Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar KEYİFLİ GARANTİ Dolandırıcılığı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
1
Favori
38.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
367 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bazı arkadaşlar "bilinçli tüketici" mevzusunu fazlaca firmalar lehine yorumlamış :) Arkadaşlar, elbette faturayı ödediğimiz tutarı kontrol etmekte fayda var, ancak "faturayı kontrol etseydiniz" saçmalığına girersek o zaman bütün firmalar ucundan kenarından cebinizi boşaltır, bunun denetimini kontrolünü yapacaklar bizler değiliz...

    Arkadaşlar o zaman çıkarken cebimize fazladan ürün atalım, çıkarken yakalamazlar ise bilinç satıcı olsaydınız mı demek lazım ? :)

    Lütfen arkadaşlar, bu yapılan durum kesinlikle etik değildir. Hadi ufak meblağlarla alışveriş yaparsınız gözünüze takılır, ya ben fark edemeyeceğim kadar büyük paralara alışveriş yaparsam ne olacak ? kasanın orada tek tek ürün mü hesaplamak gerekiyor ? Bu kadar güvensiz ticaret ortamı olacaksa hiç gitmeyelim almaya...

    Para ne olursa olsun kolay kazanılmıyor arkadaşlar, bu firmaları savunacak elini rahatlatacak mevzuları bari siz dillendirmeyin...




  • Vatan bilgisayardan alışverişe sıcak bakmıyorum. Adamlar aldığın ürünü hiçbir şeyi bozulmadan bir saat sonra iade etmeye götür bir ton mırın kırın ediyorlar, bazen iade almıyorlar bile. İnternette de bunun örnekleri çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan 2011-2012 yılında %25-30 indirimler yapıp piyasadan daha uyguna bilgisayar parcalari alindigi zaman iyiydi. Bilgisayarimida o zaman toplamistim ve piyasa rakamindan bir miktarda olsa uyguna almistim bircok parcayi. Ondan sonra bozdular kendilerini. Daha da alışveriş yapmadim zaten. Son alisverisim oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W.Amadeus kullanıcısına yanıt
    Sanırım olay şu. Ürünler 1000 TL tuttu, kasadan ürünler için 970 TL (sanırım indirim gösteriyorlar 30 TL yi) + ek garanti için 30 TL (bunun satışından prim kazanılıyor galiba) toplamda gene 1000 TL ödeyip çıkıyorsun. Arkadaş, ben ürünün bedelini normal ödeyeyim ama bana aynı ücret olsa bile bilgim olmadan farklı bir hizmet atmasınlar diyor.
  • SilverNitrate kullanıcısına yanıt
    Maalesef bu her kurumsal firma için böyle. Eğer mağazaya gidip ürünü alırsanız, yasalara göre "görerek, beğenerek" aldı olarak kabul ediliyorsunuz. Üstelik ürünü kesin olarak alacaksanız anında orada test edebiliyorsunuz.

    Tabii bu bazı bilgisayar bileşenleri vs için sıkıntı yaratıyor. Belki bir harici hard diski deneyebiliriz ama tek başına alınan anakart denenemez haliyle. Bu yasa boşluğu buna sebep oluyor ne yazık ki.

    Bu tür durumlarda firmaların da haklılık payı var. Mesela ben bir anakart alsam ve eve giderken elimden kayıp düşüp hasar görse, bunu ne ben ürünün kendiliğinden bozuk olduğunu iddia edip ispatlayabilirim ne de firma bu duruma kafasına göre bir değişim, iade yapamaz.

    Mecbur teknik servislerden gelecek bilir-kişi onayına ihtiyaç duyuluyor.

    Çok garip bir şekilde, internetten alışveriş belli parçalar için şu an daha güvenli. Tabii aldığımız firma bilindik ve güvenilir olduğu sürece. Salatalık gönderen yerleri kastetmiyorum. Aynı ürünü Vatan mağazasına gitmek yerine internetten alsak, 14 gün koşulsuz şartsız iade hakkımız oluyor.

    Ben şahsen mağazada deneyemeyeceğim ürünlerin siparişini internetten veriyorum. Vatan, MediaMarkt vs. Tüm büyük firmalar için. Ama deneyerek alabileceğim daha doğrusu deneyip almak istediğim mouse, klavye vs gibi aksesuar ya da dış bileşenleri de mağazadan alıyorum.




