Şimdi Ara

Vodafone İnternet Kotası Tükenme Sorunu__Yol Gösterecek Avukat Arkadaş Var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edit:

    1-Fatura çıkmadan ayrıntı göremiyoruz dediler,çıktı hala göremiyorlarmış!!
    2-Başka bilgisayarda deneyin dediler,denedim hala sorun var
    3-Dilekçe fakslayın dediler,faksladım cevap dahi yok.
    4-Vodafone forumda üye olmaya çalışıyorum "cnbldjfklmdkjfobıjdflkmglskdlksdflk" bile yazsam bu kullanıcı adı kullanılıyor hatası veriyor.!!!!!!!!!!!!!!!!
    5-Ben her türlü yasal izni veriyorum,yeterki tarihlere ve hareketlere bakın,sorunu bulun diyorum,yasal olarak bakamayız diyorlar!!!


    Artık 100 tl kontrat iptal bedeli verip kurtulacağım bu kabustan.Ama yanlarına kar kalsın istemiyorum.Tüketici hakem heyeti ya da başka bir yol.Bu bedeli geri almak için ne yapmalıyım?




    Değerli arkadaşlar Vodafone 6 gb kotalı süper internet kullanıyorum.Sorunum kotanın çok hızlı şekilde dolması.Nette gezinmek dışında pek birşey indirmem.Müşteri hizmetlerini aradığımda faturanız çıkmadan birşey göremiyoruz dışında birşey söylemiyorlar.

    Kullanım analizime baktığımda bloklar halinde 54 mb veri indiği görülüyor oysa bunu gerektirecek bir kullanımım yok.Lisanslı antivirüs kullanıyorum ve bütün oto güncellemelerim kapalı durumda.Dizüstü bilgisayarımda kullanıyorum.

    Bu sorunu yaşayan vodafone vodem kullanıcısı arkadaşlar var mı?Varsa sorunu çözebildiniz mi?


    *2 günde 1 gb tükendi doğru dürüst kullanmadan.


     Vodafone İnternet Kotası Tükenme Sorunu__Yol Gösterecek Avukat Arkadaş Var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *DefinitioN* -- 12 Mayıs 2014; 21:18:54 >







  • Vodem kullanmıyorum ama bu kendi yazılımını sürekli güncelliyor olmasın. Ayrıca müşteri hizmetleri kullanım detaylarını izin vermeniz halinde görüyor hocam bence tekrar deneyin aramayı gerçekten sinir bozucu bi durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Simitci01

    Vodem kullanmıyorum ama bu kendi yazılımını sürekli güncelliyor olmasın. Ayrıca müşteri hizmetleri kullanım detaylarını izin vermeniz halinde görüyor hocam bence tekrar deneyin aramayı gerçekten sinir bozucu bi durum.

    Kullanımlar 3. Şahıslarla paylaşılmadııı i.in mükteri yetkillsi göremez ancak istek üzerine saat tarih olarak bellli bi kısmı çıkartılır
    arkadaşın sorunuda goncelleme windows güncellemelerini kapatmalı ve extra güncellemeleri kapalı yapmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Simitci01

    Vodem kullanmıyorum ama bu kendi yazılımını sürekli güncelliyor olmasın. Ayrıca müşteri hizmetleri kullanım detaylarını izin vermeniz halinde görüyor hocam bence tekrar deneyin aramayı gerçekten sinir bozucu bi durum.

    Kullanımlar 3. Şahıslarla paylaşılmadııı i.in mükteri yetkillsi göremez ancak istek üzerine saat tarih olarak bellli bi kısmı çıkartılır
    arkadaşın sorunuda goncelleme windows güncellemelerini kapatmalı ve extra güncellemeleri kapalı yapmalı

    Doğrudur o zaman fatura ekstresini beklemesi gerek. İşlem yapabilmek için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ey ! dsl isimli programı kurun hocam.Bilgisayardaki kurulu programların tükettikleri interneti gösteriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    ey ! dsl isimli programı kurun hocam.Bilgisayardaki kurulu programların tükettikleri interneti gösteriyor.



    Deneyeyim.Teşekkür ederim.


