Şimdi Ara

Üstün Müşteri Hizmetleri ve Memnuniyeti(!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
1.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uyarı: Geçmeyi düşünüyorsan yol yakınken vazgeç! Ben yandım bari sen helak olma.

    Temmuz un ortasında geçiş işlemlerini başlattım.. Başlatmaz olaydım. Geçtiğim günden beri sorunlar ve bahaneler zincirinin ardı arkası kesilmiyor. Alternatif birçok sitede en az 28 Mbit/s hız alabildiğim gözüküyor. Bu İSS' ye geçerken Ne hız alırım sorgusunda 35 Mbit/s hız ve aktif altyapıda olduğum gözüküyordu. Geçerken bu kadar sorun yaşayacağımı düşünmediğim için geçiş işlemlerini başlattım. Geçiş esnasında görüştüğüm satış temsilcisine 'Ben Türk Telekom'da ADSL Yalın İnternet kullanıcısıyım. Size geçtiğim zaman Bu hızı alabilecek miyim?' diye hangi temsilciyle konuştuysam teyit ettirdim ve hepsi de '' VDSL olarak kaydınızı açacağız ve bu hızı alacaksınız'' dediler ve kara günler başladı. Hizmet aktifleştiği gün ADSL tarifesiyle 12 Mbit/s hız almaya başladım. Destek kaydı açıp durumu belirttiğimde ''Geçişiniz tam olarak tamamlanmadı, tamamlandıktan sonra geçişiniz sağlanacaktır'' cevabını aldım. Bu süre zarfını beklerken, babam engelli olduğu ve engelsiz tarifesinden yararlanmak için iş emri kaydı açtırdım. Bu işlem esnasında bana verilen 12 Mbit/s Hızın 8 Mbit/s hıza düştüğünü fark ettim. Bu konu için de VDSL' e geçene kadar hızımı bari 16 Mbit/s ye yükseltin dedim. İş emri açık olduğu için işlem yapamıyoruz cevabını aldım(Hız düşürürken iş emri bekleme yok, hız arttırmada iş emri bekleme süresi devreye giriyor. Burası ayrı muamma). Ona da ses çıkarmadım. Engelli tarifem onaylandı. VDSL geçişi için işlem başlattım ve bana verdikleri cevap;

    Üstün Müşteri Hizmetleri ve Memnuniyeti(!)


    Bunlar da şimdiye kadar açtığım destek kayıtları;

    [simage]
    Üstün Müşteri Hizmetleri ve Memnuniyeti(!)
    [/simage]

    [simage]
    Üstün Müşteri Hizmetleri ve Memnuniyeti(!)
    [/simage]

    Bana forumdan neler yapabileceğim hakkında yardımcı olursanız sevinirim. TürkNet' den umudu kestim. Sadece üzgünüz deyip geçiyorlar. Nerelere şikayet edebilirim ya da VDSL kontrol için neler yapabilirim gibi konularda yardımlarınızı bekliyorum. Kendileri o kadar kesin konuşuyorlardı ki internet için VDSL destekli modemi daha geçiş esnasında aldım.

    DSL hat değerlerim TürkNet' de gözüken değerler

    Üstün Müşteri Hizmetleri ve Memnuniyeti(!)


    Bu değerleri yorumlarsanız da sevinirim. Şimdiden yardımcı olan yorumlayan herkese teşekkür ederim. İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RecoilTR -- 10 Ağustos 2019; 4:16:54 >







  • Öncelikler geçmiş olsun. Keşke bulaşmasaydınız bu illete. Bana da satış elemanları 2018 yılında "Aralıkta kendi altyapımız sizin bölgenize gelecek daha sonra 80 mbps'ye kadar hız alabilirsiniz" demişti. Bunu geçen yıl Temmuzda söylemişlerdi. 1 yıl 1 ay oldu ne YAPA var ne birşey. Bu konu hakkında şikayet kaydı açtım ama tabii takan eden olmadı "aaa öyle mi demişler dememeleri lazım ama" gibi konuşmalar...

    Yani demem o ki herşey satana kadar sattıktan sonra ne yaparsak yapalım umurlarında değil.
  • Şimdi TürkNet' den arandım. Altyapımın 87 Mbit/s ye kadar kaldırdığını fakat Türk Telekom' un mesafeden dolayı VDSL onayı vermediğini söylemekte. Ben ya da siz bu konuda yapabileceğimiz bir şey var mı diye sorduğumda ise altyapı çalışmaları bittikten bir süre sonra tekrar talep oluşturmamı söylüyorlar. altyapısı 87 mbit/s olan bir yere nasıl 35 mbit/s veremiyorlar hala anlamış değilim. En sonunda bari ADSL olarak hızımı 8 değil 16 verin dedim. Bakalım neler olacak
  • RecoilTR kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, hizmetinizin başından bu zamana kadar sizinle PM üzerinden iletişim içerisindeydim. Bizzat tüm taleplerinizle ilgilendim. Evet, açıkta iş emriniz olduğu için sistem size daha yüksek hızları vermemize izin vermiyordu. Daha sonra açık iş emriniz tamamlandı ve bize bu durumu bir destek kaydı açarak ilettiniz. Arkadaşlarım gerekli kontrollerini yaptığında altyapınızın yüksek hızları desteklediğini ancak mesafenizin uzak olması nedeniyle siz bu hızlara ulaşamayacağını sizi arayarak söylediler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hizmeti satarken sizlere adres bilgileri de veriliyor. Acemi bir firma değilsiniz. Bunca yıllık tecrübenizle sizin eviniz santrale uzak şu şu gibi problemler doğabilir demiyorsunuz. O kadar kesin ve emin konuşuyorsunuz ki bu hizmeti kesin alacaksınız der gibi. O zaman başta bu gibi sorunlar doğabilir deyin. Bende bir tüketici olarak deyim ki yav arkadaş adamlar bana bu hizmeti bana verirken oluşabilecek sorunları söylemişlerdi, deyip olanlara razı olabilirdim. Tüm işlemler bittikten sonra kalkıp sayın abonemiz biz size bu hizmeti şundan dolayı veremiyoruz dersen ortalık karışır, kusura bakmayın. Ya satarken bilgilendirme verin, ya da biz tüketicileri bu kadar mağdur etmeyin. Benimle iletişim halinde olan Kübra hanımla da görüştüğümde bu durumu dile getirdim. Hız düşürürken bari haber verseniz.. Ne yazık ki o da yok
  • RecoilTR kullanıcısına yanıt
    modem den hat değerlerini paylaşır mısınız ?
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Tabiki