  • dawras kullanıcısına yanıt
    yapma hocam. olur mu öyle şey. ben talep etmeden bana birşey satıyor. burada direkt nitelikli dolandırıcılık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Sektörde çalışan birisi olarak yorumların çoğunu üzülerek okudum;

    Şöyle ki; Vatan Bilgisayar olsun, Teknosa yada MediaMarkt olsun, hepsinin farklı isimlerde aynı amaca hizmet eden ek garanti yada garanti uzatma paketleri mevcut. Bu paketler müşterinin ihtiyaç ve geçmiş tecrübelerine bağlı olarak müşteriye sunulur. Örneğin müşteri, çocuğunun televizyonunu kırdığı için yeni bir televizyon alıyorsa bu durumun tekrar başına gelmesi durumunda daha az zararla kurtulabilmesi için kasko - garanti paketleri detaylı bir şekilde sunulur. Tercih etmek müşteriye kalmış bir durumdur.

    Yada yukarıdaki arkadaşın yazdığı gibi kırılmaya, çalınmaya müsait cep telefonu gibi ürünlerde müşteri genel olarak bu kasko paketini kendisi sorar.

    Bazı durumlarda ise müşteri bu paketleri tercih etmek ister ancak ödeme durumu yada bütçesi müsait değildir, müşteri memnuniyeti açısından ürüne fiyat istenir, ürüne verilen fiyata göre garanti uzatma paketi eklenir.

    Bu tip paketlerin satışları müşterinin rızası ile gerçekleşir. Ki zaten ödeme sonunda yine yukarıda yazılan gibi müşteriye özel form doldurulur.

    Mağaza yönetiminin yaşadığınız gibi bir olaya göz yumuyor yada teşvik ediyor olması gibi bir durum pek söz konusu olamaz, aksine mağaza performansları satılan ürün ile değil, iade edilen ürün oranları ile ölçülür. Ayrıca ürüne fiyat isteyip, keyifli garanti olarak faturaya eklemenin de mağaza açısından bir karı yoktur, sağ cepten alıp sol cebe koymaya benzer.

    Maalesef muhtemelen etik değerleri zayıf olan bir personele denk gelmişsiniz.

    Şundan da emin olabilirsiniz ki 30 TL'lik, 50 TL'lik keyifli garanti paketlerinin ne satıcı ne de mağaza açısından bir yararı bulunmamakta.

    Müşteri almış olduğu ürünün faturasının kontrolünü yapmak ile mükelleftir. Migros'tan bile 100 kalem ürün alındığında, fiş çıktığında en azından göz ucuyla kontrol edilir.

    Eğer fatura kontrol edilseydi anında işlem yapılabilirdi, personelin de savunması alınırdı.


    @Nikopoll

    Söylediğiniz durum heryerde geçerli, MediaMarkt, Teknosa, Vatan; ürünleri aynı tedarikçiden temin ettikleri için bu 3 mağaza içerisinde daha ucuza satan yer varsa o fiyattan yada o fiyata yakın bir şekilde verirler.

    @W.Amadeus

    Hayır, yine toplamda 1000 TL ödeniyor, garanti ücreti diğer ürünlerden fiyat kırpılarak eklenmiş.

    @zatrox

    Kesinlikle haklısınız ancak bu durumda suçlu olan maalesef firma değil, bu işlemi uygulayan personel.

    @L.J

    Sanırım burada bir bilgi eksikliği var, şöyle ki, ürün garantisi şahsa yada şirkete değil, alınan ürüne mahsustur. Eğer ürün faturası mevcut ile garantiye götüren Ahmet olsun Mehmet olsun farketmez.

    Bazı durumlarda müşteri faturayı kaybedebiliyor, o faturanın tekrar çıkartılabilmesi için Kişisel Verileri Koruma Kanunu hükmünce fatura sahibine ihtiyaç var.

    @oguzhan_48

    Ek garanti paketlerinde koşulsuz sebepsiz 1 hafta içerisinde cayma hakkı mevcut. Bazı marka ve firmalar satışlarını arttırabilmek için ek hizmet paketlerini ücretsiz olarak sunabiliyorlar.

    @HIGHER

    Sonuç çıkacağını sanmam, tüketici haklarını bilmek ile, faturasını kontrol etmek ile yükümlü. Bu konuda ekstradan ödenen bir tutar yok, aksine aynı tutar ödenirken ekstra kalem ekleniyor.

