sorgulayin. Vw o kadar yukarida degil! Hayir. Siz cok asagidasiniz. Ekonomik durumumuz cok asagida. Ve bu durumdan once utanin. Ve utanarak konusun
    İyi güzel demişsiniz ama kişi kartınızın altındaki yıldız logosu olmamış; kendinizle çelişmişsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Vw premium marka değildir, zaten amacıda o değil.

    Vw zaten geniş bir firma ve elindeki markalar ile her yerde temsili var. Premium sınıfında AUDİ temsil ediyor.

    Vw hiçbir zaman Mercedes,Bmw ve Audi gibi araçlar ile malzeme kalitesi kıyaslanamaz.
    Ama Vw 'de Toyota,Hyundai ve Ford gibi markalardan kalite konusunda üstün. Sağlamlık konusunda Vw ve Toyota eşit. Diğerlerine göre yine üstünlük var.

    Sıralama şöyle

    MERCEDES
    AUDİ
    BMW

    VOLVO

    VW

    TOYOTA ( Vw ile aynı yerde olması için sağlamlığı verdiği gibi Vw gibi kalite'de vermeli ve tasarım. )
    FORD
    HYUNDAİ

    Yanlış anlaşılmasın Volvo ile Vw aynı yerde değil. Volvo üstün ama bir AUDİ,MERCEDES ve BMW değil.


    Genel konusmamak lazim

    Golf a180'den

    Cadyy citandan iyi araba




    Senin forumda ki mantığın hep; övdüğün arabanın en full versiyonu, kötülediğin arabanın en boş versiyonu olarak düşünmen. Golf 7 iyi derken Midline Plus aklına bile gelmiyordur, Midline Plus Golf'ün facia olduğunu kendinde biliyorsun çünkü.

    Neye göre iyi? Kaç defa binip km'lerce test ettin iki arabayı? Hayatında ''iyi araba'' tanımı olan 3 tane LED farları ile mi iyi?

    Sen clio yada hyundai formuna fazla takiliyorsun galiba

    Golf yada caddyy'de led far nerede var

    Auris icin konu acildigi zaman kim auris'in baz modelini dikkate aliyor sormasi ayip olmasin auris baz model de 4 cam otomatik yok

    Kaldiki midline golf guvenlik olarak eksiksiz bugun reno megane de esp standart degil

    Kim bunu soyluyor yada dillendiriyor



    Megane'yi kötülemen veya Auris'i kötülemen hoş değil, çünkü konuyla alakası yok.

    Şuan konumuz Golf Midline Plus ve Mercedes A180. Birşeyi savunurken, başka birşeyi kötülemeden savunmalısın, konuyla alakalı şeyleri savunmalısın.

    Golf 7 Midline Plus, Mercedes A180'den neye göre iyidir, bana bunu yaz. Banane Megane'de olmayan ESP'den? Konuyla ne alakası var?

    Tekrar sorayım;

    Golf 7 Midline Plus, Mercedes A180 Prime'dan neye göre iyidir?

    Golf 7 midline plus 1.6 tdi manuel arac kac para

    A180 manuel dizel arac kac para ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Vw premium marka değildir, zaten amacıda o değil.

    Vw zaten geniş bir firma ve elindeki markalar ile her yerde temsili var. Premium sınıfında AUDİ temsil ediyor.

    Vw hiçbir zaman Mercedes,Bmw ve Audi gibi araçlar ile malzeme kalitesi kıyaslanamaz.
    Ama Vw 'de Toyota,Hyundai ve Ford gibi markalardan kalite konusunda üstün. Sağlamlık konusunda Vw ve Toyota eşit. Diğerlerine göre yine üstünlük var.

    Sıralama şöyle

    MERCEDES
    AUDİ
    BMW

    VOLVO

    VW

    TOYOTA ( Vw ile aynı yerde olması için sağlamlığı verdiği gibi Vw gibi kalite'de vermeli ve tasarım. )
    FORD
    HYUNDAİ

    Yanlış anlaşılmasın Volvo ile Vw aynı yerde değil. Volvo üstün ama bir AUDİ,MERCEDES ve BMW değil.


    Genel konusmamak lazim

    Golf a180'den

    Cadyy citandan iyi araba




    Senin forumda ki mantığın hep; övdüğün arabanın en full versiyonu, kötülediğin arabanın en boş versiyonu olarak düşünmen. Golf 7 iyi derken Midline Plus aklına bile gelmiyordur, Midline Plus Golf'ün facia olduğunu kendinde biliyorsun çünkü.

