Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar - Penta - Asus Türkiye Konu Karmaşası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar kısa bir özet geçerek sizlerden durum hakkında bilgi almak istiyorum.

    01.04.2018 - Tarih faturalı, Asus Strix Wireless Headset kulaklığımı Topkapı Vatan Bilgisayara, kırıldığı için servise verdim.
    5 Nisan 2019 günü kulaklığımın kırılması "kullanıcı hatası" sebebiyle 100 lira karşılığı tamiri için onay/red mesajı geldi onay verdim.
    11 Nisan 2019 günü ürünüm Vatan Bilgisayara geldi diye gittim fakat bana piyasa değeri dün Vatan 'da 370 lira olan Asus Cerberus V2 modelini gönderdiklerini öğrendim. Benim kulaklığımın dünkü piyasa değeri 1054 liraydı. Orada biraz gürültü çıkartıp, böyle bir şeyin olmasının imkansız olduğunu kargoda karışıklık olduğunu vs. gibi sebepler sundular ve ürünü almayı reddettim.
    12 Nisan 2019 ( bugün) Penta Teknoloji ile telefonda yaklaşık 3-4 saat süren bir telefon görüşmesi sonucu Asus Türkiye ile emaillesmelerini benimle paylaştılar. Asus Türkiye gönderdiği e-mail de benim değişim ürününü kabul ettiğim ve üzerine 100 lira ücreti de kabul ettiğim. Faturanın kesildiği yazıyormuş. Benim onaylamadigim ürünü kimin onayladığını sorduğum da Vatan Bilgisayardan aradığınız cevapları bulabilirsiniz diye geri bildirim aldım, Penta Teknolojiden.
    2 Saat önce Vatan Bilgisayar'dan çıktım, ürünün değişimini kabul ettiğim gözüküyor, fakat bana sorulan herhangi bir şey olmadığını söyledigimde bunun bir suç ve yalan beyan olduğunu söylediler. Eğer dava açarsam kazanabilecegimi ve mağduriyetimden kurtulabilecegimi söylediler.
    Fakat ne yapmam gerektiğini bilmiyorum yardımcı olabilme şansınız mevcut mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Göz korkutmaya çalış thhye giderim tarzında. İşe yaramazsa belgelerle birlikte şikayet et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maketle

    Göz korkutmaya çalış thhye giderim tarzında. İşe yaramazsa belgelerle birlikte şikayet et.
    Hangisine hocam? Asus'a mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Takım_Taklavat kullanıcısına yanıt
    Vatana hocam. Değişimi kabul ettiğin orada gözüküyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maketle

    Vatana hocam. Değişimi kabul ettiğin orada gözüküyor.
    Hocam vatan da gözüküyor fakat oradaki arkadaşlar bizde sadece gözüküyor diyorlar bize herhangi bir onaylanması için bilgi gelmedi dedi zaten bize gelen bilgiyi size sms attik tamir olması açısından dediler, sizde onay verdiniz dediler fakat burada değişim için onay verilmiş yazıyor bizim herhangi bir ilgimiz mevcut değil dedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Güncelleme1: 15 Nisan Pazartesi günü Vatan ürünü iade almak istediğini ve bana stoktan 0 kulaklığı göndereceklerini söyledi. Asusla anlaştıklarını kulaklığı gönderdikleri anda 0 kulaklığı 100 lira bedelle vereceklerini söyledi. 2-3 gün içinde arayacağız dedi.

    Güncelleme 2: 18 Nisan Perşembe günü ( dün) aramadıklari için vatana gittim vatan asus bize dönüş yapmadı, şimdi yöneticim yöneticisiyle konuşacak dedi. Ve bana yarın kesin karari bildirecek Asus haber vereceğiz dediler.

    Güncelleme 3: 19 Nisan Bugün, kimse aramadı saat 17:30 da Vatana gitmek durumunda kaldım, Vatana Asus yine bir şey bildirmemis yine aradılar. Bu sefer de kulaklığı tamir edeceklerini söylemişler.

    Arkadaşlar ben artık dayanamıyorum kusacak hale geldim, bu serefsizler neden ilk sefer de tamir etmediler o zaman neden aracı Penta Teknoloji bana Asus " kırık" lar için onarım yapmıyor kulaklıklarda değişim ve iade yapıyor dedi. Neden bu kadar işi zora ve yokuşa sürüyorlar gerçekten anlamıyorum.

    Bir daha vatana ve asusa tövbe

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.