Şimdi Ara

Vodafone müşteri hizmetleri önerisi - Aveaya geçin.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone müşteri hizmetlerine bir mail attım. attığım mail içeriğinde vodafone kamu tarifelerini kullanmak istediğimi ama kamulu olmadığımı vodafonunda sadece kamulu personeli bu tarifeye geçirdiğini fakat diğer operatörlerin (avea) kamulu olmasanız bile bu tarifeye geçebileceğinden bahsettim. sonra alttaki vodafone internet sayfasından alınmış alıntıyı yaparak(Diğer Operatör Kamu hat kullanıcıları: İlgili geçiş yapan numaraya ait, Kamu Tarifelerinden birinde olduğunu belirten telefon faturası), avea nın kamu tarifesine geçip sonra tekrar vodafone geçtiğimde kamu tarifenize geçebiliyorum ama bunu direk vodafone üzerinden yapamıyorum bu mantıklı mı diye sordum.
    Müşteri hizmetlernin bana telefonla dönüşü aynen şu şekilde oldu.
    Ben filiz8ismin hatırlamıyorum) vodafone müşteri hizmetlerinden arıyorum öncelikle belirteyim konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır.....
    sizinde belirttiğiniz gibi kamu tarifesine sadece kamu personeli girebilmektedir sizde kamu personeli değilsiniz ama ilk başka avea ya geçip orada 2 ay takılıp tekrar vodafone dönüş yapın gelin biz sizi kamu tarifesinden yararlandıralım.16.062011 13:16 saatinde yapılmış konuşmadır.
    Ben zaten üşenmeyip avea ya geçsem bide çekme problemi yaşamazsam neden vodafone döneyimki. Eminim avea nın bile müşteri temsilcisi bu tip bir öneriyle gelmez.
    Alın size dünya markasını mantığı.







  • boyle absurtlukler bazen olabiliyor enteresan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinity22

    Vodafone müşteri hizmetlerine bir mail attım. attığım mail içeriğinde vodafone kamu tarifelerini kullanmak istediğimi ama kamulu olmadığımı vodafonunda sadece kamulu personeli bu tarifeye geçirdiğini fakat diğer operatörlerin (avea) kamulu olmasanız bile bu tarifeye geçebileceğinden bahsettim. sonra alttaki vodafone internet sayfasından alınmış alıntıyı yaparak(Diğer Operatör Kamu hat kullanıcıları: İlgili geçiş yapan numaraya ait, Kamu Tarifelerinden birinde olduğunu belirten telefon faturası), avea nın kamu tarifesine geçip sonra tekrar vodafone geçtiğimde kamu tarifenize geçebiliyorum ama bunu direk vodafone üzerinden yapamıyorum bu mantıklı mı diye sordum.
    Müşteri hizmetlernin bana telefonla dönüşü aynen şu şekilde oldu.
    Ben filiz8ismin hatırlamıyorum) vodafone müşteri hizmetlerinden arıyorum öncelikle belirteyim konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır.....
    sizinde belirttiğiniz gibi kamu tarifesine sadece kamu personeli girebilmektedir sizde kamu personeli değilsiniz ama ilk başka avea ya geçip orada 2 ay takılıp tekrar vodafone dönüş yapın gelin biz sizi kamu tarifesinden yararlandıralım.16.062011 13:16 saatinde yapılmış konuşmadır.
    Ben zaten üşenmeyip avea ya geçsem bide çekme problemi yaşamazsam neden vodafone döneyimki. Eminim avea nın bile müşteri temsilcisi bu tip bir öneriyle gelmez.
    Alın size dünya markasını mantığı.



    CEP ÇİFTÇİ TARİFESİNE GEÇ . AYNI FİYAT AYNI DAKİKALAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobifone


    quote:

    Orijinalden alıntı: infinity22

    Vodafone müşteri hizmetlerine bir mail attım. attığım mail içeriğinde vodafone kamu tarifelerini kullanmak istediğimi ama kamulu olmadığımı vodafonunda sadece kamulu personeli bu tarifeye geçirdiğini fakat diğer operatörlerin (avea) kamulu olmasanız bile bu tarifeye geçebileceğinden bahsettim. sonra alttaki vodafone internet sayfasından alınmış alıntıyı yaparak(Diğer Operatör Kamu hat kullanıcıları: İlgili geçiş yapan numaraya ait, Kamu Tarifelerinden birinde olduğunu belirten telefon faturası), avea nın kamu tarifesine geçip sonra tekrar vodafone geçtiğimde kamu tarifenize geçebiliyorum ama bunu direk vodafone üzerinden yapamıyorum bu mantıklı mı diye sordum.
    Müşteri hizmetlernin bana telefonla dönüşü aynen şu şekilde oldu.
    Ben filiz8ismin hatırlamıyorum) vodafone müşteri hizmetlerinden arıyorum öncelikle belirteyim konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır.....
    sizinde belirttiğiniz gibi kamu tarifesine sadece kamu personeli girebilmektedir sizde kamu personeli değilsiniz ama ilk başka avea ya geçip orada 2 ay takılıp tekrar vodafone dönüş yapın gelin biz sizi kamu tarifesinden yararlandıralım.16.062011 13:16 saatinde yapılmış konuşmadır.
    Ben zaten üşenmeyip avea ya geçsem bide çekme problemi yaşamazsam neden vodafone döneyimki. Eminim avea nın bile müşteri temsilcisi bu tip bir öneriyle gelmez.
    Alın size dünya markasını mantığı.



