Şimdi Ara

Volkswagen, Mercedes, BMW ve AUDI cekismeleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
6.530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedes ve BMW nin yeri belli. AUDİ sürekli başta bu iki firma olarak diğer maraklara sataşma politkası izliyor. Bunu Audi nin reklamlarından çok rahat anlıyabiliyorsunuz. Ama bilmiyorlar ki bu reklamlar Otomobil konusunda azda olsa bilgiye ve ilgiye sahip insanların tepkisini çekiyor.

    VW Herkesin sevmesede saygı duyduğu bir firmadır. Ama Türkiyede Doğuş otonun fiyat politkası ve halkın yerlere göğe sığdırmaması yüzünden yine insanlar bu abartı şekilde yüceltenlere karşı antipadi besliyor.

    Burası neticede otomobil formu. Burda devlet meseleleri yada Sinema, Müzikten konuşulmuyor. Sadece Otomobil konuşuluyor o yüzden de her konu en ince ayrıntısına kadar işleniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under



    division bell passat 3 serisinden daha konforlu ve plastik seviyesi olarak aynıdır sen neyin derdindesin ?




    ne kadar ucuz ve basit seylere takiliyorsunuz...

    3 serisinin sırf başlıbaşına steptronic sanzumaninin maliyeti, passatin komple üretim maliyetinin yarısına denk gelir arkadaşım...

    elmayla armutu karşılaştırmamayı ogrenmemiz gerek artık.



    bu ara da konfor konusunda haklı olabilirsin de, plastik seviyesi lafına gelince;

    yerlerdeyim...


    steptronic'in maliyeti nedir yazsana tüm forum öğrensin o zaman ? dsg'ye ne artısı varmış onu da yaz bir zahmet !

    5 serisindeki gibi neden geçişleri belirsiz değil madem o kadar passat'ın yarısı maliyeti var neden dsg gibi geçişleri ? anlatır mısın ?

    passat'ın içine oturmadan yorum yapana biriyle plastik kalitesi tartışacak değilim

    bencede yerlerdesin çünkü binmişsin ama görememişsin



    merak etme daha 110 binde 2 enjektörünü pert edip 6 bin lira masraf açan bir passatla son 5 yıldır çokça sevişmiş bulunmaktayim.

    iç mekan e90 ile mukayese dahi edilemez, açık ve net.

    ayrıca şunu da belirtiyim, E90'ın sadece tek kapısındaki deri ve fitil tutarı, passatin 4 kapısının ucuz pazar malı plastik kaplamalarını satın almaya yeter...


    sana göre açık ve net bana göre değil

    steptronic kadar sorunlu otomatik var mı acaba hiç sordun mu kendine hiç yoktan enjektör parası ile yırtmışın dizel passatda

    passat iç mekanı daha ferah ve konforlu, motor açısından ve yol tutuş açısından herzaman 320d derim ama geri kalanını da hesaba katmak lazım

    deri ve fitil tutarlarını sen iyi hesap etmişsin bakıyorum da fabrika personeli misin ?

    ama doğru ya forumda volvo S40'ı ferrari sananlar da var bu yüzden fazla birşey diyemeyeceğim





    hayır fabrika personeli değilim, lakin mesleğim gereği bu konular benim uzmanlık alanımda.

    bu arada s40 ne alaka onu anlamadım





    iyi o zaman daha çok çalışman lazım zira ben her dalında master yapmış profesörüm ama uzmanlara eğitim de veriyorum boş vaktim oldukça p.m. at yeter

    s40 olayın çeşnisi




  • Yasin,

    Manche werden es NIE verstehen! Das ist die Wahrheit. Was in Deutschland jetzt ein Haufen Schrott ist wird hier nach 12 Jahren immer noch als Fabrikneu verkauft. Kombi-Versionen von PKWs der gehobenen Mittelklasse werden hier nichtmal angeboten, lass alleine verkauft. Also, es gibt ein unüberwindbaren Unterschied zwischen Autoland Deutschland und der Türkei.