    Aslında bütün güncellemeler kapalı ama bir yerde bi sorun var ya da işgüzar bir vodem net ile karşı karşıyayım.
  • avea jet kullanıyodum onceden indirme yapmadan kullanımda sorun yoktu ama ****,flashblock,disconnect gibi eklentiler kullanıyodum bunların yararları vardı yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Vodafone ile yaşadığım sıkıntı artarak devam ediyor.8 günde kotamın 3/2'si bitti.Farklı bilgisayarlarda kullanmama rağmen sorun devam ediyor ve Vodafone odaklı gibi görünüyor.

    Vodafone ise hiçbir şey yapamayacağını! söyleyeme devam ediyor.E o zaman ben de gidip dedemden yardım alayım!!!Öyle ya.


    Şaka gibi ve acayip can sıkıcı.
  • Vf sistemleri telsimden kalma olduğundan gariplikler olabilmekte ara ara güncel faturanızada bakın sıkıntı olmasın derim.
    Ayrıca Apn'yi internet olarak seçmelisiniz...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bitsin ki yeni paket satayım derdinde adamlar paketin bitmese adamlar ne satacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tezekos -- 9 Mayıs 2014; 15:22:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunun benden kaynaklanmadığından adım gibi eminim.3 farklı bilgisayarda denedik vodemi.Kota bitti kullanmadan.Ve Vodafone hiçbirşey yapmadı,hiçbirşey..

    Her yolu denedim.Fax dahi çektim dilekçemi.Saat vererek inceleyin dedim ama nafile.Son çare 100-150 tl cayma bedelini verip bozacağım taahhütü.Sinirlerim yıprandı artık.


    Bize yaptıklarının aynısını örn:İngiltere'de yapabiliyorlar mı? çok merak ediyorum!!
  • Tüketici hakem heyetine başvur cezai bedel ödemezsin belkide..?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TOROS RÜZGARI

    Tüketici hakem heyetine başvur cezai bedel ödemezsin belkide..?



    Aslında yapmak gerekiyor ama süreç çok fazla uzayacaktır.Ve ispatlanaması zor böyle birşeyi.Hakem heyeti ispat için kime başvuracak?!İş burada tıkanıyor.
  • Vodafone un fatura cikmadan birsey soyleyememesi tuhaf. Online islemlerde ben goruyorsam o 54mb lik download lari. Onlarda goremez mi? Fatura cikinca ne degisecek? ben orayi anlamadim. Baska bir mh ile gorusunce de mi oyle diyorlar? Daha yetkili birinin seni aramasini iste bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • *DefinitioN* kullanıcısına yanıt
    Aynı dertten bir abimizde sıkıntılı yanımda 30 dakikaya yakın m.h. görüştü sonuç sıfır oda vodem kullanıyor ve 6gb kota var ve 6 günde bitmiş adam resmen çıldırdı telsimden kalma huyları hortladı anlaşılan bu çakalların..
  • Ne söyledilerse yaptım.Başka bilgisayarda denedim,faturanın kesilmesini bekledim,fax çektim,telefonda denedim v.s. v.s. v.s.

    Sorun hala devam ediyor.Vodafone müşterilerine zerre kadar değer vermiyor arkadaşlar.HATTA DALGA GEÇİYOR BİLE DENEBİLİR.

    Bir sürü dert arasında paramla aldığım hizmet sonucu çektiğim sıkıntıya bak.Üstelik tamamen kendilerinden kaynaklanan sorundan dolayı ya kullanmadan kotanın bitmesine razı olacağım,ya da 100 tl verip anlaşmayı bozacağım.Bu sorumsuz şirkete kendi hatalarından dolayı 100 tl kazandırmak kanıma dokunuyor.
  • Vodafone abone sayisi arttikca umursamaz olmaya basladi
  • Arkadaşlar Vodafone ile maceram bitmek üzere.Herşeyi ama herşeyi yapmama rağmen çözüm üretmekdikleri gibi artık cevap dahi!! vermiyorlar.Tam anlamıyla şımarıklık ve pişkinlik durumu.

