Şimdi Ara

Ülkemiz açısından Volkswagen premium olmakla olmamak arasındaki ince çizgidedir? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
3.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Premium araç mı isteniliyor , çıktığı yıla üretildiği teknolojiye zamana mekana satış öncesi satış sonrası vb. şeyler bir markayı premium yapar.

    Bkz. Toyota nın Premium u Lexus , Honda nın Premium u Acura , Ford un Premium u Lincoln dur. gibi

    Başlı başına premium cadillac gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sorunsuzluk olarak ford'un ticari araclari vw'den daha iyi

    Ama su var aradaki servis parasini mazota veriyorsun

    Bugun transit en az 10 litre yakiyor

    10 litre yakıyor derken, hangi Transit ve hangi şartlarda oluyor bu durum? Ticari bir aracın marka fark etmez şehir içi 5-6 litre yakacağına inanmak çok pozitif düşünce olur.

    7 tane ford transit var bizde istanbul sehir ici min 10 litre yakiyor

    2006 modelde var 2010
    Modelde

    Zaten 2012 yilinda cikan puma motorlar az yakiyor sadece

    Transit'i savunmuyorum ama o ağırlıkta ki bir araç için gayet doğal, o tarz araçların 5-6 litre yakacağını mı sanıyorsunuz şehir içinde?

    Niye herseye muhalefet oluyorsun

    Reno trafic var transite gore %20 az yakiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sorunsuzluk olarak ford'un ticari araclari vw'den daha iyi

    Ama su var aradaki servis parasini mazota veriyorsun

    Bugun transit en az 10 litre yakiyor

    10 litre yakıyor derken, hangi Transit ve hangi şartlarda oluyor bu durum? Ticari bir aracın marka fark etmez şehir içi 5-6 litre yakacağına inanmak çok pozitif düşünce olur.

    7 tane ford transit var bizde istanbul sehir ici min 10 litre yakiyor

    2006 modelde var 2010
    Modelde

    Zaten 2012 yilinda cikan puma motorlar az yakiyor sadece

    Transit'i savunmuyorum ama o ağırlıkta ki bir araç için gayet doğal, o tarz araçların 5-6 litre yakacağını mı sanıyorsunuz şehir içinde?

    Niye herseye muhalefet oluyorsun

    Reno trafic var transite gore %20 az yakiyor

    Tamam yakabilir.

    8.3 litre yakıyor yine.

    10 litre ile 8.3 litre arasında senin abarttığın kadar büyük bir fark mı var? Ticarilerin hepsi hemen hemen aynı yakar, aralarında büyük farklar olmaz, muhalefet olan sensin VW'nin basın danışmanı ve avukatı gibisin.

    Vw'den ticari araba alinmaz .

    Bak elestiriyorum iste ciddiyim

    1 kere aldik bin pisman olduk

    Baski balatasi erken bitiyor
    Parcasi cok pahali
    Turbosu cok narin
    Ama ford'a gore cok konforlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • The bomb has been planted
    Volkswagen halk arabası demektir asla premium olamaz...
  • Suan en alt golfte focusun benzeri bir klima butonu yok. Otomatik klimayla aynı kontrole sahip manuel klimalarda. Focus resminden de direksiyondaki kumandanlari ve arka cam butonlarını çıkarmak lazim ama demedim;-)

