Şimdi Ara

Volkswagen Golf III alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
2
Favori
53.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mrb arkadaşlar golf 3 1996-1997 modellerin piyasası 12 ile 14 arası sizce bu paraya değer mi? Bu kasadan sonra 3 kasa daha çıktı ve artık golf 3ün bittiği piyasada tutulmadığını duydum. Sizin görüşleriniz nelerdir?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Volkswagen Golf III: Alınır mı?

    Volkswagen Golf III, 1991-1997 yılları arasında üretilen popüler bir kompakt hatchback'tir. Geniş iç hacmi, güvenilirliği ve sportif sürüşüyle tanınır. Ancak, satın almadan önce dikkate alınması gereken bazı kronik sorunları vardır.

    Golf 3 1.8 CL Yorumları

    Motor gücü ve yakıt verimliliğinin iyi bir dengesini sunan Volkswagen Golf 3 1.8 CL, popüler bir motordur. Sahipler genel olarak performansından ve yakıt ekonomisinden memnundur. Ancak, yüksek devirlerde biraz gürültülü olabilir.

    Golf 3 1.8 CL Kronik Sorunlar

    • Triger Kayışı Arızası: Golf 3 1.8 CL'nin yaygın bir sorunu, triger kayışının erken kopmasıdır. Bu ciddi motor hasarına neden olabilir.
    • Bobin Arızası: Ateşleme bobinleri de arızaya meyillidir ve bu da motorun aralıklı çalışmasına veya durmasına neden olabilir.
    • Silecek Motoru Arızası: Silecek motoru, özellikle kış aylarında arızalanabilir ve bu da görüşünüzü engelleyebilir.

    Golf 3 Alınır mı?

    Kronik sorunlarını göz önünde bulundurursanız, Volkswagen Golf III hala sağlam bir seçenek olabilir. Uygun bir şekilde bakımı yapılmış bir Golf 3, güvenilir ve keyifli bir sürüş sunacaktır. Bununla birlikte, potansiyel sorunları konusunda farkında olmak ve satın almadan önce kapsamlı bir araç incelemesi yaptırmak önemlidir.

    Golf 3 1.9 Dizel Nasıl?

    Volkswagen Golf 3 1.9 Dizel, yakıt verimliliği ve dayanıklılığı ile bilinir. Ancak, daha yavaş hızlanma ve daha gürültülü bir kabin gibi bazı dezavantajları vardır.

    Sonuç olarak, Volkswagen Golf III, uygun fiyatlı ve güvenilir bir kompakt hatchback arayanlar için dikkate alınması gereken bir seçenektir. Ancak, kronik sorunlarının farkında olmak ve satın almadan önce kapsamlı bir inceleme yaptırmak çok önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Daha önce 97 model golf 3 sport vardı bizde. Araba fıstık gibiydi. Bastınmı 200 bulurdu. Yani temizini bulursan kaçırma derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tldn

    Daha önce 97 model golf 3 sport vardı bizde. Araba fıstık gibiydi. Bastınmı 200 bulurdu. Yani temizini bulursan kaçırma derim
    Benim de ilk arabam 97 Golf sport'tu. Hala tadı damağımda. Çok iyi bir yol tutuşu vardı. 210'u bulduğumda olmuştu; uzun yolda. Zaten tam o değerde hız kesici vardı.

    96 modeller ise tam emin olmamakla birlikte 1.8 motor 90 BG olması lazım. GL diye geçerdi onlar zaten. Sport modeline göre cantlardan direksiyonuna, amoritsörlerden koltuğuna kadar pek çok eksiği var. Bu yüzden alacaksan 97 veya 98 model olsun. Bu modellerin hepsi ya sport ya GTI'dır.

    Fiyata gelince söylediklerin biraz fazla gibi geldi bana. Yine de karar senin tabii...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Benim de ilk arabam 97 Golf sport'tu. Hala tadı damağımda. Çok iyi bir yol tutuşu vardı. 210'u bulduğumda olmuştu; uzun yolda. Zaten tam o değerde hız kesici vardı.