    Üstün Müşteri Hizmetleri ve Memnuniyeti(!)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yazılım ve Tasarım Hizmetleri
    4 gün önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Önceden Modülasyon türünde çoklu mod yazıyordu. Şimdi ADSL_2plus
  • Ben 2014 den beri kullanıyordum. Bu akn muhabbetini kaldırdıklarından bu zamana kadar da 75Mbit sorunsuz kullanırken son 1-2 haftadır problemler bitmek bilmedi. Hele çağrı merkezini kaldırdılar tam felaket oldu. 3 yıla yakın 75mbit kullandığım hat ne olduysa 1-2 haftadır öğlen saatleri ip almasına ve kopma olmamasına rağmen internete erişmiyordu. Alt yapı kaldırmıyor diyip durdular, çareyi firmayı değiştirerek buldum :) Müşteri hizmetlerine işiniz düşmesin.
  • RecoilTR kullanıcısına yanıt
    24 MBps alırsınız hat zayıflaması fazla biraz kablolar sıkıntı olabilir
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Bugün müşteri hizmetlerinden tekrar arandım. Türk Telekom' un vermediğini söylediler. 8'den fazla veremediklerini söylediler. Telefonla görüştüğüm kişi tekrar arıza kaydı oluşturdu. Keşke dediğiniz gibi 24 verseler. Sarıgazi merkez de oturduğum halde 8 MB şaka gibi geliyor. Tekrar bir gelişme olursa burayı güncelleyeceğim. Santralin bana tahminen ne kadar uzaklıkta olduğunu da söyleyebilir misiniz?
  • TK- kullanıcısına yanıt
    Bu aralar bende de gece kopmaya başladı. Arıza kaydı açmasam kopma devam edecek. Bu sorunu bende yaşamaya başladım. Şuan bana da altyapının TTNET in izin vermediğini söylüyorlar. Ticket i takipteyim. İnşallah bir şeyler çözümlenir.
  • RecoilTR kullanıcısına yanıt
    kablo da sıkıntı olabilir hat zayıflaması normal değil tahmin ediyorum kesin değil 900 metre
  • hocam kablo sıkıntı veya santral uzak hat zayıflaması normal değil gibi
    Üstün Müşteri Hizmetleri ve Memnuniyeti(!)
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Santral ile mesafemin uzak olduğu söyleniyor. Altyapı testlerinde yüksek hız çıkması beni yanılgıya düşürüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RecoilTR kullanıcısına yanıt
    16MBps çıkarmalarını isteyin bakalım çok rahat 16 MBps alır
  • Ömer bey;

    Fotoğraftaki mail adresini ve telefonunuzu silin veya resmi kaldırın derim.

    Bu hat 16 mbps kaldırır.

    Vdsl olarak eğer kabin'de Vdsl2 port varsa tabi işlemler sağlanır türknet olarak hem müşteri hizmetleri yok aradığınızda ulaşamıyorsunuz hemde çözüm süreci rezalet.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Uyarınız için öncelikle teşekkür ediyorum. O anki ruh haliyle yüklediğim fotoğrafları tam kontrol edemedim.

    Beni şaşırtan nokta önceden 16 mbps kaldıran hat hiçbir kesinti olmamasına rağmen, çalışmalardan sonra nasıl sadece 8 mbps kaldırır aklım almıyor zaten. Hizmeti satın alırken de 35 mbps VDSL olarak anlaşmıştım. 35 nerde 8 nerde. Müşteri memnuniyet anketlerini düşük puanladığım için gün içerisinde 1. aramada altyapı kaldırmıyor diye arandım. 2. aramada ise müşteri memnuniyeti puanlamam için tekrar sözel görüş aldılar. 2. aramadaki servis elemanıyla görüşmemiz daha olumlu geçti. Altyapı kontrolü için tekrar bir arama başlatacaklarını ilettiler. Süreç ile ilgili şuan takipteyim. TT' nin yaptığı zorbalıklarla uğraşıyoruz. TT 'deki taahhütüm bitmeden TürkNet e geçtim. Yüklü miktarda ceza ödedim. İş yoğunluğumdan dolayı fazla vakit ayırıp bu işlerle de uğraşamıyorum.




  • RecoilTR kullanıcısına yanıt
    Altyapı malesef Türk Telekom'un olduğu için kendi müşterisine daha çok değer veriyor öncelik tanıyor.Diğer firmalara geçerseniz pek sorun yaşacağınızı sanmıyorum millenicom veya netspeed daha düzgün bir müşteri hizmetleri görüşürsünüz türknet gerçekten rezalet daha önce kullandığım için söylüyorum gene de takdir sizindir saygılarımla.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.