Şimdi Ara

Ülkemiz açısından Volkswagen premium olmakla olmamak arasındaki ince çizgidedir? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
3.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Premium, seçkin - ayrıcalıklı - yüksek kaliteli demektir. Buna göre karar verin artık hangi marka veya model premiumdur......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair












    Vw'den ticari araba alinmaz .

    Bak elestiriyorum iste ciddiyim

    1 kere aldik bin pisman olduk

    Baski balatasi erken bitiyor
    Parcasi cok pahali
    Turbosu cok narin
    Ama ford'a gore cok konforlu

    K.bakmayın ama millete malzeme vermek için bu kadar saçma söz kullanılmaz.

    Sınıfının en iyi hafif ticari aracına sahip Vw.

    O bahsettiğiniz sorunlar hangi araç için geçerli?

    Parçası pahalı olması kaliteli olmasından dolayı.
    Turbonun nazik olması bütün binek araçlardada geçerli olması lazım turbo araçmı tanıyacak ha bu ticari bunda çok narin olayım vs. gibi.

    Yani caddy'de balata sorunu vardı eski kasalarda ama yeni kasalarda asla mevcut değil aracımız 50 BİN km balata daha yerinde. Araç'ta tek şanzuman ısınma sorunu çıktı oda yazılım ile güncellendi sorun yok. Aracın aksamı çok sağlam.

    Ayrıca arka'da konfor az kötü ama o sert bridgestone lastikten kurtulduktan sonra biter sorun.




    Bilip bilmeden konusma o altindaki aracin garantisi bitsin ariza vemeye baslasin sonra konusalim

    Kalitesiz yada konforsuz demedim bak iyi oku


    Bence sen bilip bilmeden konuşma.

    Şimdi sen o cümleyi arkadaş'a fanatik olduğunu iddia etmemek için yazmadıysan bende birşey bilmiyorum YALANMI ?
    Araç garantisi bittiği zamanmı sorun çıkaracak. Bu ne kadar saçma bir yorum garanti bitmesine gelince araba yaşlanmaya başlıyor.

    Senin yorumunda '' Balata, turbo ve parça pahalı '' gibi olumsuzluklar saydın.

    Bende cevap verdim.
    Balata sorunu eski model caddy'lerde mevcut git sor bakim yeni caddy'de kim 10 bin km gibi düşük km'lerde balata değiştirdi.
    Parçasının pahalı olmasının nedeni kaliteli parçalar olması fiyatını yükseltiyor MALİYET. Bu olumsuzluk olarak bakılmaz kalite sunuyormu evet bitti.
    Turbosu çok narin demişsin o zaman bu genel olarak söylenen söz TDI motor çok narin oluyor. Kendi aracında bu sözleri sarf etmiyorsun ama millete malzeme vermek için dönüyorsun AYIP.

    Bence Caddy ve Connect arasındaki fark kalite olarak caddy biraz daha önce. Sağlamlık olarak çok sağlam aksamlara sahip iki araç yollarda eski model olarak caddy görmek daha çok.

    Ben zaten kalite ve konfor yönünden ilk başta yorum yapmadım. Nereden çıkardıysan onu anlamadım.




  • vw konularından da kusacam artık. üstüne üstlük işsiz gibi sayfalarca tartışıyorlar teneke yıgınları için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    vw konularından da kusacam artık. üstüne üstlük işsiz gibi sayfalarca tartışıyorlar teneke yıgınları için.


    İşte bu söz en doğru olanı ' TENEKE YIĞINI'
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyler Durden

    Fabrika cikistan hatali motorlariyla birlikte vw hic bir zaman premium bir marka olamaz

    Sadece motor değil asıl derdi şanzuman

    çinde de en çok satılan araçlardan biri vosvos ama geri topla bunları deyince çin hükümeti apar topar 400.000 aracı geri çağırdılar

    http://www.chinadaily.com.cn/bizchina/motoring/2013-03/20/content_16323553.htm

    YALAAAAAN OLAMAZZZZZ VW dunyadaki en premium marka...




  • Ben focus kalitesiz demedim. Sen golften kaliteli olduğunu idda ettin onadir lafım her kesime hitap eden aracı genç arabası yaptın oldu. Bmw direksiyonlari da küçük.çok kalitesiz bmw.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 21 Temmuz 2013; 17:30:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Vw sıradan bir marka. Toyota, Renault, Fiat, Ford, Honda gibi.

    Premium Volvo ile başlar.


    Fakat ben olaya marka yerine markanın modelleri olarak bakıyorum. Her markanın Prem. modelleri vardır.



