evet vdsl adsl tüm şirketlerde türk telekom bakıyor portları firmalara kiralıyor sadece |
🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴 (254. sayfa)
-
-
Teşekkürler hocam.
-
Bu nedir ya bu ara acaip ping var sayfalar acilmiyor instagram yuklenmiuor fotolar fln sizde de var mi bu durum ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kablonet altyapısından neredeyse 24 aydır 50 Mbps vodafone net kullanıyorum. 24 aydır tek ve en büyük sıkıntım ping sorunu. İnanılmaz bir ping var. Dibimdeki komşum kablonet kullanıyor ping 8ms, bende 70 ms. Kaç defa kayır bıraktım kimsenin umrunda değil. Umrunda olmadıkları gibi 70 ms normal diyorlar. Neymiş efendim 100 ms'ye kadar gayet normalmiş.
Arkadaş fiber kullanıyorum güya. Fiber internet içi neresi normal ki komşum 8 ms alırken ben neden 70 ms alıyorum.
Bence Vodafone Net'e hiç bulaşmayın. Taahhüt az kaldı. Ayrıca evde taşıyacağım. Taşıdığım yerde kablonet mevcut. Vodafone iptal edip kablonet'e geçeceğim. Nakil ücreti 100 TL alıyorlar birde. Caysam aynı ücreti ödeyeceğim o yüzden iptal edip Kablonet kullanacağım.
-
-
Istanbul mu sizinde. ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yer Konya
-
Bir buçuk aydır İnternet nakil işlemi yapılmıyor kaç kere görüştüm kaç kez arıza şikayet kaydi VS açtılar defalarca aranacaksinz dedilerrandevu için. Ama yok arayan eden. Burada yetkili birisi var mı Vodafone 50mbt fiber kullanıyordum önceki evde
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
HG255S yerine başka modem deneyen oldu mu
Ping değerim 60 civarı devamlı sıkıntı yaşıyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: dmxemoo
Bir buçuk aydır İnternet nakil işlemi yapılmıyor kaç kere görüştüm kaç kez arıza şikayet kaydi VS açtılar defalarca aranacaksinz dedilerrandevu için. Ama yok arayan eden. Burada yetkili birisi var mı Vodafone 50mbt fiber kullanıyordum önceki evdeVodafonetNet Müşteri Hizmetlerine ulaşmak çok zor...en iyisi Tweeter kullanıyorsanız oradan mesaj atmak... daha hızlı dönüş yapıyorlar...@VodafoneDestek
bu adrese mesaj atın....Kolay gelsin Bol Şans....
-
Yok kullanmıyorum Allah cezalarını versin kaç tane ek paket aldım Bi de 100tl nakil ücreti var rezalet adam gibi bir ülkede yapamazlar bunu
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Böyle rezil bir firma görmedim. Modem yanlış gelmiş VDSL ile uyumsuzmuş, bu sebeple 20 güne yakın süredir internet kullanamıyorum. Modemin hatalı olabileceğini dahi müşteri hizmetlerine ben hatırlattım. Sorunumu çözmedikleri gibi sürekli bekletiyorlar, böyle rezalet olamaz. Benim hatam değil ama sonucuna ben katlanıyorum, gönderecekleri bir modem!
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam sorununuz düzeldi mi bende Vodafone fibere geçmeyi düşünüyorum Maltepe deyim ve Xbox oyuncusuyum. Şu an kullandığım VDSL oris telefomda nat sıkı problemini alıyorum ama sizin kadar kötü değil durum. Bütün port yönlendirmelerini upnp yi dmz yöntemini denedim olmadı. 1 günlüğüne ücretsiz deneme olarak statik ip kiralayınca çözüldüğünü gördüm. Oris bundan 20 TL istiyor Vodafone 9 TL. Sizin durumu görünce bi tırstım açıkçası.
-
7,5 TL modem kirası veriyorsunuz tüm kullanımınız boyunca ve modem sizin olmuyor. Kesinlikle dışardan baska bir modem kullanmanıza izin vermiyorlar.Benimde aynı modemden var ama olmaz dediler.
