Şimdi Ara

Vatan bilgisayar HDD değişim talebim. Tüketici haklarına gideyim mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2018in sonunda aralık 18 gibi 2tb toshiba marka bir hdd siparişi verdim. Ailevi sebeplerden ve sistemi toplamam takmam ocak ayını buldu.
    Hdd bozuk çıktı sürekli kafa atıyor. Bende bulunduğum şehirde ki vatan bilgisayara götürdüm. Aldılar biz size haber veririz söylediler.
    Şubat ayı bitti ben aramasam aramayacaklar.
    Şubatın son haftasında yaptığım konuşmalardan. Vatan bilgisayar topu toshiba servise atmış onlar ürünün arızalı olduğunu kabul ederlerse değişim yapacaklarını söylüyorlar.
    Ürün arızalı ben hiç kullanamadım bana sağlam ürün gönderin arızalı ürünü siz toshiba ile ne yaparsanız yapın diyorum olmaz diyorlar.
    Servis önce sağlam demiş bunlara göndermiş bunlar tekrar göndermiş servise. Git gellerde ürün kırılmış. Şimdi bunun sonuçlanması vs bekleniyor söylendi.
    7 ocakta vatan bilgisayara verdim ürünü değişim talebi ile. Bu haftaya kadar bekleyeceğimi söyledim şubeye.
    Tüketici haklarına gidersem nasıl bir sonuç çıkar? Eski hdd ile idare ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.