hocam selamlar, telefon sinyal bulamadığı zaman anten gücünü arttırıp daha fazla şarj tükettiği konusu doğru buna itirazım yok ancak vodafonede bunun görece daha sık yaşanma sebebi bulunduğunuz bölgede eğer sinyal zayıfsa cihaz daha çok güç tüketecek, vodafone de diğer operatörlere kıyasla daha zayıf sinyal sunduğu için vodafone = şarj sömürüyor gibi bir algı oluşmuş evet ama bölgesel dememin sebebi bu, eğer bölgenizde vodafone full kapsama ile çalışıyorsa hatta kesiklik de olmaz şarjı da sömürmez kendim kullandığım için biliyorum. benim ikametimde vodafone ve türk telekom full çekiyor hiç batarya sömürme durumu olmuyor ama nedense turkcell tek diş çektiği için ıkınıyor telefon bataryamı sömürüyor maalesef dediğim gibi tamamen bölgesel. |
VODAFONE 5 Aralık İtibariyle 10GB 143TL - 20GB 191TL - 30GB 230TL - 60GB 324TL (34. sayfa)




-
-
hocam hakkari şemdinlide yaşamıyorum, ankaranın göbeğinde çankaya ilçesinde yaşıyorum. önceki hattım TT idi, VF'a geçer geçmez telefonun bataryası daha hızlı azalmaya başladı. ankarada bu oluyorsa başlarım böyle operatöre... şikayet edeyim diye MH'ni aradım, konuşmamın ortasında hat kesildi. şaka gibi ama gerçek. VF'nun internet hızı eskisi gibi yavaş değil, gayet hızlı ama şarj ve sinyal sorunu hala devam ediyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 16 Aralık 2024; 8:48:34 > -
hocam üst çubukta tek diş mi sinyal alıyorsunuz full mü ondan bahsettim aslında tek diş alıyorsanız dediğiniz sorunların olma sebebi o zaten evet
-
diş'in kuş'un anlamı kalmadı artık.
hattım yarın yeniden TT'de açılacak. VF'na bi 3-4 yıl daha uğramam sanırım. şarj sorunu olmasa devam ederdim ama baktım ki VF bunu düzeltmek için hiç çaba sarfetmiyor, burada durmanın gereği yok dedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 16 Aralık 2024; 8:58:27 > -
kesinlikle öyle. telefonumun şarjı bariz şekilde çok daha çabuk bitmeye başladı. turk telekomdan yeni geçtim. ankarada bile çekim kalitesi bu kadar kötüyse başka yerlerde nasıldır acaba?
-
Evet cuma günü sim kart teslim alındı, bekliyoruz bakalım…
TT Mobil onaylar konusunda biraz yavaş davranıyormuş…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
freezone'lu olduk 1 hafta önce. sms de geldi. üzerine fatura da kesildi ama vodafone yanımda uygulamasında halen normal kullanıcı gibi gözüküyorum. freezone lu gözükmüyorum. müşteri hizmetlerini de aradım, kayıt açtılar ama sonucu 1 hafta sürer denildi. böyle bir sıkıntı yaşayan var mı acaba?
-
ben 8 aralık pazar yaptım hocam tt onayı da değil konu bence bunlar ne yaptığını bilmiyor kimsenin kimseden haberi yok biri topu bayiye atıyor bayi topu mhye atıyor bekle diyor başka mh diyo ki evrağın eksik kalmış evrakta imzan eksik diyom ne diyon ne imzası bayi her şey tamam diyor diyorum başka bi numara veriyor o numaradaki adam kayıt açıyorum diyor başka bir işe yaramıyor sonra tekrar mhyi arıyorum durumu anlatıyorum diyor ki bayiden aldığın için buradan yardımcı olamıyorum ben sonra çıldırıyorum o sırada ve turkcelle geçme kararı alıyorum bugün çözmezlerse direkt geçicem akşam turkcelle
-
hocam ben e-devlet onaylı online başvurdum. cuma günü sim kartlar aldım ve 48 saat içinde taşıma bilgisi alacaksınız dendi.
TT Mobil süreci oyalıyormuş, geç onay vererek...
ilginç yanı şu ki; az önce TT mobil babamı arayarak başvurunuz red edilmiş (kendileri tarafından) bizimle devam ediyorsunuz, babam da demiş; biz vodafone ile görüştük öyle bir şeyin olmadığı söylendi, taşıma talebimiz geçerli demiş... öyle deyice birden sustu diyor karşı taraf...
bu olay çok ilginç bir hal aldı ....
-
hocam bilmiyorum ama vodafone tarafı da aşırı işgüzar rastgele bi bayiyi arayıp sorduğumda öğrendim hat komple iptale düşmüş sonra gittim bayiye işlemi yaptırmaya onlineden başvuruyu yaptım sim kartı teslim almaya gittim adam tabletten denerken bu hat kilitli hatası veriyor saçma sapan çıldırıcam artık
-
Hocam 2 başvuruda red olmuş… bunu çağrı merkezini arayarak öğrendim.
Ctesi sizi arayıp sordum, yanlış mesaj dediniz dedim
Cevap yok…
Öğrendiğim tablet sim kartı teslim ederlen kiimliği çekerken okunmuyor diye tt mobil red etmiş ( yani vodafone süreci sıkıntılı beya kurye teslimi )
2 hat 2 farklı kurye 2 si de red
Taşımamaktan vazgeçtim…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam hepsi tam dayaklık maalesef evimde düzgün çekmese bile Turkcell geçicem adamlara geçmek istiyoruz almıyolar ya şaka gibi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam işlemi yapan bayiye gittim az önce dedi abi herkesinkini iptal ettiler kampanyadan faydalandirmamak icin herhalde kampanyayi kapatacak diye sen turkcelle geç yoksa hiç faydalanamicaksin dedi turkcelle geçtim evimde 2 mbit hiz alicak olsam bile :(
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar sizde vadedilen saatte geçiş oldu mu? Bana gelen sms de 19.45 de geçiş işleminin tamamlanacağı söylendi ama hala hat gelmedi, aç kapat vs yaptım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam çarşı pazar karışık…
Vazgeçtik Vodafone dan… faturasıza geçip bakacağız artık…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar,
Operatör değiştirme kaltık hala geçiş gerçekleşmedi. online'dan başvuru yaptım. sim kart geldi 3 saat sonrasında mevcut operatörümden kimlik uyumsuzluğundan red yedi müşteri hizmetleri ile tekrar görüştüm, adıma müşteri hizmetleri tekrar başvuru yaptı, yarın gidip bayii'den yeni simleri alabilirsiniz denildi. bayii'ye gittim hattınız kilitli denildi. sonrasında tekrar Müşteri hizmetleri ile yarın alabilirsiniz denildi, yarın oldu yine aynı hatta sonrasında terkar görüşme pazartesi denildi, pazartesi sabah uğradım yine kilitli, terkrar görüştüm öğeden sonra denildi, pazartesi akşamına uğradım yine kilitli, tekrar aradım 5 dk açılacak denildi. 30 dk oldu yine açılmadı tekrar müşteri hizmetleri ile görüştüm bu sefer mevcut ilk gelen sim seri numarası ile tekrar işlem alındı bakalım 24 saat denildi geçiş olacak mı ? Bu operatör bu kadar sorunlu mu ? yaptık ettik geçti geçmedi ile geçiş oluyor. açılır açılmaz tekrar telekom'a geçsem cayma çıkar mı yoksa 3 bekleme zorunluğu vb. durum ile mi karşılaşırım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X