Şimdi Ara

Vodafone'da yüzde 100 online başvuru dönemi başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vodafone'da yüzde 100 online başvuru dönemi başladı



    Vodafone, yeni abone olmayı ve numara taşımayı kolaylaştıran önemli bir hamle yaptı. Hattını Vodafone’a taşımak isteyen veya yeni faturalı hat başvurusu yapmak isteyen müşteriler, tamamen internet üzerinden başvuru yapabiliyor. Başvuru işleminden sonra bayiye gitmek veya yazılı evraklar hazırlamak gerekmiyor. 



    Daha önce Vodafone Simple müşterilerinin kullanımına sunulan yüzde 100 dijital başvuru hizmeti bugün itibarıyla Vodafone’a geçmek isteyen herkesin kullanımına açıldı. Vodafone Yanımda mobil uygulamasını kullanarak başvurular tamamlanıyor. Yüz tanıma ve NFC teknoloji ile evraksız bir şekilde işlemler sonuçlanıyor.



    Online başvuruya özel yüzde 15 indirim



    Online başvurularda, normal başvurulara ek herhangi bir ücret alınmıyor. Ayrıca yeni hattınız ücretsiz olarak adresinize teslim ediliyor. Bazı tarifelerde online başvurulara özel olarak ilk 3 ay yüzde 15 indirim sunuluyor.



    Ayrıca Bkz.Vodafone Türkiye'nin ilk NFT'leri satışa çıktı



    Vodafone online başvuru nasıl yapılır?



    Vodafone’un yeni hizmetinden yararlanmak için “Vodafone Yanımda” uygulamasına giriş yapıldıktan sonra “Hattımı Vodafone’a Taşı” ya da “Yeni Hat Al” seçeneğine tıklanıyor. Adres ve e-posta bilgileri girildikten sonra biyometrik kimlik doğrulama aşamasına geçiliyor. Kimlik fotoğrafı, kullanıcı fotoğrafı ve beyan metninin okunduğu video kaydının uygulamaya girilmesinin ardından başvuru tamamlanıyor. Başvurusu alınan müşteriye en hızlı şekilde yeni hattı teslim ediliyor. Yeni SIM kartını “Vodafone Yanımda” uygulaması üzerinden aktif hale getiren kullanıcı, sözleşme onayı verip imzasını attıktan sonra hattını kullanmaya başlayabiliyor.









  • güzel bir hizmet

  • Bütün operatörlerde bu hizmet başladı ama hala SIM kart gönderilmesini bekliyoruz. Benim telefonum E-SIM destekliyor, numaramı taşıdığımda ya da yeni hat aldığımda anında E-SIM profilini yükleyip aktif edebilmem gerekiyor. 4 gündür Turkcell'den SIM kart bekliyoruz.

  • vodafone üzümlü kekim güzel hizmet ama senin bu berbat internet hizmetin nedeniyle bir daha zor yollarımızın keşişmesi.

  • dunyanin en iyi operatorunun musterolerinin hayatina bu kadar dokunmasi onemsesi takdire sayan.

    insanlari sinirsiz ibtenetle tanistiran
    genclere deger onem veren
    ustun kalite ve kapsama sunan
    business ile sirketlerin islemlerini kolaylastiran bu guzide operatore tesekkuru borc bilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0.1 KB 4.5G hızını da borç bilmek lazım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Vodafone candır, Limitsiz Redli tarifeleri diğer operatörlere örnek olması dileğiyle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıl olmuş 2022, simkart ne yaa ?? e-sim e geçemediler bi türlü.

  • MaximillianFoe kullanıcısına yanıt

    vodafone dunyanın en ıyı operatörudur hocam.

  • E-sim için para istiyorlardı en son, o işe de bir el atsınlar bari.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kullandığı bantlar gerçekten kalitesiz. İnternet hızı yerlerde. Sesli görüşme konusunda iyi ama o konuda zaten 3 büyük operatör de iyileştirmeler gösterdi.
    Fakat bu olumlu bir gelişme. Tabi Yanımda uygulamasının eski telefonlarda kasım kasım kasılması durumu haricinde. Keşke ayrı bir uygulamaya koysalardı bu alışveriş kısmını.

  • Şu SİM Kart bekleme olayı olmasa harika bir hizmet aslında. Onun içinde Acilen E-SİM geliştirilmeli ve bir şeyler yapılmalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'nin en rezil operatörü Turkcell'den bunlara geçmiştim aman Allah'ım internet kalitesi beeerbat 1 ay dayanabildim hemen direk Türk Telekoma geçtim 2 senedir kafam rahat sakın bunlardan hat almayın çok pişman olursunuz.

  • Şu bayiye gitme işini bitirin artık ya, ne gerek var 35 sayfa evrak imzalamaya vs. şu devirde.

  • Berbat internet hızını bir kenara bırakırsak evet olması gereken bir hizmeti devreye soktunuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Vodafone yanımda ugulaması gördüğüm en kötü ve en saçma uygulama

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İnternete ayarları sıkıntılı. 10 görüşme yaptım ama internet bağlantı problemimi halledemediler. Taahhüt bitsin bir daha kapısının önünden geçmem. Türk Telekom ve Turkcell kullandım ben böyle rezil ötesi bağlantı problemleri ve düşük bağlantı hızı görmedim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tam da asosyal insanlara göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • giriş işlemleri Online yapmak akıllarına geliyor ama kapatmak istersek online yok..

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.