    @denizbay1

    Vatan, Teknosa yada MediaMarkt; Gittigidiyor, Hepsiburada, N11 fiyatlarını baz alamaz, rakip olarak göremez. Haliyle ürünü o fiyatlardan da veremez. O kadar mağazanın, personelin gideri göz önüne alındığında olması da beklenemez.
    Aynı tedarikçiden alınan ürünlerde bir firma diğerinden daha ucuza da satamaz, haksız rekabet devreye girer. A markasının ürünü M firmasında daha ucuza satılıyorsa, T ve V firması A firması ile iletişime geçer, ya kendisi de M firmasının fiyatından satar yada M firması fiyatı eski haline çeker. Fiyat belirleyiciler markalardır, firmalar değil.

    Ancak tedarikçi firma piyasadan çekilir yada bir kalem ürünü sadece bir firmaya satar, o zaman o firma istediği fiyatı belirleme hakkına sahip olur.

    Eğer Hue'ler ile ilgileniyor iseniz şu ara Vatan'da internet sitelerinden daha ucuza, bilginiz olsun.




  • Huawei p20 lite cep telefonu düştü ve ekranı çatladi.Telefon alınırken 1 yıllık vatan sigortası ve +1yillik garanti hediyesi vardı. Müşteri hizmetlerini aradım. Telefonu tüm aksesuarları ile birlikte PTT kargo ile göndermemizi istediler. Göndereli 2 gün oldu. Yenileyip gönderecekler. Aslında sigorta sayesinde ekran çatlamasınin bile garantiye girmesi güzel bişey ama sizin durum biraz farklı. Keyfi garanti için ücret kestiklerini size bildirmeleri ve onayinizi almaları gerekirdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vatan Bilgisayar güvenimi kaybetti.
  • Geçmiş olsun hocam bu tür durumlar yüzünden TR piyasasından asla ve asla özellikle teknoloji marketlerden alışveriş yapmıyorum Aliexpress,Gearbest indirimlerini bekliyorum bazen ürün geldiği halde 60 gün koruma süresini geçtiği için para iadesi bile alıyorum satıcıda hak veriyor koruma süresi dolduğu için bizde söz kellekse adamlarda söz senet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cep telefonu aldım ekranı çatlak , samsung s7 3 yıl garanti 1 yılı keyifli garanti ,
    sonrasında telefonu bu garantiye gönderdim 10 gün içinde ekran komple değişti geri geldi , keyifli garantinin faturada bir bedeli yoktu , ücretsizdi.

    sonra ben telefon yapılınca birine sattım , alan kişi düşürmüş parçalanmış ,ve oda keyifli garantiye yollamış , sonuç 1800tl çek vermişler git vatandan harca diye ,
    burası can alıcı nokta, harcamaya gidiyor ve diyorlarki sen değil fatura sahibi gelsin

    keyifli garantisi kaskosu vs var diye sakın 2. elden telefon vb vatan ürünü almayın kalırsınız yolda, inş. fatura sahibini bulmuştur.
  • Eskiden gold bilgisayar varken fiyatları normal di. Hadda yıllarca eşime dostuma pcyi ordan toplamıştım. Ama ne zaman gold bilgisayar kapandı ondan sonra tövbe ettim. Bir daha vatana gitmem diye. Her şeyin fiyatı iki katı. Ve ellerinde sadece son çıkan teknolji ürünleri var. Bilgisayar ve donanım olarak konuşuyorum bu arada diğer ürünleri ile hiç işim olmadı zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunlarda her tür üçkağıtçılık var bunlar dediğim genel anlamda teknoloji firmaları birçoğunda çalıştım gördüm bazı yaşadıklarımı bildiklerimi paylaşayım istedim.


    1- TV alırken evinize geldiğinde mutlaka tv kolisinin alt kısmında ki bant yerini kontrol edin genelde teşhirden topluyorlar sıfır kutuyu alttan açıp alttan geri kapatıyorlar

    evde üstten açıyorlar sende anlamıyorsun zaten tv yi tertemiz ediyorlar

    2- TV alırken genelde içini özel kumanda ile sıfırlarlar oradan anlaşılmaz genelde el izi v.s ön ekranda leke gibi bunlara mutlaka kontrol edin arka yüzü monte yerlerini duvar monte bölümleri

    genelde ekranda eğer geçiremedikleri bir leke varsa buğulaşmış gibi hemen evde tv kurarken kuran kişi eliyle orayı tutar kendi parmak izini bırakır ki sen olurda sorarsan aa ben orayı tuttum der.

