Yaklaşık 1 senedir uydunet abonesiyim. Uydunet'e 5'i 1 yerde paketiyle, Kablo Tv, Teledünya ve Uydunet'e birlikte üye oldum. Anca daha sonra Superonline'ın kampanyasıyla 2 ay önce internetimi devir yaptım ve o aydan itibaren faturam gelmedi.
Uydunet bu faturayı Turkcell Superonline'a ileterek bu taahhüt bedeli kadar kampanyadan faydalanacağımı bildiği için kasıtlı olarak göndermediği görüşündeyim. 12 aydır düzenli olarak gelen faturalarım artık gelmiyor.
İlişkiler de bir o kadar baştan savma.
Müşteri Hizmetleri Filiz Hanım, şikayet kaydı daha önce bıraktığım ve şikayet hala çözülmediği için bir müdahale yapamayacağını bildirip, İl Müdürlüğünü aratıyor bana. İl müdürlüğü Fatih Bey biz de faturalar yok, muhakkak göndermiştir deyip Ankara 'yı 03126153000 nolu numarayı aratıyor. Bu numara biz de bu şikayete uygun birim yok deyip 03125832000 nolu numaraya yönlendiriyor. Bu numarayı aradığımda da 2096 nolu dahiliden hiç bir kişi telefona bakmıyor.
Daha önce Teledünya HD sinema paketimi de iptali sırasında defalarca aratmışlardı.
Şimdi faturam elime ulaşmıyor, ulaşmadığı için ödemem gecikiyor ve faiz biniyor. Müşteri hizmetleri de ödeme yapmanız için faturaya gerek yok diyerek beni oyalıyor. Dahası firma dahilinde samimice yardım etmeye çalışan yok. Herkes bizim yetkimiz yok diyerek işin içinden çıkıyor.
Turksat ve çalışanları çok acemice ve hiç kurumsal olmayan bir şekilde müşterilerini başından savıyorlar. Uyduneti iptal ettim, İlk fırsatta kablotv aboneliğimi de iptal ettiyorum.
Şikayetimin özeti budur, benim tek istediğim bir yetkilinin faturanızın orjinali bizde, bunu istediğiniz adrese kargolayabiliriz demesi ve bunu yapması.
quote:
Orijinalden alıntı: Quartz
Selamlar,
Yaklaşık 1 senedir uydunet abonesiyim. Uydunet'e 5'i 1 yerde paketiyle, Kablo Tv, Teledünya ve Uydunet'e birlikte üye oldum. Anca daha sonra Superonline'ın kampanyasıyla 2 ay önce internetimi devir yaptım ve o aydan itibaren faturam gelmedi.
Uydunet bu faturayı Turkcell Superonline'a ileterek bu taahhüt bedeli kadar kampanyadan faydalanacağımı bildiği için kasıtlı olarak göndermediği görüşündeyim. 12 aydır düzenli olarak gelen faturalarım artık gelmiyor.
İlişkiler de bir o kadar baştan savma.
Müşteri Hizmetleri Filiz Hanım, şikayet kaydı daha önce bıraktığım ve şikayet hala çözülmediği için bir müdahale yapamayacağını bildirip, İl Müdürlüğünü aratıyor bana. İl müdürlüğü Fatih Bey biz de faturalar yok, muhakkak göndermiştir deyip Ankara 'yı 03126153000 nolu numarayı aratıyor. Bu numara biz de bu şikayete uygun birim yok deyip 03125832000 nolu numaraya yönlendiriyor. Bu numarayı aradığımda da 2096 nolu dahiliden hiç bir kişi telefona bakmıyor.
Daha önce Teledünya HD sinema paketimi de iptali sırasında defalarca aratmışlardı.
Şimdi faturam elime ulaşmıyor, ulaşmadığı için ödemem gecikiyor ve faiz biniyor. Müşteri hizmetleri de ödeme yapmanız için faturaya gerek yok diyerek beni oyalıyor. Dahası firma dahilinde samimice yardım etmeye çalışan yok. Herkes bizim yetkimiz yok diyerek işin içinden çıkıyor.
Turksat ve çalışanları çok acemice ve hiç kurumsal olmayan bir şekilde müşterilerini başından savıyorlar. Uyduneti iptal ettim, İlk fırsatta kablotv aboneliğimi de iptal ettiyorum.
Şikayetimin özeti budur, benim tek istediğim bir yetkilinin faturanızın orjinali bizde, bunu istediğiniz adrese kargolayabiliriz demesi ve bunu yapması.
hocam aynı muhabbeti bende yaşamıştım superonline a geçerken ancak uydunet ayrı bir fatura yollamıyor size maalesef. benim olay şöyle gelişti Kızılay Engürü pasajındaki uydunet ofisine gittim. Tüm bedelleri ödedim ve aboneliğimi iptal ettirdim. Oradaki adam bana "Bu ödediğinizin faturası size normal faturalandırma dönemimde gelecek" dedi. (Mesela her ayın 1inde geliyorsa faturan o ödediğinin faturasıda bir sonraki ayın 1inde gelecek) Ben pek iplemedim tabi. uydunete telefonlar ettim ordan oraya yönlendirdiler ama sonuç alamadım hiç. Neyse uydunet konusu bitti fatura gelmez diyordum ancak bir sonraki ay o ödediğimin faturası geldi elemanın dediği gibi. Bence bekle hocam eğer yine gelmezse arayıp iste gerekirse şikayet et
benim faturamın son ödeme tarihi 29/7 kaldı ki bu fatura ayın 10 unda kesilip gelmiş oluyordu. Yani 1 aydır fatura elime geçmiyor dostum.
Şikayet edebileceğim bir yer olsa keşke... Merci yok adamlarda ulaşabileceğim....
toplam ne kadar size cayma bedeli faturasi çikti ? tutar ?
Hayırlı Olsun Kardeş Uydunet Tam Bir Rezillik 10 mpbs 99 ama fiberonline'da 10 mpbs 49 Ver Yolu Gitsin