    96 modeller ise tam emin olmamakla birlikte 1.8 motor 90 BG olması lazım. GL diye geçerdi onlar zaten. Sport modeline göre cantlardan direksiyonuna, amoritsörlerden koltuğuna kadar pek çok eksiği var. Bu yüzden alacaksan 97 veya 98 model olsun. Bu modellerin hepsi ya sport ya GTI'dır.

    Fiyata gelince söylediklerin biraz fazla gibi geldi bana. Yine de karar senin tabii...

    Hocam ilanlarda 12-13 arası birkaçtane var geneli 14 ve yukarısı istiyor. O yüzden sordum değer mi diye fakat anlattılarınıza göre değer gibi geliyor daha olumsuz birşey duymadım Golf hakkında bu yaşta alınacak en sağlam araba gibi duruyor. Bir de Lpg ile bagaj küçük gelebilir mi onu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi insideman -- 11 Haziran 2010; 16:56:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    Hocam ilanlarda 12-13 arası birkaçtane var geneli 14 ve yukarısı istiyor. O yüzden sordum değer mi diye fakat anlattılarınıza göre değer gibi geliyor daha olumsuz birşey duymadım Golf hakkında bu yaşta alınacak en sağlam araba gibi duruyor.

    Kullanımı çok zevkliydi. Süspansiyonları spor olduğu için sertti ama bu ebatlarına göre çok iyi yol tutuş sağlıyordu. Beyaz hız ve devir göstergesi sportifliğini vurguluyordu. Cantları zamanı için sık rastlanılmadığı halde 6 kollu çelik canttı. Koltuklarının yanal destekleri çok iyi idi ve virajlarda insanı sarıp sarmalıyordu. İç konsol tüm parçalar bir biri ile uyum içindeydi ve sırıtan bir yeri yoktu. Sürücüye dönük olması da beni etkileyen yönlerinden biriydi.

    Ondan sonra Golf4'e geçiş yaptım. Evet aksesuar yönünden cıvıl cıvıl göstergeleri ile falan daha gösterişliydi ama kullanım zevki açısından asla GOLF3 sport'taki zevki alamadım.

    Tabii baya bir eski model olduğundan alacağın aracın mümkün olduğu kadar temiz olmasına dikkat et. Çünkü ben sıfır olarak almıştım ve 5 sene kadar kullandım. Bu yüzden sorunlu bir araca denk gelirsen benim söylediklerimi bulamamandan ötürü hayal kırıklığı yaşamanı istemem.

    Diyeceklerim şimdilik bu kadar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    Hocam ilanlarda 12-13 arası birkaçtane var geneli 14 ve yukarısı istiyor. O yüzden sordum değer mi diye fakat anlattılarınıza göre değer gibi geliyor daha olumsuz birşey duymadım Golf hakkında bu yaşta alınacak en sağlam araba gibi duruyor.

    Kullanımı çok zevkliydi. Süspansiyonları spor olduğu için sertti ama bu ebatlarına göre çok iyi yol tutuş sağlıyordu. Beyaz hız ve devir göstergesi sportifliğini vurguluyordu. Cantları zamanı için sık rastlanılmadığı halde 6 kollu çelik canttı. Koltuklarının yanal destekleri çok iyi idi ve virajlarda insanı sarıp sarmalıyordu. İç konsol tüm parçalar bir biri ile uyum içindeydi ve sırıtan bir yeri yoktu. Sürücüye dönük olması da beni etkileyen yönlerinden biriydi.

    Ondan sonra Golf4'e geçiş yaptım. Evet aksesuar yönünden cıvıl cıvıl göstergeleri ile falan daha gösterişliydi ama kullanım zevki açısından asla GOLF3 sport'taki zevki alamadım.

