Şimdi Ara

unoda ateşleme sorunu? sabahları çalışması?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
11.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • uno da ateşleme sorunu için ne diyorsunuz arkadaşlar...

    ben lpg yeni takdırdım... bilgisayarlı ölçümlerde ateşlemede problem var diyor...

    ancak bujiler yeniş değişti ve en son avans ayarıda yapıldı?

    acaba disbirbütör de mi sorun var;?

    eğer varsa maliyeti yüksek mi olur?


    benim şikayetlerim ise benzinde zaten 3.4 defa marş yapmam gerekiyor ancak lpg de bile sorun yaratıyor....

    sabahları bir kere de hiç arabam çalışmadı?

    rölantisi 9.5 da idi ateşleme sorunu var diyen adam gitti 8 e indirdi onuda anlayamadım...



  • unodaki bu tür problemler genelde var..98 70s imm var.benimkide lpg li sendeki sıkıntıların aynısı bendede var..1 ay önce ayar yaptırdım.tek marşta alıyordu fakat 1 ay sonra gel görki arıza devam etmeye yeniden başladı.
  • slm arkadaşlar
    benim de 88 uno SXie var. ancak aldığımdan beri bir sorun yaşıyorum.
    motor sıcakken durdurduğumda 10-15 dakika sonra arabayı çalıştırmak istediğimde marş basıyor ama motor çalışmıyor.5-10 dakika uğraştıktan sonra çalışmaya başlıyor.Tamirci ölü nokta sensörü(sayıcı) dan olabilir dedi. değiştirdim, enjeksiyon tıkanmış olabilir dedi temizlettim, motoru bilgisayara sokturdum ama bilgisayarda problem yok görünüyor.
    daha önce bu tür arıza başına gelen arkadaşlardan yardım veya unodan çok iyi anlayan tamirci tavsiyesi bekliyorum.
    şimdiden teşekkürler.
  • aynı sorunu ben de yaşıyorum.

    araç benzinde de gazda da büyük sorun veriyor. bilen bir arkadas baktı. motorun içindeki bir conta hava alıyormuş.

    aracı çalıştırmak ölüm.
  • Uno karbratörlülerde karbratörün altında ısıtıcı var bu ısıtıcı çok akım çektiği için araç içindeki siğortasını attırıyor veya kablosunu deforme ediyor
    ısıtıcı çalışmayınca haliyle geç çalışıyor

    gazda geç çalışmasının nedeni ya çok fazla gaz geliyodur yada çok az bu gaz ayarından da olabilir redüktörden olabilir

    subap ayarları sıkı olabilir veya kaçırıyor olabilir

    komprosyon düşük olabilir

    manifolt contalarından hava alıyor olabilir

    buji kablolarından olabilir

    devir sensörünün ayarı bozulmuş olabilir - ayarlanabilmesi için şanzuman sökülür ve özel aparat kullanılır şanzuman inmeden ayar yapılamaz ayarlanması imkansız masraflı olur tabi

    krank ayları aşınmış olabilir buda devir sensörünün algılamasını zorlaştırır

    benzin depoda durmaktan bozulmuş olabilir veya kalitesiz

    karbratör kelebekleri kapalı konumda kalmış olabilir

    distribitör içindeki ayarları bozuk olabilir veya avans ayarı bozuk olabilir

    senteden kaçık olabilir

    bu saydıklarım ilk öncelikli bakılması gereken işlemler mutlaka derdinize çözüm olacaktır yeterli gelmesse ekleyebilirim




  • Benzer sorun babamın doğan 1.6ie (LPGli) sinde olmuştu çoğu tamirci anlamadı. Yok beyin bozuk, yok lpgden vs. şeyler söyledi. Aydında özel fiat servisindeki usta buldu sorunu. Arabayı bilgisayara bağladı arabanın sıcaklığı eksilerde görünüyordu.Sıcaklığa göre motora benzin püskürtülürmüş bu sensör yanlış veri yollayınca araba deliriyordu:) Sensör bujiye benziyor ve egsoz çıkışının üstünde. Bosh marka 65 idi yerli 35 idi babam yerli aldı araba düzeldi. şimdilik hiçbir sorun yok maşallah.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.