    Neye göre iyi? Kaç defa binip km'lerce test ettin iki arabayı? Hayatında ''iyi araba'' tanımı olan 3 tane LED farları ile mi iyi?

    Sen clio yada hyundai formuna fazla takiliyorsun galiba

    Golf yada caddyy'de led far nerede var

    Auris icin konu acildigi zaman kim auris'in baz modelini dikkate aliyor sormasi ayip olmasin auris baz model de 4 cam otomatik yok

    Kaldiki midline golf guvenlik olarak eksiksiz bugun reno megane de esp standart degil

    Kim bunu soyluyor yada dillendiriyor



    Megane'yi kötülemen veya Auris'i kötülemen hoş değil, çünkü konuyla alakası yok.

    Şuan konumuz Golf Midline Plus ve Mercedes A180. Birşeyi savunurken, başka birşeyi kötülemeden savunmalısın, konuyla alakalı şeyleri savunmalısın.

    Golf 7 Midline Plus, Mercedes A180'den neye göre iyidir, bana bunu yaz. Banane Megane'de olmayan ESP'den? Konuyla ne alakası var?

    Tekrar sorayım;

    Golf 7 Midline Plus, Mercedes A180 Prime'dan neye göre iyidir?

    Golf 7 midline plus 1.6 tdi manuel arac kac para

    A180 manuel dizel arac kac para ?

    Arada ki fiyat farkı, markaların mazisi ve prestijindendir.

    Linea ile CLA arasında ki fiyat farkını sorguluyor musun?

    Linea ile cla derken

    Linea siradan bir b sinifi araba cla ile ne alakasi var ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Volkswagenin ülkemizde çok satılmasının tek sebebi 1.6 motor üzeri vergiden sıyırmasıdır. En lüks arabası bile 2.0 motor. Vergi avantajını çok iyi kullanıyor üreticileri.
  • 2.2 skyactiv dizeli rüyasında görebilecek bir toplum için gayet de premiumdur =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    İyi güzel demişsiniz ama kişi kartınızın altındaki yıldız logosu olmamış; kendinizle çelişmişsiniz.

    tam aksine o yıldız logosu sayesinde vw nin ne mal oldugunu görebiliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    İyi güzel demişsiniz ama kişi kartınızın altındaki yıldız logosu olmamış; kendinizle çelişmişsiniz.

    tam aksine o yıldız logosu sayesinde vw nin ne mal oldugunu görebiliyorum.

    Öyleyse, Türk milleti olarak VW'ye çok değer verip, kendi malımızı üretemeyen bir toplum olmamıza destek veren kişilerden birisi olarak, size yerli markaları kullanmayı tavsiye ediyorum. Mercedes kullanmakla, söylediğiniz cümlele tezat oluşturuyor.
  • Vw konularindan gina geldi artik. Gunun Vw ilani, Vw neden cok satiyor, Vw Premium mudur v.b
    Bu kadar ugrasilan ve takip edilen baska marka yok. Herkes herseyde Vw'yi baz aliyor ve kiyasliyor.
    Bu kadar gundemde olmasi nedensiz olmamali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw ülkemizdede dünyadada premium değildir. ama premiumla yarışabilecek modelleri olan markadır. çoğu premium olmayan markanın modelleride sıradan amam vw de farklı ve kaliteli modeller var. yani premium olmasada premiuma yakındır vw.
    ama bundan farklı olarak ülkemizde vw premiumdur demek ülkemizi ve insanımızı aşağılamaktır bence.
    saygılar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Vw premium marka değildir, zaten amacıda o değil.

    Vw zaten geniş bir firma ve elindeki markalar ile her yerde temsili var. Premium sınıfında AUDİ temsil ediyor.

    Vw hiçbir zaman Mercedes,Bmw ve Audi gibi araçlar ile malzeme kalitesi kıyaslanamaz.
    Ama Vw 'de Toyota,Hyundai ve Ford gibi markalardan kalite konusunda üstün. Sağlamlık konusunda Vw ve Toyota eşit. Diğerlerine göre yine üstünlük var.

