Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar KEYİFLİ GARANTİ Dolandırıcılığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
1
Favori
38.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
367 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen ay Vatan'dan laptop aldım yanında da birkaç ürün daha aldım yani sepette 9-10 tane ürünüm vardı neyse kasada ödememi yapıp ürünlerimi alıp eve geldim kullanmaya başladım. Aradan yaklaşık 1 ay geçtikten sonra fatura lazım oldu ve kontrol etmek için faturayı inceledim bir de ne göreyim! Vatan Bilgisayar aldığım ürünlere KEYİFLİ GARANTİ adı altında +30TL +60TL gibi tutarlar eklemiş üstelik bunu benim istememiş olmama rağmen haberim bile olmadan yapmış! Neyse bir yanlışlık vardır diyerek arayıp sordum bu neyin nesidir diye ürünlerin garantisini uzatmak için verdikleri bir hizmetmiş iyi de kardeşim 30 liralık mouse'un garantisinin neyini uzatacaksın ki ya da SÜRAHİNİN?! 1 ay geçtiği için yardımcı olamayacaklarını söylediler. Ben bir müşteri olarak size güvenmişim faturamı teslim aldıktan sonra incelememişim sizin bu yaptığınız müşteriyi aptal yerine koymaktır, kazıklamaktır, dolandırmaktır!

    Bir arkadaşımın arkadaşı Vatan Bilgisayar'da çalışıyor ona sordurdum neyin nesidir bu Keyifli Garanti dedikleri şey diye çalışan çocuk bize müdürler zorla verdirtiyorlar onu müşteri toplu alışveriş yaparken sepetteki ürünlerin hepsinden 3'er 5'er indirim alıp bu fiyat farkını hissettirmemek için belli başlı ürünlere bu Keyifli Garanti olayını ekliyorlarmış ama genelde müşterilerin cebinden her halükarda fazla para çıkıyormuş. O çocuğun da suçu yok ama istemeye istemeye de olsa bazen kendisi de yapıyormuş ve çalışanlar da, müdürler de sizin verdiğiniz bu ekstra haksız paradan prim alıp cebini dolduruyormuş!

    Hayır işin saçmalığı da şurada başlıyor; atıyorum bir müşteri 1000TL tutarında birden fazla ürün aldı sen bundan indirim isteyip 975TL yaptın +25TL de Keyifli Garanti ekledin yine 1000TL olmuş oluyor ama sorun şu ki bunu bana sormadan yapıyorsun çünkü ben bunu istemiyorum belki? Senin indirimin de senin olsun onu da istemiyorum! Müşteri olarak faturamda satın almadığım bir ürüne para vermiş olmak psikolojik olarak moralimi bozuyor, kazıklanmış hissediyorum kendimi!

    Vatan'dan asla ve asla alışveriş yapmamanızı öneriyorum! Bu konuyu uzatmak istesem uzatırım ama hakkım haram olsun!

    Teknoloji pazarı artık eskisi gibi değil alternatifler çoğaldı gidip onlardan ya da yurt dışından alırım daha pahalı bile olsa ama yine bu dolandırıcılardan ürün almam. Hatta sikayetvar.com gibi kanallardan bile görebilirsiniz bu konu hakkında ne kadar çok şikayet olduğunu yani bunu herkese yapıyorlar, size de yapabilirler!

    Bu konuyu üstlere taşıyalım lütfen bundan sonra Vatan'dan alışveriş yapan ya da yapacak olan arkadaşları da bilinçlendirelim!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenidhuyesi -- 28 Mart 2019; 18:50:58 >







  • Ben bir müşteri olarak size güvenmişim faturamı teslim aldıktan sonra incelememişim sizin bu yaptığınız müşteriyi aptal yerine koymaktır, kazıklamaktır, dolandırmaktır!

    Hocam üzgünüm ama bu dolandırmak değil. Bazı atmler bile para üstünüzü sayarak alın diyorken sizin faturaya bakmamanız kendi hatanız.

    Edit: Markayı ya da olayı savunmuyorum. Yine dediğimi tekrarlamış olacağım ama Türkiye'de yaşıyoruz markalar vs uyanık müşterinin de uyanık olması gerekiyor. O fatura, fiş neyse o gün kontrol edilseydi olay ortaya çıkardı. Cümleye başlarken dolandırılmak değil yazmışım o yüzden ınsanlar beni hırsızlığı savunuyorum gibi algılamış ama dediğim müşteri de uyanık olmalı güvendim vs demek bir şey değiştirmiyor.
    dawras kullanıcısına yanıt
    dawras demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: dawras

    Ben bir müşteri olarak size güvenmişim faturamı teslim aldıktan sonra incelememişim sizin bu yaptığınız müşteriyi aptal yerine koymaktır, kazıklamaktır, dolandırmaktır!