    Mach's gut,

    Taner
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    http://www.autobild.de/artikel/update-das-dauertest-ranking-1014682.html

    100 bin km sorunsuzluk testi ama en can alıcı nokta testi en fanatik alman Autobild yapıyor..vw nerelerde renault nerelerde toyota nerelerde Alman dostlarımıza göre bir inceleyin lütfen

    http://www.arabam.com/TumYorumlar.aspx?t=haber&ref=286351

    forumdışı vatandaşların görüşleri..fakat en önemlisi passat severlerin hiçbir teknik verisi yok çok ilginç yorumlar var çok çok ilginç ve başarılı ve objektif yorumlar (Lütfen buradaki konuların hepsini okumanızı rica ediyorum)


    http://www.metacafe.com/watch/1355449/renault_laguna_gt_vs_porsche_boxster/


    yine ilginç bir test

    Renault Laguna'nın, 2009 yılında, Passat'ın memleketi Almanya'da, J.D.Power tarafından yapılan ankete göre, (İngilizcesiyle: vehicle owner satisfaction survey), kendi sınıfında araç sahipleri tarafından en çok hoşnut kalınan, memnun olunan araç olduğunu biliyor muydunuz? İnanmazsanız bu linke bakın, dördüncü paragrafta yazıyor:

    http://businesscenter.jdpower.com/news/pressrelease.aspx?ID=2009116


    JD power i

    VW_PASSAT nickli arkadaş tanır sanırım ve de Autobildi...


    Hepsini geçtik madem bu markalar premium madem bu markalar best of almantyadaki araç fiyatlarından haber verirmisiniz ?

    Mazda 6 ne kadar ? Passat ne kadar ?Laguna ne kadar?Audi ne kadar? bir ses duymak istiyorum neden gelmiyor ?Duymadım dur dur ben söyleyeyim hepsinin fiyatları birbirine çok yakın hatta laguna ile audi ve passat aynı fiyata hemen hemen....

    Yani almanların kendi araçlarına biçtiği değerden daha fazlasını sizler bu forumda neden biçiyorsunuz?





    AutoBild´te yorumlar bulamadim, ama senin icin DEKRA Mängelreportu sunuyorum. Buda araclari TÜV gibi Muayne ediyor almanya´da.

    Passat 3C hatalarina bak...

    http://www.maengelreport.com/index.php?id=15

    Buda Laguna

    http://www.maengelreport.com/index.php?id=15


    Bak bakalim kimin kimden ne kadar cok sorunu var

    Teknik veri istiyorsun sana ne Teknik verisi vereyim yaz ! ESS Sisteminimi mi tartisacaz yine , Passat´ta var merak etme.





    Fatal error: Call to a member function getName() on a non-object in /data/cust/j100.3-028/htdocs/dekra/typo3conf/ext/t3ng_defectsreport/pi1/class.tx_t3ngdefectsreport_pi1.php on line 635

    aşırı yüklenmemi oldu acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under



    division bell passat 3 serisinden daha konforlu ve plastik seviyesi olarak aynıdır sen neyin derdindesin ?




    ne kadar ucuz ve basit seylere takiliyorsunuz...

    3 serisinin sırf başlıbaşına steptronic sanzumaninin maliyeti, passatin komple üretim maliyetinin yarısına denk gelir arkadaşım...

    elmayla armutu karşılaştırmamayı ogrenmemiz gerek artık.



    bu ara da konfor konusunda haklı olabilirsin de, plastik seviyesi lafına gelince;

    yerlerdeyim...


    steptronic'in maliyeti nedir yazsana tüm forum öğrensin o zaman ? dsg'ye ne artısı varmış onu da yaz bir zahmet !

    5 serisindeki gibi neden geçişleri belirsiz değil madem o kadar passat'ın yarısı maliyeti var neden dsg gibi geçişleri ? anlatır mısın ?

    passat'ın içine oturmadan yorum yapana biriyle plastik kalitesi tartışacak değilim

    bencede yerlerdesin çünkü binmişsin ama görememişsin



    merak etme daha 110 binde 2 enjektörünü pert edip 6 bin lira masraf açan bir passatla son 5 yıldır çokça sevişmiş bulunmaktayim.

    iç mekan e90 ile mukayese dahi edilemez, açık ve net.

    ayrıca şunu da belirtiyim, E90'ın sadece tek kapısındaki deri ve fitil tutarı, passatin 4 kapısının ucuz pazar malı plastik kaplamalarını satın almaya yeter...

