Şimdi Ara

🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴 (253. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.458
Cevap
66
Favori
173.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi günler turkcell superonline den vodafon nete geçiş yapacağım internet kurulum süresi ne kadar bilgi verirseniz sevinirim
  • Vodafone harbi pişmanlık bak size abonelik satana kadar her yol var sonra sözleşme de kelime oyunları ile fazladan fatura çıkarma ve kötü hizmet, ping ve İnternetin sürekli yavaşlaması ile karşılaşırsınız. Bunların yaptıklarını biliyorum daha önce de dilim yandı o yüzden bu sefer abonelik alırken sordum bağlantı ücreti var mı hayır yok dediler yıllık ücretim neyse(76.90 internet ücreti +6.90 modem ücreti x 12 ay) o tutar dan bir kuruş vermem dedim efendim çıkmaz zaten merak etmeyin dediler ve sonuç ilk ay İnternet bağlantı ücreti çıktı aradım itiraz ettim bana satarken öyle denilmedi diyorum klasik geçiştirme sonra sms ile red alıyorum. Evinizde alternatif hangi İnternet varsa bunlardan kat kat iyidir el mahkum bu dolandırıcılara kaldığım için çektim bunları SAKIN VODAFONE GELMEYİN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Diğerleri de öyle mi bilmiyorum, 100mbps sınırsız aboneliğim olmasına rağmen gündüz saatlerinde download hızım
    gece saatlerine göre yarı yarıya düşük. Yani fiilen 100mbit abonelere download açısından 50mbit hizmet veriyorlar.
    Gece saatlerinde sınırı kaldırıyorlar. Hız testleri gece gündüz aynı gösteriyor. Bu büyük bir aldatmaca.
  • Selam Dostlar,
    100mbit vodafone taahhütüm bugün itibariyle bitti ancak internet kullanımım devam ediyor. Fiyatlandırma nasıl olur sizce? Halen aynı tarifede görünüyorum jetfatura üzerinde. Hainler 79 olan tarifeyi 100 lira olarak değiştirmeyi teklif etmişti geçen hafta ve hayır demiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DallasPage -- 1 Temmuz 2020; 16:52:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DallasPage

    Selam Dostlar,
    100mbit vodafone taahhütüm bugün itibariyle bitti ancak internet kullanımım devam ediyor. Fiyatlandırma nasıl olur sizce? Halen aynı tarifede görünüyorum jetfatura üzerinde. Hainler 79 olan tarifeyi 100 lira olarak değiştirmeyi teklif etmişti geçen hafta ve hayır demiştim.
    up up up
  • DallasPage kullanıcısına yanıt
    Bana Nisan ayında 75 lira teklif etmişlerdi kabul etmemiştim. Şuan uygun fiyata başka internette bulamadım. 20 gün sonra benimde tarife doluyor hala arayan soran yok. İptal başvurusunda bulunun bence iptal için ararlar sizde isterseniz kabul edersiniz. İptal edilirse yeniden alabilirsiniz.
  • Kablonet mi Vodafone fiber mi

    2 Side 50 MB Vodafone upload 5 MB diyor kablonet bilmiyorum

    Ayrıca tv alacağım sizce hangi servis sağlayıcı iyidir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vodafone upload hızı hala 20Mbps mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar hepinize selam.

    Yaklaşık 3 yıldır vodafone adsl kullanıyordum.

    2019 eylül ayında taahütüm bitti.Bende şehir dışına çıkma planımdan dolayı taahütümü yenilemedim.
    Fakat vodafone tarafından bildğiniz telefon sapıklığına maruz kaldım.Gün aşırı , saat başı gelin taahüt yapalım , boşuna 80 TL ödemeyin , 65 tlye düşürelim faturanızı felan..

    Şehir dışı olayım iptal oldu.Vodafone den kurtulmak için tamamdır , taahütü onaylıyorum dedim telefondan.

    Dün müşteri hizmetlerini aradım , dedimki hattımı kapatmak istiyorum.
    Müşteri temsilciside bana " tabiki , sizin faturanız normalde aylık 241 tl , biz sizden 9 aydır 65 alıyoruz , size yaptığımız 1580 TL lik indirimi ödeyin kapatalım" .

    Şok oldum , taahütsüz 80 TL ödediğim adsl 15 liralık bir indirim olsun diye taahüt veridğim adsl normalde 241 TL miş aylığı.

    Dedim bu nasıl bir tarife ? Türkiye Cumhuriyeti topraklarında bu fiyata adsl mi var ?

    Dediki 16mbit limitsiz....