-
Arkadaşlar Merhabalarşu anda Oris Telekom VDSL 50mbit kullanıyorum, Vodafone fibernet e geçmeyi düşünüyorum Red12 tarifem olduğu için indirim alacağım ayrıca Sport tan F1 takip ediyordum onun aboneliğinide bedavaya getirmiş olacağım. Benim olduğum adreste kablonet altyapısı var. Forumdaki Vodafone ping ve nat değerleri ve problemler biraz korkuttu beni ama özellikle de bir oyuncu olarak nat ve ping problemi çok dikkatimi çekti. Bir arkadaş forum sayfasında 230 Ping ve Natın kullanılamadığına ilişkin bir ekran görüntüsü paylaştı bir de "şikayet var" daki geri dönüş orası çok düşük 24 ay taahhüt bu konuda beni tedirgin etti biraz. Özellikle oyun konsollarında problem yaşarsam benim için çok kötü olur. Münferit durumlar mıdır bunlar, yoksa geçmeli miyim? Kablonet alternatifini düşünüyorum ama benim evde olduğum dönemde 25mbit e indiryor onlarda hızı. Özellikle müşteri temsilcisi ve teknik desteğe ulaşmak benim için çok önemli, hele problem haftasonu olursa! Çünkü Oris telekom da cuma problem yasarsanız pazartesine kadar beklemek durumundasınız.Ne önerirsiniz? (Oris telekom da Natım şu an sıkı, port yonlendrme, pnp ya da dmz işe yaramıyor statik ip yi günlük deneme için ücretsiz kiraladım ve o zaman düzeldi ama Oris telekom bunun için 20 TL isterken Vodafone 9 TL İstiyor, Kablonet ise 5 TL. Sizce denemeli miyim Vodafon'u yoksa başka bir alternatif mi önerirsiniz?
-
Bölge bölge değişiyor. Örneğin Kartal da kendi altyapısı var ben maltepe deyim orda kablonet alt yapısı kullanacak.
-
quote:
Orijinalden alıntı: mkmdesignHocam sorununuz düzeldi mi bende Vodafone fibere geçmeyi düşünüyorum Maltepe deyim ve Xbox oyuncusuyum. Şu an kullandığım VDSL oris telefomda nat sıkı problemini alıyorum ama sizin kadar kötü değil durum. Bütün port yönlendirmelerini upnp yi dmz yöntemini denedim olmadı. 1 günlüğüne ücretsiz deneme olarak statik ip kiralayınca çözüldüğünü gördüm. Oris bundan 20 TL istiyor Vodafone 9 TL. Sizin durumu görünce bi tırstım açıkçası.
Hayır düzelmedi. Kasım ayının sonunda taahhütüm bitiyor ve Millenicom veya Türk Net'e geçmeyi düşünüyorum. En azından ilgilenecek birileri olur diye umut ederek.
-
Türknet ile başıma gelenlerden sonra Allah a yakın ban uzak olsunlar diyorum. Eski evimde kullanıyordum yeni eve tasınırken dediler ki 100mbit YAPA Alt yapımız var ordan size 100mbit vereceğiz. Eski evimde ise TTNET altyapısından 35mbit veriyorlardı. Bağlattıktan sonra hız kopma ne ararsanız yaşadım 3mbit internet hızı çıktı. Dedim bu nasıl adsl ? O sırada gelen ekiplerden biri biraz dobra konuştu ve herşey açığa çıktı meger VDSL yerine ADSL e bağlamışlar VDSL olarak fatura kesiyorlarmış. YAPA ya uzakmışım iyi de adresi önceden vermiştim. Bana deseydiniz ki 35mit Turk telekom altyapısı ile sunalım ben zaten kabul ederdim inanın. Bir de arıza kaydı için Donanım habere yaz, uygulamadan yaz telefonla kimseyi bulama çıldırtmışlardı. Türknet te en büyük korkunuz tatil dönemleri, Bayram tatilleri vs koptu mu geçmiş olsun evde geçireceğiniz en güzel zamanlarını çöp oluyor hele ki aklınızda uzun zamndır bitirmediğiniz bir oyunu bitirmek filan varsa. Cidden siz siz olun Türknet ten uzak durun. Yine de sizin seçim ama kendi altyapısında bu kadar kötü firmaya da denk gelir miyim bir daha bilemiyorum.
