Şimdi Ara

Ülkemiz açısından Volkswagen premium olmakla olmamak arasındaki ince çizgidedir? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
141
Cevap
1
Favori
3.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    arkadaşlar söylemiş zaten ülkemiz açısından diye
    Volks: halk wagen: araba olay biter
    küçük gördüğümden değil adam ne diyor bu arabayı herkes alacak alabilecek anlamında koymuş ismi

    İyi ki bu lafı öğrenmişsiniz, en azından 2 kelime Almanca kattı herkese.

    Ne yani bu markanın adı diye kaliteli araçlar üretilemeyecek mi?

    Ortada premium markaya bir aday varsa bu da VW'den başkası değildir. Opel mi olacaktı Premium yoksa Fransızlar mı?
  • Krom ızgarayla premium olunmaz.

    Ayrıca Opel'in bazı modelleri Volkswagen'e göre daha başarılıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Aday olarak evet bencede VW dir. Ve benim şaşırdığım olay VW nin üreticilerinden biri OPEL idi. Daha ileri seviye de olması gerekiyordu.

    Zaten nerdeyse tüm diğer markalar ya premium(mercedes, cadillac, bentley) yada premium departman/seri/ne derseniz vardır (üst yazımda da belirttim. Toyota Lexus , Honda Acura, Ford Lincoln gibi)

    fransızlar dan çıkmaz sağlam evladiyelik ucuz araba çıkar ama premium çıkmaz.

    İtalyanlar zaten piyasanın yarısını aldı , onların bünyesinde de premium markalar bulunmakta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Once gelelim vw yi neden premium olarak neden algilandigina.

    Ve utanin. Gercekten kendinize gelin silkinin ve utanin. Utanin ki almanyada isci sinifi fakir cikara halk denilen tabaka araba sahibi olabilsin diye uretilen bir arabanin ulkemizin seviyesi bu kadar dusuk oldugu icin boyle algilanmasi yuzunden utanin.

    Bir turk dunyaya bedel sozunu soyleten bir ulusun ekonomik acidan artik 10 tanesinin bir alman iscisine bedel oldugunu gorun ve utanin.

    Ekonomik konfor ve refah seviyemis o kadar dustu ki vw yi premium olarak gorebiliyor olmanizdan dolayi da utanin. Bir iscinin 3 maasiyla alabildigi bir arabayi 1 senelik maasinizla aldiginizdan utanin.

    Ve deyin ki bu mu bize reva gorulen bu mu hakettigimiz deyin. Hakettiginiz sey vw yi premium olarak ulasilmasi zor olarak fiyati pahali olarak gormek mi. O kadar fakirlestirildik o kadar hayat standardimiz dustu ki bu arabaya premium olarak bakabiliyorsunuz. Vw okadar da ulasilmaz bir yerde degil. Aciz olan sizsiniz biziz.

    Kalite ve hayat standardiniz o kadar dusuruldu emeklilik yasiniz o kadar arttirildi benzin 5 tl oldu bunlari dusunmeyip alman fakirinin bindigi araca mi premium diyorsunuz? o kadar sefillestirildiniz ki milletin artigi ile yetinir oldunuz (2. Elden bahsediyorum) halbu ki 2. El icin odediginiz paranin aslinda o aracin vergisiz fiyatindan bile fazla oldugunu bilmiyor musunuz?

    Kendinize gelin siz fakir degilsiniz. Fakirlestirildiniz ve bunun fadkina varin. Vwyi premium goruyorsaniz once kendi seviyenizi sorgulayin. Vw o kadar yukarida degil! Hayir. Siz cok asagidasiniz. Ekonomik durumumuz cok asagida. Ve bu durumdan once utanin. Ve utanarak konusun

    95 bin liralık golfü 1 senelik maaşla alabiliyorsanız gerçekten iyi kazanıyorsunuz denilebilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Once gelelim vw yi neden premium olarak neden algilandigina.

    Ve utanin. Gercekten kendinize gelin silkinin ve utanin. Utanin ki almanyada isci sinifi fakir cikara halk denilen tabaka araba sahibi olabilsin diye uretilen bir arabanin ulkemizin seviyesi bu kadar dusuk oldugu icin boyle algilanmasi yuzunden utanin.

    Bir turk dunyaya bedel sozunu soyleten bir ulusun ekonomik acidan artik 10 tanesinin bir alman iscisine bedel oldugunu gorun ve utanin.

    Ekonomik konfor ve refah seviyemis o kadar dustu ki vw yi premium olarak gorebiliyor olmanizdan dolayi da utanin. Bir iscinin 3 maasiyla alabildigi bir arabayi 1 senelik maasinizla aldiginizdan utanin.

    Ve deyin ki bu mu bize reva gorulen bu mu hakettigimiz deyin. Hakettiginiz sey vw yi premium olarak ulasilmasi zor olarak fiyati pahali olarak gormek mi. O kadar fakirlestirildik o kadar hayat standardimiz dustu ki bu arabaya premium olarak bakabiliyorsunuz. Vw okadar da ulasilmaz bir yerde degil. Aciz olan sizsiniz biziz.

