Şimdi Ara

Vodafone Rezaleti 2-3 günde 40 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben hayatımda bu kadar rezalet, berbat, vasat bir operatör görmedim. Ya artık öyle bir dereceye geldim ki aradığımda müşteri temsilcisine dümdüz gireceğim. Aynı sorundan mütevellit 40 defa aradım. İllallah dedirttiler bana. Şimdi sorunumu güzelce anlatayım arkadaşlar çünkü çok sinirliyim tekrar arayıp hata yapmak istemiyorum. En ufak hakaretim de adaletini sevdiğim ülkemde ben suçlu olacağım buna adım gibi eminim.

    Neyse arkadaşlar geçelim konuya. Şimdi Vodafone’a yeni bir paket gelmiş. Pass paketleri RED sayfasında gördüm. İletişimPass, SosyalPass, VideoPass gibi paketler var. VideoPass paketi Redlilere özel olarak 12 liradan sunulmuş. Eğer Redli değilsek ve faturalı isek paketi 18 liradan alabiliyormuşuz. Faturasızlara yok tabi onlar üvey evlat. Aslında neden faturasızlara yok onuda size izah edeyim. Şimdi diyelim 19 liralık Akıl Küpü 1GB tarifesindeyiz. Vodafone güya uyanık ya, çakallar VidePass paketinde sınırsız video izleyebiliyoruz fakat Youtube ve İzlesene üzerindeki resimler ve videolu reklamlar kendi internetinizden yiyecek. 1GB internetiniz bitti diyelim. Nasıl olsa sınırsız VideoPass paketim var. Diyip gireceksiniz Youtube’a. Size güzel bir fatura kitleyecekler…

    Şimdi bana Vodafone Yanımda uygulamasından bir teklif geldi. Teklif aynen şu SS alıp paylaşıyorum hemen,
    Vodafone Rezaleti 2-3 günde 40 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm!!!



    Bende dedim. Tamam fena bir paket değil 25TL’ye 6GB, 1000DK, 1000SMS. Birde buna ek olarak 18 TL’ye VideoPass paketini alırım. 43 liraya gül gibi geçinip gideriz.

    Sonra yanımda uygulamasına girdim. Kullanım koşullarını okudum. Onayladım.

    Vodafone Rezaleti 2-3 günde 40 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm!!!

    Vodafone Rezaleti 2-3 günde 40 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm!!!


    İki gün geçti hala bu kampanya için daha önceden talebiniz alınmıştır. Kampanya girişiniz tamamlanınca SMS ile bilgi verilecektir diyor. 2 gündür. Ya tamam sistemsel bir hata olsun SMS’i geçtim. Gelmesin telefonuma SMS falan. Ama rezalet firmanın tüm operatörleride rezalet. 2 gündür 40 defa aradım. Faturalıya geçiş onayını vermeden önce temsilciyi aradım. Bana böyle bir kampanya geldi. Faturasız tarifem de daha yeni yenilendi yaklaşık 6GB internetim var. Faturalıya geçtiğimde bunlar aktarılacak mı? Yoksa iptal mi olacak dedim. Temsilci o haklarınız silinecek, faturalı hatta aktarılmayacaktır dedi. Bende dedim peki faturalıya başvurduktan sonra ne kadar sürede geçiş işlemim yapılır ve haklarımı kullanmaya başlarım dedim. Birkaç dakika içerisinde dedim. Ooo süper dedim kendi kendime. Hemen internetimi açtım. Tüm 6GB veriyi harcadım. Ve son kalan bir kaç MB ile ise yanımda uygulamasına girip. Kampanyaya katılımımı onayladım. Aman ALLAHIM keşke o temsilciyi aramaz olaydım. Her şey ondan sonra başladı. 2 gündür geçiş işlemim olmadı. Köyde olduğum için internet yok. İnternete zor giriyorum. Şuan ailemde başkasının internetini kullanıyorum. Şimdi ise 2-3 gündür yaptığım konuşmaların bir kaçını size özet geçeyim. Hepsi aynı konu üzerine.

