Şimdi Ara

VodafoneNet Kullanmanın hiçbir mantığı yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bundan bir buçuk sene kadar önce yine burda forumda VodafoneNet Aboneliği satan bi arkadaş öyle güzel anlattı ki geçmek istedim 2 3 Aydır TTneT kullanıyordum Vodafone cayma bedelini karşılayacağını söyledi bende geçmeye karar verdim herneyse geçtim tabiki cayma bedelini karşılamadılar ama benim için asıl problem ne zaman internetle ilgili bi arıza yaşasam ki 3 4 ayda bir muhakkak ciddi bi arıza oluyor Vodafone Müşteri hizmetlerini aramak zorunda kalıyorum ve hiçbir şekilde yardımcı olamıyorlar inanılmaz derecede bilgisizler
    Bi şikayet kaydı açıtırıyorum 72saat içinde dönülecek deniyor ne Bi sms atıyorlar ne arıyorlar bi sıkıntı yaşadığımda o ay en az 50 liralık telefon faturası ödüyorum
    şuan yaşadığım sıkıntının bina dışındaki kablolarla ankastre kutusuyla ilgili olduğunu düşünüyorum Telekom ekiplerinin gelip bakması için 2 hafta içinde 3. kaydı açtırdım ne gelen var ne arayan
    en sonunda dün telekoma gittim ve dediler ''ki Türk Telekom İnternet kullansaydıınız gelirdik fakat şuan vodafoneNet in bizi arayıp arızaya yönlendirmesi lazım''
    bu durumda VodafoneNet kullanmanın Tek mantıklı nedenini göremiyorum Sikayetvar.com gibi sitelerde En sevilmeyen İSS Memnun olan vardır fakat eğer sorun yaşarsanız işte o zaman gerçekten tiksiniyorsunuz.







  • Hepsi bu şekilde işliyor ki, altyapısı sahibi TT iss'ler kiracı. Derdinizi faturayı ödediğiniz firmaya anlatmanız gerekiyor, onlar da zekasına göre tt'ye iletiyor, TT canı isterse ilgileniyor istemezse müşteri kaynaklı deyip kapatıyor. Tekel olmanın sonuçları. Satıcılara da güvenmeyin, abone başına prim alıyorlar bu yüzden çok kolay yalan söyleyebiliyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 10 Ağustos 2017; 16:6:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de Vodafone dan tt ye geçtim geçen ay Vodafone da m.hizmetlerini arıyorsun hiçbir şekilde çözemiyorlar sorunu o yüzden hiç bulaşılmaması gerek

    Vodafone dan çıkılması da zor kapatmıyorlar hemen interneti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende TTnet den geçmiştim ocak ayında bitiyor Yerel İnternetler varmış apartmanın tepesine cihaz koyuyularmış filan ama ona da güvenemiyorum mecbur TTnet e geçicem galiba
  • çok ilginç ama şimdiye kadar kullandığım en iyi internet servisi vodafone oldu, telefon hizmetinin berbat olmasından dolayı korka korka açtırmıştım. yaşanılan yere göre fark ediyor hizmet, biraz da şans.

    VodafoneNet Kullanmanın hiçbir mantığı yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeacoN -- 10 Ağustos 2017; 20:45:22 >
  • DeacoN kullanıcısına yanıt
    sana katılıyorum ama zaten bahsettiğim o değil bende yaşadığım yerde 32mbit + 3mbit upload verdiklerinde aşırı memnun olmuştum fakat 4 5 ay sonra ilk arıza olduğunda DSL ışığı söndü 20 gün çözemediler çok aradım uğraştım üstüne düştüm günde 3 4 defadan fazla arıyordum ve özellikle çözüldüğünde neden olduğunu söylemelerini istedim hiçbir dönüş olmuyor düşünebiliyo musun 20 gün boyuncada kimse beni aramadı mesajda atmadı

    mesela müşteri temsilcilerinin azıcık bilgisayarla internetle ilgili bilgileri yok sıfırlar

    yine bi sefer uzun süren bi sorun yaşamıştım telekoma gidiyosun seni iplemiyorlar yani neticede problem yaşamadan kullanırsan iyi fakat 1 kere arıza olsun böyle bi ızdırap olamaz
    şu fotoğrafa bakar mısın bir haftadır böyle kullanıyorum interneti 2 kere arıza kaydı açtırdım 3. yü açtırmak için aradığımda kayıt açılmamış diyorlar sen çözülcek diye bekliyosun adamlar kayıt açmıyor

    VodafoneNet Kullanmanın hiçbir mantığı yok




  • odaburda O kullanıcısına yanıt
    zaten şuan ki sorun büyük ihtimalle santralden ama vodafone nun insafına kaldık Telekomla iletişime geçiceklerde telekom sorunu halledecek ölme eşşeğim ölme ben gidiyorum Telekom müdürlüğüne adamlar TTnet kullansan bakardık diyorlar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Dersane'nin Hiçbir Faydası Yok !
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • odaburda O kullanıcısına yanıt
    müşteri hizmetleri maalesef berbat, çok haklısın. sana tavsiyem vodafone forumdan konu açarsan sana hemen dönerler. ben artık müşteri hizmetlerini aramıyorum, foruma yazıyorum anında dönüyorlar.
  • DeacoN kullanıcısına yanıt
    :D bak ne hatırladım Foruma giriş yapabilmek için Jetfatura ya yönlendiriyor 2 tane kullanıcı kodu olduğu için giriş yapamıyorum hatta faturamı kredi kartıyla ödemek istediğim zamanda jetfaturaya giremiyorum bazen bayiiye gidiyorum ödeme yapmak için 2 tane kullanıcı kodu olduğu için adamın kafası karışıyor müşteri hizmetlerini aradığım zaman ne kadar borcum olduğunu öğrenemiyorum
    belki 10 kez söyledim kullanılmayan kullanıcı kodunu silemlerini hala silmemişler ve 2 kullanıcı kodu olması tamamen bunların hatası nasıl açıldı diyorum başka bi kullanıcı hesabı yada her ne deniyorsa bilmiyoruz diyorlar işe bakar mısın :D
  • DeacoN kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle şans işi önceki evimde binaya kadar fiber vardi. 1 sene kullanabildim 1 kere sikinti yasamadim. Evi tasimak durumunda kaldik. Simdiki eve sebeke gelmesini bekliyorum. Vodafone dedi cezai islemsiz kapatalim hattinizi diye hayir dedim. O derece memnumun internetlerinden. 6 ay dondurdurma islemi yaptik. 3 ay kaldi 3 ay icinde internet gelmezse elveda diyecegim guzelim internete.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 sene olacak neredeyse ama Vodafone'la 3-4 kez sorun yaşamışımdır o kadar. Baya memnunum ve bence tamamiyle oturduğumuz yerler ve şans...
  • Müşteri hizmetleri, sorun çözüm süreleri leş. Allah'tan aboneliği devredecegim insallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeacoN kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlamayın İstanbul'da hangi ilçedesiniz 200 aldığınıza göre gpon olması lazım nerde gpon var nereye gelecek anlaşılmıyor da vodafone bayileride pek birşey bilmiyor
  • Şans işi sanirim ben 2015 Kasimdan beri vodafone kullaniyorum. Bir kere sorun yasamadim hic aradigimi hatirlamiyorum musteri hizmetlerini. Cs Go oynuyorum pingi goren sasiriyor. 30 ping gormuslugum var. Genelde 35-50 arasi oluyor. Turkiye sartlari icin cok iyi gercekten. Hiz konusundada cok memnunum. Akk dolmasina ragmen cogu zaman hizim dusmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Data M kullanıcısına yanıt
    ümraniye'de oturuyorum şile yolu üzeri.
  • Telekom disinda almak mantikli olmuyor benim icin turknet aldik rezildi telekom olunca halletiler herseyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 senelik Vodafone müşterisiydim hazirana kadar memnundum fakat haziranın başında internet bi kesildi bidahada gelmedi defalarca aradım sorun çözen yok vodafone ekibi geldi 2 kez her seferinde sorun Türk Telekomda dediler bu süre içindede Türk Telekomdan defalarca kez bize geçin diye aradılar sorunun Türk Telekomdan kaynaklı olmadığını onlara geçersem düzeliceğini söylediler Vodafone ise abone toplamak için böyle yaptıklarını sorunun onlardan kaynaklı olduğunu söyledi hafta sonu bi çılgınlık yapıp aboneliği dondurdum Türk Telekom bağlattım 2 gün içinde gelip bağladılar müşteri temsilciside gayet ilgiliydi aynı sorunun yaşanmaması için gelen ekiplerde numarasını verip sorun olursa direk beni arayın dedi şuan aşırı memnunum hız tesitinde 95Mbit civarı çıkıyor tek sorunum upload modemde 4e sabitlenmiş gözüküyor fakat gelen 2 oda önemli değil olsun o kadar vodafone'ye bulaşmak hayatımın hatasıydı anlıycağınız




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.