Ben sana neden geçtin veya geçmedin demiyorum, kimin nereye kime mesaj yazıp yazmayacağını sorgulamak kimsenin haddine değil olamaz da :) Arkadaşın ne yapmalıyız sorusuna şikayetvar a yazanların sorunu çözdüklerini yazmışım. Sen de orda numara taşımaktan bahsetmişsin ben de şikayetvar a yazmanın daha kolay ve hızlı olduğundan bahsetmişim. Sorunun vodafone değil tüm operatörlerin aynı olduğunu hepsinin gözünün tüketicinin cebinde olduğunu pttcell örneğiyle anlatmaya çalışmışım. Orada pttcell tarifesinin içeriğinden değil yaptığı zammı haber bile vermeden tüketiciyi nasıl mağdur ettiğini anlatmak istemişim sen onu da yanlış anlamışsın |
Vodafone 3GB 99₺ -10GB 143₺ - 20GB 179₺ - 30GB 230₺ - 60GB 324₺(22 Aralık Son) (8. sayfa)
-
-
3gb veren linki forum bozmuş yeniden düzenledim tekrar bunu denermisiniz
30 gb kalan kullanimda promosyon diye yazıyor kaydırın
vfselfservis.page.link/8eLQm4fTHmKZ1TDD8
@SxDark Diğer firmalara göre hareket ediyorlar suan için 31 Aralık talep çok olursa erken bitebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 8 Aralık 2024; 20:43:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sanırım vodafone beni kandırdı. 30 gb ek ğromosyon gözükmüyor ve 3 gb olan link ile girince üzgünüz yazıyor.. ben internetten başvuru yapıp simkartı bayiden alacağım dedikten sonra tekrar başvuru yapıp yarım bırakmıştım vodafonedan aramışlardı başvurunuz yarım kalmış diye biz alalım başvuruyu diye bende internetten başvurdum sağolun dediğim halde tekrar başvuru aldı ve promosyon kodunu bilmiyor gibi davrandı sanırım iptal ettiler..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şimdi 3gb için üzgünüz demesi normal siz ilk yanımdaya girmeden bozuk linkle açtığı için hakkıniz yandı, hediye 30 gb linkle değil promosyon kodunu manuel girmek daha garanti oluyor 30 gb ibaresini görmelisiniz, ancak sizin anlattığınıza göre yarım kaldığı için online iptal olup çagrı merkezi sıfırdan açtığı için promosyon kodsuz başvuru olmuş.
Yani ne size ne bana faydası olmuyor ufak detaylara dikkat etmeyince.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 8 Aralık 2024; 20:47:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Telefondaki bayana ben internetten başvurdum fırsat kodu girdim dedim ama sistem hata veriyor tekrar başvuru alalım kodu kim verdi falan ayak yaptı bilmiyor gibi .. büyük ihtimal böyle oldu promosyonsuzda bi anlamı yok tekrar turk telekoma geçiş vereceğim yarın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Online başvuru olmayınca ayiden başvurdum bende fırsat kodu için foruma girip bir kod söyledim öyle bir kampanya yok dedi bende de boş bıraktı, ya bayiden giremiyorlar ya da uğraşmak istemiyorlar onun yüzünden bende 30 gb ödül alamadım
-
Bayiden direk başvuruda geçerli değil, işlemi online kanaldan kodla başlatıp simkartı bayiden alınca olur.
Ama bayiden alınca edevlet 10 gb yanıyor
En avantajlısı ilk sayfada yazdığım şekilde
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 19 Aralık 2024; 10:2:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben internetten10 gb tarifeye herşeyi yaptım kodu girdim koduda tanıdı sistem ek 30 gb gözüktü bayiden simkartı almaya gidecektim tam o sırada tekrar bilgisayardan 60 gb olana başvurdum ama tamamlamadım kararsız kaldım 10 gb mı 60 gb mı diye. Simkartı almaya giderken telefonla vodafone aradı başvurunuz yarım kalmış dedi bende simkartı almaya gidiyorum başvurdum internetten dedim ama ayak yaptı işte burdanda başvırun gibi beni kaçırmak istenedi gibi büyük ihtimal başvurdukça buda kazanıyor sonra ben kodla başvurmuştum dedi kod ne falan dedi size o kodu kim verdi dedi arkadaşım dedim ama sistem hata mata birşeyler geveledi sonra ben bayiye gittim simkartı aldım ama kurye aradı ertesi gün dedim ben bayiden aldım. Şimdi promosyon hiçbirşey gözükmüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen öyle ben online başvuru yaparken enteresan bir şekilde takılı kaldı bu numarayla daha önceden başvurmuşsunuz dedi ama sadece sms şifresi gelmişti başvuru yapamamıştım.0850 li bir numaradan aranacaksınız dedi 1 hafta arayan olmadı onun üstüne gidip mecburen bayiden başvurmuştum.
-
Hocam sizin de ben gibi olmuş, yaptığınız online başvuru yarım kalmış tamamlanmadığı için başvuru sayılmamış bayiden yeni başvuru yapıldığı için de benim gibi yararlanamamışsınız aynı şekilde dijital kurye beni de aradı ben zaten bayiden aldım sim i dedim gelme dedim sonra iptal etti gelmedi.
-
Bence 30 gb dan ziyade sınırsız paketi almaya bakın normalde ücretliydi o, ücretsiz varken tanımlayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 8 Aralık 2024; 21:0:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim şöyle oldu 10 gb tarifeye başvurdum kod girdim herşey kabul oldu bayiden simkartı al seçtim
sonra 60 gb olana başvurdum aynı numaraya ama ilerlemedim. Telefondaki beni katakulliye getirdi ben dedim zaten başvırdum ben 10 gb sistemden ama bana burdan tekrar alalım dedi. Şuan hala başvurularımda 60 gb başvuru alındı gözüküyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence sinyal probleminiz yoksa vodafone daha mantıklı duruyor türktelekom yıldızlı günler tarifeleri hemen hemen aynı ama vodafone ek faydalarıyla beraber bana göre daha önde, ben 10 gb 190 tl den geçmiştim 12 gün önce şimdi 143 e güncelletmek için talep oluşturdum
-
Senelik mi veriyor sosyal passi yoksa birkaç ay mı? Bir de Freezone tanımlamasını bir numaradan diğerine aktarma imkanı var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sosyal passı nasıl yapıyoruz ben bi akrabanın tc si ile girdim smss geldi freezone hoşgeldiniz diye ama sosyal pass yapamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 8 Aralık 2024; 21:20:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi akşamlar bu bedel toplam mı yoksa hazirana kadar her ay yansıyacak bedel mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anlık olarak bozmanız durumunda yansıyacak toplam bedel, günlük indirim ceza hesaplanıyor sizin lehinize olan tutar yansıtılıyor.
-
Arkadaşlar merhaba daha önceleri freezone olan 2. Hattımı turkcelle taşıdım. Farklı bir operator de olan hattimida vodafona taşıdım. Eskiden freezone olan hattımin kullanıcısını yeni vodafona taşıdığım numaraya tanımlamak istiyorum ama hata veriyor. Müşteri hizmetleri, bayii, yanimda hiçbir şekilde duzeltemedim kullanici eski turkcelle taşıdığım hatta kaldigini ve silemediklerini söylüyorlar. sistem kabul etmiyor ne yapabiliriz bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X