No Label Crash Time: 06/03/06 19:22:26 OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 1698 MHz with 511MB RAM Video: NVIDIA GeForce4 MX 4000 (8195) UserName: brahim ComputerName: AILEMWRFW68T5Q Application location: C:\oyun\Sierra\SWAT 4\Content\System\ SWAT Build Number: 34688 ReadFile failed: Count=0 BufferCount=1024 Error=Veri hatası (döngüsel artıklık denetimi). History: ULinkerLoad::Serialize <- TArray<< <- TArray<< <- TArray<< <- UMeshAnimation::Serialize [(MeshAnimation FemaleAnimation.FEMALEinjuries)] <- LoadObject [(MeshAnimation FemaleAnimation.FEMALEinjuries 10633216==10633216/22435383 9854164 5350542)] <- ULinkerLoad::Preload [(MeshAnimation FemaleAnimation.FEMALEinjuries)] <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject [(Engine.MeshAnimation FemaleAnimation.FEMALEinjuries NULL)] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='Core.Object.DynamicLoadObject' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='Engine.Actor.LoadAnimationSets' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatPawn.AnimLoadPackageGroups' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatPawn.InitAnimationForCurrentMesh' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatPawn.OnMeshChanged' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatRagdollPawn.OnMeshChanged' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='Engine.Pawn.SwitchToMesh' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatAICharacter.InitializeFromArchetypeInstance' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SwatAI.Internal_InitializeFromArchetypeInstance' OBJ='SwatHostage1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.Archetype.InitializeSpawned' OBJ='RedLibrary_Female_Casual'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.Spawner.SpawnArchetype' OBJ='HostageSpawner1'] <- UObject::CallFunction [SCRIPT='SwatGame.SpawningManager.DoSpawning' OBJ='SpawningManager0'] <- UObject::ProcessEvent [Function SwatGame.SwatGameInfo.PostBeginPlay() on SwatGameInfo SP-RedLibrary.SwatGameInfo0] <- BeginPlay <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo [(GLevel: 'myLevel' PendingLevel: '(NULL)' NetMode: 'NM_Standalone'] <- MainLoop Hatalı nedenini kırmızıya aldım lütfen yardım edin Swat 4 ve ut 2005 te geliyor bu hata...
ikisi de yanlış cevap arkadaşlar daha fazla cevabı olan??? @bogo ve @semxx arkadaşlarıma teşekkürler yine de bir yardım etmişler
quote:Orjinalden alıntı: benata ikisi de yanlış cevap arkadaşlar daha fazla cevabı olan??? @bogo ve @semxx arkadaşlarıma teşekkürler yine de bir yardım etmişler iki cevapta niye yanlış ki? döngüsel artıklık denetimi hatası olduğunda ya cd bozuktur. ya da cd -rom cd yi okuyamıyordur
bu hata bende genelde rarla parçalara bölünmüş oyunları bi arayaa toplarken oluyo ozaman rarlarken bş hata olduunu tahmin ediyıorum
quote:Orjinalden alıntı: benata ikisi de yanlış cevap arkadaşlar daha fazla cevabı olan??? @bogo ve @semxx arkadaşlarıma teşekkürler yine de bir yardım etmişler ikiside yanlış değil. ikisinden biri doğru
cd rom kullanmadım ztn bir setup.exe dosyası ile yükledim rar da değildi ve hesaplayınca bitleri bile aynı tutuyor