    Kesin çare fax çekin dediler,2 kez ayrıntısıyla fax çektim.Net olarak tarih,saat verdim ama dönüş dahi yapmadılar.Artık 100 tl kontrat bozum bedelini verip Allah belalarını versin diyerek kurtulacağım bu sıkıntıdan.

    Ancak;

    Yanlarına kar kalsın istemiyorum.Kendilerinden kaynaklanan sorunu çözmemelerine rağmen alacakları 100 tl'yi nasıl geri alabilirim?Tüketici hakem heyeti çözüm müdür?Hangi belgelerle başvurmalıyım?

    Düşünsenize,bir hizmet alıyorsunuz ve kusurlu.Kusuru bulup çözmek adına hiçbir şey yapmıyorlar ve üstüne para alıyorlar.Bu kadar ucuz olmamaları.Birileri sonuna kadar hakkını aramalı.Var mı yol gösterecek avukat arkadaşımız?


    (Kısaca özet:12 ay kontrat ile Vodem internet aldım.Sürekli kota düşüşleri yaşıyorum 54 mb bloklar halinde.Benden kaynaklı olmadığına eminim artık.Her kanaldan Vodafone ile temas kurdum ama en ufak birşey yapmadılar.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *DefinitioN*

    Arkadaşlar Vodafone ile maceram bitmek üzere.Herşeyi ama herşeyi yapmama rağmen çözüm üretmekdikleri gibi artık cevap dahi!! vermiyorlar.Tam anlamıyla şımarıklık ve pişkinlik durumu.

    Kesin çare fax çekin dediler,2 kez ayrıntısıyla fax çektim.Net olarak tarih,saat verdim ama dönüş dahi yapmadılar.Artık 100 tl kontrat bozum bedelini verip Allah belalarını versin diyerek kurtulacağım bu sıkıntıdan.

    Ancak;

    Yanlarına kar kalsın istemiyorum.Kendilerinden kaynaklanan sorunu çözmemelerine rağmen alacakları 100 tl'yi nasıl geri alabilirim?Tüketici hakem heyeti çözüm müdür?Hangi belgelerle başvurmalıyım?

    Düşünsenize,bir hizmet alıyorsunuz ve kusurlu.Kusuru bulup çözmek adına hiçbir şey yapmıyorlar ve üstüne para alıyorlar.Bu kadar ucuz olmamaları.Birileri sonuna kadar hakkını aramalı.Var mı yol gösterecek avukat arkadaşımız?


    (Kısaca özet:12 ay kontrat ile Vodem internet aldım.Sürekli kota düşüşleri yaşıyorum 54 mb bloklar halinde.Benden kaynaklı olmadığına eminim artık.Her kanaldan Vodafone ile temas kurdum ama en ufak birşey yapmadılar.)

    ilginçmiş.Pc farkında olmadan download yapıyor olabilir.Mesela otomatik güncelleme vs.Birde vodem'i ilk kez taktığında pc'ye yazılımını download ediyor oda 100mb boyutunda.Yani takdığın diğer pclerde ilk iş bu download'ı eder.

    edit:otogüncelleme kapalı demişsin yukarda ztn. Sürekli video izlemenin kotayı doldurduğunu hatırlatmama gerekde yok sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w_wallace -- 13 Mayıs 2014; 12:58:51 >




  • Sadece DH v.b. bir-iki siteye girerek doldu desem.

    Oto güncelleştirmelerin tümü kapalı.Hem güncel antivirüs(1 yıllık) hem anti spam aktif.54 mb değişmez düşüş.

    Neyse uğraşmaktan bıktım.Vodafone masal anlatıp duruyor.Hatta yetkili birileri varsa burada cevaplasın da ben de attıkları mesajları paylaşayım burada.Resmen komedi.

    Başka bir servis sağlayıcının kampanyası var.Taahhüt bozma bedelini karşılıyorlar.2 haftadır varımı-yoğumu bu hatayı düzeltmeye harcadım.



    Son çare fax çekin,kesin çözüm budur dediler,2 kez fax çektim.Geri dönüş bile yapılmadı telefonda.Nokta arkadaşlar nokta.Aman diyeyim dikkat.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.