    Hangi ara maliyet hesabı yaptın da böyle mani gibi yazıyosun?
    Sanki biz hiç BMW ye binip görmedik malzeme kalitesini.Biraz ciddi olalım lütfen.

    @Denizkubi
    Bu konuda 4 kaliteli Alman markasından bahsediliyor RÖNO nun ne işi var burda.Klasman farkı var.
    Röno daha Otomobil başkenti Almanya da araba yerine koyulamadı maalesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under



    division bell passat 3 serisinden daha konforlu ve plastik seviyesi olarak aynıdır sen neyin derdindesin ?




    ne kadar ucuz ve basit seylere takiliyorsunuz...

    3 serisinin sırf başlıbaşına steptronic sanzumaninin maliyeti, passatin komple üretim maliyetinin yarısına denk gelir arkadaşım...

    elmayla armutu karşılaştırmamayı ogrenmemiz gerek artık.



    bu ara da konfor konusunda haklı olabilirsin de, plastik seviyesi lafına gelince;

    yerlerdeyim...


    steptronic'in maliyeti nedir yazsana tüm forum öğrensin o zaman ? dsg'ye ne artısı varmış onu da yaz bir zahmet !

    5 serisindeki gibi neden geçişleri belirsiz değil madem o kadar passat'ın yarısı maliyeti var neden dsg gibi geçişleri ? anlatır mısın ?

    passat'ın içine oturmadan yorum yapana biriyle plastik kalitesi tartışacak değilim

    bencede yerlerdesin çünkü binmişsin ama görememişsin



    merak etme daha 110 binde 2 enjektörünü pert edip 6 bin lira masraf açan bir passatla son 5 yıldır çokça sevişmiş bulunmaktayim.

    iç mekan e90 ile mukayese dahi edilemez, açık ve net.

    ayrıca şunu da belirtiyim, E90'ın sadece tek kapısındaki deri ve fitil tutarı, passatin 4 kapısının ucuz pazar malı plastik kaplamalarını satın almaya yeter...

    Passat herseyiyle mukayese edilir.. motoru haric..

    showroom da bombos 3 serisine binerseniz anlarsiniz.. yollarda gordugunuz ofsetli jantlara sahip full +full 3 ler gibi durmuyor hic




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Mercedes ve BMW nin yeri belli. AUDİ sürekli başta bu iki firma olarak diğer maraklara sataşma politkası izliyor. Bunu Audi nin reklamlarından çok rahat anlıyabiliyorsunuz. Ama bilmiyorlar ki bu reklamlar Otomobil konusunda azda olsa bilgiye ve ilgiye sahip insanların tepkisini çekiyor.

    VW Herkesin sevmesede saygı duyduğu bir firmadır. Ama Türkiyede Doğuş otonun fiyat politkası ve halkın yerlere göğe sığdırmaması yüzünden yine insanlar bu abartı şekilde yüceltenlere karşı antipadi besliyor.

    Burası neticede otomobil formu. Burda devlet meseleleri yada Sinema, Müzikten konuşulmuyor. Sadece Otomobil konuşuluyor o yüzden de her konu en ince ayrıntısına kadar işleniyor.




    Tamam Otomobil forumu haklisin konu "OTOMOBIL" olacak elbette ama konuda devamli alayci bir sekilde su Marka kötü bu Marka kötü denilmesi normalmi ?




  • vw fanatigi degilim fakat bir iki noktayi aydinlatmak isterim;

    1.2 tdi polo, 1.4 comf ve 1.6 tdi comf. modellerine göre kalite farki olan bir modeldir.