    Sıralama şöyle

    MERCEDES
    AUDİ
    BMW

    VOLVO

    VW

    TOYOTA ( Vw ile aynı yerde olması için sağlamlığı verdiği gibi Vw gibi kalite'de vermeli ve tasarım. )
    FORD
    HYUNDAİ

    Yanlış anlaşılmasın Volvo ile Vw aynı yerde değil. Volvo üstün ama bir AUDİ,MERCEDES ve BMW değil.


    Genel konusmamak lazim

    Golf a180'den

    Cadyy citandan iyi araba


    Caddy citan'dan her türlü üstün ama Golf ile a180 karşılaştırmasında donanım önemli.

    Ama açık ve net genel olarak MERCEDES PREMİUM, VW PREMİUM DEĞİL.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anro -- 20 Temmuz 2013; 23:39:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Vw konularindan gina geldi artik. Gunun Vw ilani, Vw neden cok satiyor, Vw Premium mudur v.b
    Bu kadar ugrasilan ve takip edilen baska marka yok. Herkes herseyde Vw'yi baz aliyor ve kiyasliyor.
    Bu kadar gundemde olmasi nedensiz olmamali.

    Çok doğru.
  • Bu konuya dair şu muhakkak, bizim milletimiz VW hastası..

    Bir diğer gerçek ise B-C-D sınıflarında emsallerine göre VW grubu araçlardan ciddi manada farklı lezzetler ve konfor keyif aldığımdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    İyi güzel demişsiniz ama kişi kartınızın altındaki yıldız logosu olmamış; kendinizle çelişmişsiniz.

    tam aksine o yıldız logosu sayesinde vw nin ne mal oldugunu görebiliyorum.

    Öyleyse, Türk milleti olarak VW'ye çok değer verip, kendi malımızı üretemeyen bir toplum olmamıza destek veren kişilerden birisi olarak, size yerli markaları kullanmayı tavsiye ediyorum. Mercedes kullanmakla, söylediğiniz cümlele tezat oluşturuyor.



    kendi malını üret veya üretme. veya zamanında ürettik gör veya görme. size kalmış birşey. ben diyorum ki, türk milletinin yaşam kalitesi çok düştüğü için vw çok kaliteli gibi geliyor. aslında kaliteli falan da değil. halen de diyorum . vw çok yukarıda bir kalite sunmuyor sizin bizim hayat kalitemiz düşük.




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Polo fiesta konusunu geçelim neyse. şimdi siz konuşunca meraklandım. gidip inceliycem en yakın zamanda iki aracıda. bakalım neymiş olay.

    Touran türkiyeye hiç gelmedi(güncel model). neye göre c-max daha kaliteli dediniz onu anlamadım. türkiyeye gelen ilk nesil touran ford c-maxten çok daha kaliteli bir araçtı onu belirteyim. incelediyseniz hatırlarsınız. tasarımla da bitmiyor herşey malesef. bildiğim kadarıyla touran avrupada daha çok seviliyor c-max'ten.

    Crafter neden transit kadar dayanıklı değil? kaynak verirmisin. mercedes sprinter ile aynı araç bu. sprinter transitten dayanıksız mı yani. bugüne kadar gördüğüm sprinterlar aynı yaştaki transitten daha iyi durumdalar. mercedesin ticarisine transitten dayanıksız diyeni ilk defa gördüm. trabzonda dolmuşa binenler iyi bilir.

    VW istese kamyonda üretir ama gerek duymuyor onu demek istedim. bu işin uzmanı olan en güçlü markaları aldı işi bitirdi. ford'un ürettiği kamyon ve çekiciler bir süre sonra dökülüyor. Transitin dayanımına sahip değiller. Yollardaki çekicilerin markalarına bakın ford çok az görürsünüz. şantiyelerde çalıştım biliyorum. hiçbir firma kamyonda ford'a yanaşmak istemez. ya volvo ya mercedes ya man vs. olmadı bmc alır.

    Ben satış adedini hiç dile getirmedim zaten. öyle olsa toyota dünyanın en kaliteli araçlarını üreten firma olurdu. yeni corollada gördük kaliteyi. geri çağırmalar da cabası.

    kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 21 Temmuz 2013; 1:26:33 >




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Ford VW ye yaklaşamaz demedimki ben. bunu nerden çıkardınız.

    incelemediğimiz araca niye yorum yapıyoruz hala anlamadım. olay şimdi sorunsuzluğa geldi neyse. bu işin sonu gelmez.