    3- Ekstra garanti işi yalan kardeşim özellikle daha basit yerlerde bunu çok kakalamaya çalışırlar, çalışanlara bunun üzerinden kota ve hatta bunu satmadıkları takdirde prim bile vermezler.

    hatta patron çıkıp der ki sat nasıl satarsan sat der. sende satmaya çalışırsın

    4- Müşteri gözümün önünde geldi çamaşır makinesi kapağı bozulmuş ek garanti yaptırmış 950tl ye aldığı makineye 90 tl ek garanti yapılmış kadın durumu izah etse de kadına kullanıcı hatası

    olduğunu söylemişler tabi öncesinde eve gelip kapağı söküp götürmüşler sonra telde sizin hatanız demişler ve 150 tl ücret talep etmişler. kadın en son mağazaya eşi ile geldi bizde aradık firma

    yetkilimizi adam bize telefonu kapayın size mi kaldı diye çıkıştı bırak kendileri arasınlar diye çemkirdi. bizde susmak zorunda kaldık.

    5- pahalı 20000 tl lik ürün aldım aman benim ürün sıfırdır filan demeyin genelde en büyük numara bu ürünler de oluyor özellikle OLED TV satıyorum müşteriye ben o sevinçle heyecanlanırken ertesi

    mağazama adamlar gelip teşhirde ki OLED i söküp toplayıp götürüyorlar müşterime bazen çalışanın bile haberi olmuyor. o derece yani ben tabi soğuk terler döküyorum.

    6- zaten dürüst adamsanız böyle yerlerde fazla barınamıyorsunuz. bir şekilde lanet edip ya çıkıyorsunuz yada çıkarılıyorsunuz. ek garanti bunlar için mükemmel birşey neden çünkü bozulup

    bozulmayacağı belli olmayan bir ürüne sizden şimdiden tertemiz para alıyor %100 mis. sende veriyorsun nede olsa bozulursa KULLANICI HATASI diye birşey var o olmasa TOZ V.S gibi birşey var yani

    var da var o verilen sözleşmelerde o küçücük binlerce okumaya üşendiğiniz yerlerde yazıyorlar.

    7- Garanti konusunda her firma tabi bu kadar adi ve üçkağıtçı değil ama genelde firmanın sattığı ürün markası da önemli servis önemli.

    8- Bazende üstte arkadaşın yazdığı gibi normal fiyatın içine ekleyip sonra o garantiyi size yutturmaya çalışıyorlar fiyat sorunca 5500 diyor ama 5 yıl garantili diyor yani sen de iyi garantisi

    çokmuş diyorsun tamamen psikolojik bir şey.. o an alıcı olduğunu anlasınlar yeter.

    9- En çok başvurulan yöntem Çamaşır makinesi buzdolabı fırın v.s abi işte artık elektronik devreler var bunlarda birşey olsa dünya para tutar bunları koruma altına almak lazım v.s v.s

    beyaz eşya dediğin zaten dayanıklı tüketim eşyası motoruna 10 yıl verip iç devrelere 2 + 3 satmak da neyin nesi zaten bozulmaz kardeşim niye bozulsun çok nadir fabrika hatası harici bozulma

    imkanı çok az zaten ama işte sizden bir şekilde o parayı almaya çalışıyorlar. özellikle karşısında ki kişi biraz yaşlı ise ya da bu işlerden anlamıyorsa Ek garantiyi sanki sigorta yada kasko

    gibi kelimelerle süsleyip satmaya da çalışabiliyorlar aman dikkat böyle bir şey yok.

    10- en dikkat çekici olay ise ZATEN İNDİRİM DİYE BİR ŞEY YOK siz öyle olduğuna bir şekilde inandırılıyorsunuz. diyelim bilgisayar satıyoruz fiyatı 5000 tl 1 gün önce 5500 e çıkıp indirim günü

    5000 yada 4900 tl ye koyan birçok firma biliyorum. büyük küçük fark etmez. artık bazen böyle sizi tanıyan yada gelip sürekli 1 ürünü takip eden müşterilermiz olur ya.. bazen onların bakamıyordum

    yüzlerine.. açık açık yalancılık ve dolandırıcılık yapılıyor.

    11- Özellikle şu KDV indirimlerinde yaşandı fiyatlar KDV Oranı kadar arttırılıp KDV oranı kadar düşürüldü ve o gün 2-3 müşteri ile sorun yaşadık bana sayıp sövdüler ama benim yapabileceğim

    bir şey yok satış danışmanıyım. susup haklısınız diyorsun.

