bana kalırsa bu iş arabaya dustugu kadar söförede dusuyor kime sorarsan o der benim arabamın yol tutusu iii bana kalırsada benim arabamın yol tutusu iii (fiat marea)
ewet kesinlikle katılıyorum viraj alma bir ustalıktır bide lastikler çok önemli honda cıvıc 185/70/14 lastiklerle yana yatiyor kayıyor sallaniyor arka savuruyor ama 205/50/16 lastiklerle yere yapişiyor anlatamazsın birisi cevap yazmış bana şahine 205 tak virajda mercedesi geç diye
bana kalırsa bu iş arabaya dustugu kadar söförede dusuyor kime sorarsan o der benim arabamın yol tutusu iii bana kalırsada benim arabamın yol tutusu iii (fiat marea)
kullandığın arabayala bir teste gir fren viraj vs vs bide o lastiği değiş jantı 2inç artır yanağı küçült sonra beni eleştir. örnek senin araç 195/60/15 ne kadar iyi viraj alırsa 205/50/16 dahada yere yapışacaktır ben bunu çok arabalarda denedim aynı virajlarda yüksek yanak herzaman savrulmaya hazırdır
quote:
Orjinalden alıntı: A380
quote:
Orjinalden alıntı: gacara_53
hepsi kuru gürültü iş şöförde focus iyimi yol tutar lastiği geniş yere yakın olan araçlar iyi yol tutar yanaklar ince 45 40 35 falan yoksa focus nerden yol tutacak neye göre bunu ispatladılar saçmalık derim
senin kafayla düşünülürse şahine veya torosa 225lik ince yanak lastik taktınmı arabayıda alçat birde arabayı şumayere verdinmi virajda sollamayacağı mersedes bmw kalmaz
Lutfen hiza ozendirici, bu tarz yasadiklarinizi, genc ve merakli arkadaslarimizi etkilememek adina paylasmamanizi rica ediyorum
MAZDA3
Focus ve Astra derim, ve birde üstteki arkadaşın dediği gibi Mazda3,
honda cıvıc bir saheser bu konuda
quote:
Orjinalden alıntı: AyTaCH_01
honda cıvıc bir saheser bu konuda
Şimdi kafam karıştı. Yukardaki arkadaşların çoğu Civic'in bu konuda pek iyi olmadığını söylüyor ama sen ise bırakın iyi olmayı şaheser olduğunu söylüyorsun...
Skoda Octavia nasildir bu konuda .
kısaca en iyi söför hiçbir rizikoya girmeden virajı bitirendir başkalarınında canını malını tehlikeye atmak budünyada suçtür ve öteki dünyadada büyük bir azaptır butur testleri trafiğe kapalı yerlerde ve test pıstlerinde yapmak en doğru olanıdır bir anlık heves insanların ve sizin hayatınıza mal olabileceğini unutmayın yavaş abi virajı 130la dönene madalya vermezler göz göre göre ölüme gitmek intihar etmekle aynıdır rivayete göre murt gitmek yani bir günahkar olarak ölmek tir esenkalın
En iyi yol tutuş focus, golf ve astrada. Diğer C sınıfındaki araçlarda mutlaka iyidir ama bu 3 araç en iyi yol tutuşa sahip
quote:
Orjinalden alıntı: gacara_53
kullandığın arabayala bir teste gir fren viraj vs vs bide o lastiği değiş jantı 2inç artır yanağı küçült sonra beni eleştir. örnek senin araç 195/60/15 ne kadar iyi viraj alırsa 205/50/16 dahada yere yapışacaktır ben bunu çok arabalarda denedim aynı virajlarda yüksek yanak herzaman savrulmaya hazırdır
quote:
Orjinalden alıntı: A380
quote:
Orjinalden alıntı: gacara_53
hepsi kuru gürültü iş şöförde focus iyimi yol tutar lastiği geniş yere yakın olan araçlar iyi yol tutar yanaklar ince 45 40 35 falan yoksa focus nerden yol tutacak neye göre bunu ispatladılar saçmalık derim
senin kafayla düşünülürse şahine veya torosa 225lik ince yanak lastik taktınmı arabayıda alçat birde arabayı şumayere verdinmi virajda sollamayacağı mersedes bmw kalmaz
bi önceki mesajınla çelişiyon,iş şöförde ve lastikte biter demişsin peki o halde arabanın hiçmi etkisi yok? madem iş şöförde ve lastikte bitiyorsa niye geniş lastikli şahinler virajlarda ince lastikli focuslara geçiliyor
ben lastigin etkisi yok demedim,lastikten önce arabanın kendisi gelir torosa şahine istedigin lastigi tak bişey değişmez
focusların yol tutuşunu hiç boşa tartışmaya açmayın durum ortada herkes biliyor araba şimendifer gibi gidiyor
citroen c5 gibi arabalara güvenirim
şimdi senin focus 1.6 109hp diyelim yada 115 hp 1.6 125 hp civicle viraja girebilirmi yada 2.0 meganla viraja girebilirmi golf 140hp tsi ile viraja girermi ne kaldı corolla 124hp ile viraja girermi hepsine bakar arkadan yazılarını okur sanırım mevzubahıs güçse yoltutuş teferruattır focusu yaptınız ray üstğnde giden hızlandırılmış tren şahine 130hp güç yükleyelim senin focus seyretsin virajda sanki 4 çeker focus
quote:
Orjinalden alıntı: A380
quote:
Orjinalden alıntı: gacara_53