    1- Kapi kollari ve dikiz aynalari gövde rengi degil
    2- vites ve havalandirmada kullanilan kromajlar yok
    2- 14inc jant. Lastik yanaklari daha kalin.
    3- Ic mekanda sert plastik kullanilmistir
    4- İç döşeme diğer donanimlara göre bariz düşük kalite
    5- Muzik sistemi RCD310 değil RCD210
    6- Havalandirma etrafinda parlak krom kaplama yerine parlak siyah kaplama var.
    7- Arka koltuklar tek parca halinde yatiyor.
    8- Bagajda bolme icin kullanilan platform yok.
    9- Arka tavan aydınlatma yok, öndeki fonksiyonsuz

    belki bir cogu telafi edilebilir fakat bu modelde diğerlerine göre bariz düşük iç mekan plastigi mevcut.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    $imdi, geyigi bir yana birakip ciddi ciddi 1-2 kelam edeyim.
    ...
    Kalite algisina bakarsak, VW Polo ve Corsa birbirlerinden farkli degiller. GP ile i20 de bu iki araca oldukca yakin. Benim gozume carpan, montaj sikintilari ve bende yarattigi subjektif hislere dayanarak soyluyorum bunlari. 4 arac da birbirlerine gayet yakinlardi. 2002 model Polo ile, 2004 model Corsa arasinda da kalite acisindan bariz bir fark yoktu ki, bence Corsa, Polo'dan daha kaliteliydi. O yuzden, en azindan Polo'ya bakarsak oyle VW sahiplerinin du$undukleri kadar ultra iyi bir araca binmiyorlar. Tamamen tarafsiz ve objektif olarak soyluyorum bunu. Rakiplerinden cok farkli bir arac degil Polo. Tabi, $unu da ozellikle soyluyorum. 1.2 TDI motor, hayatimda kullandigim en tutumlu motor. Karma tuketimde 3.15 L tuketimi ba$ka hic bir aracta goremedim. Vites oranlari harika ayarlanmi$, motor 100 km/h'da 2000 d/d civarinda devir ceviriyor. Kendi aracim 6 ileri ve 100 km/h'da 1900 d/d cevirmesine ragmen, benzer suru$lerde 5.5 L/100 km'nin altini gorebilmi$ degilim (90 Hp CDTI). Yine benzer suru$te 75 Hp'lik Multijet motor 5.0 L / 100 km kadar tuketiyor. Yani, motor derseniz, 1.2 L TDI derseniz, her turlu ovgude haklisiniz. Ama olayi kaliteye getirirseniz, Polo'yu da sinifinin en kaliteli araciymis gibi gosterirseniz, ben buna katilmam. En azindan benim tecrubelerim bunun boyle olmadigini soyluyor. Auto Show, Auto Bild gibi VW yagdanligi dergilerin de yorumlarina asla tamah etmem, orasi da ayri bir konu. Ayrica, Polo'nun fiyatina ragmen bu kadar donanim fakiri olmasi da, VW'nin TR'de olu$an premium algisinin ithalatci firma tarafindan suistimal edilmesinden ba$ka da bir $ey degil.
    ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under



    division bell passat 3 serisinden daha konforlu ve plastik seviyesi olarak aynıdır sen neyin derdindesin ?




    ne kadar ucuz ve basit seylere takiliyorsunuz...

    3 serisinin sırf başlıbaşına steptronic sanzumaninin maliyeti, passatin komple üretim maliyetinin yarısına denk gelir arkadaşım...

    elmayla armutu karşılaştırmamayı ogrenmemiz gerek artık.



    bu ara da konfor konusunda haklı olabilirsin de, plastik seviyesi lafına gelince;

    yerlerdeyim...


    steptronic'in maliyeti nedir yazsana tüm forum öğrensin o zaman ? dsg'ye ne artısı varmış onu da yaz bir zahmet !

    5 serisindeki gibi neden geçişleri belirsiz değil madem o kadar passat'ın yarısı maliyeti var neden dsg gibi geçişleri ? anlatır mısın ?

    passat'ın içine oturmadan yorum yapana biriyle plastik kalitesi tartışacak değilim

    bencede yerlerdesin çünkü binmişsin ama görememişsin



    merak etme daha 110 binde 2 enjektörünü pert edip 6 bin lira masraf açan bir passatla son 5 yıldır çokça sevişmiş bulunmaktayim.

    iç mekan e90 ile mukayese dahi edilemez, açık ve net.

    ayrıca şunu da belirtiyim, E90'ın sadece tek kapısındaki deri ve fitil tutarı, passatin 4 kapısının ucuz pazar malı plastik kaplamalarını satın almaya yeter...