    Bakın arkadaşlar , yıl 2020 olmuş.
    Ülkemizdeki kanunlardaki sıkıntıya bakın ki , vodafone gibi bir firma , TC vatandaşlarını dolandırır olmuş.
    Arkadaşlar , bu vodafone , bildiğiniz" banka hesaplarınız terör örgütlerinin elinde bize altınlarınızı verin" diyen dolandırıcılarla aynı işi yapıyor.

    Bize ne senin yaşadıklarındna diyebilirsiniz.Saygı duyarım , sadece yarın başınıza gelsin istemedim.
    Vodafone benim için bu günden sonra , tvlerde 10 kavanoz balı 50 liraya satanlarla aynıdır.

    🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴




  • İki gündür internetim kesik. Benden başka bu sorunu yaşayan arkadaş var mı ?
  • 1 saatten fazladır kesik olan internet sonunda geldi ve tüm bu süreç boyuncu mhye bağlanmak için bekliyordum. Neyse bağlanmaya gerek kalmadı
  • hizmet numaram bu : 0005693968

    paketim bu : 50Mbps'e Kadar Limitsiz

    taahhüt bitiş sürem bu : 07.03.2020

    taahhüt bitmeden aradım müşteri hizmetlerini aynı paketi taahhüt verip kullanmak istedim 99 tl dendi kabul ettim.

    2 sene boyunca 77 tlye kullanmıştım.

    fakat nisan ayından beri 138 tl fatura geliyor. defalarca müşteri hizmetlerini arayıp taahhüt verdiğim halde neden bu kadar yüksek fatura geliyor dememle taahhüt vermemişsiniz diyorlar

    şimdi arkadaşlar btk , cimer , tüketici haklarına 3'ünede şikayet ettim ama sonuç yok. türk telekoma geçsem bunu kullanmasam normal şartlarda vodafone neti illaki iptal mi etmem lazım?

    iptal süreci aşırı sancılı ve iptal etmek imkansıza yakın.

    otomatikman zaten taahhütüm yok kendi kendine kapanmaz mı bu(kullanmadığım ve taahhütüm yok sonuçta) ?

    insaniyet namına bu işlerden anlayan bir arkadaş çözüm sunabilir mi?




  • benzer bir şey başıma geldi....3 Eylül'de bitecek olan 24 ay taahhüdüm için ben 6 Mayıs'ta başak bir sorun için MH aramıştım o zaman Yenileme yapmıştım...Allahtan tarihi not etmişim...Daha sonra Ağustos başında yenileme için aradılar...Dedim ben zaten Yeniledim...Yok bizim Kayıtlarımızda gözükmüyor dediler...sonra aradım dedim tekrar bakın ben 6 Mayıs'ta konuşmuştum deyince Ok dediler bulduk dediler ve Yenilemem Eylül 2021'e kadar uzamış oldu...Tabii MH arayınca ulaşmak çok zor...18-20 dk bekliyorsunuz...epey SABIR isteyen bir iş...ama sonunda ulaşabildim...

    Tahminim sizin Otomatik yenilemeniz yapılmamış ve size Taahhüt bittikten sonra Normal ücreti Fatura ediyorlar.

    taahhüt bitmeden 1 ay önceki Faturanız var ise açıp bakın.

    Orada 7 Mart'dan sonra Taahütünüz bittikten sonra uygulanacak Fiyat şudur diye yazar. Büyük ihtimal oradaki fiyatı uyguluyorlar.

    Keşke hemen arasaydınız ...aradan 6 ay geçmiş...artık geriye dönüş olmaz.

    Bu gibi durumlar ile karşılaşmamak için sizi telefon ile aradıklarında eğer Yenileme vs yapıp Taahhüt verdi iseniz konuşma yaptığınız Tarihi mutlaka bir yere Not edin...Daha sonra Telefon kayıtlarından bakıp sizinle yapılan görüşmeyi dinliyorlar.

    Sizin hemen arayıp Yeni bir taahhüt yapmanız lazım...şu anda 99 TL ödemeniz gerekiyordu. 0850 542 945 46 arayıp konuşun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gentlement39

    hizmet numaram bu : 0005693968

    paketim bu : 50Mbps'e Kadar Limitsiz

    taahhüt bitiş sürem bu : 07.03.2020

    taahhüt bitmeden aradım müşteri hizmetlerini aynı paketi taahhüt verip kullanmak istedim 99 tl dendi kabul ettim.