    CEP ÇİFTÇİ TARİFESİNE GEÇ . AYNI FİYAT AYNI DAKİKALAR

    O zaman da sen çiftçi değilsin, Avea'nın çiftçi tarifesine geç ondan sonra bize gel alalım demesinler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoubleDragon


    quote:

    Orijinalden alıntı: kobifone


    quote:

    Orijinalden alıntı: infinity22

    Vodafone müşteri hizmetlerine bir mail attım. attığım mail içeriğinde vodafone kamu tarifelerini kullanmak istediğimi ama kamulu olmadığımı vodafonunda sadece kamulu personeli bu tarifeye geçirdiğini fakat diğer operatörlerin (avea) kamulu olmasanız bile bu tarifeye geçebileceğinden bahsettim. sonra alttaki vodafone internet sayfasından alınmış alıntıyı yaparak(Diğer Operatör Kamu hat kullanıcıları: İlgili geçiş yapan numaraya ait, Kamu Tarifelerinden birinde olduğunu belirten telefon faturası), avea nın kamu tarifesine geçip sonra tekrar vodafone geçtiğimde kamu tarifenize geçebiliyorum ama bunu direk vodafone üzerinden yapamıyorum bu mantıklı mı diye sordum.
    Müşteri hizmetlernin bana telefonla dönüşü aynen şu şekilde oldu.
    Ben filiz8ismin hatırlamıyorum) vodafone müşteri hizmetlerinden arıyorum öncelikle belirteyim konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır.....
    sizinde belirttiğiniz gibi kamu tarifesine sadece kamu personeli girebilmektedir sizde kamu personeli değilsiniz ama ilk başka avea ya geçip orada 2 ay takılıp tekrar vodafone dönüş yapın gelin biz sizi kamu tarifesinden yararlandıralım.16.062011 13:16 saatinde yapılmış konuşmadır.
    Ben zaten üşenmeyip avea ya geçsem bide çekme problemi yaşamazsam neden vodafone döneyimki. Eminim avea nın bile müşteri temsilcisi bu tip bir öneriyle gelmez.
    Alın size dünya markasını mantığı.



    CEP ÇİFTÇİ TARİFESİNE GEÇ . AYNI FİYAT AYNI DAKİKALAR

    O zaman da sen çiftçi değilsin, Avea'nın çiftçi tarifesine geç ondan sonra bize gel alalım demesinler

    BİR VODAFONE CEP MERKEZİNE GİDİN. REFERANSLA GEÇERSİNİZ




  • Bi de kayıt altına alıyorlar. şİmdi o bynı kapı önüne koymazlar mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonan61

    Bi de kayıt altına alıyorlar. şİmdi o bynı kapı önüne koymazlar mı ?

    Hayır kapı önüne koymazlar. Hiçbir şey olmaz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kayıtları dinledikleri mi var anca taraflardan biri şikayetçi olunca..
  • İlginç bir durum yaşanmış :) Git takıl avea da sonra gel ne demek
  • Avea'lılar Vodafone'a gidip 1-2 gün takılıp çok döndüler zamanında, acısını çıkarmaya çalışıyorlar herhalde
  • hepsinde var bu uygulama ve çok saçma...sen elindeki müşteriye önce rakibine git sonra geri gel de...ya akıllı alt tarafı tarife değiştireceksin adam gibi yapsana şu işi....müşterilere sorun çıkaran bütün operatörlere kocaman bir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinity22