    Faturalı hatta geçiş işleminiz 48 saatte tamamlanacaktır. “TAMAMLANMADI”
    ” Bu gün pazar olduğu için yarın sizi arayıp onayınızı alacaklar.” Ben artık bıktığım için kesin arayacaklar değil mi dedim? “Evet efendim arayacaklar.” dedi. Teşekkürler dedim kapattım. “ARANMADI”
    “Ben burada herhangi bir faturalıya geçiş talebinizi göremedim. “BAŞVURDUM EKRAN GÖRÜNTÜLERİ YUKARIDA MEVCUT”
    “Faturalı hatta geçiş işlemleri bayilerden yapılıyor biz yapamıyoruz.”
    “Bu pakete geçişinizi sadece 0850 252 42 22 numarısı üzerinden yapabilirsiniz. Biz müdahale edemiyoruz. Bu işlemi sadece onlar yapabilir dediler. 0850’li numarayı aradım. Uzunca bir zaman bağlanmayı bekledikten sonra temsilci açtı. Sorunumu anlattım. Kadın beni dinledi ve bana şöyle dedi. “Efendim burası faturalı hatların tarifelerini yeniledikleri numara biz faturasızdan faturalıya geçiş taleplerine herhangi bir işlem yapamıyoruz. Teşekkürler dedim kapattım.
    Artık sinir oldum. Talebimle ilgili kayıt oluşturabilirmisiniz dedim. “Bu talebiniz için kayıt oluşturamıyoruz dedi. O an içimden “ALLAH SİZİN GİBİ TEMSİLCİLERİNDE SİZİNDE BEL…” dedim. Dışımdan da teşekkürler dedim kapattım.
    DAHA BİRÇOK FARKLI YÖNLENDİRME OLDU. TÜM TEMSİLCİLER FARKLI ŞEYLER SÖYLEDİLER.

    Vodafone Rezaleti 2-3 günde 40 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm!!!

    Vodafone Rezaleti 2-3 günde 40 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm!!!

    Vodafone Rezaleti 2-3 günde 40 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm!!!


    Sağolsunlar bana 6GB veriyide boşa harcattılar. Yani arkadaşlar diyeceğim o ki sakın ama sakın Vodafone faturalı hatta geçmeyin. Geçerseniz fazla faturalardan aboneliklerden bolca başınız ağrıyacak. Çünkü Vodafone’da temsilciler hiç bir şekilde yeterli eğitim almamış. Bilgisiz kişiler. İlk aradığımda VideoPass paketini sordum onu dahi billmiyordu. Vodafone Forumunu bir gözden geçirebilirsiniz. Linki veriyorum.https://forum.vodafone.com.tr/ Tüm sayfalar şikayetlerle sorunlarla dolu. Ben artık vazgeçtim. Onay mesajı gelirse yetkili birini aramayacağım mağduriyetlerimi bizzat yetkili birinin yanına gidip anlatacağım. Tüm ailemin ve mümkün olursa yakın çevremin hatlarını farklı bir operatöre taşıyacağım. Ailemdeki 8 kişinin hattıda vodafone.







  • Vodafone'un ipiyle kuyuya inilmez, ben de bir cok sacmalagina sahit oldum. Duzelmeyen ve o hantal sistemleri ayri bir olay zaten. Mus. temsilcileri de, cozum uretemeyen, insani aradigina pisman ederler. O yuzden vodafone'da sorun yasadin mi vay haline.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scoopi

    Vodafone'un ipiyle kuyuya inilmez, ben de bir cok sacmalagina sahit oldum. Duzelmeyen ve o hantal sistemleri ayri bir olay zaten. Mus. temsilcileri de, cozum uretemeyen, insani aradigina pisman ederler. O yuzden vodafone'da sorun yasadin mi vay haline.

    Vodafone Rezaleti 2-3 günde 40 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm!!!


    Hocam müşteri temsilcisine bağlanmak için beklediğim süre tam 8 saat. Artık peşini bırakmaya niyetim yok. Telefonumda dakika kalmadı :mad:

    https://wmaraci.com/forum/sikayetim-var/vodafone-rezaleti-kirk-40-musteri-temsilcisi-gorustum-450928-2.html#post2576058




  • enesyalcin kullanıcısına yanıt
    Dostum o troll takma



    Bende bugun tarifeye basvurmak icin ve bilgi almak icin aradim ve bana arkadas dediki suan geçirelim seni 20de fatura kesim tarihiniz olsun 20ye kadar yaklasik 10tl falan fatura cikar sonarada 20de sifirlanir kullanirsin tamam yap dedim sonra durdu dediki 24saate mesaj gelicek dedi durdu durdu yok olmuyor bayiden yapmaniz lazimmis dedi tamam dedim kapadim yanimdadan basvurdum acaba bittimi diye sorgulattim buradaki arkadasa ve bitmemis devam ediyormus yanimdadan onay verdim bekliyorum