    Kesinlikle katılıyorum..Bu biralgı işi oldu...İnsanlar VW öyle bakmaya bşladılar ama ford,hyundai,seat,toyota,honda... kesinlikle altta kalmaz ,hatta fazlaları vardır.
  • DSG'li VW modelleri gözümde asla premium olamaz.

    Çünkü her an sorun çıkarabilir. (En yakın kullanıcı tanıdıklarımın ifadesi.)
  • Premium marka yoktur, premium araç vardır.

    BMW 1 serisi premium falan değil mesela bana göre. Aynı şekilde Audi A1 de öyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Premium marka yoktur, premium araç vardır.

    BMW 1 serisi premium falan değil mesela bana göre. Aynı şekilde Audi A1 de öyle.

    Kesinlikle katılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair












    Vw'den ticari araba alinmaz .

    Bak elestiriyorum iste ciddiyim

    1 kere aldik bin pisman olduk

    Baski balatasi erken bitiyor
    Parcasi cok pahali
    Turbosu cok narin
    Ama ford'a gore cok konforlu

    K.bakmayın ama millete malzeme vermek için bu kadar saçma söz kullanılmaz.

    Sınıfının en iyi hafif ticari aracına sahip Vw.

    O bahsettiğiniz sorunlar hangi araç için geçerli?

    Parçası pahalı olması kaliteli olmasından dolayı.
    Turbonun nazik olması bütün binek araçlardada geçerli olması lazım turbo araçmı tanıyacak ha bu ticari bunda çok narin olayım vs. gibi.

    Yani caddy'de balata sorunu vardı eski kasalarda ama yeni kasalarda asla mevcut değil aracımız 50 BİN km balata daha yerinde. Araç'ta tek şanzuman ısınma sorunu çıktı oda yazılım ile güncellendi sorun yok. Aracın aksamı çok sağlam.

    Ayrıca arka'da konfor az kötü ama o sert bridgestone lastikten kurtulduktan sonra biter sorun.




    Bilip bilmeden konusma o altindaki aracin garantisi bitsin ariza vemeye baslasin sonra konusalim

    Kalitesiz yada konforsuz demedim bak iyi oku


    Bence sen bilip bilmeden konuşma.

    Şimdi sen o cümleyi arkadaş'a fanatik olduğunu iddia etmemek için yazmadıysan bende birşey bilmiyorum YALANMI ?
    Araç garantisi bittiği zamanmı sorun çıkaracak. Bu ne kadar saçma bir yorum garanti bitmesine gelince araba yaşlanmaya başlıyor.

    Senin yorumunda '' Balata, turbo ve parça pahalı '' gibi olumsuzluklar saydın.

    Bende cevap verdim.
    Balata sorunu eski model caddy'lerde mevcut git sor bakim yeni caddy'de kim 10 bin km gibi düşük km'lerde balata değiştirdi.
    Parçasının pahalı olmasının nedeni kaliteli parçalar olması fiyatını yükseltiyor MALİYET. Bu olumsuzluk olarak bakılmaz kalite sunuyormu evet bitti.
    Turbosu çok narin demişsin o zaman bu genel olarak söylenen söz TDI motor çok narin oluyor. Kendi aracında bu sözleri sarf etmiyorsun ama millete malzeme vermek için dönüyorsun AYIP.

    Bence Caddy ve Connect arasındaki fark kalite olarak caddy biraz daha önce. Sağlamlık olarak çok sağlam aksamlara sahip iki araç yollarda eski model olarak caddy görmek daha çok.

    Ben zaten kalite ve konfor yönünden ilk başta yorum yapmadım. Nereden çıkardıysan onu anlamadım.


    Ben zaten vw fanatigiyim bunu inkar eden varmi

    Vw ticari araclari biraz narin parcasi pahali anlatmak istedigim bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türkiye'de bir yatırımı olmayan, araç almak isteyen Türk tüketicisini aylarca bekleten, heleki Türkiye de doğuş gibi bir grubun Tekelinde olan,tüm Avrupa'da araç satışları düşerken Türkiye'de satışları fazlasıyla artan, buna rağmen Türkiye kontenjanını arttırmayan, Bazı milliyetçi ülkelerin milliyetçiliği ülkemizde de olsaydı şuanda böyle bir konunun açılması söz konusu bile olamazdı. Malesef ülkemizde bu hale getirilmeye çalışılmaktadır.Bugüne kadar kimVW almak istese dilim döndüğünde bunları anlatmaya çalıştım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarcinbey

    Türkiye'de bir yatırımı olmayan, araç almak isteyen Türk tüketicisini aylarca bekleten, heleki Türkiye de doğuş gibi bir grubun Tekelinde olan,tüm Avrupa'da araç satışları düşerken Türkiye'de satışları fazlasıyla artan, buna rağmen Türkiye kontenjanını arttırmayan, Bazı milliyetçi ülkelerin milliyetçiliği ülkemizde de olsaydı şuanda böyle bir konunun açılması söz konusu bile olamazdı. Malesef ülkemizde bu hale getirilmeye çalışılmaktadır.Bugüne kadar kimVW almak istese dilim döndüğünde bunları anlatmaya çalıştım.

