Şimdi Ara

Virajlarda en çok güvendiğiniz sedanlar? (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
0
Favori
8.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • virajlarda elektronik diferansiyel kilidi olmayan araçlarla şansınızı fazla zorlamamanızı tavsiye ederim, klasik mekanik sistemler TARİF EDEMEYECEĞİM KADAR GÜVENSİZ
  • Viraj dönüşlerinde ve yol tutuşta en iyi Ford Focus
  • Ford Focus virajlarda gerçekten de övüldüğü kadar iyi mi? Biraz yüksek değil mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iakalinli


    quote:

    Orjinalden alıntı: andersan

    arkadaşlar youtube de geziyordum beni şaşırtan bir videoyla karşılaştım, kücücük bir menavrayı kurtarmak için uğraşmasına rağmen civic yoldan fırlayıp gidiyor. yol tutuşu böyleyse bu araba benim gözümü cok korkuttu.

    http://www.youtube.com/watch?v=uUbcoBAyx6c

    Yokuş aşağı yağmurlu yol ve direksiyonu aslında fazla kırıyor,çoğu araba bu tepkiyi verirdi bence.



    yorumlara bakmadınız sanırım aracı kullanan bayanmış böyle birşey olması normal o yolda isterse ferrari olsun bayansa şöförü o tepkiyi verirdi bence




  • Verildimi bilmiyorum,
    http://www.youtube.com/watch?v=vbHBs11r2Ms
    sedan olmasa da konuya uygun bir video,
    Arkadaşlar hiçbir şeye gözünüz kapalı güvenmeyin,
    sonuçta hepsi insan yapımı
  • Virajlarda en sağlam araba olarak bmw 5.20 diyebilirim gerçekten hiç sarsmıyor.Ve volkswagen passatlarında yol tutuşu mükemmel.
    2 araçla da virajlara 160la girebiliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ceper -- 18 Ekim 2007; 23:32:27 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sisyphos

    Verildimi bilmiyorum,
    http://www.youtube.com/watch?v=vbHBs11r2Ms
    sedan olmasa da konuya uygun bir video,
    Arkadaşlar hiçbir şeye gözünüz kapalı güvenmeyin,
    sonuçta hepsi insan yapımı


    arkadaşlar jettada olsa önce esp devreye girerdi sağ arka tekerlek frenlenirdi hemen mukabilinde yine sol ön tekerlekten edl sayesinde çekiş kesilir ve sağ tekerlek ivmesiyle araç çok kısa bir süre içerisinde burnunu düzeltirdi diyeceksinizki esp yada vsa birçok araçta var ama bu sistem sadece sizin direksiyon tepkinize göre hareket eder yani araçın pusulası (yönü) ile sizin direksiyonu çevirdiğiniz yön farklıysa o zaman size göre arabanın yönünü çevirir, aynı zamanda abs, edl, ebd, msr,asr,esp bir aradaysa o yolda mıcır bile olsa bu sefer antipatinaj sistemi devreye girer yine boşa dönen tekerlekten çekişi kesip sağa yada sola verir birde focuslarda olduğu gibi dört bağımsız süspansiyon varsa(focusun yol tutuşunun güzel olmasının sebebi budur) bu aracı yoldan çıkartmak zordur, kaderinde önüne geçilmez tabii, ama arkadaşlar vw daha iyisini yapana kadar en iyisi jetta, çünkü bu saydıklarımın hepsini birarada sunan bir araç bırakın kendi sınıfını bir üst sınıfta bile nadir arabalarda var, herkese saygılar....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 19 Ekim 2007; 9:49:27 >




  • bu arada arkadaş 160 ile giridiğini söylemiş virajlara ben otobanda 200den aşağı hiç inmeden gidiyordum jettayla, 2.30 saatte ankaradaydım, önceden 160 la gideyim bizimkiler koro halinde bağırırlardı (eşim annem babam kayınvalide :-)) YAVAAAAAAŞŞŞŞ DİYE, daha iyi arabalar yokmudur vardır ama 50000 ytlye başka yok herkese saygılar, şu an yapmıyorum tabiii

    uyarı-hız yapmak hem yasak hemde tehlikelidir-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 19 Ekim 2007; 16:44:42 >




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 19 Ekim 2007; 10:19:46 >
  • passat iyidir bu konuda ya bi kere şikayetim olmadı
  • Sürdügüm ve kiyasladigim iki arabadan bahsediyorum:
    VW passat 3bg 2.0 ve Subaru Impreza WRX..
    Passatin 60kmlik virajda yamulup lastik gicirdiyarak gectigi virajdan şimşek gibi yamulmadan geciyorum imprezaylan,kişinda cok daha iyi yol tutuşu var.

