Şimdi Ara

Vodafone Net Bir Aydır İnternet Yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık bir aydır bir hafta dışında internetim yok. Vodafone bana Türk Telekom ekipleri ankastrenize geliyor internet var diyor. İç tesisat kontrol edin diyor.

    Oysa iç tesisatımda niye arıza olsun? Modemim bozuldu yeni modem aldım. Hepsi bu.
    Tesisatçı da geldi o da aynısını söyledi.

    Çıkayım dedim 450 TL para çıkardılar. Her defasında Türk Telekom ekipleri gelip ya dışarı uç bırakıyor ya da internet var diyor ama ankastreye de bağlıyorum yok.

    Ben ne yapayım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • kutuya kadar sorun yoksa iç tesisat dişinda bi sorun olacağini sanmıyorum türk telekom vodafone'nun müşterisi oldugunzuu görüyordur sistemden sırf bunun için bile sorununuzu çözmeyebilicek teknik ekipler var sırf müşterisi değilsin diye adamlar sorunu çözmüyorlar belki port sorunlu belki iç tesisat ama çözmüyor adam uğraşip sorunu bulup çözmeleri gerek bu tarz durumlarda benimde internetim yavaşlamıştı bi ara 6-7 megabit olan internet 1-2 megabit olup pingide 300-400 oluyordu aradim ekipler geldi önce kutudan bişey yaptılar sonra baktım hız değişti mi diye sordu değişmedi dedim tamam kabloyu değiştirelim o zaman dedi değiştirdiler hız eski haline geri döndü kendi ekibi olmayan firmalardan internet almamak lazım türknet vodafone gibi
  • BTK'ya şikayet ettim. Oradan aldığım cevapla artık tüketici haklarına giderim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haziran'ın 4'ünden beri internetim yok benim de. Bana da 3 4 kez kablolarınız problemli denildi 2 kez değiştirdim kablo ama internet gelmedi. iptal talebinde bulundum yaklaşık 1000 TL cayma bedeli çıktı. 2015 te çıkan yasayı kullanayım diyorum Alo Tüketici Hakları sözleşmenize bağlı yasanın uygunluğu diyor. Sözleşmeyi istiyorum Vodafone'dan. Sözleşme yok, sadece imza attığım kısım var. Ayıplı hizmetten gidin dedi Alo Tüketici Hakları ama Vodafone tutturmuş bina içi kablosu diye. Haksız çıkma durumu olur diye iptale yanaşamadım. Tekrar kablo aldım sağlamlığını test ederek, onu deneyecegim.

    Düzenleme: BTK ya şikayet ettim yine kablomda sorun olduğu söylendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saçmasapansözler -- 19 Temmuz 2017; 15:31:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saçmasapansözler kullanıcısına yanıt
    yine türk telekom dalaveresi sanırım. iç tesisat sorunu bahanesini türk telekom uydurup bunlara cevap dönüyor, bunlar da aynen size aktarıyor. türk telekom'un diğer iss'lerden gelen aktivasyon ve arızalara döndüğü cevapların sorgulanması gerekiyor. diğer iss abonelerini adam yerine koymamaları bıktırdı artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 19 Temmuz 2017; 15:37:38 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Tesisatçım aynen şunu dedi. Geçen hafta benim problemin aynısını yaşamış bir Vodafone Net müşterisi.

    Tesisatçı tüm kabloları değiştirmiş. Gene bina içi sorunu demişler. Adam Türk Telekom'a geçmiş anında interneti gelmiş.



    Ha Vodafone Net masum mu değil. Teknik ekibin yoksa girme bu işe. Ankastre kutusuna adam gönderemiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankastre kutusuna doğrudan modem nasıl bağlanır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Noax N kullanıcısına yanıt
    teknik ekibi olsa da altyapıya müdahale hakları yok.
  • Ayni sorun bende de var. 23 haziranda evden giderken vardı 9 temmuzda geldiğimde adsl isigi yaniyor internet isigi yanmiyor. Modemler kablolar degisti. Modem guncelleme yapildi durum aynı. Modem ip alamadığı söyleniyor bana. Kac kere aradim sonuc yok. Taahhut bitmesine 4 ay. Ne yapmaliyim sizce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.