    Vodafone müşteri hizmetlerine bir mail attım. attığım mail içeriğinde vodafone kamu tarifelerini kullanmak istediğimi ama kamulu olmadığımı vodafonunda sadece kamulu personeli bu tarifeye geçirdiğini fakat diğer operatörlerin (avea) kamulu olmasanız bile bu tarifeye geçebileceğinden bahsettim. sonra alttaki vodafone internet sayfasından alınmış alıntıyı yaparak(Diğer Operatör Kamu hat kullanıcıları: İlgili geçiş yapan numaraya ait, Kamu Tarifelerinden birinde olduğunu belirten telefon faturası), avea nın kamu tarifesine geçip sonra tekrar vodafone geçtiğimde kamu tarifenize geçebiliyorum ama bunu direk vodafone üzerinden yapamıyorum bu mantıklı mı diye sordum.
    Müşteri hizmetlernin bana telefonla dönüşü aynen şu şekilde oldu.
    Ben filiz8ismin hatırlamıyorum) vodafone müşteri hizmetlerinden arıyorum öncelikle belirteyim konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır.....
    sizinde belirttiğiniz gibi kamu tarifesine sadece kamu personeli girebilmektedir sizde kamu personeli değilsiniz ama ilk başka avea ya geçip orada 2 ay takılıp tekrar vodafone dönüş yapın gelin biz sizi kamu tarifesinden yararlandıralım.16.062011 13:16 saatinde yapılmış konuşmadır.
    Ben zaten üşenmeyip avea ya geçsem bide çekme problemi yaşamazsam neden vodafone döneyimki. Eminim avea nın bile müşteri temsilcisi bu tip bir öneriyle gelmez.
    Alın size dünya markasını mantığı.



    yaşınızı merak ettim bu kadar heyecan yapmaya gerek yok.




  • Yaşım 30. Heyecan yapmadım.Ama sorduğun soru sonrası merak ta ettim senin yaşın kaç?
    Heyacan yapmadım çünki benzer bir problemi bundan 6 ay öncesinde de yaşadım.5 senedir kullandığım faturasız hattımı faturalı hatta çevirdim ve çevirdikten 3 gün sonrada kampanya çıkarttılar numarasını faturalıya geçirene yada diğer operatörlerden gelene kamu tarifesi açık diye. Aynı konuşmalar ozamanlarda geçmişti.Yahu 3 gün için bu tarifeden yararlanamam mantıksız demiştim yine benzer bir müşteri temsilcisi siz başka operatöre geçin sonra tekrar vodafone geçin bu kampanyadan yararlanın demişti. Tabi yeni faturalıya geçtiğim için başka operatöre geçmek için 2 ay gibi bir zaman beklemem gerekti ve kampanya bitti.
    Ama bu sefer beklemiyeceğim ve aveaya geçiş yapacağım. Memnun kalırsamda birdaha vodofone olmaz hayatımda.
    Kobifone cep çifçiyi önermiş onada çiftçi olmadan girilmiyor. inan onunlada ilgili yine müşteri temsilcisiyle yaşadğım dialog şu şekilde. çiftçi tarifesine girebilmek için olur şartlarda birtanesi amatör balıkçılık belgesi. Orman bakanlığına bağlı tarım ve köy hizmetlerinden birtanesine gidip 1 resim ve 20 TL veriyorsunuz oluryorsunuz amatör balıkçı. Ya dedim uğraşmak istemiyorum onda da çiftçi olduğunuzu ıspatlamanız gerekiyor dediler kapattılar.
    Buarada kobifine referansla çiftçi tarifesine nasıl geçiliyor?Birde sorun referansı nereden bulacağız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinity22

    Yaşım 30. Heyecan yapmadım.Ama sorduğun soru sonrası merak ta ettim senin yaşın kaç?
    Heyacan yapmadım çünki benzer bir problemi bundan 6 ay öncesinde de yaşadım.5 senedir kullandığım faturasız hattımı faturalı hatta çevirdim ve çevirdikten 3 gün sonrada kampanya çıkarttılar numarasını faturalıya geçirene yada diğer operatörlerden gelene kamu tarifesi açık diye. Aynı konuşmalar ozamanlarda geçmişti.Yahu 3 gün için bu tarifeden yararlanamam mantıksız demiştim yine benzer bir müşteri temsilcisi siz başka operatöre geçin sonra tekrar vodafone geçin bu kampanyadan yararlanın demişti. Tabi yeni faturalıya geçtiğim için başka operatöre geçmek için 2 ay gibi bir zaman beklemem gerekti ve kampanya bitti.
    Ama bu sefer beklemiyeceğim ve aveaya geçiş yapacağım. Memnun kalırsamda birdaha vodofone olmaz hayatımda.
    Kobifone cep çifçiyi önermiş onada çiftçi olmadan girilmiyor. inan onunlada ilgili yine müşteri temsilcisiyle yaşadğım dialog şu şekilde. çiftçi tarifesine girebilmek için olur şartlarda birtanesi amatör balıkçılık belgesi. Orman bakanlığına bağlı tarım ve köy hizmetlerinden birtanesine gidip 1 resim ve 20 TL veriyorsunuz oluryorsunuz amatör balıkçı. Ya dedim uğraşmak istemiyorum onda da çiftçi olduğunuzu ıspatlamanız gerekiyor dediler kapattılar.
    Buarada kobifine referansla çiftçi tarifesine nasıl geçiliyor?Birde sorun referansı nereden bulacağız?

    bende 29




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.