Şimdi Ara

VODAFONE REDBOX 4.5G EVDE İNTERNET★ANA KONU★ [150GB 139TL , 300GB 199TL , 400GB 249TL] GÜNCEL (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: YuTo_49 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 4 Misafir - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.640
Cevap
36
Favori
220.265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • başvur deyip adres bilgilerini girince bende tarife bilgileri çıkmıyor . Redbox a başvuru yapamıyor muyum acaba ben ? ya da yapanlar sadece bayiden mi yaptı ?
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    Önceki evimde bunun yarı fiyatından da aza 24 mbit uydunet(kablonet) kullanıyordum. Box interneti ona göre kıyaslarsam berbat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cLk -- 20 Eylül 2020; 23:32:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    Önceki evimde bunun yarı fiyatından da aza 24 mbit uydunet(kablonet) kullanıyordum. Box interneti ona göre kıyaslarsam berbat.
    2020 yılında uğraştığımız sorunlara bakın arkadaş :(
  • Farklı adreslerde kullanma sıkıntı filan yaratmaz diye düşünüyorum bende başvuru yaptım bu arada hattı çıkarıp mobil wifide kullanan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burak550 B kullanıcısına yanıt
    İstediğiniz cihazda telefonda laptopda tablette farketmeksizin kullanabilirsiniz. Türkiye sınırlari içinde hakkarinden edirneye kadar kullanabilirsiniz dilimde tüy bitti konuyu okuyun hocam lütfen tüm sorulariniza cevap var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astanca111

    İstediğiniz cihazda telefonda laptopda tablette farketmeksizin kullanabilirsiniz. Türkiye sınırlari içinde hakkarinden edirneye kadar kullanabilirsiniz dilimde tüy bitti konuyu okuyun hocam lütfen tüm sorulariniza cevap var
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başvurunuz bölgenizdeki alt yapının desteklemediğinden dolayı red edilmiştir diye arandım.

    bu durumda ne yapmak gerekiyor. Adresi mı değiştirelim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Persembe gunu yaptigim basvurunun durumunu ogrenmek icin teknofix aradim. Ancak kendilerinde bir kayit olmadigini soylediler. Basvuru yaptigim bayiyo aradim “sistemsel bir sorun olmus yeniden ilettim durumu ogrenicem vs” dendi.

    Vodafone bir isi duzgun yapsin kendimi kesicem cidden.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dostlar selam. online başvuru yaptım hatta 3 kez başvuru gönderdim. teknofixe mail attım dün durum acil vs. diye. mailin sonuna telefon numaramı da yazdım. gelen mail şu şekilde:


    Merhabalar,
     
    İlettiğiniz numara ile kaydınıza ulaşamadık.
     
    Sistemde kayıtlı irtibat numaranızı yada müşteri numaranızı paylaşır mısınız?
     
    Teşekkürler
    Gül

    ne yapmalıyım ben? online başvuruya girdiğimde önceden oluşturduğum başvuru geliyo zaten. adres tc no falan kayıtli ben de gönder diyorum. ama kimseden cevap yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    İnternet altyapısı filan varsa çıkmayabilir , bende de öyle oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VgrooveR kullanıcısına yanıt
    Geçen bana da oldu, hatta internetten başvuruda redbox bile çıkmıyordu 3-4 kere başvurdum turkcell superbox kullanıyorum dedim onlar da o çekiyor mu dedi ben de evet dedim
    tarifem bitiyor sizinkisi daha uygun turkcell den geçiş yapmak istiyorum dedim özel olarak kayıt açtı telefondaki ..
    az önce aradılar tamam uygunsunuz dediler bağlamak için randevu vereceklermiş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isviçreli bilim adamı kullanıcısına yanıt
    hangi telefondan açtınız hocam kaydı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • seperatex S kullanıcısına yanıt
    2 kere şubeye gittim biri sizde altyapı var olmaz dedi diğeri kayıt aldı , 3 kere de internetten başvurdum . Müşteri hizmetleri birkaç kere aradı size veremiyoruz diye haftasonu arayan da öyle dedi ama Turkcell kullanılıyor hatta 2 sokak arkada başka arkadaş redbox kullanıyor dedim onlar da kayıt aldı o zaman tekrar dönüş yaparız dedi. Yani onların olumsuz cevabı üzerinden yürüdüm ben aramadım. Zaman varsa arayın , kayıt açın Vodafone belli olmuyor ne yapacağı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone Mobil ile redbox çekim güçlerini karşılaştıran oldu mu? Redbox ve superbox daha iyi çeker diyordum ama iş öyle değilmiş , vericilerde data hattı ayrı işlem görüyormuş.. mobil 20 çekerken data 2 çekebilirmiş. Data hattı (redbox) kaç çeker diye mobil Vodafone dan öğrenme şansımız var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isviçreli bilim adamı -- 21 Eylül 2020; 15:58:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isviçreli bilim adamı kullanıcısına yanıt
    Bu ayrim sadece superbox kullanicilarinda var hocam. Redbox da böyle bir ayrim yok. Telefon ne hiz alirsa modem her zaman 1 tik ustunde hiz alir. Modemin çekim gucunden kaynakli bir durum. Ama turkcellde dediğiniz gibi data hatti imei den kitleme yapiyolar. Telefon 100 mbit aliyosa data hatti 2 mbit bile alamadiği durumlar çok var. Redbox da boyle bir ayrim yok istedigin cihazdada kullaniliyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

    Geçen bana da oldu, hatta internetten başvuruda redbox bile çıkmıyordu 3-4 kere başvurdum turkcell superbox kullanıyorum dedim onlar da o çekiyor mu dedi ben de evet dedim
    tarifem bitiyor sizinkisi daha uygun turkcell den geçiş yapmak istiyorum dedim özel olarak kayıt açtı telefondaki ..
    az önce aradılar tamam uygunsunuz dediler bağlamak için randevu vereceklermiş...
    hangi numaradan görüşme yaptınız hocam
  • astanca111 A kullanıcısına yanıt
    O zaman işler değişir hocam ev içi 7-8 mbit mobil Vodafone hız alıyorum balkona çıkınca 15-17 oluyor zaten superbox 10 mbit veriyor.. Her türlü işime yarıyor o zaman teşekkürler bilgi için. Birkaç güne bağlanır deneyelim bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VgrooveR kullanıcısına yanıt
    Normalde 05425420000 ı ararım baya aşama gittikten sonra müşteri hizmetlerine bağlanırım siz de buradan benim redbox başvurum ne oldu diye sorabilirsiniz.

    Şimdi baktım en son arayan , internetiniz kabul oldu diyen numara da 0850 215 4960 burası(burası ilk defa aradı)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seperatex S kullanıcısına yanıt
    bana da aynısı oldu. bugun başvuru yaptığım bayiye gittim vodafone sisteminde bir sorun olduğunu o yüzden gecikmeler yaşanabileceğini iletti. artık ne kadar doğru ne kadar yalan. ama böyle saçma bir çalışma sistemi olmaz resmen sürüncemede kaldık.
  • isviçreli bilim adamı kullanıcısına yanıt
    Siz bayiden mi başvuru yaptınız ? Online mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.