Cuma günü beğendiğim bir bilgisayarı almaya gittim. Personele biraz indirim yapmasını istedim. Bir bilgisayara baktı geldi zaten dip fiyat hiçbir şey olmaz dedi. Anlıyorum dedim peki 20 liralik bir Mouse hediye edin bari dedim. Abi zararına satış şudur budur dedi uzatmadım tamam dedim aldım. Bir gün sonra arkadaşım bilgisayarı çok beğendi nerden kaça aldın dedi. Bende dolar sürekli yükseliyor fiyatı artmıştır bir bakayım siteden sende alırsın dedim. Bakmaz olaydım ürün 1500lira 1 günde düşmüş. Desem ki dolar düştü aksine o gün dolar artmıştı. Desem ki kara Cuma indirimi fln var Cumartesi olmuş ve ben bu yazıyı yazarken pazartesi hala indirimli. Neyse dedim bilgisayar kutusunda kullanmadım zaten müşteri hizmetleri ile görüşeyim belki bir hediye çeki verir veya iade alır indirimli fiyattan verir. Temsilci internet üzerinden almadığınız için mağaza ile görüşmeniz lazım dedi. Peki dedim mağazayı aradım. Sonra Vatan Bilgisayarın politikasını öğrenmiş oldum. ÜRÜNÜ SATANA KADAR! Mağazada satılan cihazların iadesi olmadığını söyledi. Dedim daha önce birçok teknoloji marketinin 14 gün koşulsuz iadesi var. Sizde yok mu? Maalesef efendim bizim politikamızda yok. Dedim ki neden gittim Vatan Bilgisayardan aldım. Almaz olaydım. Zaten zararına satıyoruz deyip 1 günde 1500 liralık indirim nasıl yapabilirsiniz. Hadi yaptınız sattığınız müşterileri düşünün. Yazıklar olsun fiyatları böylemi şişiriyorsunuz. Şimdiye kadar bir ton alışveriş yaptım ama hiç bu durumla karşılaşmadığım için Vatan Bilgisayarın yüzünü yeni gördüm. Bir daha alış veriş yapmayacağım yer olduğunu anladım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi multimesut -- 3 Aralık 2021; 15:19:45 > |
Bildirim