Vodafone mağazadan gecen ekim ayında alışveriş yaptım.Ürün zamanında geldi bir sıkıntı yoktu.Fatura olarak e fatura yolladılar.Nasılsa e fatura diye çok umursamadım benim hatam.Fakat aldığım akıllı saat içersinde zamanla ekranla dokunmatik arasında toz benzeri kabarcıklar oluştu.Huawei aradığımda hemen saat ile birlikte faturayı yollayın dediler.Faturayı bütün aramalarıma rağmen bulamadım.Adıma kesilen e faturaları e devletten sorguladığımda faturayı bulamadım.Vodafone müşteri hizmetlerini aradığımda klasik tabi hemen hallediyoruz diyip mail adresi aldılar 48 saat süre verdiler.3 gün içinde gelen giden bir mail yoktu.Tekrar aradım biz vodafone mağazasından almışsınız zannettik online diye düzeltüp tekrar kayıt açıyoruz dediler 48 saat verdiler.5 gündür ondan da ses yok.Adıma kesilen fatura yok çünkü e fatura sisteminde.Siz siz olun vodafone mağazaya bulaşmayın. |
VOdafone mağazadan alışveriş yapmayın yaptırmayın.
-
-
Hepsiburada'dan tuslu telefon almistim anama.meyersem imei kaçak çikti.tam 6 ay sonra aradim hepsiburadayi ve faturayi da babam çöpe atmişti.hepsiburada satici adam ile görüştü ve adamin kafasina bi tane odunla vurdu.sonra telefon kargo ile adama gitti geldi.satici adam telefona imei çakti geri yolladi.şimdi anam o telefonu senelerdir kullaniyo
Ben 3-4 sene once vodafone magazadan samsung kulaklik aldim.hatta camasir makinasinda bile yikandi hala taş gibi kullaniyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucuzlukavcisimezarciamca -- 12 Kasım 2020; 11:15:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
fatura olması gerekiyor. olmaz ise vergi kaçakcılığına girer buda vodafone lisans iptaline kadar gider. edevlet üzerinden BDDK şikayet kaydı oluştur bak nasıl çözüyorlar işini vergi olayında hassasiyet var şubatda dış borç ödenecek malum
-
en son onu oluşturdum zaten tek çare o kaldı.Çok gevşek bir firma bu vodafone.
-
öncelikle zaten bu forumu takip eden aklı başında kişiler zaten geçmiyor, ben bu kadar sorun yaşatan bir firmadan daha güncel tarihli bir ürünü siz nasıl aldınız onu anlamış değilim, ayrıca vodafone tamam sıkıntılı sorunlu ve beceriksiz bir firma tamam ama, faturayı saklama sorumluluğu sizin değil mi, konu vergiye fln gitmiş, vodafone faturanızı kesmedi değil, beceriksizliğinden dolayı bulup size ulaştıramıyor sadece, ayrıca ulaştırma gibi bir zorunluluğuda bildiğim kadarıyla yok, ama eninde sonunda yine bulur yardım ederler bence. benden tavsiye mail inboxta bir fatura klasörü açın ve her faturayı oraya atın, 2010 yılından beri bir tane fatura kaybetmedim, bu işin başka pratik yolu yok...
-
Fatura saklama zorunluluğumu kabul ediyorum.Ama e fatura bunun için değil mi zaten?Ben interaktif vergi dairesinden neden adıma kesilen e faturayı göremiyorum ? 1 sene geçmiş aradan fatura kaybolmuş olabilir a4 boyutunda fatura olduğu belli bile olmayan bir kağıt parçası neticesinde.Ama dediğiniz gibi klasör oluşturma işi mantıklı sağolun
-
quote:
Orijinalden alıntı: kuzeyogiFatura saklama zorunluluğumu kabul ediyorum.Ama e fatura bunun için değil mi zaten?Ben interaktif vergi dairesinden neden adıma kesilen e faturayı göremiyorum ? 1 sene geçmiş aradan fatura kaybolmuş olabilir a4 boyutunda fatura olduğu belli bile olmayan bir kağıt parçası neticesinde.Ama dediğiniz gibi klasör oluşturma işi mantıklı sağolun
bireyselde nasıl oluyor bilmiyorum ama kurumsalda vergi numarası üzerinden görünüyor, bireyselde de tc no dan görülürde vodafone tc yi girmeyi bile becerememiş olabilir
-
nasıl bir kafa bu yazdırsana... sen e-fatura diye güvenme teknoloji ile haşır neşir ama ayakta uyuyan... vodafone fos çıktı be...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X