    Tabii baya bir eski model olduğundan alacağın aracın mümkün olduğu kadar temiz olmasına dikkat et. Çünkü ben sıfır olarak almıştım ve 5 sene kadar kullandım. Bu yüzden sorunlu bir araca denk gelirsen benim söylediklerimi bulamamandan ötürü hayal kırıklığı yaşamanı istemem.

    Diyeceklerim şimdilik bu kadar...

    Alıntıları Göster
    HiGHWAYMOUSE hocam bilgilerini paylaştığın için çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    HiGHWAYMOUSE hocam bilgilerini paylaştığın için çok teşekkür ederim.

    Rica ederim...

    O golf sport benim gençlik dönemime de gelmişti. Bu yüzden baya sert kullanmıştım. Yine de hiç beni üzdüğünü görmedim. Tabi şimdiki aklım olsa asla o hızlara ve yerine göre tehlike arz edebilecek hareketlere girmezdim; o ayrı...Fakat o araba co-card gibi bir arabaydı. Yapışıyordu yola mubarek...

    Benim bu nikim de o zamandan kalmadır. O zamanlar forum falan pek yok mirc'ten sohbet ederlerdi insanlar. Mirc devrinden kalmadır bu nik.

    Yalnız şu da var. İnsanlar her şeye alışır da rahata güzele daha kolay alışır. Ben yukarıdaki satırları yazarken hayalen o yıllara gittim ve hissettiklerimi samimane şekilde yazdım. Fakat sonradan kullandığım, gördüğüm bindiğim arabalar elbetteki oldu. Şimdi daha üst modelleri, daha yeni teknolojik araçları gördükten sonra benim o eski sportu getirseler ve kullansam aynı duyguyu verir mi bilemiyorum.

    Bu yüzden yazdıklarımı kullandığım zaman dilimini de düşünerek yorumlarsan daha sağlıklı olur.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Citroen c3 alınır mı ?
    14 yıl önce açıldı
    Opel Corsa D Alınır mı?
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    HiGHWAYMOUSE hocam bilgilerini paylaştığın için çok teşekkür ederim.

    Rica ederim...

    O golf sport benim gençlik dönemime de gelmişti. Bu yüzden baya sert kullanmıştım. Yine de hiç beni üzdüğünü görmedim. Tabi şimdiki aklım olsa asla o hızlara ve yerine göre tehlike arz edebilecek hareketlere girmezdim; o ayrı...Fakat o araba co-card gibi bir arabaydı. Yapışıyordu yola mubarek...

    Benim bu nikim de o zamandan kalmadır. O zamanlar forum falan pek yok mirc'ten sohbet ederlerdi insanlar. Mirc devrinden kalmadır bu nik.

    Yalnız şu da var. İnsanlar her şeye alışır da rahata güzele daha kolay alışır. Ben yukarıdaki satırları yazarken hayalen o yıllara gittim ve hissettiklerimi samimane şekilde yazdım. Fakat sonradan kullandığım, gördüğüm bindiğim arabalar elbetteki oldu. Şimdi daha üst modelleri, daha yeni teknolojik araçları gördükten sonra benim o eski sportu getirseler ve kullansam aynı duyguyu verir mi bilemiyorum.

    Bu yüzden yazdıklarımı kullandığım zaman dilimini de düşünerek yorumlarsan daha sağlıklı olur.

    Alıntıları Göster
    3 tane golf geçti altımdan
    95 golf tdi
    96 golf 1.8 otomatik
    97 golf td
    hepsinde de aynı kusurlar vardı, kapı mekanizması bozuldu, şoför tarafından anahtarla açamayınca değiştirmek gerekiyor..

    kışın kapıları ilk donan araba hep bizim olurdu

    yakıt göstergesi senede bir sıfır gösterir, şamandıra açılıp yeni takılmadıkça düzelmezdi..

    direksiyon hepsinde belli bir süre sonra gıcırdayamaya başlar makine yağı ile geçici bir süreliğine sesi keserdi..