    12- Hep elektronik konuştuk üstte konu olunca biraz da mobilya mesela, adama tarih veriyorsun 45 gün teslim diyorsun parayı alıyorsun. 6 ay sonra teslim ediyorsun yada her şey gelmiş

    yemek odasının sandalyeleri yok 3 ay sonra.. şimdi sen parayı ödedin mi evet ürünlerin hangileri gittiyse onları eve aldın kuruldu mu tamam. sana adam diyor ki bilmiyorum abi

    koltuklar bende değil başka arabada olabilir diyor. sende ok diyorsun yada şirketi arayın v.s diyor eleman hemen sana abi sen al ürünleri ben kontrol ediyim diyor v.s eğer ürünü alırsan daha

    iadesi yok çünkü sende alıyorsun sonra artık seni arıyor satış danışmanı abi işte ürün çıkmamış v.s sana diyor hammadde yok v.s 2 ay süre istiyor. e sende takımın sandalyelerini almak zorundasın

    başka bir yerde uyduramazsın yani. veya 3 lü koltuk geldi berjer var 2 li yok piyasada. mecbur bekle babam bekle..

    13- bu durumların yaşanmaması için eğer ürün eksik geldi sen de bunu farkettin eğer bu durumu kabul edemiyorsan hemen gelen bütün ürünleri geri gönderticek teslim almayacaksın mobilya bu

    kurulursa geri iade yok yani belki anca mahkeme v.s çok uğraş ister. gönder geri hemen ücret iade iste. eşşek gibi yapmak zorunda tabi öyle yerler gördüm ki o iade için bile seni süründürüyor.

    özellikle muhasebe birimine yönlendirdik orası yapacak diyorlar yok bankaya iletildi yok işte banka bekletiyor. v.s v.s sizi 1 ay minimum süründürüyorlar paranızla rezil oluyorsunuz yani.

    mobilya da o nedenle hep daha çok zaman almaya çalışılır çünkü genelde stoklu ürün yoktur. eve gelen ürünleri iyi kontrol edin. hata bulduğunuz anda hemen geri yollayın kurdurmayın.

    14- yatak sektörü siz gidersiniz yatak almaya size bir ton model gösterirler. o yatakları denemenizi isterler. genelde her yattığınız başta güzel gelir ama aceleye getirmeyin. aldığınız zaman

    geri dönüş yok. değişim yapanlara da güvenmeyin kullanılmış yatakları değiştirip temizleyip yolluyorlar. visco yatak mesela terletmez derler terletir biraz zaten ısı aldıkça yumuşar. soğudukça

    sertleşir. biraz da fazla kilolu ve yay desteği de yoksa yoğurt gibi olur. 10 yıl garanti derler çoğu hikaye kullanıcı hatası burada da devreye giriyor.

    15- hatta araya sıkıştırayım bir üçkağıtçı elektronik market daha vardı artık aramızda değil laptop alana ücretli kurulum satmaya çalışıyordu bende zaten pc bilgisi çok iyi birşey sandım birde

    göreyim 30 tl karşılığında adamın yeni aldığı pc yi önce müşteriden 15 dk zaman istiyorsun pc ilk açılışta isim soyisim e müşteri adını giriyorsun zaten bunu herkes yapabilir açılınca elinde usb

    disk var içinde (WİN 7 ZAMANLARI) MİCROSOFT SECURİTY ESSENTİALS, ABOBE FLASH PLAYER, WİNRAR, CC CLEANER, JAVA V.S gibi zaten ÜCRETSİZ OLAN PROGRAMLARI yüklüyorsun ve bunlar karşılığında 30 tl

    kurulum paketi altında ücret alıyorsun. şöyle diyim 1 kişiye satmıştım. zaten bunu bilen herkes kahkaha atıyordu. böyle küçük hesaplar peşinde koşa koşa yokoldular zaten,

    birde tabi iphone ları vardı 2 farklı fiyat 2 farklı garanti biri apple garanti biri köprüaltı garanti, gelen adam indirim isterse pahalıysa hoop diğerini satıyorlardı sende birşey olunca

    götürüyorsun apple a telefon burada garantisi yok aldığınız yere götürün diyorlardı sende geliyordun nasıl olur filan hemen biz yaptırıyoruz v.s alıp istanbulda bir yerde tamir ettirip

    getirtiyorlardı bazen başka sorunlar çıkıyordu bazısı şanslı oluyordu.