kullandığın arabayala bir teste gir fren viraj vs vs bide o lastiği değiş jantı 2inç artır yanağı küçült sonra beni eleştir. örnek senin araç 195/60/15 ne kadar iyi viraj alırsa 205/50/16 dahada yere yapışacaktır ben bunu çok arabalarda denedim aynı virajlarda yüksek yanak herzaman savrulmaya hazırdır
quote:
Orjinalden alıntı: A380
quote:
Orjinalden alıntı: gacara_53
hepsi kuru gürültü iş şöförde focus iyimi yol tutar lastiği geniş yere yakın olan araçlar iyi yol tutar yanaklar ince 45 40 35 falan yoksa focus nerden yol tutacak neye göre bunu ispatladılar saçmalık derim
senin kafayla düşünülürse şahine veya torosa 225lik ince yanak lastik taktınmı arabayıda alçat birde arabayı şumayere verdinmi virajda sollamayacağı mersedes bmw kalmaz
bi önceki mesajınla çelişiyon,iş şöförde ve lastikte biter demişsin peki o halde arabanın hiçmi etkisi yok? madem iş şöförde ve lastikte bitiyorsa niye geniş lastikli şahinler virajlarda ince lastikli focuslara geçiliyor
ben lastigin etkisi yok demedim,lastikten önce arabanın kendisi gelir torosa şahine istedigin lastigi tak bişey değişmez
focusların yol tutuşunu hiç boşa tartışmaya açmayın durum ortada herkes biliyor araba şimendifer gibi gidiyor
evet arkadaşlar bu hafta sonu test etmediğim araçları da test ettim. şu anda sınıfında en iyi olarak Civici gördüm. CİVİC
testi nasıl yaptın hangi civici hangi virajda test ettin test koşulların nasıldı ve kriterlerin neydi, ne amaçladın ve amaçladığını tam anlamıyla başarabildinmi civicin en iyi olduğuna karar verebilmek amacıyla kullandığın diğer araçların verileri neydi, yoksa sadece hislerine güvenipte evet civic virajları en iyi dönüyomu dedin? bizi aydınlatırsan seviniriz
quote:
Orjinalden alıntı: VEDAT_06
evet arkadaşlar bu hafta sonu test etmediğim araçları da test ettim. şu anda sınıfında en iyi olarak Civici gördüm. CİVİC
en iyi yolu ben tutarım cıvıc le tabii
maşallah arkadaşım avukat yada savcımısın bukadar soruyu arka arkaya sormuşsun
quote:
Orjinalden alıntı: streptozotocinus
testi nasıl yaptın hangi civici hangi virajda test ettin test koşulların nasıldı ve kriterlerin neydi, ne amaçladın ve amaçladığını tam anlamıyla başarabildinmi civicin en iyi olduğuna karar verebilmek amacıyla kullandığın diğer araçların verileri neydi, yoksa sadece hislerine güvenipte evet civic virajları en iyi dönüyomu dedin? bizi aydınlatırsan seviniriz
quote:
Orjinalden alıntı: VEDAT_06
evet arkadaşlar bu hafta sonu test etmediğim araçları da test ettim. şu anda sınıfında en iyi olarak Civici gördüm. CİVİC
vay bir dost görmek güzel naber kardeş, bizim meslek icabı sebepsiz sonuç olmaz hani bilirsin doğru oturur doğru konuşurum, bizim ümraniyede carrefourun önünden geçip çavuşbaşına giden bir çiftli yol vardır ben bütün testleri orada yaparım bayağı hain vede tersine bir viraj vardır orda, o virajda 10u aşkın araçı test etmişimdir 2 yıl evvelki birincim astra idi vede aldım 120 ile döndüm virajı ve rahatsız olmadım ama o zaman espsiz ve elektronik diferansiyel kilidi olmayan jetta sınıfta kalmıştı ve astra aldım 1 yıl kullandım sattım dizeldi ama sinoptanda 4.45 dakikada geldim 700km çok hoştu astra çok, honda bayisine gıcık olunca dur şu jettayı alıcı gözü ile bir daha deneyeyim dedim, bu seferki test araçları comfortline idi tavsiye ederim hatta vw bayii beni kandırdı tsi golf denetti baktım araç kanatsız uçak 5 milyar daha verdim tsi comfortline aldım isteyen inansın isteyen inanmasın aynı yolda test ettiğim yeni mondeoya bile 5 basar jetta ama bir şartla elektronik diferansiyel kilidi asr ve esp birarada olacak, iddia atmiyorum sadece bir ara git bir comfortline jetta yada golf dene gerçekten yol tutuşunu beğenmessen BİR DAHA BENİM SÖZÜME GÜVENME.. adım hıdır son sözüm budur
quote:
Orjinalden alıntı: wolfhonda
maşallah arkadaşım avukat yada savcımısın bukadar soruyu arka arkaya sormuşsun
quote:
Orjinalden alıntı: streptozotocinus
testi nasıl yaptın hangi civici hangi virajda test ettin test koşulların nasıldı ve kriterlerin neydi, ne amaçladın ve amaçladığını tam anlamıyla başarabildinmi civicin en iyi olduğuna karar verebilmek amacıyla kullandığın diğer araçların verileri neydi, yoksa sadece hislerine güvenipte evet civic virajları en iyi dönüyomu dedin? bizi aydınlatırsan seviniriz
quote:
Orjinalden alıntı: VEDAT_06
evet arkadaşlar bu hafta sonu test etmediğim araçları da test ettim. şu anda sınıfında en iyi olarak Civici gördüm. CİVİC