Şimdi Ara

Vodafone Faturalıdan Faturasıza Geçiş Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TLDR : Müşteri hizmetlerine bağlanmak için saatlerce telefonda beklemek ve defalarca suratınıza telefon kapatılması, yalan söyleyen ve sizi kazıklamaya çalışan müşteri temsilcileri, çekim problemleri, yüksek batarya tüketimi ve pişmanlıklar yaşamak istemiyorsanız eğer, Vodafone'dan uzak durmanızı tavsiye ederim.

    Merhaba Arkadaşlar, tecrübe ettiğim bir olayı sizinle paylaşarak Vodafone'a geçmeyi düşünenler varsa tekrar düşünmeleri için bu paylaşımı yapıyorum.

    Vodafone Uyumlu 7 GB, 3 ay cezasız çıkış olarak belirtilen paketi kullanıyorum. 31.05.2020 cezasız çıkış süresinin günüdür. 24.05.2020 tarihinde Vodafone müşteri hizmetleri ile numaramı faturasıza taşımak istediğime dair iletişime geçtim.

    Müşteri hizmetleri aracılığı ile numaramı faturasıza taşımak için yaklaşık 3 saat telefonda bekledim. Defalarca telefon yüzüme kapatıldı. 4 farklı müşteri temsilcisine ulaşarak konuşabildim. Numaramı faturasıza geçirmek istidiğimi her birine bildirdim.

    İlk görüştüğüm temsilci ilgili işlem için ilgili kişiye aktarması gerektiğini söyledi. Aktardığı kişi ile konuştuğumda sadece son faturamı ödeyip çıkabileceğimi söyledi. Ancak faturasıza geçişi fatura dönemimin son gününde yapabileceğimi ve 31 mayıs'ta (7 gün sonra) tekrar arayarak işlemleri gerçekleştirebileceğimi bildirdi. Benimle paylaştığı bilginin doğru olmadığını ve anlık olarak bu işlemi gerçekleştirebileceğimi bildiğim için müşteri hizmetlerini tekrar aradım.

    Tekrar aradığımda müşteri hizmetlerini, konuştuğum temsilci istediğiniz zaman beklemeden bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz dedi ve bu işlemi gerçekleştirmek ile yetkisi olan temsilciye aktardı.

    Aktarılan temsilci işlemi yapabileceğimi, ve 100 lira ceza ödeyeciği belirtti. Bu ceza bedelinin yasal olmadığını bilmek ile beraber bu ceza bedeli ile çıkışı reddettim.

    Ancak müşteri temsilcisinin işlemimi ceza bedelini kabul etmemem halinde gerçekleştirmemesi üzerine, işlemimi gerçekleştirmesini sağlamak için müşteri temsilcisine bedeli kabul ettiğimi bildirdim. Biliyordum ki böyle bir ceza yok. Gelse dahi Tüketici Hakem Heyetine gidecektim.

    Müşteri temsilcisi bunun üzerine çıkış işlemlerini gerçekleştirmeye başladığını ileterek, ve hatta beklememi talep etti. Daha sonra işlemleri tamamlayamadığını, ve yaklaşık 6 güne kadar işlemlerle ilgili beni arayacaklarını belirtti. Ne yaptıklarından haberleri bile yok temsilcilerin.

    Bunun üzerine Cimer, BTK, Twitter ve Vodafone kendi sitesi üzerinden şikayetimi ilettim.

    4 gün sonra beni geri arayarak işlemleri gerçekleştirdirler. Sonuçta fatura döneminin son gününü bekleme olaylarının yalan olduğunu da ortaya çıkardılar. Ceza falanda olmadığını bildirdi genel müdürlükten arayan temsilci, sadece son faturayı ödeyip çıkacaksınız dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losthero15 -- 28 Mayıs 2020; 17:23:36 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Evet müşteri hizmetleri rezalettir. Kazıklamaya çalışmaktan ziyade, tarifenin detayı hakkında bilgisi olmayabilecek kadar cahil olabiliyorlar.

    Şarj konusu obv zaten. Hızı veya çekimi de bölgesel sayılabilecek sorunlardan.

    Nihayetinde her ne hizmet alıyorsanız alın, size ne sunduğunu bilerek alın. Bu tip sorunları bilmeden, okumadan etmeden atlarsanız olacağı bu.

    Şahsen, sen dedin diye Vodafone'u bırakacak değilim, keza çoğu kişide öyledir. Çünkü ödediğim para bu kadar hizmeti beraberinde getiriyor. İyi veya kötü kişisel tercih yaparak kullanıyorum. Köfte = Ekmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Yıllardır kullanan kullanır zaten. Ne olduğunu bilir. Yeni geleceklere uyarı benim paylaşımım. Ayrıca eğer ne yaptığınızı biliyorsanız Vodafone'dan çok daha uyguna da iyi operatörlerden kullanabilirsiniz. Ben Vodafone'a, numara taşıma yapmak ve bu arada hizmet kalitesini görmek için geçtim sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losthero15 -- 28 Mayıs 2020; 17:50:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yıldır vodafonedayım neden daha önce geçmemişim diyorum aldığım hizmet bulunduğum lokasyonda hız/çekim kalitesi üst seviyede.Müşteri hizmetlerine işim düşmedi pek orasını bilemem fakat tek sıkıntısı çok şarj tüketmesi olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone faturasız geçişi
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.