    Bu arada vodafone forumdada birisi basvurmus sms gelmeyince bayiden halledin kimlik fotokobi falan demisler galiba bayide hemen halledebiliriz gibi





    Vodafone Rezaleti 2-3 günde 40 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vodafone'un müşteri hizmetleri kalitesi gerçekten çok düşük. Hatta TürkTelekom-Avea grubundan bile düşük olduğunu söyleyebilirim. Çoğu temsilci, yaptığı iş konusunda eğitimsiz ve müşteriye yanlış-eksik bilgi veriyorlar.

    Bence linkteki sayfadan ve online işlem şikayet sisteminden ayrı ayrı şikayet kaydı gönderin. Müşteri hizmetleri ile yaptığınız görüşmelerin ses kayıtlarının incelenmesini isteyin şikayetinizde ve asıl yaşadığınız sorunu başından itibaren detaylıca anlatın.

    https://yardim.vodafone.com.tr/system/selfservice.controller?CMD=ESCALATION_REQUEST&EXPANDED_TOPIC_TREE_NODES=&COUNTRY=tr&LANGUAGE=tr&RATING=-1&CONFIGURATION=1085&PARTITION_ID=1&USERTYPE=1.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Logic_Man -- 10 Ağustos 2017; 3:35:48 >




  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    Aynen oyle ben dun talep verdim konuyada yazmisdim bugun gecdi 24saat surmedi





    Vodafone Rezaleti 2-3 günde 40 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scoopi kullanıcısına yanıt
    Şans isi dun talep verdim bugun gecdim ayni pakete

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eger yanlıs bilmiyorsam faturalıya gecmek için bayiden kimlik fotokopisi vs evrak doldurma işlemleri oluyor. O yuzden mh ile faturalıya gecis olmuyor diyebiliyorum cunku suan turkcell kullanıyorum mh ile gecis olmadıgını bayiden yapmam gerektigini belirtmişti mh temsilcisi ki aynı olayı turkcellden önce turk telekom kullanırken de yasamıstım. bu evrak muhabettinden dolayı sanırsam işlemi bayiden yaptırmak sart oluyor.
  • Merhabalar.
    Bu sorunlar arada olabiliyor bizim müşterilerimizdede. Bu benim tahminimde daha önceden vodafonda hiçbir faturalı aboneliği olmayan abonelerde oluyor herhangi bir referans bulamadıgı için sistem geçişinizi yapamıyor yapsa bile çok geç yapıyor. Bana sorarsanız Elinizde bir sabit evrak(E-devlet Adres bilgisi , Hikemetgah , son aya ait elektrik su faturası , kamu kimliği vb.) ve kimliğinizle herhangi bir vodafon bayisine gitmeniz hem işlemleriniz daha hızlı gercekleşir hem bayi kazanır hemde sizin bir muhattapınız olur saatlerce müşteri hizmetlerinde derdinizi anlatmaya çalısmazsınız.
  • OnurcanÖnder kullanıcısına yanıt
    Ben hic faturali kullanmadim ama mhde hata verdi yanimdada 24saaten az surede gecdi



    En mantiklisi bayiden halletmek tabii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 542nin bi bok bildiği yok bende faturasıza geçeceğim fatura kesim tarhinde arayın diyor.
    İleri tarihli talimat verdim; 3gün sonra gsm hattıyla genel müdürlükten aradılar, yukardakini önerdi 25tllik olanı kabul etmedim, geçirdi faturasıza "3günlük kullanım yansır" dedi.
    542ye kalsa 1 ayda normal tarife ödeyecektim.
    zaten her arama sonunda "10puan verin" diye belirtiyorlar cahil takımı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeşilbarış -- 18 Ağustos 2017; 23:15:16 >
  • Yeşilbarış kullanıcısına yanıt
    Vodafome hic indirim.yapmiyor galiba tahhut sonu hep dirrk tarife bedelini sunuyor galiba



    Telekom 29tl lik 8gbi yil sonu kalin die 24 tlye falan verior indirim yapiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enesyalcin kullanıcısına yanıt
    Senden korkulur helal

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.