    sana göre açık ve net bana göre değil

    steptronic kadar sorunlu otomatik var mı acaba hiç sordun mu kendine hiç yoktan enjektör parası ile yırtmışın dizel passatda

    passat iç mekanı daha ferah ve konforlu, motor açısından ve yol tutuş açısından herzaman 320d derim ama geri kalanını da hesaba katmak lazım

    deri ve fitil tutarlarını sen iyi hesap etmişsin bakıyorum da fabrika personeli misin ?

    ama doğru ya forumda volvo S40'ı ferrari sananlar da var bu yüzden fazla birşey diyemeyeceğim





    hayır fabrika personeli değilim, lakin mesleğim gereği bu konular benim uzmanlık alanımda.

    bu arada s40 ne alaka onu anlamadım





    iyi o zaman daha çok çalışman lazım zira ben her dalında master yapmış profesörüm ama uzmanlara eğitim de veriyorum boş vaktim oldukça p.m. at yeter

    s40 olayın çeşnisi




    güldürme beni

    sen git bayanların dertleriyle ilgilen, karisma diger dallara




  • The Division Bell tarafından "vosvosçular" ve "haddini bilecek" ifade ve sözcüklerini içeren bu konu başlığı altındaki ilk mesajına karşı çarşaf kadar uzun bir mesaj yazmıştım, ancak 2 gündür devam eden Internal Service Error, Hata 500 ve HTML Sorunları işbaşındaydı, koca mesaj da güme gitti...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under



    division bell passat 3 serisinden daha konforlu ve plastik seviyesi olarak aynıdır sen neyin derdindesin ?




    ne kadar ucuz ve basit seylere takiliyorsunuz...

    3 serisinin sırf başlıbaşına steptronic sanzumaninin maliyeti, passatin komple üretim maliyetinin yarısına denk gelir arkadaşım...

    elmayla armutu karşılaştırmamayı ogrenmemiz gerek artık.



    bu ara da konfor konusunda haklı olabilirsin de, plastik seviyesi lafına gelince;

    yerlerdeyim...


    steptronic'in maliyeti nedir yazsana tüm forum öğrensin o zaman ? dsg'ye ne artısı varmış onu da yaz bir zahmet !

    5 serisindeki gibi neden geçişleri belirsiz değil madem o kadar passat'ın yarısı maliyeti var neden dsg gibi geçişleri ? anlatır mısın ?

    passat'ın içine oturmadan yorum yapana biriyle plastik kalitesi tartışacak değilim

    bencede yerlerdesin çünkü binmişsin ama görememişsin



    merak etme daha 110 binde 2 enjektörünü pert edip 6 bin lira masraf açan bir passatla son 5 yıldır çokça sevişmiş bulunmaktayim.

    iç mekan e90 ile mukayese dahi edilemez, açık ve net.

    ayrıca şunu da belirtiyim, E90'ın sadece tek kapısındaki deri ve fitil tutarı, passatin 4 kapısının ucuz pazar malı plastik kaplamalarını satın almaya yeter...


    sana göre açık ve net bana göre değil

    steptronic kadar sorunlu otomatik var mı acaba hiç sordun mu kendine hiç yoktan enjektör parası ile yırtmışın dizel passatda

    passat iç mekanı daha ferah ve konforlu, motor açısından ve yol tutuş açısından herzaman 320d derim ama geri kalanını da hesaba katmak lazım

    deri ve fitil tutarlarını sen iyi hesap etmişsin bakıyorum da fabrika personeli misin ?

    ama doğru ya forumda volvo S40'ı ferrari sananlar da var bu yüzden fazla birşey diyemeyeceğim





    hayır fabrika personeli değilim, lakin mesleğim gereği bu konular benim uzmanlık alanımda.

    bu arada s40 ne alaka onu anlamadım





    iyi o zaman daha çok çalışman lazım zira ben her dalında master yapmış profesörüm ama uzmanlara eğitim de veriyorum boş vaktim oldukça p.m. at yeter

    s40 olayın çeşnisi




    güldürme beni

    sen git bayanların dertleriyle ilgilen, karisma diger dallara





    boşver sen p.m. at sen dediğim gibi eğer seversem seni ücret de almam derslerden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: st_emx

    vw fanatigi degilim fakat bir iki noktayi aydinlatmak isterim;

    1.2 tdi polo, 1.4 comf ve 1.6 tdi comf. modellerine göre kalite farki olan bir modeldir.