    Yav iyide hocam Türkiye'de üretiliyor dediğimiz Corolla'da pek farklı değil.
    Türk halkını en çok kendi devleti sömürürken, VW yahut bir başka marka bize ucuz mal mı verecek?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarcinbey

    Türkiye'de bir yatırımı olmayan, araç almak isteyen Türk tüketicisini aylarca bekleten, heleki Türkiye de doğuş gibi bir grubun Tekelinde olan,tüm Avrupa'da araç satışları düşerken Türkiye'de satışları fazlasıyla artan, buna rağmen Türkiye kontenjanını arttırmayan, Bazı milliyetçi ülkelerin milliyetçiliği ülkemizde de olsaydı şuanda böyle bir konunun açılması söz konusu bile olamazdı. Malesef ülkemizde bu hale getirilmeye çalışılmaktadır.Bugüne kadar kimVW almak istese dilim döndüğünde bunları anlatmaya çalıştım.

    Ve kimse de sizi takmadı...

    BMW Türkiye'ye yatırım yapa yapa öldü, siz de haklısınız.

    Ayrıca burada Türkiye'de üretilen Renault'lar kalitesiz diye konularda yazıp çizenler de buranın üyeleriydi.

    O yüzden size yaranılmaz.

    İstiyorsan alırsın, yoksa almazsın.




  • açıkcası ben kendi görüşlerimide belirttim konuyu açarken ama yine söylüyorum,bi ford mondeo full donanımı alacağıma passat full donanımı tercih ederim,tasarım,konfor,kabin sessizliği,iç tasarım bana daha çok hitap ediyor.. he ama mesela polo fiesta arasında kalsam makyajlı fiesta alırım,golf ile focus arasında kalsam golf alırım,hele golfün iç mekanı focustan daha güzel bana göre,ve daha kaliteli malzeme kullanıldığını hissediyorum düşünüyorum,kısacası vw almanyada halk arabası üretiyor elbetteki, premium değil ancak ülkemizdeki merso,bmw ve audiye en yakın markadır bana göre,ford,toyota,honda,hyundai,renault vw kalite konfor ve sessizlik olarak bence gerisindeler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair












    Vw'den ticari araba alinmaz .

    Bak elestiriyorum iste ciddiyim

    1 kere aldik bin pisman olduk

    Baski balatasi erken bitiyor
    Parcasi cok pahali
    Turbosu cok narin
    Ama ford'a gore cok konforlu

    K.bakmayın ama millete malzeme vermek için bu kadar saçma söz kullanılmaz.

    Sınıfının en iyi hafif ticari aracına sahip Vw.

    O bahsettiğiniz sorunlar hangi araç için geçerli?

    Parçası pahalı olması kaliteli olmasından dolayı.
    Turbonun nazik olması bütün binek araçlardada geçerli olması lazım turbo araçmı tanıyacak ha bu ticari bunda çok narin olayım vs. gibi.

    Yani caddy'de balata sorunu vardı eski kasalarda ama yeni kasalarda asla mevcut değil aracımız 50 BİN km balata daha yerinde. Araç'ta tek şanzuman ısınma sorunu çıktı oda yazılım ile güncellendi sorun yok. Aracın aksamı çok sağlam.

    Ayrıca arka'da konfor az kötü ama o sert bridgestone lastikten kurtulduktan sonra biter sorun.




    Bilip bilmeden konusma o altindaki aracin garantisi bitsin ariza vemeye baslasin sonra konusalim

    Kalitesiz yada konforsuz demedim bak iyi oku


    Bence sen bilip bilmeden konuşma.

    Şimdi sen o cümleyi arkadaş'a fanatik olduğunu iddia etmemek için yazmadıysan bende birşey bilmiyorum YALANMI ?
    Araç garantisi bittiği zamanmı sorun çıkaracak. Bu ne kadar saçma bir yorum garanti bitmesine gelince araba yaşlanmaya başlıyor.