    Hocam üzgünüm ama bu dolandırmak değil. Bazı atmler bile para üstünüzü sayarak alın diyorken sizin faturaya bakmamanız kendi hatanız.

    Edit: Markayı ya da olayı savunmuyorum. Yine dediğimi tekrarlamış olacağım ama Türkiye'de yaşıyoruz markalar vs uyanık müşterinin de uyanık olması gerekiyor. O fatura, fiş neyse o gün kontrol edilseydi olay ortaya çıkardı. Cümleye başlarken dolandırılmak değil yazmışım o yüzden ınsanlar beni hırsızlığı savunuyorum gibi algılamış ama dediğim müşteri de uyanık olmalı güvendim vs demek bir şey değiştirmiyor.
    Peki sen her aldığın fişi, faturayı istisnasız ayrıntılı inceliyor musun? O anki aceleyle gözümden kaçmış ya da unutmuş olamaz mıyım? İnsanlık hali sonuçta... Ben faturaya bakmadım diye böyle bir şey yapmaları hak mı yani şimdi bana bunu mu söylüyorsun? Burada benim amacım insanları uyarmak, saçma sapan yorum yapmak için yorum yapmayalım lütfen.
    Hocam bu acı tecrübe sayesinde artık her zaman faturaları incelersiniz. Teknosa da aynısını yapıyor televizyon almıştık tutturdular bir garanti bir garanti diye. Paspasçısına kadar al iyidir şöyledir böyledir deyip durdular.

    Almadık tabi 2 yıl garantisi var zaten sorun olursa en kötü thk’dan alırım tanıdık var deyip sadece televizyonu alıp çıktık.

    Nitekim ürün hatalı çıktı servis elemanları gelip incelemel için götürdüler 5 gün sonra değişim raporunu verdiler aynı şubeden yenisini aldık ve bu sefer kasadakilere dedim ki “ Bu garantiden değişti hani ilgilenmezdiler” dedik ve çıktık.


    Bundan sonraki tüm fişlerinize bakarsınız artık.

    Vatan bilgisayar suçlu ama sizde bilinçli tüketici değildiniz bugüne kadar tabi.
  • vay be heriflere bak sen mediamarktan alıyorum alacaklarımı şurada daha ucuzmuş diyorum hemen fiyatı onların fiyatına çekiyorlar
  • Arkadaşlar konunun takipçisiyim lütfen her okuyan 1 oy versin konu anasayfaya taşınsın ve daha çok kişi bilgilensin istiyorum.
  • Ben bir müşteri olarak size güvenmişim faturamı teslim aldıktan sonra incelememişim sizin bu yaptığınız müşteriyi aptal yerine koymaktır, kazıklamaktır, dolandırmaktır!

    Hocam üzgünüm ama bu dolandırmak değil. Bazı atmler bile para üstünüzü sayarak alın diyorken sizin faturaya bakmamanız kendi hatanız.

    Edit: Markayı ya da olayı savunmuyorum. Yine dediğimi tekrarlamış olacağım ama Türkiye'de yaşıyoruz markalar vs uyanık müşterinin de uyanık olması gerekiyor. O fatura, fiş neyse o gün kontrol edilseydi olay ortaya çıkardı. Cümleye başlarken dolandırılmak değil yazmışım o yüzden ınsanlar beni hırsızlığı savunuyorum gibi algılamış ama dediğim müşteri de uyanık olmalı güvendim vs demek bir şey değiştirmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dawras -- 30 Mart 2019; 1:0:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dawras

    Ben bir müşteri olarak size güvenmişim faturamı teslim aldıktan sonra incelememişim sizin bu yaptığınız müşteriyi aptal yerine koymaktır, kazıklamaktır, dolandırmaktır!

    Hocam üzgünüm ama bu dolandırmak değil. Bazı atmler bile para üstünüzü sayarak alın diyorken sizin faturaya bakmamanız kendi hatanız.