    Kalite ve hayat standardiniz o kadar dusuruldu emeklilik yasiniz o kadar arttirildi benzin 5 tl oldu bunlari dusunmeyip alman fakirinin bindigi araca mi premium diyorsunuz? o kadar sefillestirildiniz ki milletin artigi ile yetinir oldunuz (2. Elden bahsediyorum) halbu ki 2. El icin odediginiz paranin aslinda o aracin vergisiz fiyatindan bile fazla oldugunu bilmiyor musunuz?

    Kendinize gelin siz fakir degilsiniz. Fakirlestirildiniz ve bunun fadkina varin. Vwyi premium goruyorsaniz once kendi seviyenizi sorgulayin. Vw o kadar yukarida degil! Hayir. Siz cok asagidasiniz. Ekonomik durumumuz cok asagida. Ve bu durumdan once utanin. Ve utanarak konusun

    95 bin liralık golfü 1 senelik maaşla alabiliyorsanız gerçekten iyi kazanıyorsunuz denilebilir

    Wv 10 sene once de almanyada fakir fikara arabasi idi. E serisi 10 sene once de almanyada taksi araci idi.bmw 10 sene once de almanya da orta direk arabasi idi. 10 senede almanyada hic irsey degismedi. Almanyada hala boyle. Lakin bizim yasam kalitemiz dustu.
    Vw almak kolay iken zor oldu bmw mercedes almak imkansiza yakin du. Neyseki 1.6 motorlari falan geldi de insanlar binebildi. Okadar asagiya cekildi ki bu ulkenin kalitesi vw bile yukarida kaldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • evet orta halli araç bence , bir bmw audi tarzında değil . yani WW i sadece araç olarak görüyorum bmw audi dersen :) başka görüyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    A180 premium ise golf 7 2 kere premiumdur

    Volvo s60 premium ise passat'da premiumdur

    Poloyu baz alamayiz burada

    Markadan ziyade model premiumdur bence golf'de premiumdur bence


    S60 ile Passat'i nasil ayni kefeye koyuyorsun
    Mercedes a ile golf kiyaslarsak belki golf daha iyi olabilir ama s60 passati 2 ye katlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen bence bugün vw galerisine git golfü incele. O direksiyona laf eden bi seni gordum focusun direksiyonu aşırı kaba. Bunu herkes diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Gerçekten garip birisisin.Yani vw premium olunca ne oluyor?Her tarafı premium olsa ne olur sonuçta vw premium araçlar bellidir rr, maybach ,bmw ,mb dir.saçma sapan yorumlarınıza hastayım neyin premiumu olacak vw hertarafı premium olsa ne yazar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Gerçekten garip birisisin.Yani vw premium olunca ne oluyor?Her tarafı premium olsa ne olur sonuçta vw premium araçlar bellidir rr, maybach ,bmw ,mb dir.saçma sapan yorumlarınıza hastayım neyin premiumu olacak vw hertarafı premium olsa ne yazar.

    Premium marka yoktur, premium model vardır.

    Kusura bakma da Mercedes A serisi premium oluyorsa Reno motoruyla Golf de premium o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmac

    Krom ızgarayla premium olunmaz.

    Ayrıca Opel'in bazı modelleri Volkswagen'e göre daha başarılıdır.

    Allah aşkına bir tane örnek versenize? Hangi aracı daha başarılıymış.
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    mercedes e classdan başlar. Neyse vw premium olsun daha fazla uzatmak istemiyorum sonuçta istisnalarla uğraşmamak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Math.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    A180 premium ise golf 7 2 kere premiumdur

    Volvo s60 premium ise passat'da premiumdur

    Poloyu baz alamayiz burada

    Markadan ziyade model premiumdur bence golf'de premiumdur bence


    S60 ile Passat'i nasil ayni kefeye koyuyorsun
    Mercedes a ile golf kiyaslarsak belki golf daha iyi olabilir ama s60 passati 2 ye katlar

    Sahibi olduğum için biliyorum




  • Fabrika cikistan hatali motorlariyla birlikte vw hic bir zaman premium bir marka olamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Math.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    A180 premium ise golf 7 2 kere premiumdur

    Volvo s60 premium ise passat'da premiumdur

    Poloyu baz alamayiz burada

    Markadan ziyade model premiumdur bence golf'de premiumdur bence


    S60 ile Passat'i nasil ayni kefeye koyuyorsun
    Mercedes a ile golf kiyaslarsak belki golf daha iyi olabilir ama s60 passati 2 ye katlar

    Sahibi olduğum için biliyorum



    Bana fanboy oldugun icin geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Math.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Math.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    A180 premium ise golf 7 2 kere premiumdur

    Volvo s60 premium ise passat'da premiumdur

    Poloyu baz alamayiz burada

    Markadan ziyade model premiumdur bence golf'de premiumdur bence


    S60 ile Passat'i nasil ayni kefeye koyuyorsun
    Mercedes a ile golf kiyaslarsak belki golf daha iyi olabilir ama s60 passati 2 ye katlar

    Sahibi olduğum için biliyorum



    Bana fanboy oldugun icin geldi

    Kullanın sonra konuşalım Güvenlik hariç hiç bir artısı yok s60'ın

    Motor şanzıman uyumu
    İç mekan genişliği
    Bagaj hacmi
    İkinci el
    Yedek parça bakım

    Passat önde




  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Tamam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Polo fiesta konusunu geçelim neyse. şimdi siz konuşunca meraklandım. gidip inceliycem en yakın zamanda iki aracıda. bakalım neymiş olay.

