Şimdi Ara

Ülkemiz açısından Volkswagen premium olmakla olmamak arasındaki ince çizgidedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
3.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ülkemiz açısından Volkswagen premium olmakla olmamak arasındaki ince çizgidedir,cümlesini nasıl yorumluyorsunuz? Gerçekten öylemidir,mercedes bmw ve audi'ye malzeme kalitesi konfor sessizlik bakımından en yakın markamıdır,yoksa toyota,ford,nissan,hyundai ayarındamıdır sizce,bu konuyu tartişmak polemik yaratmak amacıyla açmadım baştan söyleyeyim,sadece düşüncelerimide aktarmak istediğim için bu şekilde konu açtım,ayrıca bu konuda eskiden şöyle düşünüyordum,eskiden premium markalar vardı,mercedes,bmw,audi(ülkemiz için konuşuyorum)şimdi ise premium model var,mesela yakışmıyo citan mercedes'e,ama bi e serisi,s serisi of of dedirtiyor,mesela yakışmıyor bmw'ye düz 1 serisi m paket olmadan,şuanda audi kendini bozmadan ilerliyor gibi..

    Kısacası piyasa şuan,Premium Marka Değil Premium Model Döneminde! Ve bence birçok marka,kalitesine ykaışmayan ürünler çıkararak amblem ve marka değeri satmaya başladılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan74 -- 20 Temmuz 2013; 16:14:57 >







  • Pahalı modelle premium olunduğunu sanmıyorum.VW de Phaeton var 6.0 W12 motorlu.Bu onu Premium yapar mı? Bence yapmaz.Genelde orta gelirli ailelerin arabasıdır VW. Onun lüksü ve Premium olarak geçen Audi var.Daha yukarısı Bentley var.Asıl Premium bunlar.
  • Vw premium marka değildir fakat, Touareg, Phaeton gibi premium modelleri vardır. Toyota'da Land Cruiser, Hyundai'de Genesis gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pyromania.

    Pahalı modelle premium olunduğunu sanmıyorum.VW de Phaeton var 6.0 W12 motorlu.Bu onu Premium yapar mı? Bence yapmaz.Genelde orta gelirli ailelerin arabasıdır VW. Onun lüksü ve Premium olarak geçen Audi var.Daha yukarısı Bentley var.Asıl Premium bunlar.

    Phaeton civatasına kadar premiumdur. Hiç gördünüz mü bilmiyorum tabi.
  • Passat bile o çizgide dolaşıp dururken daha alt modellerde çizgiden bahsetmek ayıp olur
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Yanlış anladınız Phaeton çok güzel bi araç tabiki Premium ayarında,bu model markayı premium yapmaz onu demek istedim.
  • bence öyle arada kalıyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pyromania.

    Yanlış anladınız Phaeton çok güzel bi araç tabiki Premium ayarında,bu model markayı premium yapmaz onu demek istedim.

    Hah, şimdi oldu o zaman.

    Yoksa bilindiği üzere Phaeton, Touareg gibi araçlar premium segmentinde.
  • Normal bir marka fazlasını aramaya gerek yok bi polo premium mu şimdi.
  • Gruptaki audi ve Porsche ne peki bu durumda. Premium s falan mı ?
    VW büyük bir grup ve daha cok halk aracıdır. Ülkemizin fiyat politikası şaşırtmasın Amerika'da 8-10 bin dolarlık passat bizde 25 bin dolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Premium değildir ama diğer premium olmayan bazı markalara göre daha kaliteli araçlar ürettiğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umutsirvan kullanıcısına yanıt
    hocam avrupa fiyatlarıyla karşılaştırsak daha doğru olur. amerika heryerden ucuz.
  • Vw sıradan bir marka. Toyota, Renault, Fiat, Ford, Honda gibi.

    Premium Volvo ile başlar.


    Fakat ben olaya marka yerine markanın modelleri olarak bakıyorum. Her markanın Prem. modelleri vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    hocam avrupa fiyatlarıyla karşılaştırsak daha doğru olur. amerika heryerden ucuz.

    Fiyatın yükselmesi konumunu değiştirmez ki. Bir kere premium olanın hayvan gibi satış rakamı olmaz. (Arnavutluk hariç)
    A8 mı pheaton mu ?
    Cayenne mı toureg mı ?

    Sorularının cevabı çoğunlukla bellidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel cevaplar geliyor.
  • umutsirvan kullanıcısına yanıt
    ben vw premiumdur demedimki. sadece passat fiyatını yazarken avrupa fiyatlarını dikkate alın dedim. amerikan piyasası farklı çünki. phaeton ile A8 in arasında çok fark olduğunu düşünmüyorum. phaeton'un tek dezavantajı aşırı ağırlığı. A8 tamamen alüminyum bildiğim kadarıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 20 Temmuz 2013; 19:15:31 >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Focusun golften eksikleri var. dar iç mekan, yalıtım, konfor ve malzeme kalitesi aklıma gelenler.

    Fiestanın içi dar, kalite yine polodan düşük.

    C-Max ve Galaxy nin rakipleri touran ve sharan. türkiye için konuşuyorsanız haklısınız.

    Transit bölümüne girersek VW fena bozar. tabiki girmeyeceksiniz. transporter,caravelle, multivan adlarını taşıyan efsane minibüsü var. crafter da çok iyi bir araç. mercedes sprinter ile ortak. transit sadece ticari amaca hizmet eden bir odun malesef. custom çıktı gerçi. onun da başarısını zaman gösterir.

    Kamyon bölümünde scania ve man'ın sahibi adamlar daha ne olsun.

    Ford'un avrupa departmanı VW nin gerisindedir. Amerikan fordları ayrıdır. Ford avrupa, almanyaya bağlıdır zaten. Araçlarını almanlar geliştiriyor. Karşılaştırma yaparken bunu da dikkate alın.

    Ford almanya

    http://www.ford.de/Pkw-Modelle

    VW almanya

    http://www.volkswagen.de/de/models.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 20 Temmuz 2013; 19:33:20 >




  • ULKEMIZ ACISINDAN

    ULKEMIZ ACISINDAN

    ULKEMIZ ACISINDAN

    ULKEMIZ ACISINDAN

    anlamayanlar var da bir iki sefer yazayim anlarlar belki dedim.

    evet ulkemiz icin oyle maalesef, benim gozumde bir farklari yok diger orta sinif markalarla ama turkiye icin volkswagen ne bmw, mercedes ayarinda ne de hyundai, kia ayarinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beamer kullanıcısına yanıt
    Şimdi değil ama büyüyünce Premium olacak hatta yurt dışında Master yapacak ve MASTER PREMIUM olacak.
  • Bir otomobil markasi nin premium olup olmadigi degerlendirilirken model bazli degil de genel urun gami olarak degerlendirilir. Ayrica aracin siz ticari araclarini katarsaniz is degisir sadece binek araclar uzerinden degerlendirmelidir. Yani Boyle degerlendirildiginde vw her kesim tarafindan ulasilabilir bir marka atiyorum mercedesin en ucuz araci 70-75 lira ise vw nin ki 39-40 liraya alinabilir yani fakat model bazinda degerlendirmenin saglikli sonuclar verecegini dusunmuyorum fakat gelecek senelerde her sey degisebilir fakat orta ve premium araclar arasindaki yerde suan volvo vw ve dusuk bir ihtimal ford duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.