    Forumda konu açalım istersen focus kabini mi yoksa golf kabini mi daha kaliteli. Ankette olsun he. :-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 21 Temmuz 2013; 3:44:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış hatirliyorsun. Mini fırın çevirmeni golfte yok artık. Golfün en boş hali focustan iyi. Focus elimin altında. Golfude defalarca inceledim. Jetta konusulsa sana hak verirdim ama golfun kalitesine laf ettirmem uzgunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 7 ve A180 karşılaştırmak tamamen saçmalık geliyor bana.Karşılaştırılcaksa fıstıkla fıstık fındıkla fındık karşılaştırılcak fıstıkla fındık karşılaştırılmaz
    Ya ikisininde en bazını yada en dolusunu karşılaştırcan yada en sporlarını
    mesela Golf 2.0 TSI R-Line paket ile A63 AMG paket karşılaştırın
    yada midline plus vs prime donanım
    A180 tabiki daha üstün gerek sorunsuz performanslı motor gerekse şanzıman
    Neyse VW PREMİUM değil ama premium olma çabalarında VAG grubu çok geniş ve VW'nin şuan premium olmasına gerek yok çünkü VW'yi temsil eden AUDİ,BENTLEY,PORSCHE gibi araçlar var fakat VAG grubu seat ve skoda'yı satın alarak premium olma çabalarında
    Fakat Vw'nin yeri Premium sınıfın altında ve ;
    FORD
    VW
    TOYOTA
    HONDA
    HYUNDAİ
    gibi araçların içerisinde ama bunlardan sıyrılmayı amaçlıyor
  • Fanatiklik ne alaka. Jetta kalitesiz desen desteklerim dyorum halen fanatiklik diyorsun. Yo kizmadim. Golfu adam akıllı incelemeden yorum yazmana üzüldüm sadece. Focus kapının önünde duruyor diyorum sen fanatik de geç olsun:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw opel ile aynı sınıftadır bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • toyota,ford,nissan,hyundai bi kere bunlarla aynı kefeye koyamassın vw'yi gerek malzeme kalitesi gerek işçilik gerekse komfor ve kalite bakımından.... premium konusuna gelince premium değil orta sınıfa hitap ediyor.Performans ve kalite bakımından ama fiyatları son dönemlerde abarttılar iyice premium sınıfı fiyatına çoğu modelinde, orta sınıfı satıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicaptain -- 21 Temmuz 2013; 4:12:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Fanatiklik ne alaka. Jetta kalitesiz desen desteklerim dyorum halen fanatiklik diyorsun. Yo kizmadim. Golfu adam akıllı incelemeden yorum yazmana üzüldüm sadece. Focus kapının önünde duruyor diyorum sen fanatik de geç olsun:-)

    Golf kötü değil, ısrarla bunu yazayım her mesajımda bundan sonra. Ancak en boş paketlerde Focus'a yaklaşamaz. [bana göre]

    Zevk meselesi diyerek sonlandıralım.

    Golf 7 de iyice batırmışlar bence hocam gerek bağımsız süspansiyonu kaldırarak olarak, gerekse iç kokpit tasarımı ve dış tasarım konusunda. Fiyatınında çok abartmışlar.Golf 6 genel olarak daha iyiydi bence....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicaptain -- 21 Temmuz 2013; 4:15:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 404 Not Found

    Premium marka yoktur premium model vardır.

    premium marka yok ha Neyse bosu bosuna klavye eskitmeyelim
  • Türkiye'yi mi küçümsedin yoksa VW yi mi yücelttin ? ikisi arasında kaldım
  • Vw orta sınıfın sadece biraz üzerinde.Ama fiyatıyla bu avantajını kaybediyor.Passata 3 yıl bindim.çok abartılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • premium denilen kavramı kim uydurdu anlamadım. elit markalar istiyorsanız en kötü bir audi ye bakın. onun üstünde bwm mercedes jaguar porche lambo ferrari bugatti diye gider sınırı yok
  • Önceki aracım VW grubundan Seat leon iken bu forum sayesinde VW düşmanı olmak üzereyim.
    VW'nin kendisinin dahi premium olmak gibi bir iddiası yok ve bu alan için AUDI isimli bir markası var. Ama forumun alman hayranı über otomobil bilginleri kraldan çok kralcı. VW CEO'su gelip burada hayır biz premium falan değiliz yazsa ona bile sen sus bilmiyorsun derler.
    Premium marka ve modelin ne olduğu hakkında fikri dahi olmayan fanatikler ahkam kesiyor. Klima butonları, iç hacim, döşeme kalitesi üstünden premium tartışması yapmaya kalkıyorlar.
    Son 5 yılda 1-2 tane iyi araç üretti diye VW premium mu olacak sanıyorsunuz. Audi bile uzun süredir tüm model gamıyla kaliteli araç ürettiği halde BMW-Mercedes ikilisinden bir tık geride görülüyor. Premium markaların asırlık geçmişleri var. Mercedes A serisi yerine at arabası yapsa yine de premium marka kabul edilirdi.
    VW'de golf 7 fiyatına M3 verse yine de tek bununla premium olamazdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair












    Vw'den ticari araba alinmaz .