    arka cam silecekleri ikisinde nedendir anlayamadığım sebeplerden ötürü, kafasına göre çalışmaya başlar, stop etmeden durmazdı.. hatta araç çalışırken bagaj kapağını açınca bile kendiliğinden çalışırdı.. sırrını çözemedim

    tırmanma şeridinde uzun süre seyahat ettiğim zamanlarda camları açar, sıcak havayı en sona getirir içeriyi yazın ortasında bile sıcacık ederdim, çünkü başka türlü hararet düşmüyordu ! daha doğrusu düşme olmuyor ama en azından hararet ibresi ortanın biraz üstünde kalıyordu... açmazsam ileri gidiyor mecburi mola vermek zorunda kalıyordum

    80km/h ve üzeri süratlerde içeride konuşmak kapıdan gelen rüzgar sesleri sonucu tamamen kesilir, herkes kulağına bir şeyler tıkardı.. okadar uçağa bindim 140km/h ile giden golf3 den daha sesli olmadıklarına resmen ve alenen kanaat getirdim..
    en sonunda dayanamadım gittim kapı-pece izolasyon fitilleri aldım ve kapıların her köşesine yapıştırdım ama nafile..

    ayrıca eksik kapı izolasyonları yüzünden kışın ısıtıcı son sürat çalışmasına rağmen eşiklerden sanki gecekondu kapısı gibi soğuk girer, ayaklarımız donar kafamız yanardı... ne günlerdi yahu

    bu kadar objektif bilgi yeter herhalde, ayrıca golf molf daha da binmem.. temcid pilavı gibi geldi bana..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matgab

    3 tane golf geçti altımdan
    95 golf tdi
    96 golf 1.8 otomatik
    97 golf td
    hepsinde de aynı kusurlar vardı, kapı mekanizması bozuldu, şoför tarafından anahtarla açamayınca değiştirmek gerekiyor..

    kışın kapıları ilk donan araba hep bizim olurdu

    yakıt göstergesi senede bir sıfır gösterir, şamandıra açılıp yeni takılmadıkça düzelmezdi..

    direksiyon hepsinde belli bir süre sonra gıcırdayamaya başlar makine yağı ile geçici bir süreliğine sesi keserdi..

    arka cam silecekleri ikisinde nedendir anlayamadığım sebeplerden ötürü, kafasına göre çalışmaya başlar, stop etmeden durmazdı.. hatta araç çalışırken bagaj kapağını açınca bile kendiliğinden çalışırdı.. sırrını çözemedim

    tırmanma şeridinde uzun süre seyahat ettiğim zamanlarda camları açar, sıcak havayı en sona getirir içeriyi yazın ortasında bile sıcacık ederdim, çünkü başka türlü hararet düşmüyordu ! daha doğrusu düşme olmuyor ama en azından hararet ibresi ortanın biraz üstünde kalıyordu... açmazsam ileri gidiyor mecburi mola vermek zorunda kalıyordum

    80km/h ve üzeri süratlerde içeride konuşmak kapıdan gelen rüzgar sesleri sonucu tamamen kesilir, herkes kulağına bir şeyler tıkardı.. okadar uçağa bindim 140km/h ile giden golf3 den daha sesli olmadıklarına resmen ve alenen kanaat getirdim..
    en sonunda dayanamadım gittim kapı-pece izolasyon fitilleri aldım ve kapıların her köşesine yapıştırdım ama nafile..

    ayrıca eksik kapı izolasyonları yüzünden kışın ısıtıcı son sürat çalışmasına rağmen eşiklerden sanki gecekondu kapısı gibi soğuk girer, ayaklarımız donar kafamız yanardı... ne günlerdi yahu

    bu kadar objektif bilgi yeter herhalde, ayrıca golf molf daha da binmem.. temcid pilavı gibi geldi bana..


