Şimdi Ara

Vodafone'a numara taşıma hikayesi (beceriksizlik içerir)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Vodafone'a numara taşıtacak olanlar 2 kez düşünsün öyle karar versin ben yandım siz yanmayın. Konunun detayına gelirsek;


    Ben üzerime kayıtlı 2 adet hat kullanıyorum

    Ana hat 1. Hat 0 5xx 474 xx xx (Turkcell faturalı taahhütlü kullanıyorum)

    Yedek hat 2. Hat 0 5xx 473 xx xx (Türktelekom ön ödemeli hat)


    03.10.2022 tarihinde akşam saat 19:00 sıraları Aksaray ilindeki Vodafone bayisi ile yedek 2. Hattım olan 0 5xx 473 xx xx numaralı hattımı türktelekom'dan Vodafone'a taşımak için e-sim kartı aldım ücretini ödedim.


    04.10.2022 tarihi saat 14:51 de benim Turkcelldeki Ana hattım 1. Hattım olan 0 5xx 474 ile başlayan taşıma yapılmaması gereken hattıma Vodafone taşıma talebiniz alınmıştır diye bilgi mesajı geldi.

    Bunun üzerine Vodafone bayisini arayıp durumu izah ettim onlarda hemen sistemden bir bakalım dediler kontrol ettiklerinde ben daha önceleri dijital işlemlerden yani Vodafone web sitesinden 474 ile başlayan taşınmaması gereken hattımla başvuruda bulunmuşum bu yüzden sistem 474 'lü numarayı görmüş ve taşıma işlemi için bu numarayı baz almış.


    Halbuki ben 474 ile başlayan numaram için Vodafone web sitesinden taşıma talebinde bulunmadım. Bayideki görevliye 474'lü numaranın taşınmaması gerektiğini Turkcell ile taahhüdümün olduğunu bildirdim ve onlarda taşımanın iptal edilmesiyle ilgili talepte bulunacaklarını-bulunduklarını söylediler.


    Vodafone müşteri hizmetlerini arayıp numara taşımanın iptal edilmesi talebinde bulundum müşteri temsilcisi de başvurunun bayi aracılığıyla yapıldığı için ancak iptalinde bayi tarafından talep edilmesi gerektiğini söylediler. Müşteri temsilcisine ilgili bayinin numara taşıma iptali ile ilgili iptal talebinde bulunduğunu söyledim müşteri temsilcisi sistemden kontrol ettiğinde sistemde iptalle ilgili bayinin herhangi bir başvurusunun görünmediğini söyledi (Bu nasıl bir çelişki bende anlamış değilim.)


    Trukcell müşteri hizmetlerini arayıp numara taşıma işleminin iptal edilmesi talebinde bulundum ancak Vodafone tarafından iptal edilmesi durumunda taşımanın iptal edilebileceği söylendi. Turkcell tarafında taahhüdüm bozulduğu için yüklü bir taahhüt bozma faturası tarafıma yansıtılacağı söylendi.


    Şimdi iki arada bir derede kaldım biraz önce de 474' lü taşınmaması gereken numarama 07.10.2022 saat 03:10 'da geçiş işleminiz gerçekleşecektir diye bilgi mesajı geldi.


    Ben Turkcellde uygun fiyatlı güzel içeriği olan taahhütümün bozulduğunamı yanayım, Vodafone geçince yeni daha zamlı ve az içerikli tarife kullanmak zorunda kalcağımamı yanayım anlamadım.


    Bu süreci iptal etme gibi bir çözüm yolu bilen arkadaşlar varmı acaba? Yada kanunen bir dayanak gösterip iptal edip mevcut turkcell deki tarifemi kullanabilirmiyim.


    Konu hakkında bilgisi sahibi arkadaşların yorumlarını yada yönlendirmeleri için şimdiden teşekkür ederim.


    Siz siz olun Vodafone'a numara taşıma yapacaksanız 2 yada 3 kez düşünün ben yandım siz yanmayın...








  • Tamamen senin şansızlığın, en az 30 defa numara taşıdım böyle bir sorun yaşamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone bayisindeki çalışanların dikkatsizliği , VF ve Turkcell müşteri hizmetleri haklı bayiden yapılan başvuruları sadece geçiş talebinin yapıldığı bayi iptal edebilir.

  • Ahahaahahq😂😂😂😂
    Artik sadece gülüyorum,yorum bile yapmiyorum artikin🤭

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekst79 T kullanıcısına yanıt

    Hocam bende anlamadım. Bir numara taşıyalım dedik milyonda bir olacak olan şey başımıza geldi. Sonrasında vf bayisi ile görüştüm iptal ettirememişler mecburen geçiş işleminiz olacak diyorlar.


    Turkcell tarafındaki taahhüt iptal bedelini vf bayi karşılayacaklar sanırım benden taahhüt iptal tutarının ne kadar olduğunu sordular bende turkcellden öğrenip kendilerine bildirdim.

    Buna rağmen elimizdeki güzelim paketten olduk şimdi aynı içerikli paketlerin fiyatları benim kullandığım fiyatın en az %50 daha fazla. Artık yapacak bişey yok sanırım...

  • canmania C kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam dediğiniz gibi bayinin iptal ettirmesi gerekiyormuş. Taşıma işlemi sisteme girmeden önce haberimiz olsa belki iptal ettirilebilirmiş. Artık iş işten geçti.

  • Hocam tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım...

  • BenFero kullanıcısına yanıt
    Onu kimse anlamıyor zaten. Sıkıntılı bi herif,bloklayın geçin başınızı ağrıtmasın.


    Nickinden belli zaten ne olduğu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BenFero kullanıcısına yanıt

    Hocam lafim sana deil vodafone'a


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.