    Model çeşitliliği konusunda VW forddan çok daha öndedir. ford 9 ana model sunar, vw ise 15. tüm karoserleri değerlendirirsek vw 22 çeşit tip sunarken, ford 13 kasa sunuyor.

    Ford ne anlamda başarılı kamyon konusunda. neye göre. ben dedim. bu işin içinde olan adamlar ford kamyona aman ha diyor. bizzat yaşadım daha neye başarılı diyorsunuz anlamadım.

    golf focusun yanında kız gibidir. focus golfün yanında kalastır bunu rahatlıkla söyleyebilirim. kabini hele allaha havale. bütün motor titreşimi içerde(dizel). midline golfe binin bir de trend focusa. olay zaten orada bitiyor. golf kalite anlamında tartışılmayacak derecede iyi bu araçtan. bunu rahatlıkla söyleyebilirim. focus sadece sürüş özellikleriyle golfü geçebilir. o da daha sert bir araç olduğu için.

    neyse konu uzadı sahur vakti de geldi eyvallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 21 Temmuz 2013; 2:04:16 >




  • arkadaşlar söylemiş zaten ülkemiz açısından diye
    Volks: halk wagen: araba olay biter
    küçük gördüğümden değil adam ne diyor bu arabayı herkes alacak alabilecek anlamında koymuş ismi
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    trend focus ailemizde var tdci 90 lık. koskoca kabak direksiyonu ve çevirmeli klima tuşlarına sahip kapkara konsolu göz dolduruyor. kapı içleriyle oynarsanız plastikler ayrılacak gibi. arka camlar manuel ve camlar açıkken yukarı aşağı sağa sola oynuyor. kullanmasam görmesem inanıcam. golf midline'ın metal görünümlü konsolu çok daha kaliteli ve seçkin. bunu kimse inkar edemez





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 21 Temmuz 2013; 2:11:47 >




  • Sorunsuzluk olarak ford'un ticari araclari vw'den daha iyi

    Ama su var aradaki servis parasini mazota veriyorsun

    Bugun transit en az 10 litre yakiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Vw premium marka değildir, zaten amacıda o değil.

    Vw zaten geniş bir firma ve elindeki markalar ile her yerde temsili var. Premium sınıfında AUDİ temsil ediyor.

    Vw hiçbir zaman Mercedes,Bmw ve Audi gibi araçlar ile malzeme kalitesi kıyaslanamaz.
    Ama Vw 'de Toyota,Hyundai ve Ford gibi markalardan kalite konusunda üstün. Sağlamlık konusunda Vw ve Toyota eşit. Diğerlerine göre yine üstünlük var.

    Sıralama şöyle

    MERCEDES
    AUDİ
    BMW

    VOLVO

    VW

    TOYOTA ( Vw ile aynı yerde olması için sağlamlığı verdiği gibi Vw gibi kalite'de vermeli ve tasarım. )
    FORD
    HYUNDAİ

    Yanlış anlaşılmasın Volvo ile Vw aynı yerde değil. Volvo üstün ama bir AUDİ,MERCEDES ve BMW değil.


    Araç almadan koyduğum sıralama aynen bu sekildeydi

    Mercedes-bmw-audi

    Volvo

    Vw

    Diğerleri fransızlar japonlar amerikalı

    Gücüm passat yetti , ama volvo s60 yetse sanırım yinede almazdim çünkü begenmedim , 5.20 1.6 diesel alırdım param yetse :)

    Ama arkadaşa golf bakarken de vw bi tık yukarıda diye düşündüm ,

    Yukarıdaki sıralamayı elde ettim, ama en olumsuz baktığım fransizlardir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sorunsuzluk olarak ford'un ticari araclari vw'den daha iyi

    Ama su var aradaki servis parasini mazota veriyorsun

    Bugun transit en az 10 litre yakiyor

    10 litre yakıyor derken, hangi Transit ve hangi şartlarda oluyor bu durum? Ticari bir aracın marka fark etmez şehir içi 5-6 litre yakacağına inanmak çok pozitif düşünce olur.

    7 tane ford transit var bizde istanbul sehir ici min 10 litre yakiyor

    2006 modelde var 2010
    Modelde

    Zaten 2012 yilinda cikan puma motorlar az yakiyor sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.