    Üstad bu yorum gerçek mi yoksa dalga mı geçiyorsun? Ciddiysen şu kısmı bitirdi beni. Bir de bu yorum üzerine kılıcını kınından çıkartan Vag fanatiklerinin hışmına uğramayasın mazallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matgab

    3 tane golf geçti altımdan
    95 golf tdi
    96 golf 1.8 otomatik
    97 golf td
    hepsinde de aynı kusurlar vardı, kapı mekanizması bozuldu, şoför tarafından anahtarla açamayınca değiştirmek gerekiyor..

    kışın kapıları ilk donan araba hep bizim olurdu

    yakıt göstergesi senede bir sıfır gösterir, şamandıra açılıp yeni takılmadıkça düzelmezdi..

    direksiyon hepsinde belli bir süre sonra gıcırdayamaya başlar makine yağı ile geçici bir süreliğine sesi keserdi..

    arka cam silecekleri ikisinde nedendir anlayamadığım sebeplerden ötürü, kafasına göre çalışmaya başlar, stop etmeden durmazdı.. hatta araç çalışırken bagaj kapağını açınca bile kendiliğinden çalışırdı.. sırrını çözemedim

    tırmanma şeridinde uzun süre seyahat ettiğim zamanlarda camları açar, sıcak havayı en sona getirir içeriyi yazın ortasında bile sıcacık ederdim, çünkü başka türlü hararet düşmüyordu ! daha doğrusu düşme olmuyor ama en azından hararet ibresi ortanın biraz üstünde kalıyordu... açmazsam ileri gidiyor mecburi mola vermek zorunda kalıyordum

    80km/h ve üzeri süratlerde içeride konuşmak kapıdan gelen rüzgar sesleri sonucu tamamen kesilir, herkes kulağına bir şeyler tıkardı.. okadar uçağa bindim 140km/h ile giden golf3 den daha sesli olmadıklarına resmen ve alenen kanaat getirdim..
    en sonunda dayanamadım gittim kapı-pece izolasyon fitilleri aldım ve kapıların her köşesine yapıştırdım ama nafile..

    ayrıca eksik kapı izolasyonları yüzünden kışın ısıtıcı son sürat çalışmasına rağmen eşiklerden sanki gecekondu kapısı gibi soğuk girer, ayaklarımız donar kafamız yanardı... ne günlerdi yahu

    bu kadar objektif bilgi yeter herhalde, ayrıca golf molf daha da binmem.. temcid pilavı gibi geldi bana..



    İyide madem bu kadar sıkıntı yaşamşsınız neden üç arabanın üçüde Golf onu anlamadım.

    Sanırım her yeni Golf için, yeni bir ümit beslemişsiniz içinizde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -MorphY-


    quote:

    Orijinalden alıntı: matgab

    3 tane golf geçti altımdan
    95 golf tdi
    96 golf 1.8 otomatik
    97 golf td
    hepsinde de aynı kusurlar vardı, kapı mekanizması bozuldu, şoför tarafından anahtarla açamayınca değiştirmek gerekiyor..

    kışın kapıları ilk donan araba hep bizim olurdu

    yakıt göstergesi senede bir sıfır gösterir, şamandıra açılıp yeni takılmadıkça düzelmezdi..

    direksiyon hepsinde belli bir süre sonra gıcırdayamaya başlar makine yağı ile geçici bir süreliğine sesi keserdi..

    arka cam silecekleri ikisinde nedendir anlayamadığım sebeplerden ötürü, kafasına göre çalışmaya başlar, stop etmeden durmazdı.. hatta araç çalışırken bagaj kapağını açınca bile kendiliğinden çalışırdı.. sırrını çözemedim

    tırmanma şeridinde uzun süre seyahat ettiğim zamanlarda camları açar, sıcak havayı en sona getirir içeriyi yazın ortasında bile sıcacık ederdim, çünkü başka türlü hararet düşmüyordu ! daha doğrusu düşme olmuyor ama en azından hararet ibresi ortanın biraz üstünde kalıyordu... açmazsam ileri gidiyor mecburi mola vermek zorunda kalıyordum