    Touran türkiyeye hiç gelmedi(güncel model). neye göre c-max daha kaliteli dediniz onu anlamadım. türkiyeye gelen ilk nesil touran ford c-maxten çok daha kaliteli bir araçtı onu belirteyim. incelediyseniz hatırlarsınız. tasarımla da bitmiyor herşey malesef. bildiğim kadarıyla touran avrupada daha çok seviliyor c-max'ten.

    Crafter neden transit kadar dayanıklı değil? kaynak verirmisin. mercedes sprinter ile aynı araç bu. sprinter transitten dayanıksız mı yani. bugüne kadar gördüğüm sprinterlar aynı yaştaki transitten daha iyi durumdalar. mercedesin ticarisine transitten dayanıksız diyeni ilk defa gördüm. trabzonda dolmuşa binenler iyi bilir.

    VW istese kamyonda üretir ama gerek duymuyor onu demek istedim. bu işin uzmanı olan en güçlü markaları aldı işi bitirdi. ford'un ürettiği kamyon ve çekiciler bir süre sonra dökülüyor. Transitin dayanımına sahip değiller. Yollardaki çekicilerin markalarına bakın ford çok az görürsünüz. şantiyelerde çalıştım biliyorum. hiçbir firma kamyonda ford'a yanaşmak istemez. ya volvo ya mercedes olmadı bmc alır.

    Ben satış adedini hiç dile getirmedim zaten. öyle olsa toyota dünyanın en kaliteli araçlarını üreten firma olurdu. yeni corollada gördük kaliteyi. geri çağırmalar da cabası.

    kolay gelsin





    Ford VW'ye yaklaşamaz gibi bir yaklaşım oluşunca, tek tek yazdım ve VW'nin hiç bir modelini kötülemedim.

    B-Max, C-Max- S-Max- Galaxy serisine komple rakip mi VW? Bildiğim kadarıyla değil. Ford bu alanda çok üstün. Satış adeti anlamında değil, model çeşiti ve kalite/sorunsuzluk konusunda. Otomatik şanzıman problemi yok mesela. Bunu anlatıyorum.

    ''VW istese kamyon üretir'' ne demek? Üretsin banane, Ford üretiyor ve başarılı oluyor mu? Evet oluyor konu bitmiştir kamyon ve çekici ile alakalı.

    Sadece Ford'un üstün olduğu yerleri saydım. Transit olayını kullananlardan teyit ederseniz daha iyi bilgi sahibi olursunuz dayanıklılık ve sıfır sorun konusunda.

    İlk mesajımda dedim ki;

    Passat'ın Mondeo'dan üstün bir özelliğini göremiyorum, belki sadece motor seçeneği çoktur ama o da sadece benzinlide olabilir.

    Golf'ün Focus'dan üstünlüğünü yine göremiyorum, belki sadece ses yalıtımı ve tip olarak üstün sayılabilir ancak tip dediğimiz şey zevk meselesidir orasıda ayrı.

    Sonuç olarak hiç bir markayı karalamam ve kötülemem, Golf 7'yi de genelde överek anlatan biriyim (Midline Plus ve dizel motorlu versiyonlar hariç)

    O yüzden anlaşamayacağım kimse yok.





    Transit ve özellikle Transit Connect overengineering denile bir türde araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tyler Durden

    Fabrika cikistan hatali motorlariyla birlikte vw hic bir zaman premium bir marka olamaz

    Sadece motor değil asıl derdi şanzuman

    çinde de en çok satılan araçlardan biri vosvos ama geri topla bunları deyince çin hükümeti apar topar 400.000 aracı geri çağırdılar

    http://www.chinadaily.com.cn/bizchina/motoring/2013-03/20/content_16323553.htm
  • Vw 'nin en önemli özelliği tok,sağlam görünümlü araçlar yapmasıdır.Araçların içine girince,seyir esnasında, bu tokluk hissi,aracın kaliteli ve sağlam olduğunu,üst sınıf bir araçta yolculuk yaptığınızı hissettiriyor.Alman mühendislerin tam da istediği şey.Geçen hafta yeni Corolla yı test ettim.Aracı bozuk bir yolda kullandım.Yemin ediyorum araç dökülecek sandım.Her yerinden ayrı ses geliyordu.İşte vw bunu iyi beceriyor.En azından sıfır aracından böyle sesler gelmiyor.Sanırım insanları da cezbeden bu özelliği.Ama gerçekler öyle mi? Zannetmiyorum.Yani zannedildiği kadar kaliteli araçlar değil.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.