Şimdi Ara

vodafone 2 aydır vaadettiği Spotify'ı tanımlayamıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar konu başlığında da yazdığım gibi tam 2 ay oldu. Bu süreçte;
    -5-6 kere 542'yi (vodafone müşteri hizmetleri, her arama 50krş) aradım. Zaten teknik bilgi sıfır. Anca gazınızı alıp ,kayıt alıyorlar.
    -Vodafone forum'a yazdım, sonuç yok.
    -Vodafone çözüm merkezine kayıt oluşturdum. 3 kere saçma sapan dönüş yaptılar. Sonuç yok.

    Çözüm merkezinin son ifadesi özet olarak aynen şöyle;
    "Sorun paketiniz Esnek Extra Spotify'dan kaynaklanıyor. Biz gerekenleri yaptık. Sistemden resetleme yaparak giriş sağlayabilirsiniz."

    Adam sistem diyor, resetleme yapın diyor. Hangi sistem? Neyin reset'i?
    Durum o kadar vahim ki, anlat anlat bitmez. Dillere destan.

    Yani sözün özü, vodafone'a mı geçtin. Önce bi dua et bir sorunla karşılaşmamak için. Nitekim bir sorunla karşılaşırsan Allah sana sabır versin.







  • Aynen katılıyorum. Mesajını Vodafone forumda da gördüm, cevap yazmamışlar. Bana da yazmadılar. Sürekli bir yerlerde sistem sorunu. Müşteri hizmetleri o kadar berbat ki, e-posta ile e-mail'i farklı şeyler zanneden biriyle bile konuştum. 2 günde beni delirtti. Mesaj atıyorsun saçma sapan cevaplar geliyor. BTK'ya şikayet ettim. Gerekirse tüketici mahkemesine gideceğim. En temizi hattı taşımak. Diğerlerinde en azından bu kadar çok sistem hatası sorunu olmuyor.
  • Ben bilgisayardan denemiştim olmuştu bi de öyle deneyin.
  • korayalttantire K kullanıcısına yanıt
    Ben de şikayet edeyim BTK'ya. Geçiş için 3 ay beklemek gerekiyormuş yoksa anında geçicem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Ben bilgisayardan denemiştim olmuştu bi de öyle deneyin.

    Denedim malesef olmadı, denemediğim şey kalmışmıdır bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakerk

    Ben de şikayet edeyim BTK'ya. Geçiş için 3 ay beklemek gerekiyormuş yoksa anında geçicem.

    Hat yeni açıldıysa öyle bir bekleme süresi var. Numara taşıma ile Vodafone'a geçtiyseniz beklemenize gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex


    quote:

    Orijinalden alıntı: burakerk

    Ben de şikayet edeyim BTK'ya. Geçiş için 3 ay beklemek gerekiyormuş yoksa anında geçicem.

    Hat yeni açıldıysa öyle bir bekleme süresi var. Numara taşıma ile Vodafone'a geçtiyseniz beklemenize gerek yok.

    Bunu bilmiyordum. Hemen Turkcell'e koşayım o zaman.
    Yardımınız için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakerk -- 10 Kasım 2016; 8:31:30 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.