    80km/h ve üzeri süratlerde içeride konuşmak kapıdan gelen rüzgar sesleri sonucu tamamen kesilir, herkes kulağına bir şeyler tıkardı.. okadar uçağa bindim 140km/h ile giden golf3 den daha sesli olmadıklarına resmen ve alenen kanaat getirdim..
    en sonunda dayanamadım gittim kapı-pece izolasyon fitilleri aldım ve kapıların her köşesine yapıştırdım ama nafile..

    ayrıca eksik kapı izolasyonları yüzünden kışın ısıtıcı son sürat çalışmasına rağmen eşiklerden sanki gecekondu kapısı gibi soğuk girer, ayaklarımız donar kafamız yanardı... ne günlerdi yahu

    bu kadar objektif bilgi yeter herhalde, ayrıca golf molf daha da binmem.. temcid pilavı gibi geldi bana..



    İyide madem bu kadar sıkıntı yaşamşsınız neden üç arabanın üçüde Golf onu anlamadım.

    Sanırım her yeni Golf için, yeni bir ümit beslemişsiniz içinizde...

    Evet bende bu sorunun cevabını merak ettim. Golfün bu derece kötülendiğine ilk kez şahit oluyorum. Bana bu güzellik gibi gelmeye başladı, göreceli bi kavram galiba araba konusu biri çok memnun kalırken birinin hiç içine sinmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -MorphY-

    quote:

    Orijinalden alıntı: matgab

    3 tane golf geçti altımdan
    95 golf tdi
    96 golf 1.8 otomatik
    97 golf td
    hepsinde de aynı kusurlar vardı, kapı mekanizması bozuldu, şoför tarafından anahtarla açamayınca değiştirmek gerekiyor..

    kışın kapıları ilk donan araba hep bizim olurdu

    yakıt göstergesi senede bir sıfır gösterir, şamandıra açılıp yeni takılmadıkça düzelmezdi..

    direksiyon hepsinde belli bir süre sonra gıcırdayamaya başlar makine yağı ile geçici bir süreliğine sesi keserdi..

    arka cam silecekleri ikisinde nedendir anlayamadığım sebeplerden ötürü, kafasına göre çalışmaya başlar, stop etmeden durmazdı.. hatta araç çalışırken bagaj kapağını açınca bile kendiliğinden çalışırdı.. sırrını çözemedim

    tırmanma şeridinde uzun süre seyahat ettiğim zamanlarda camları açar, sıcak havayı en sona getirir içeriyi yazın ortasında bile sıcacık ederdim, çünkü başka türlü hararet düşmüyordu ! daha doğrusu düşme olmuyor ama en azından hararet ibresi ortanın biraz üstünde kalıyordu... açmazsam ileri gidiyor mecburi mola vermek zorunda kalıyordum

    80km/h ve üzeri süratlerde içeride konuşmak kapıdan gelen rüzgar sesleri sonucu tamamen kesilir, herkes kulağına bir şeyler tıkardı.. okadar uçağa bindim 140km/h ile giden golf3 den daha sesli olmadıklarına resmen ve alenen kanaat getirdim..
    en sonunda dayanamadım gittim kapı-pece izolasyon fitilleri aldım ve kapıların her köşesine yapıştırdım ama nafile..

    ayrıca eksik kapı izolasyonları yüzünden kışın ısıtıcı son sürat çalışmasına rağmen eşiklerden sanki gecekondu kapısı gibi soğuk girer, ayaklarımız donar kafamız yanardı... ne günlerdi yahu

    bu kadar objektif bilgi yeter herhalde, ayrıca golf molf daha da binmem.. temcid pilavı gibi geldi bana..



    İyide madem bu kadar sıkıntı yaşamşsınız neden üç arabanın üçüde Golf onu anlamadım.

    Sanırım her yeni Golf için, yeni bir ümit beslemişsiniz içinizde...

    Alıntıları Göster
    95-96 modellerini tavsiye etmemiştim zaten. Yürür aksamdan tutun motora kadar 97 yılında satılan 1.6 cc 100BG'lik sport modelinden çok eksikleri vardı. 97 Golf td deneni ise sport model aksamına mı sahipti bilmiyorum.