    Edit: Markayı ya da olayı savunmuyorum. Yine dediğimi tekrarlamış olacağım ama Türkiye'de yaşıyoruz markalar vs uyanık müşterinin de uyanık olması gerekiyor. O fatura, fiş neyse o gün kontrol edilseydi olay ortaya çıkardı. Cümleye başlarken dolandırılmak değil yazmışım o yüzden ınsanlar beni hırsızlığı savunuyorum gibi algılamış ama dediğim müşteri de uyanık olmalı güvendim vs demek bir şey değiştirmiyor.
    Peki sen her aldığın fişi, faturayı istisnasız ayrıntılı inceliyor musun? O anki aceleyle gözümden kaçmış ya da unutmuş olamaz mıyım? İnsanlık hali sonuçta... Ben faturaya bakmadım diye böyle bir şey yapmaları hak mı yani şimdi bana bunu mu söylüyorsun? Burada benim amacım insanları uyarmak, saçma sapan yorum yapmak için yorum yapmayalım lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenidhuyesi -- 28 Mart 2019; 18:28:12 >




  • yenidhuyesi kullanıcısına yanıt
    Hocam bu bahane değil ve evet inceliyorum. Hatta bu sayede Mediamarktta yanlış kesilmiş faturayı uyardım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dawras

    Hocam bu bahane değil ve evet inceliyorum. Hatta bu sayede Mediamarktta yanlış kesilmiş faturayı uyardım.
    Tebrikler. Devam et, incelemeye...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenidhuyesi -- 28 Mart 2019; 18:30:53 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1 ay önce bende aldım . Bende faturaya bakmadım . Acabaa ???
  • Anlamadım şimdi; örneğin siz 5 parça toplamda 1000 tl tutan ürün alıyorsunuz. (Garanti zımbırtısı 30 tl diyelim)
    Kasada 1.030 tl çıkıyor, siz toplu bir hesap yapmadığınız için bilmeden +30 fazla mı ödemiş oldunuz?
  • Kusura bakmayında garanti cart curt geçiyorum.vatan bilgisayardan da eşya alınmaz yani özellikle laptop hiç alınmaz hangi laptopu alıcaksan 2k fazla koyuyorlar bildiğin teknolojiden ve piyasadan anlamayan milleti dolandırma merkezi
  • dawras kullanıcısına yanıt
    Ne yani faturaya bakmayana ne geçirirlerse kardır normaldir öyle mi? Farkederse sileriz farketmezse yaşadık. Güzel düşünce hocam
  • Hocam okumadım ama keyifli birşeye benziyor.
  • keyfi garanti yazacağına ,keyifli yazmış zannettim :)

    bu ne ya arkadaş artık her ürüne zoraki bir şeyler katıp satmak ?
    belki adam keyif sevmiyordur sana ne be vatan
    üstelik zaten her ürünün garantisi olmak zorunda ,ki o garanti de pek işe yaramıyor ,kullanıcı hatası yan yattı çamura battı ile eskiye döndük (satılan mal geri alınmaz mantığı)

    basit bir arıza için garantiye gönderdikten sonra ,ürünün canına okunmuş bir şekilde döndüğünü söyleyenler gördük bu forumda
    ona güvenme buna güvenme nasıl olacak bu işler ?
  • vatan pahalı ama hiç sıkıntı yaşamadım şuana kadar sizin olay çok saçma sen istemeden bir şey ekleyemezler vede faturayı kontrol etmek tamamen sizin sorumluluğunuz ben dönercide bile kartla ödüyorum ve fişime bakıyorum kaç defa lokantalarda fazla kakaladıklarına denk geldim bakmasam fişe fazla ödeyecektim bu durumdada thh ye gidin şikayette bulunun sizin yararınıza olabilir
  • yenidhuyesi kullanıcısına yanıt
    Hocam bu acı tecrübe sayesinde artık her zaman faturaları incelersiniz. Teknosa da aynısını yapıyor televizyon almıştık tutturdular bir garanti bir garanti diye. Paspasçısına kadar al iyidir şöyledir böyledir deyip durdular.

    Almadık tabi 2 yıl garantisi var zaten sorun olursa en kötü thk’dan alırım tanıdık var deyip sadece televizyonu alıp çıktık.

    Nitekim ürün hatalı çıktı servis elemanları gelip incelemel için götürdüler 5 gün sonra değişim raporunu verdiler aynı şubeden yenisini aldık ve bu sefer kasadakilere dedim ki “ Bu garantiden değişti hani ilgilenmezdiler” dedik ve çıktık.


    Bundan sonraki tüm fişlerinize bakarsınız artık.

    Vatan bilgisayar suçlu ama sizde bilinçli tüketici değildiniz bugüne kadar tabi.
  • Vatan'dan ürün almayın,sahibi egodan ölecek nerdeyse,gittiği her konuşmada aldığı ferrarilerle övünüyor.
  • Faturaya bakmayacak kadar zenginsin sanırım?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.