|
Vodafone 3GB 99₺ -10GB 143₺ - 20GB 179₺ - 30GB 230₺ - 60GB 324₺(22 Aralık Son) (47. sayfa)
-
-
Merhabalar taşımayı bayiye yönlendirmiştim fakat vazgeçtim taşımaktan bayiden almazsam herhangi bir şey olurmu? -
Merhaba neden vazgeçtiniz acaba sakıncası yoksa soyleyebilirseniz cok mutlu oluruz, olumsuz bir durum mu yasandi ya da mevcut operator yeni ve güzel bir paket mi teklif etti? Teşekkürler -
Uzun süreli kullanılmayan hesaplarda güvenlik amacıyla şifre hesapta kayıtlı telefon numarası üzerinden sıfırlanana kadar özel mesaj kullanımı askıya alınmaktadır.
Şifremi unuttum'a basıp telefon yoluyla ile şifrenizi yenileyin düzelecektir ayrıca profilimdeki sosyal medya hesaplarından da ulaşabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 23 Aralık 2024; 17:42:11 > -
Cumartesi başvurdum arayacaklar dedi mh arayan kimse olmadı, yalan oldu herhalde -
@Richard Parker Kurye-Evrak onay araması için diyorsanız yoğun olduğu için bazen hiç arama düşmüyor bile, en sağlam yöntem edevlet onaylı yada mağaza teslim.
-
Başvurduğum bir saat içinde e-devlet 'e bankacılık üzerinden ulaşamadığım için kuryeye atmıştı.
Yapacak bir şey yok. Bazı şeyler hakikaten kısmet.
Neyse bende kullanmam internet kendileri bilir.
-
Tt den geçiş yaptım. Dün mağazadan evrakları imzaladım. Yarın akşam 21 de açılacak. Bence hızlı işledi süreç -
Arkadaşlar dun geçiş başvurusu yaptım. kurye ile teslimatı seçtim.
sonra dijital kuryeden sms geldi randevu tarihi seçin diye. onu da bugun olarak seçtim. kurye adı gozuyordu.
bugun yine mesal geldi. işlemin tamamlanması için adresinizi guncelleyin diye.
adresim dogru olmasına ragmen tekrar girdim bu seferde yarına attı randevuyu. kurte de gozukmuyor, "Atama bekleniyor…" yazıyor
bu dijital kuryenin musteri hizmetleri yok mu? hiç bi yerde bulamadım. vodafone'u mu aramam gerekiyor?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xcode35 -- 23 Aralık 2024; 19:4:13 > -
05342251842 -
Linki tıklayıp randevu alma sayfasını açarsan whatsap linki de var oradan da bu numara uzerindeb irtibata geçebilirsiniz teşekkürler -
19 Aralık'tan itibaren 3 GB tarifedeyim, 99 TL. Vergi 14 TL, Premium üyelik 40 TL. Toplam 155 TL diyelim.
Her ay 100 TL fatura ödeme indirimi. Her ay 350 TL üstü Yanımda alışverişine 100 TL indirim, Migros, A101, Opet çeki gibi her halükarda yapılacak harcamalarda kullanılabilir. Ayrıca Vodafonepay'de kurum faturası ödemelerinde belirli bir limite kadar %10 iade, mesela internet faturam 350 TL, bundan teoride 35 TL iade alacağım. Hat faturası ödemesine de %10 iade, buradan da 10-15 TL alacağım. Üstüne S Sport Plus aylık üyelik.
Gözden kaçırdığım bir şey yoksa bu haliyle Premium üyelikte Vodafone benim aboneliğimden zarar ediyor.
-
whatsapp'ta otomatik mesaj var.
yarın aramayı deneyecem. teşekkekurler bu arada
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xcode35 -- 23 Aralık 2024; 21:19:16 > -
aynen benimde Red logosu var sol üstte
-
Vodafone müşteri hizmetlerine robot olmadan direk bağlanmanın yolu nedir? -
Numaralardan biri 05425420000.
-
Tobi çıkmıyor mu bu numaradan ? -
İki - üç defa tuşlama yaptıktan sonra temsilciyle konuşulabiliyor.
-
Hangi tuşlar?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X