    2 sene boyunca 77 tlye kullanmıştım.

    fakat nisan ayından beri 138 tl fatura geliyor. defalarca müşteri hizmetlerini arayıp taahhüt verdiğim halde neden bu kadar yüksek fatura geliyor dememle taahhüt vermemişsiniz diyorlar

    şimdi arkadaşlar btk , cimer , tüketici haklarına 3'ünede şikayet ettim ama sonuç yok. türk telekoma geçsem bunu kullanmasam normal şartlarda vodafone neti illaki iptal mi etmem lazım?

    iptal süreci aşırı sancılı ve iptal etmek imkansıza yakın.

    otomatikman zaten taahhütüm yok kendi kendine kapanmaz mı bu(kullanmadığım ve taahhütüm yok sonuçta) ?

    insaniyet namına bu işlerden anlayan bir arkadaş çözüm sunabilir mi?
    Bir önceki post ile size Önerimi yazdım.

    Fakat bir sorunuzu cevaplamayı atlamışım.

    Abonelik taahhüt süresi bitince kendi kendine kapanmaz mı ? diye sormuşsunuz.

    Hayır böyle bir şey yok...Siz kendiniz İPTAL etmediğiniz sürece Aboenlik devam eder.

    Zaten o yüzden Faturada en altta ufacık bir şekilde - taahhüt bitiminde şu fiyattan Faturalandırılmaya devam edeceksiniz diye yazar...ama kimse onu okumaz yada görmez.

    Bu sebeple eğer devam etmeyecekseniz İPTAL için gerekli Dilekçeyi yollayın. Internette İptal Dilekçesi ve gönderilmesi gereken mail adresi var. ( iptaltalep@vodafone.com ) TC Kimlik Fotokopisi ve dolduracağınız İptal formunu bu adrese yollamanız yeterli.




  • 19 eylülde tüm istenen formları doldurup yazıcıdan taratıp pdf formatında söylenen maile yolladım. Salı günü sms yollandı internetiniz kısıtlandı diye. 2 gündür internetim yok evde. Modemdeki ışıkların hepsi yanıyor ama internet erişimi yok. 2 gün oldu msjda belirtilen numaralardan aranmadım bekliyorum hala.

    Geçmiş borcum bulunmuyor. Tamamı ödendi.
    1 fatura daha itelemek için mi bu aramayı yapmıyorlar.
    Başınızı şişirdiğim için özür dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gentlement39

    19 eylülde tüm istenen formları doldurup yazıcıdan taratıp pdf formatında söylenen maile yolladım. Salı günü sms yollandı internetiniz kısıtlandı diye. 2 gündür internetim yok evde. Modemdeki ışıkların hepsi yanıyor ama internet erişimi yok. 2 gün oldu msjda belirtilen numaralardan aranmadım bekliyorum hala.

    Geçmiş borcum bulunmuyor. Tamamı ödendi.
    1 fatura daha itelemek için mi bu aramayı yapmıyorlar.
    Başınızı şişirdiğim için özür dilerim.
    Dilekçe ellerine geçince Interneti kestiler demek ki....ama İptal Servisinin sizi arayp İptal işlemlerini tamamlaması lazım....Sözlü olarak onayınızı alınca İşlem tamam diyecekler. Fatura o tarihe kadar olan Gün çıkacak... ( 19 Eylül'e kadar )

    Siz 0850545 0542 aramaya devam edin....19 Eylül'de İptal dilekçesi verdim...Sözleşmem İptal oldu mu ? Lütfen bilgi verin deyin - mutlaka cevaplıyacaklardır… Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tornio -- 24 Eylül 2020; 16:46:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tornio

    Dilekçe ellerine geçince Interneti kestiler demek ki....ama İptal Servisinin sizi arayp İptal işlemlerini tamamlaması lazım....Sözlü olarak onayınızı alınca İşlem tamam diyecekler. Fatura o tarihe kadar olan Gün çıkacak... ( 19 Eylül'e kadar )

    Siz 0850545 0542 aramaya devam edin....19 Eylül'de İptal dilekçesi verdim...Sözleşmem İptal oldu mu ? Lütfen bilgi verin deyin - mutlaka cevaplıyacaklardır… Kolay gelsin.

    Alıntıları Göster
    aradılar. kapatmayın yeni tarife sunalım dediler ama yer miyim??

    internet hizmetininiz sonlandırılmıştır dedi sonra telefone msj geldi. taahhüt varsa borç çıkarmış. ne taahhütüm ne borcum hiçbir şeyim kalmadı. turk telekoma geçtim vdsl kampanyasından 114 tlye 50 mbit




  • Vodafone 'un VDSL altyapısında interneti Türk Telekom mu sağlamış oluyor?

  • kadir. kullanıcısına yanıt

    Bir gelişme oldu mu merak ettim

  • Açık Kapı'dan başvurduktan sonra 1 hafta içinde adsl bağlandı. Süreç 1,5 yıl sürmüş oldu.

  • 
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.