    Dogruyu söylersem aslinda kiyaslanmiyan iki araba bunlar;passat bir kere lüks olan orta sinif arabasi,impreza wrx ise bir spor arabasi.
    Subarunun virajda AWD ve sert yaylari,ön cekimli(FWD) ve yumuşak yaylanan arabadan daha hizli yapar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roytoy -- 23 Ekim 2007; 22:59:36 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Roytoy

    Sürdügüm ve kiyasladigim iki arabadan bahsediyorum:
    VW passat 3bg 2.0 ve Subaru Impreza WRX..
    Passatin 60kmlik virajda yamulup lastik gicirdiyarak gectigi virajdan şimşek gibi yamulmadan geciyorum imprezaylan,kişinda cok daha iyi yol tutuşu var.

    Dogruyu söylersem aslinda kiyaslanmiyan iki araba bunlar;passat bir kere lüks olan orta sinif arabasi,impreza wrx ise bir spor arabasi.
    Subarunun virajda AWD ve sert yaylari,ön cekimli(FWD) ve yumuşak yaylanan arabadan daha hizli yapar.

    zaten kıyaslasanda çok saçma olurdu çünkü özellikle wrx demişsin yol tutuşa ve performansa önem verilen bir araba ama passat orta sınıf aile arabası her yönden günlük hayata uyumlu olması lazım




  • mazda6 sanki rayda ilerliyor gibi gidiyor.
  • focus gibi viraja girecek araba yok ford üretene kadarda en iyisi focus olacak gibi çünkü dahaşu ana kadar focussınıfında kabiliyetli bir araba üretilmedi ford ne yaptıysa artık bişiler yapmış kabak lastikle bile araba oturaklı gidiyor akıl sır ermiyor
    verdigin parayı düşün aracın sınıfını düşün yaşını düşün 99 focus bile 2006 civicten megandan pejodan iyi yol tutar adamlar 8 sene önce bu işi çözmüş
    mondeoda aynı focus gibi iyi yol tutar alfa malfa hikaye vectrayıda rahatlıkla eker tabi bütün bunlar sürücüyede bağlı
    yiğidi öldürcen hakkını yemiyecen ford yapmış işte bükemediğin bileğe öpecen
  • yeni meganeII ler kadar hayatımda berbat bişi görmedim.staj yaptığım şirkette hem yeni meganeII hemde corolla vardı.ikisinede 3 ay boyunca bınme sansım oldu.ben coğu meganeII sahibinin virajlarda nekadar sorun yaşadığını düşünüyor ve üzülüyorum.
    ama hislerime dayanarak virajlara rahat ve korkmadan gidiğim 5.serisi , c5 ve corolla diyorum diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WARNİNG -- 25 Ekim 2007; 1:56:23 >
  • Virajlarda Proton Waja yi tek geçerim

    Lotus handling
  • 5 serisi x modelleri virajlarda en iyilerden diyebilirim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: A380

    focus gibi viraja girecek araba yok ford üretene kadarda en iyisi focus olacak gibi çünkü dahaşu ana kadar focussınıfında kabiliyetli bir araba üretilmedi ford ne yaptıysa artık bişiler yapmış kabak lastikle bile araba oturaklı gidiyor akıl sır ermiyor
    verdigin parayı düşün aracın sınıfını düşün yaşını düşün 99 focus bile 2006 civicten megandan pejodan iyi yol tutar adamlar 8 sene önce bu işi çözmüş
    mondeoda aynı focus gibi iyi yol tutar alfa malfa hikaye vectrayıda rahatlıkla eker tabi bütün bunlar sürücüyede bağlı
    yiğidi öldürcen hakkını yemiyecen ford yapmış işte bükemediğin bileğe öpecen


