Evimizdeki vestel buzdolabı ‘lc’ hatası vererek soğutmayı kesiyor, defalarca kez servis geliyor, düzelir gibi olup yeniden bozuluyor. Bu olaylar garanti süresi içinde tekrarlanıyor, garantinin bitmesine yakın servis yine bozulunca geliyor ve bir parça takıyor. Garanti biter bitmez yeniden bozuluyor.
Rezaletler: - Gelen servisin hiçbir işe yaramaması. - Buzdolabı gibi zaruri bir eşyanın servis gelene kadar 2-3 gün bozuk kalması. - Dolapta ne varsa bozulup evi rezalet bir şekilde kokutması. - Gelen servisin, bizim saç kurutma makinemizi isteyip bununla dolaba sıcak hava üflemesi gibi saçma sapan teknik(!) servisler. - Çağırılan servisin hemen gelmek yerine ya da gelmeyi kabul etmek yerine ‘’voltajla alakalıdır, bir gözleyin’’, ‘’dolabın kapağını gün içinde az açın’’, ‘’saç kurutma makinesi ya da kompresör ile hava tutun’’ gibi çözümler üretmesi. - Garanti süresi boyunca sorunu çözülemeyen buzdolabına, garanti bitince bakacak servisin sadece inceleme için bile (40 tl) para istemesi. - Vestelin capcanlı destek yayınına bağlanınca sorunu dinleyen operatörlerin görüşmeyi direkt kesmesi. - Müşteri hizmetlerinin bu sorun karşısında, ‘’sistemde garanti bitti para verin gerisi bizi ilgilendirmez’’ tavrı.
Ah ah daha neler neler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme