Şimdi Ara

VodafoneNet Rezaleti!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone VDSL kullanıyorum fakat baya uzun süredir internet kesik ilkkez 4 haziranda aradım 1 hafta kadar genel arıza diye geçiştirdiler ardından bi sürede Türk Telekom'a bildirdiler bi dönüş olmadı ardından defalarca Türk Telekom'un adrese gelerek kontrol etmesi için kayıt oluşturdular Türk Telekom hiçbirinde gelmedi en son geldik sorun yok diye iletmiş Türk Telekom ama ne gelen oldu ne birşey ardından aboneliği iptal etmek isteyince müşteri temsilcisi Türk Telekom'a defalarca bildirdiklerini ama gelmediklerini bu sefer Vodafone'nin kendi ekibini yolladığını aynı gün kesin çözüm olucağını söyledi 2 hafta sonra Vodafone'dan birisi geldi bina içini kontrol etti modemi kontrol etti binada sorun olmadığını hatta sıkıntı olduğunu Türk Telekom'un yeni hat tahsis ediceğini bugün yada en geç yarın öğleye kadar sorunun çözüleceğini söyledi fakat üzerinden 3 gün daha geçti gene bi çözüm yok. Mayısın son haftasından beri internet kesik bide üstüne arıza kaydı açık olduğu için gelen faturalara müdale edilemediğini söylüyorlar taahüt bedelsiz iptal edilmesi iççin talep oluşturduk bunada red cevabı geldi uygun değilmişiz uygun olmamız için ne gerekiyo 1 sene interneti kullanamamız mı? Resmen rezil bi firma.
    Eğer Vodafone'da çalışan ve yardımcı olabilicek varsa müşteri numarasını falan iletebilirim.
    (15'den fazla kayıt açıldı. Twitterdan sorunumu ilettim. Vodafone Forum'dan da bildirdim. Şikayet Var'dan da bildirdim geri dönüş dahi olmadı. Artık daha nereye şikayet edebilirim? )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C0F8243CD -- 12 Temmuz 2017; 16:14:34 >







  • tüketici.btk.gov.tr ye yaz hemen iptal ederler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayette bulundum korktuğum şey bizim portumuzu Türk Telekom kendi abonesine tahsis etmiş olabilir mi? Vodafone'da abonelik yenilemeden önce ilk Süperonline'ye başvurdum 3 haffta interneti bağlayamadılar BTK'ya şikayet ettim ve port olmadığı için başvurunuzu iptal ediyoruz diye geri dönüş sağlandı fakat Vodafone'yi arayarak VDSL geçmek istiyorum dediğimde hemen işlemler yapıldı ve geçiş sağlandı ardından 7-8 ay kullandık ve şimdi bu tarz bi sorun ayrıca Türk Telekom'un ısrarla ilgilenmemesi ve yeni hat tesis etmemesi eğer ellerinde bulunsa yenisini verirlerdi diye düşünüyorum ve daha önceden Türk Telekom'un sorun yaşayan abonelerinin portlarını başka firmaların abonelerininkiyle değiştirdiği yazıyordu denk gele gele bana gelmiş olabilir şanssızlık konusunda zirvelerdeyim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C0F8243CD -- 12 Temmuz 2017; 0:38:29 >
  • Başka nerelere şikayet edebilirim Vodafone'nin ve Türk Telekom'un ortak beceriksizliğinin sıkıntısını biz yaşıyoruz.
  • Bizim arkadaşlarda benzer bir durumu yaşıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar BTK üzerinden yaptığım şikayete dahi cevap vermedi şaka gibi bi firma resmen Türk Telekom'a geçmekten başka çare bırakmıyorlar en azından Türk Telekom'da bi muhattap bulabiliyosun önceden yaşadığım bi sorunda BTK üzerinden yaptığım şikayete Türk Telekom yarım saat sonra cevap vermişti en kötü müdürlüğe gidiyosun en azından ilgilenen birileri var Vodafone'da ne muhattap bulabiliyosun ne umursuyorlar ne bi çözüm şaka gibi bundan sonra töbe kendi altyapısı olmayan firmaya bulaşmam altyapı kiminse onu kullanmak en mantıklısı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C0F8243CD -- 14 Temmuz 2017; 0:19:6 >
  • Ben de haziranın 4 unden beri hizmet alamıyorum. 13 ay kullandım interneti. İptal dilekçesi yolladım. Taahhüt ücreti çıkarsa da tüketici haklarına gidip hizmet yetersizliği ya da forumda bahsedilen 12 ay üstü taahhut yasasını kullanarak ödememeye calisacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TurkNet rezaleti içerir
    geçen yıl açıldı
    BTK REZALETİ
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saçmasapansözler

    Ben de haziranın 4 unden beri hizmet alamıyorum. 13 ay kullandım interneti. İptal dilekçesi yolladım. Taahhüt ücreti çıkarsa da tüketici haklarına gidip hizmet yetersizliği ya da forumda bahsedilen 12 ay üstü taahhut yasasını kullanarak ödememeye calisacagim.

    İnşallah hakem heyeti sizi haklı bulur. Bu gidişle benimde sonum o tarz bişey olucak. Sonuçlandığı zaman yazabilirmisiniz müşteri hizmetleri iptal durumunda ilk önce taahhüt bedelini ödersiniz ondan sonra haklı bulunursanız size iade edilir demişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C0F8243CD -- 14 Temmuz 2017; 1:50:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D-smart konusunda haklı bulunan kişi sanırım ödemeden halletmisti. Hiç ödemeyi düşünmüyorum faiz binerse de binsin. Tüketici hakem heyetine gittigimde o yasayı kullanmam uygun dedi çünkü 12 ayı geçtim. Mantıken yasal olan 12 süreyi doldurdum ve taahhüt cezam olamaz diğer aylardan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunu ben de 09.07.2017 itibariyle yaşıyorum. Henüz 1 aylık kullanıcıyım. İnternet bir anda kesildi, dsl ve internet ışığı yanmıyor. Arıza Vodafone ekipleri tarafından Türk Telekoma yönlendirildi, Türk Telekom sorunu kontrol etmek için gelmedi bile. Otomatik mesaj ile 3 kez tarafıma bina içi kablo tesisatından kaynaklandığına dair SMS geldi fakat bina içi ankastre üzerinden gelen hattı direkt modeme taksam bile dsl ışığı yanmadığını gördüm. Son olarak 3 gün önce Vodafone ekibinin kontrole geleceğini söylediler ama umutsuzum.. Burası Türkiye, yapılacak hiçbir şey yok.

    Bugün de ekip gelmez ise cayma bedeli ödeyip hattı direkt iptal ettireceğim ve 7 yıldır birkez bile sorun yaşamadığım dsmarta döneceğim gibi görünüyor.
  • plastic_angel P kullanıcısına yanıt
    Vodafone ekibi yollanıcak dendi ona rağmen gelmedi bunu defalarca belirttim en sonunda çıkan müşteri temsilcisi farklı bi işlem yapıcam özel olarak ulaşıcam falan dedi ertesi gün geldi Vodafone ekibi bina içi sıkıntı olmadığını yeni hat tesis ediliceğini söyledi kaç gün oldu gene çözüm yok bugün konuştuğum müşteri temsilcisinden umutluyum bişeyler yaptı ama resmen iptal ettirmemiz için zorluyorlar daha yeni abone olmuşsunuz iptal ettirin gitsin çok sıkıntılı bi firma olmaya başladı bu Vodafone

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.