    Senin yorumunda '' Balata, turbo ve parça pahalı '' gibi olumsuzluklar saydın.

    Bende cevap verdim.
    Balata sorunu eski model caddy'lerde mevcut git sor bakim yeni caddy'de kim 10 bin km gibi düşük km'lerde balata değiştirdi.
    Parçasının pahalı olmasının nedeni kaliteli parçalar olması fiyatını yükseltiyor MALİYET. Bu olumsuzluk olarak bakılmaz kalite sunuyormu evet bitti.
    Turbosu çok narin demişsin o zaman bu genel olarak söylenen söz TDI motor çok narin oluyor. Kendi aracında bu sözleri sarf etmiyorsun ama millete malzeme vermek için dönüyorsun AYIP.

    Bence Caddy ve Connect arasındaki fark kalite olarak caddy biraz daha önce. Sağlamlık olarak çok sağlam aksamlara sahip iki araç yollarda eski model olarak caddy görmek daha çok.

    Ben zaten kalite ve konfor yönünden ilk başta yorum yapmadım. Nereden çıkardıysan onu anlamadım.


    Ben zaten vw fanatigiyim bunu inkar eden varmi

    Vw ticari araclari biraz narin parcasi pahali anlatmak istedigim bu


    Vw fanatiğisin demekki, yazık böyle olma.

    Senin anlatmak istediğin '' Parçası nazik ve pahalı parça '' durumunun tek pahalı parçasına katılırım oda malzemenin iyi ve kaliteli olmasından. Ama nazik parça olayına asla katılmam. Bence bu yorum eski model ticari araçlar için kullanılabilirdi.

    Turbo narin ise bütün TDI öyle olur. Ama ilk defa senden ticari yorumunda bunu duyuyorum. Yani şaşırdım doğrusu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: tarcinbey

    Türkiye'de bir yatırımı olmayan, araç almak isteyen Türk tüketicisini aylarca bekleten, heleki Türkiye de doğuş gibi bir grubun Tekelinde olan,tüm Avrupa'da araç satışları düşerken Türkiye'de satışları fazlasıyla artan, buna rağmen Türkiye kontenjanını arttırmayan, Bazı milliyetçi ülkelerin milliyetçiliği ülkemizde de olsaydı şuanda böyle bir konunun açılması söz konusu bile olamazdı. Malesef ülkemizde bu hale getirilmeye çalışılmaktadır.Bugüne kadar kimVW almak istese dilim döndüğünde bunları anlatmaya çalıştım.

    Ve kimse de sizi takmadı...

    BMW Türkiye'ye yatırım yapa yapa öldü, siz de haklısınız.

    Ayrıca burada Türkiye'de üretilen Renault'lar kalitesiz diye konularda yazıp çizenler de buranın üyeleriydi.

    O yüzden size yaranılmaz.

    İstiyorsan alırsın, yoksa almazsın.

    1 kişiyi bile etkileyebildiysem ne mutlu,ki bunu da başardım

    Burada istihdamdan bahsetmekteyiz, Ülkemizde encok satan araçlar sıralamasında Hangi firmanın Türkiye'de üretimi yok bakın bakalım mesele BMW 'nin yatırımı değil,

    Mesele Renault'un,Fiat'ın, Ford'un kalitesi de değil, yaranma olayı hiç değil

    İstediğin aracı tabiki alırsın kimse sizi zorla Vw almaya zorlamıyor,

    Bir Vw jetta dizel için6 ay sıra bekleyip fiyat o zaman belli olur dersin, müşteri Veli nimetin değildir prensibi ile çalışırsın, ve yine de Türkiye'de en çok satan araçlar sıralamasında ilk sıralarda yer alırsın işte kimler alırsa

    CLA da 6 ay bekliyorsun diyebilirsiniz tabi ama Mercedes'in bile ülkemizde yatırımı var. Ki Mercedes en çok satan araç sıralamasında ilk sıralarda değil.

    Durumu bu açıdan görerek bir de değerlendirmek lazım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Malesef bizim ülke kalitemiz vw düzeyinde fiyatlar acayip yüksek kim istemez bir mersoya binmemek altından kalkmak zor araçı almak değilde servise verdiğin para bile araçın yarısına geliyor
  • Yahu o çizgi ince falan degil rahat olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarumok

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    vw konularından da kusacam artık. üstüne üstlük işsiz gibi sayfalarca tartışıyorlar teneke yıgınları için.


    İşte bu söz en doğru olanı ' TENEKE YIĞINI'


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.