    16- birde unutmadan pc monitör alcaktım zamanında vatandan asus model mağazada satıcıya piksel kontrolü yaptırmak istiyorum dedim. başta yok dedi arkamı döndüm gidiyorken yaparız dedi. tamam

    dedim. orada 4 kutu vardı ilkini aldı 7-9 arası piksel ölü çıktı 2.de yine aynı şekilde hatta köşede çizgi şeklinde çıktı. 3.de tertemiz çıktı. yani demem o ki

    çok uyanık olmak lazım çok.


    bunlar çalıştığım yerlerde ki bazı aklımda kalanlar dahası vardır belki emin olun. ne insanlar ne mağdur müşteriler gördüm. bir yerden sonra böyle yerlerde çalışmaktan tiksiniyorsunuz insanlara

    bakışınız hayata bakışınız değişiyor sanki herşey ve herkes dolandırmaya çalışıyormuş gibi.

    ama öyle yerler var ki çıkarken madde eklemiş şirket hakkında bir yerde sosyal medyada v.s işte bir şeyler açıklar söylersen 10.000 dolar tazminat ödemeye mahkum edecekmiş v.s

    büyük firma küçük firma ayrımı kalmadı. hepsi yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9CC7626BB -- 29 Mart 2019; 15:9:38 >




  • Size sormadan yapmaları tamamen yasadışı.
  • Bazı arkadaşlar fişe falan bakman gerekirdi demiş. Yok öyle bir şey. Ne son kullanma tarihine bakma ne de ürünün fişine bakma gibi bir sorumluluğum yok. Nasıl metroda sarı çizgiyi geçtiğim zaman uyarı yiyorum. Neden? Benim kafam çalışmıyor mu güvenlik beni uyarıyor? O an için dalgın olurum , kafam başka bir yerde olur. Aynı durum bunun için de geçerli fiş incelemek benim sorumluluğumda değil yani ben senin hatanı yakaladıktan sonra tek tesellim paramı geri almak mı olacak? O zaman herkes dolandırsın farkeden olursa da parasını geri veririz. Her türlü win durumu var ortada. Kafanızı çalıştırın birazcık.
  • Üstte yazdığıma ek birde oyuncular var biz onlara tiyatrocu diyoruz

    mal 5000 tl fiyatı aslında ama bu kurnazlar firmanın haberi bile olmadan kendileri etiketi 5500 yapıyorlar.

    sonra sen gelip sorunca ya niye bu kadar filan diyor başka yerde 5000 tl filansa daha da iyi yapıyorlar.

    biri dışarı çıkmış diğeri pazarlıkta içerdeki ben bi bölge müdürünü arayayım diyor dışardakini arıyor başlıyorlar yavaş yavaş indirmeye

    maksat seni özel hissettirmek çaylar geliyor v.s işte 5400 5200 5100 5000 derken sana karşıdaki belki bir tık daha büyük firmaya gitmene engel olup yapıştırıyor ürünü.

    dediğim gibi her şey bu olaylar çok anlık durumlar öyle iyiler ki dizi oyuncusu gibiler.

    böyle yerlerin hepsinde prim sistemi var yok diyen yalancıdır. bu kadar net. büyük firması küçük firması yok. primsiz mal mı adam ek garanti satsın. böyle şeyler yok diyenlere itibar etmeyin.




  • Bugüne kadar ordan aldığım her şey arızalı çıktı, LG tv aldık garanti süresi dolar dolmaz dahili uydu alıcısı bozuldu, hdd aldım birkaç ay sonra bad sector verdi, internet sitesinden bluetooth hoparlör aldım çalışmaz vaziyette tozlu halde geldi.Açıkçası tekrar alışveriş yapmayı düşünmüyorum
  • Vatan'dan herhangi bir teknoloji aleti alan kaldı mı bu devirde gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yenidhuyesi

    Peki sen her aldığın fişi, faturayı istisnasız ayrıntılı inceliyor musun? O anki aceleyle gözümden kaçmış ya da unutmuş olamaz mıyım? İnsanlık hali sonuçta... Ben faturaya bakmadım diye böyle bir şey yapmaları hak mı yani şimdi bana bunu mu söylüyorsun? Burada benim amacım insanları uyarmak, saçma sapan yorum yapmak için yorum yapmayalım lütfen.

    Alıntıları Göster
    Fatura fiş vs çöpe atmam. Yılda bir kez temizlik yapar Fuzuli olanları çöpe atarım. Fişi faturayı o an olmasa da 14 günlük yasal süre içerisinde inceler tarih ve bedelini kontrol ederim. İş hayatından kazanılan deneyimler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vatan, Teknosa gibi firmalardan alışveriş yapan var mı hala? çok ilginç...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.