    Ayrıca o yıllarda Golf'ün alternatifi sınırlıydı. Astra, Tempra, tipo ve Honda civic hb gibi bir kaç model vardı. Karşılaştırma yaparken o yılları ve o yıllardaki alternatfilerini birlikte değerlendirmek lazım. Ve Golf sport o modellerden bir gömlek daha üstündü.

    Yoksa güncel modellerle karşılaştırmak yanıltır insanı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 11 Haziran 2010; 21:00:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    95-96 modellerini tavsiye etmemiştim zaten. Yürür aksamdan tutun motora kadar 97 yılında satılan 1.6 cc 100BG'lik sport modelinden çok eksikleri vardı. 97 Golf td deneni ise sport model aksamına mı sahipti bilmiyorum.

    Ayrıca o yıllarda Golf'ün alternatifi sınırlıydı. Astra, Tempra, tipo ve Honda civic hb gibi bir kaç model vardı. Karşılaştırma yaparken o yılları ve o yıllardaki alternatfilerini birlikte değerlendirmek lazım. Ve Golf sport o modellerden bir gömlek daha üstündü.

    Yoksa güncel modellerle karşılaştırmak yanıltır insanı.

    Alıntıları Göster
    eski model araç alırsanız sırf markası golf diye çeşitli sorunlar ve masraflar açmasına da hazırlıklı olmalısınız..yerinizde olsam yerine clio hb 2004 vs... bakardım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_gorunmez

    eski model araç alırsanız sırf markası golf diye çeşitli sorunlar ve masraflar açmasına da hazırlıklı olmalısınız..yerinizde olsam yerine clio hb 2004 vs... bakardım..

    Alıntıları Göster
    bence golf güzel bir tercih sana sorun çıkarıcağını sanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lose_your_self

    bence golf güzel bir tercih sana sorun çıkarıcağını sanmıyorum

    Alıntıları Göster
    14 verip Golf3 alınmaz bence. O paraya tertemiz efsane kasa corolla alınır
    Hem sorunsuz, hem performanslı hem de parça bulunabilirliği daha iyi bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    14 verip Golf3 alınmaz bence. O paraya tertemiz efsane kasa corolla alınır
    Hem sorunsuz, hem performanslı hem de parça bulunabilirliği daha iyi bir araç.

    Alıntıları Göster
    Bizim bir tanıdıkta var. Araç 230bin km'de bakım dışında tamir görmemiş hala canavar gibi gidiyor. Sadece baskı balata sorunu var. O da 230bin km'den sonra olsun artık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalok

    Bizim bir tanıdıkta var. Araç 230bin km'de bakım dışında tamir görmemiş hala canavar gibi gidiyor. Sadece baskı balata sorunu var. O da 230bin km'den sonra olsun artık...

    Alıntıları Göster
    Herzaman kaliteli olsun ama modeli eski olsun düşüncesindeyim.Çevremde gözlemlediğim kadar modeli yeni olupta markası güven vermeyen araçlar daha çok sorun çıkartıyor. Araç 2005 model vermediği arıza kalmamış model ismi verip şimdi tartışma ortamı yaratmak istiyorum. İlla ki bu forumdan birilerinin arabasıdır ve hemen savunmaya geçecektir. Bizim forumda objektif olabilen insan sayısı çok az.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Herzaman kaliteli olsun ama modeli eski olsun düşüncesindeyim.Çevremde gözlemlediğim kadar modeli yeni olupta markası güven vermeyen araçlar daha çok sorun çıkartıyor. Araç 2005 model vermediği arıza kalmamış model ismi verip şimdi tartışma ortamı yaratmak istiyorum. İlla ki bu forumdan birilerinin arabasıdır ve hemen savunmaya geçecektir. Bizim forumda objektif olabilen insan sayısı çok az.

