Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum ancak bu konuyu her mecrada paylaşmak istiyorum.
İstanbul Bostancı vatan şubesinden aldığım 10.02.2018 tarihindeki iphone 8 telefonum mağzadan çıktıktan 2-3 saat sonra telefon kitlendi ekran gitti ve gelmedi. Bu süreçte maltepe ve bostancı vatan şubesindeki görüşmelerimde apple stora gitmem söylendi. Akasya avm apple stora gittiğimdeki görüşmemde ürünü aldığım mağzadan anında değişim talebinde bulunmamı 1 gün içerisindeki bu sorunun kabul edilemeyiceğini söyledi. Ürünü aldığım bostancı vatan şubesine geldiğimde ise tamamiyle müşteri memnuniyetsizliği gördüm şok oldum . Onca para verip aldığım bu ürünü ve 1 yıl kasko sigorta eklemesi de yaptırdığım halde çok alakasız konusmalar ve tavırlara maruz kaldım. Vatan gibi büyük bir firma olarak gördüğüm tercih ettiğim bir yerdi ancak bu olaylar sonrasında vatanın yol üstü bir telefoncu gibi müşteri yaklaşımı bende ki vatan computer imajını sıfırlamıştır. Gerekli tüm sosyal mecralarda bu olayı anlatacağımdır. Eşime almış olduğum telefon 10 iş günü içerisinde dönüş yapılacak söylendi ve bu 10 gün boyunca eşim telefonsuz kalacak . Umarım bu 10 gün içerisinde eşim başına bir hal gelmez ve bende haber alamama durumu ile karşılaşmam. Vatan computer tamamen satış ciro prim kota doldurma politikası ile çalılıyor. Müşteri mağduriyeti ve memnuniyeti denen bir nokta kalmamıştır...
İyi satışlar bol primler diliyorum tüm Vatan ailesine.
Arkadaşlar tamamiyle sattık oldu bitti mantığı gördük ilgili firmada araştırmalarım sonucu baya da bir şikayet var bu konularla alakalı. Keşke esnaf bir telefoncudan alsaydım eminimki müşteri gözünde kötü olmamak için sorunlu ürünü alıp yerine sıfır telefonu verirdi. Bundan sonra artık memleketimin esnafından yapcağım tüm alışverişi bu tip büyük firmalar sadece tabelada büyük görünüyor ancak içerisindeki işlevler gerçekten tamamen berbat müşteri mağduru hiç mi hiç önemli değil satıcı ürünü satıp kotasını primini alma derdinde . Parayı sokakta buluyormuşuz muamelesi gördük resmen..
Ben 3 şubeli oto yıkama sahibiyim haklı olduğum durumlarda bile müşteri benden memnuniyetsiz ayrılmasın diye ne isteği olduysa ücretsiz yaparak memnun gönderdim. Kendimden yola çıkıyorum ancak ben vatandan daha büyük firma olduğumu anladım bugün ...