Selamünaleyküm. Vatan ve teknosa ile ilgili bir sorun yaşamaktayım. Ben yaklaşık 20 ay önce laptop satın aldım ve garanti süresi 2 yıl. yani birkaç ay sonunda garantisi bitiyor ve daha önce hiç garantiye vermedim ve laptopu garantiye göndermek istiyorum fakat laptopun fişi,garanti belgesi veya kutusu falan hiçbiri elimde yok. Elimde olan tek şey laptop ve şarj cihazı. Ve işleri daha da berbat edecek şey şu ki, laptopu nereden aldığımızı hatırlamıyorum ya vatandı ya da teknosaydı. Bildiğim kadarıyla firmalar ürünlerin e faturalarını 5 yıl boyunca saklamak zorunda ve ben bu sayede ürünü hangi şirketten aldığımı bulabileceğimi düşünüp sırasıyla iki şirketin de müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirdim. teknosa, bana sadece şubeye gidip telefon numarası ile satın alınan ürünlerin listesini görebileceğimi belirtirken, vatan bana ürün kimin adına satın alındıysa o kişinin t.c kimlik no suyla şubeye gelmemi söylediler. laptopu benim değil babamın adına aldığımı belirttiğimde teknosa, "tamam, siz şubeye gelip babanızın telefon numarasını söylemeniz sonucunda ürünleri görebilirsiniz" derken vatan bana babamın kimliğiyle beraber gelmesi gerektiğini belirtti. Babamın vefat ettiğini belirttiğimde bana ölüm belgesi ve kimlikle siz getirin o zaman dediler dalga geçer gibi. madem t.c kimlik no bu kadar gerekli neden teknosa istemedi de vatan inadına inadına istiyor? Yani kısaca laptopu hangi şirketten aldığımı bulup garantiye göndermem lazım ama fişi vs. bende olmadığı için bunu yapamıyorum. İnternet üzerinden veya telefon görüşmesinden(ben tel no. yu söylesem onlar sistemden fln satın alınan ürünlerin listesine baksalar) olmuyor mu? Yani kısaca ürünü nereden aldığımı daha kolay nasıl öğrenebilirim? Biraz Uzun Gelmiş Olabilir Kusura Bakmayın Okursanız Çok Sevinirim :) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yusuf Cemal Bayram -- 7 Aralık 2020; 22:38:24 > |
Bildirim