    focusları bende severim uzun yolda kullanma şansım oldu uludağa bile çıktım focusla ama yol tutuş kelimesi soyut kalıyor biraz biraz daha somutlaştırsana mesela;
    sağ tekerlek mıcıra girdiğinde gücü ön sola vererek seni mıcırdan çıkartacak bir sistem varmı focusta?
    karda yada mıcırda yada yağmurda patinaj yaptığı zaman gücü bir kesip bir vererek patinaj yapmasını önleyen bir sistem varmı?
    elektronik diferansiyel kilidi varmı yoksa sadece klasik mekanik bir diferansiyelmi var? yani focus virajların keskinliğini tayin edebiliyormu? mesela sağa doğru keskin virajda sol tekerleği daha hızlı döndürüp virajı daha az hissetmeni sağlayacak bir sistem varmı?
    esp deme ondan bahsetmiyorum o birçok araçta standart artık..

    focusla ilgili bir ankara-istanbul yolculuğum yok ama ben meganla 160 ile döndüğümde virajları korkuyordum, bu arabayla 200ün altına hiç inmiyor ve hiç bir virajı hissetmiyorum, en son bayram yolculuğumda başım hiç ağrımadı bil bakalım neden eşim ve kayınvalidem, annem varken annem, yolda bana 500 kere yavaş derdi bu sefer hiç birşey demediler mışıl mışıl uyudular

    bu 6lı sistem kendi sınıfı içinde sadece jettada var arkadaşlar, sözüm meclisten dışarı üst sınıf araçlardan bahsetmiyorum.....




  • otoyolda yüksek hızlarda aynı anda girilen keskin bir virajda mondeo dengesini yitirip frene basıp yavaşlamak zorunda kalırken (büyük ihtimal esp yoktu o araçta), yeni corolla dizel d-4d vsc (esp) +trc versiyonlu araç hızını hiç azaltmadan ve dengesini yitirmeden devam etmiştir.

    bence yol tutuş vsc vs gibi elektronik oyuncaklarla desteklenmezse fazla bir anlamı olmuyor.



    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus


    quote:

    Orjinalden alıntı: A380

    focus gibi viraja girecek araba yok ford üretene kadarda en iyisi focus olacak gibi çünkü dahaşu ana kadar focussınıfında kabiliyetli bir araba üretilmedi ford ne yaptıysa artık bişiler yapmış kabak lastikle bile araba oturaklı gidiyor akıl sır ermiyor
    verdigin parayı düşün aracın sınıfını düşün yaşını düşün 99 focus bile 2006 civicten megandan pejodan iyi yol tutar adamlar 8 sene önce bu işi çözmüş
    mondeoda aynı focus gibi iyi yol tutar alfa malfa hikaye vectrayıda rahatlıkla eker tabi bütün bunlar sürücüyede bağlı
    yiğidi öldürcen hakkını yemiyecen ford yapmış işte bükemediğin bileğe öpecen


    focusları bende severim uzun yolda kullanma şansım oldu uludağa bile çıktım focusla ama yol tutuş kelimesi soyut kalıyor biraz biraz daha somutlaştırsana mesela;
    sağ tekerlek mıcıra girdiğinde gücü ön sola vererek seni mıcırdan çıkartacak bir sistem varmı focusta?
    karda yada mıcırda yada yağmurda patinaj yaptığı zaman gücü bir kesip bir vererek patinaj yapmasını önleyen bir sistem varmı?
    elektronik diferansiyel kilidi varmı yoksa sadece klasik mekanik bir diferansiyelmi var? yani focus virajların keskinliğini tayin edebiliyormu? mesela sağa doğru keskin virajda sol tekerleği daha hızlı döndürüp virajı daha az hissetmeni sağlayacak bir sistem varmı?
    esp deme ondan bahsetmiyorum o birçok araçta standart artık..

    focusla ilgili bir ankara-istanbul yolculuğum yok ama ben meganla 160 ile döndüğümde virajları korkuyordum, bu arabayla 200ün altına hiç inmiyor ve hiç bir virajı hissetmiyorum, en son bayram yolculuğumda başım hiç ağrımadı bil bakalım neden eşim ve kayınvalidem, annem varken annem, yolda bana 500 kere yavaş derdi bu sefer hiç birşey demediler mışıl mışıl uyudular

    bu 6lı sistem kendi sınıfı içinde sadece jettada var arkadaşlar, sözüm meclisten dışarı üst sınıf araçlardan bahsetmiyorum.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 25 Ekim 2007; 15:54:56 >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.