Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar KEYİFLİ GARANTİ Dolandırıcılığı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
1
Favori
38.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
367 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    arkadaşa samsung a3 2017 1250 liraya aldık.alırken de teknogaranti yaptırdık 300 liraya.telefon hem ilk 1 yıl kaskolu oldu hem de 2 yıllık garanti bittikten sonraki 1 yıl garantili. 11.ayda arkadaş telefonu düşürdü.telefonun ekranı ve arka kapağı kırıldı ahizesi de bozuldu.bu garanti firmasına telefonu ptt kargoyla yolladık.15 gün sonra telefonun her yeri yenilenmiş şekilde geldi.biz onu dışarıda yaptırmaya kalksak 500 liradan aşağı gitmezdi üstelik yan sanayi dandik parçalarla.gerçi telefona orijinal parça takacaklarını sanmam ama en azından en dandik yan sanayi parçayı takmazlar.aslında bu garanti çok da kötü bir şey değil.

    başka bir arkadaşım philips televizyon aldı ve teknogaranti yaptırdı.televizyon bir şekilde kırıldı ve tamir olamaz hale geldi.televizyon bedelinin %60'ını verdiler.

    ben bugüne kadar yaptırmadım çünkü malımı çok titiz kullanırım ama çocuğu olanlar,sakar olanlar,hırsızlığın bol olduğu yerde yaşayanlar için bu tarz garantiler faydalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetbayram5 -- 29 Mart 2019; 7:8:46 >




  • Marketten sakız bile alsan fişine bak.
  • dawras kullanıcısına yanıt
    Hırsızın hiç mi suçu yok? Arkadaş %10 hatalıysa, firma %90 hatalı bu olayda. Üzücü olan da bu gibi soygunları toplum olarak kanıksayıp normalleştirmemiz. Güven toplumu olmaktan o kadar uzaktayız ki..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zatrox

    Hırsızın hiç mi suçu yok? Arkadaş %10 hatalıysa, firma %90 hatalı bu olayda. Üzücü olan da bu gibi soygunları toplum olarak kanıksayıp normalleştirmemiz. Güven toplumu olmaktan o kadar uzaktayız ki..
    Ben firmanın suçu yok demiyorum ama o an fatura kontrol edilse bu olay ortaya çıkardı. Bu normalleştirmek değil insanları uyarmak çünkü böyle bir olay yerine yanlış bir şeyde o faturaya işlenebilirdi. X bir ürünün faturası da ödenmiş olabilirdi. Firma uyanıksa müşteride uyanık olmalı.
  • dawras kullanıcısına yanıt
    Hata ile kasıtı birbirine karıştırmamak lazım. Bazen sistemsel sorunlar nedeniyle ürünün fiyatı da yanlış geçebilir mesela, bunu bir yere kadar anlayabiliriz ama çalışanlara "bu ürünü çaktırmadan müşteriye satın" şeklinde bir mantıkla bunun yaptırılması kabul edilemez.

    Bu durum mahkemeye taşınsa firma %100 hatalı bulunur. Hakim karşısında "müşteri de faturayı kontrol etseydi o zaman" diye mi savunacak kendini?

    Neyse, dediğiniz gibi biz yine de kontrol edelim faturalarımızı :)
  • Vatan dan asla alış veriş yapmam zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yenidhuyesi kullanıcısına yanıt
    Heyecanla, o anlık dediğin şey en fazla 1 hafta sürer sen 1 ay sonra diyorsun. Bu nasıl heyecandır anlamıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tüketici bilinçsiz olunca bir çok mağazada böyle çakallıklar yapıyor,
    aldığınız her ürün ne olursa olsun fişini kontrol edin,
    özellikle küçük marketlerde, bugüne kadar en az 10 15 defa bir ürünü iki defa geçirdiklerine denk geldim.
    ki bilgisayar, telefon vs. değerli bir kalem alıyorsunuz, seri numarası doğru yazıldımı, isim soiyisim , adres doğru yazıldımı diye kontrol etmiyorsanız da sizde de hata küçümsenmeyecek kadar büyük.
  • Vatan afedersiniz ama bir tarafı kalkmış bir firma. Geçende de bir üye ikinci el aldığı ekran kartının garantisini Vatan'da saydıramamıştı çünkü sadece satın alan kişi(!) içinmiş garanti. Uğraştırmışlardı çocuğu imza için vesaire.

    Bir sürü seçeneğiniz var. Gidin Vatan'da ürünü inceleyin, gelip internette başka bir siteden daha ucuza alın üzülmezsiniz.

    Vatan yetkilisi bu başlığa gelip özür dilemek ve fiyat farkını iade etmek zorunda. Yıkarlar valla burayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiş fatura bile okumuyoruz. Herşey müstehak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HesTr33123

    Bu mesaj silindi.
    Vatan, servis yetkisi olmadan kafasına göre ürün değişimi yada iade yapamaz.
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    Tabiki kötü birşey değil ama satmak için yalvarmaları ve resmi servisi kötülemeleri çok iticiydi. Sanki bu garanti olmasa resmi servis tamir etmeyecekmis gibi anlattılar gören de ithalatçı garantili televizyon aldık sanır.

    Aldığınız televizyon fabrikasyon sorunlu değilse genelde bozulmaz.

    3 TV aldık bu zamana kadar diğer ikisi hala çalıyor eski olmalarına rağmen yeni aldığımız 1 yaşını doldurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vatan gitgide cozutuyor nedense.
  • Eğer faturaya "Keyifli Garanti" eklendiyse sistem otomatik olarak "Keyifli Garanti" sözleşmesi çıkarır ve çalışanlar bunu 2'si sözleşme 2'de kasko olarak, toplam 4 nüsha çıktı alırlar. Bu 4 nüshaya da hem çalışan hem de siz imza atarsınız.Nüshalar kaşeli olmak zorundadır. 2'sini Vatan alır, 2'si sizde kalır. Eğer sizde bu nüshalar bulunmuyorsa talep edin. Eğer bu nüshalarda sizin imzanız yoksa bir sorumluluğunuz bulunmamaktadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vatandan hala ürün alanmı var sene olmus 2019 :D internet denen birşey icat edileli cok oldu :D
  • Hala daha vatandan alışveriş yapan var mı ilginç.
  • dolandırıcıları savunanları da görüyoruz.
  • bence arkadaş olayın farkındaydı sonra bu parayı almak istedi ama iade olmayacağını söylediler keyifli garantide 1 aylık cayma hakkın var. bende s8 alırken ücretsiz vermişlerdi kasko ve garanti uzatma hediye etmişlerdi. 15 liralık ürünün bile faturası incelenmesi gerekirken ve bu sana tebliğ edilmişken sonradan ben bunu istemiyorum demek hakkın değil. sonuçta kaçak göçek yok yazılı herşey ve birebir yüzyüze alışveriş yapıyorsun internette değil. vatan e-faturada kullanmıyor sana o anda sayfa sayfa faturanı teslim ediyor.
  • Tüketici hakem heyetine başvurun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş haklı veya haksız, buna bir lafım yok fakat nasıl ve neden bu mağazadan alış veriş yapıyorsunuz? Zira yıllar oldu ve bir kez bile piyasadan daha ucuz bir ürün bulamadım bu mağaza da! Hiç istisnasız, hiç hatırlamıyorum! Bakın şu ana kadar aradığım bir ürünün Medimarkt'da piyasadan daha ucuz olduğuna şahit oldum. Teknosa'da da keza öyle... N11 de, Gittigidiyor da, Hepsiburada da... Bunların hepsinde daha ucuz olarak aradığım ürünü bulabildim ama yıllardır bir kez bile olsun bir ürünün Vatan Bilgisayar da piyasadan daha ucuz olduğunu hiç ama asla şahit olamadım! Çok ilginç bir şey. Her zaman ama istisnasız piyasanın en üstüne ürün satıyorlar ve satıyorlar. Ne diyeyim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizbay1 -- 29 Mart 2019; 13:20:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.