    Bak elestiriyorum iste ciddiyim

    1 kere aldik bin pisman olduk

    Baski balatasi erken bitiyor
    Parcasi cok pahali
    Turbosu cok narin
    Ama ford'a gore cok konforlu

    K.bakmayın ama millete malzeme vermek için bu kadar saçma söz kullanılmaz.

    Sınıfının en iyi hafif ticari aracına sahip Vw.

    O bahsettiğiniz sorunlar hangi araç için geçerli?

    Parçası pahalı olması kaliteli olmasından dolayı.
    Turbonun nazik olması bütün binek araçlardada geçerli olması lazım turbo araçmı tanıyacak ha bu ticari bunda çok narin olayım vs. gibi.

    Yani caddy'de balata sorunu vardı eski kasalarda ama yeni kasalarda asla mevcut değil aracımız 50 BİN km balata daha yerinde. Araç'ta tek şanzuman ısınma sorunu çıktı oda yazılım ile güncellendi sorun yok. Aracın aksamı çok sağlam.

    Ayrıca arka'da konfor az kötü ama o sert bridgestone lastikten kurtulduktan sonra biter sorun.




  • Focusta donanım olsa hadi diycem o da yok. Kocaman minibüs biçimindeki deri olmayan direksiyonlu aracın kabini golften iyi demek. İşi ileriye götürerek focus bu sınıftaki en berbat kabine sahip araç bile derim auristen sonra. Sen buna zevk diyorsan saygı duyarım. Kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 21 Temmuz 2013; 12:15:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Minicik USB atari direksiyonlara alıştıktan sonra, büyük direksiyonları kötülemekte başka bir boyut.

    Bu bölümde araba konuşulmayacak net 3-4 VW ''reklam sorumlusu, pazarlama ortağı'' üye var.

    3-4 den fazlalar ama dikkat ettiysen hepsi aynı palavrayı sıkıyor

    1- Toyota sorunludur ( Toyota nın arıza riski düşük araçlar üretmesi zorlarına gidiyor malum vosvos son sıralarda arıza istatistiklerinde )

    2- jetta kalitelidir

    3- dsg çok satıldığı için sorun çıkartıyor ( en çok buna gülüyorum )

    4- Volvo Premium değildir ( volvonun kalite ve güvenliğine vosvosun ulaşamayacak olması da zorlarına gidiyor maalesef)

    vs ..........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair












    Vw'den ticari araba alinmaz .

    Bak elestiriyorum iste ciddiyim

    1 kere aldik bin pisman olduk

    Baski balatasi erken bitiyor
    Parcasi cok pahali
    Turbosu cok narin
    Ama ford'a gore cok konforlu

    K.bakmayın ama millete malzeme vermek için bu kadar saçma söz kullanılmaz.

    Sınıfının en iyi hafif ticari aracına sahip Vw.

    O bahsettiğiniz sorunlar hangi araç için geçerli?

    Parçası pahalı olması kaliteli olmasından dolayı.
    Turbonun nazik olması bütün binek araçlardada geçerli olması lazım turbo araçmı tanıyacak ha bu ticari bunda çok narin olayım vs. gibi.

    Yani caddy'de balata sorunu vardı eski kasalarda ama yeni kasalarda asla mevcut değil aracımız 50 BİN km balata daha yerinde. Araç'ta tek şanzuman ısınma sorunu çıktı oda yazılım ile güncellendi sorun yok. Aracın aksamı çok sağlam.

    Ayrıca arka'da konfor az kötü ama o sert bridgestone lastikten kurtulduktan sonra biter sorun.




    Bilip bilmeden konusma o altindaki aracin garantisi bitsin ariza vemeye baslasin sonra konusalim

    Kalitesiz yada konforsuz demedim bak iyi oku



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 21 Temmuz 2013; 13:45:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.