    Alıntıları Göster
    eskiden öyle bir takıntım vardı, artık gözümü açtım.. her marka benim gözümde aynı.. sonuçta hepsi kazanmak ve yaşamak için bir şeyler üretiyor.. hangi salak tutupta kötü bir ürün çıkarıp ilerideki kazancını baltalamak isterki?

    ha golf çokmu kaliteli, bence okadar da gözümüzde büyüttüğümüz kadar değil, adı çıkmış işte..

    ses konusunda başka araçları görünce araçta eksiklik olduğunu anca anladım, lan dedim bunca yıldır kendimize neden işkence etmişiz anlamış değilim...
    hep milletin lafı ile hareket etmiştim.. 'alman al alman, sağlam araba sağlam' 'golf al golf, konforlu araba' dediler ama neye istinaden dediler sormadım uydum kalabaklığa.. zaten şuanda nasıl olduysa bilmiyorum ama eskiden al diyen ustalar golf5den uzak dur golf6 ya hiç bulaşma diyor.. şaşıyorum bu millete...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matgab

    eskiden öyle bir takıntım vardı, artık gözümü açtım.. her marka benim gözümde aynı.. sonuçta hepsi kazanmak ve yaşamak için bir şeyler üretiyor.. hangi salak tutupta kötü bir ürün çıkarıp ilerideki kazancını baltalamak isterki?

    ha golf çokmu kaliteli, bence okadar da gözümüzde büyüttüğümüz kadar değil, adı çıkmış işte..

    ses konusunda başka araçları görünce araçta eksiklik olduğunu anca anladım, lan dedim bunca yıldır kendimize neden işkence etmişiz anlamış değilim...
    hep milletin lafı ile hareket etmiştim.. 'alman al alman, sağlam araba sağlam' 'golf al golf, konforlu araba' dediler ama neye istinaden dediler sormadım uydum kalabaklığa.. zaten şuanda nasıl olduysa bilmiyorum ama eskiden al diyen ustalar golf5den uzak dur golf6 ya hiç bulaşma diyor.. şaşıyorum bu millete...

    Milletin lafı ile hareket etme konusuna kesinlikle katılıyorum. Ama bütün markalar aynı konusuna katılmıyorum. Kimse ilerideki kazancını tabiiki kötülemek istemez ama "Ucuz etin yahnisi ucuz olur" parolasını kullanıyorlar. Bu yüzden tüketici de yüksek beklenti içinde olmuyor ulan bu paraya 2005 model alıyon daha ne istiyon modunda olunuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Herzaman kaliteli olsun ama modeli eski olsun düşüncesindeyim.Çevremde gözlemlediğim kadar modeli yeni olupta markası güven vermeyen araçlar daha çok sorun çıkartıyor. Araç 2005 model vermediği arıza kalmamış model ismi verip şimdi tartışma ortamı yaratmak istiyorum. İlla ki bu forumdan birilerinin arabasıdır ve hemen savunmaya geçecektir. Bizim forumda objektif olabilen insan sayısı çok az.


    Bu düşünceniz yanlış bence. Mümkün olduğu kadar yüksek model araçlara bakmanızı öneririm. Kalite önemli ancak araba eski olunca sorun çıkarma ihtimali artar, bunun aksini söylemek mümkün değil. Mutlaka bazı markalar vardır ki düzgün kullanılmışsa kendisinden 3-5 yaş küçük arabalardan daha sorunsuz olabilirler en azından aynı ayarda olabilirler.

    Ancak sizin konunuzla ilgili somut bir örnek vermek gerekirse ; (aklıma geldiği için söylüyorum) 14000 e 97-98 model Golf almaktansa, bu paraya 2005-2006 model Kalos alabilirsiniz mesela. Emin olun daha sorunsuz olacaktır. Diyebilirsiniz ki aralarında segment farkı var. Ama , birde 8-9 yıl gibi bir fark var. Bir arabanın 10-12 yıldaki yıpranma payı hangi marka olursa olsun göz ardı edilemez.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.