-
Kablonet altyapısı üzerinden Vodafone internet kullanıyorum, internet kesilmelerinin ardı arkası kesilmiyor, ama apartmanda diğer iss leri kullanan komşularda böyle bir sorun olmadığını öğrendim. Size pandemide yaşadığınız mağduriyet için aynı taahüt süresi üzerinden, yineleme yapmadan aynı fiyatla 24mbps lik paketinizi 35mbps yapalım dediler, 2-3 kere de sordum tahhüt yineleme olmayacak değil mi diye evet efendim olmayacak dediler. Ayrıca BTK'nın çıkardığı yeni kanunla birlikte artık taahhüt iptali yapmak isterseniz sadece o son ayın faturasını ödeyip iptal edebiliyorsunuz diye de bilgi verdiler ve bunun üzerine kabul ettim fakat daha öncesinde ilk abonelik yaptırdığımda 6 aylık 50mbps kampanyası varken sorunsuz kullanabildiğim internet 24 den 35 e geçirince tabir-i caizse kafayı yedi, sapıttı. 1.5 hafta bu böyle devam etti sonra ben sorunsuz internetimi geri istiyorum beni 24mpbs e tekrar geçirin dedim, geçirdiler ve düzeldi. Düzeldi ama yaklaşık 4-5 aydır yaşadığım ve yaşamaya devam ettiğim internet kesilmeleri, arada bir oluşan ping problemleri iyice kafayı yedirtti. Üniversite okuyorum ve derslerin bazılarını sırf internet kesildiği için mobil veriden izlemek zorunda kalıyorum, burada da mobil veri pek çekmiyor Ataşehir'de olmamıza rağmen. Bu sorunlar neticesinde hem de sadece o ayın son faturasını ödeyip taahhütümü iptal ederim düşüncesiyle MH'yi aradım (Bu süre zarfında da aynı fiyata daha iyi hız alabilmek adına Gıbırnet ile görüştüm ve evime kurulum için Türk Telekom'dan ekip gelecek), vodafone mh ne derse beğenirsiniz; benim o son faturayı ödeyip cayma olayıyla ilgili bir bilgim yok, iptal halinde cayma bedeli yansır dedi ve ayrıca hattınız 35mbps e geçirildikten sonra taahhütünüz yinelenmiş yani 2022'ye kadar uzatılmış dedi, herifler hem 35 i veremiyor hem de faturamda paket olarak 35mbps lik paket gözüküyor :d. Dedim bu taahhüt cayma olayını sizin çalışanınız söyledi bu resmen müşteriyi salak yerine koymaktır, kandırmaktır ve ben burada şu anda mağdur oluyorum ve gerekirse bunu mahkemeye taşımaktan da çekinmem dedim ve bunun üzerine 25 eylülden itibaren (bu tarihe yakın bir tarihte o 24'den 35'e geçirelim konuşmasını yaptım vodafone mh ile) vodafone mh ile yaptığım görüşmelerin kayıtlarının kontrol edilmesini talep ettim. Sırf prim alacak diye müşterisini kandıran bir zihniyetin kurbanı olduğumu düşünüyorum. Sırf yaşadığım bir olay yüzünden firmaya suç atmak istemiyorum ama KENDİ ADIMA KONUŞUYORUM, SAKIN AMA SAKIN BUNLARDAN İNTERNET FELAN ALMAYIN.
-
3 yıldır kullanıyordum gayette memnundum aslında.7 kasımda bitecek taahhütüm için aradığımda 50 mbit e kadar limitsiz tarifem için 99.90 tl teklif ettiler yenilemem karşılığında.bye bye Vodafone.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X