    1- Kapi kollari ve dikiz aynalari gövde rengi degil
    2- vites ve havalandirmada kullanilan kromajlar yok
    2- 14inc jant. Lastik yanaklari daha kalin.
    3- Ic mekanda sert plastik kullanilmistir
    4- İç döşeme diğer donanimlara göre bariz düşük kalite
    5- Muzik sistemi RCD310 değil RCD210
    6- Havalandirma etrafinda parlak krom kaplama yerine parlak siyah kaplama var.
    7- Arka koltuklar tek parca halinde yatiyor.
    8- Bagajda bolme icin kullanilan platform yok.
    9- Arka tavan aydınlatma yok, öndeki fonksiyonsuz

    belki bir cogu telafi edilebilir fakat bu modelde diğerlerine göre bariz düşük iç mekan plastigi mevcut.

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    $imdi, geyigi bir yana birakip ciddi ciddi 1-2 kelam edeyim.
    ...
    Kalite algisina bakarsak, VW Polo ve Corsa birbirlerinden farkli degiller. GP ile i20 de bu iki araca oldukca yakin. Benim gozume carpan, montaj sikintilari ve bende yarattigi subjektif hislere dayanarak soyluyorum bunlari. 4 arac da birbirlerine gayet yakinlardi. 2002 model Polo ile, 2004 model Corsa arasinda da kalite acisindan bariz bir fark yoktu ki, bence Corsa, Polo'dan daha kaliteliydi. O yuzden, en azindan Polo'ya bakarsak oyle VW sahiplerinin du$undukleri kadar ultra iyi bir araca binmiyorlar. Tamamen tarafsiz ve objektif olarak soyluyorum bunu. Rakiplerinden cok farkli bir arac degil Polo. Tabi, $unu da ozellikle soyluyorum. 1.2 TDI motor, hayatimda kullandigim en tutumlu motor. Karma tuketimde 3.15 L tuketimi ba$ka hic bir aracta goremedim. Vites oranlari harika ayarlanmi$, motor 100 km/h'da 2000 d/d civarinda devir ceviriyor. Kendi aracim 6 ileri ve 100 km/h'da 1900 d/d cevirmesine ragmen, benzer suru$lerde 5.5 L/100 km'nin altini gorebilmi$ degilim (90 Hp CDTI). Yine benzer suru$te 75 Hp'lik Multijet motor 5.0 L / 100 km kadar tuketiyor. Yani, motor derseniz, 1.2 L TDI derseniz, her turlu ovgude haklisiniz. Ama olayi kaliteye getirirseniz, Polo'yu da sinifinin en kaliteli araciymis gibi gosterirseniz, ben buna katilmam. En azindan benim tecrubelerim bunun boyle olmadigini soyluyor. Auto Show, Auto Bild gibi VW yagdanligi dergilerin de yorumlarina asla tamah etmem, orasi da ayri bir konu. Ayrica, Polo'nun fiyatina ragmen bu kadar donanim fakiri olmasi da, VW'nin TR'de olu$an premium algisinin ithalatci firma tarafindan suistimal edilmesinden ba$ka da bir $ey degil.
    ...




    Kullandigim i20 de, GP de en baz modellerdi. Onemli olan hangi donanimin iyi veya kotu oldugu degil, VW'nin kalitesi. Yani Trendline'i da, Comfortline'i da VW urettigi surece hangisinin ne oldugu pek muhim degil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    The Division Bell tarafından "vosvosçular" ve "haddini bilecek" ifade ve sözcüklerini içeren bu konu başlığı altındaki ilk mesajına karşı çarşaf kadar uzun bir mesaj yazmıştım, ancak 2 gündür devam eden Internal Service Error, Hata 500 ve HTML Sorunları işbaşındaydı, koca mesaj da güme gitti...





    SN. GÖDE, yukardaki ithamlar ağır ve bir bazuka etkisi yaratmış olabilir lakin bu zemini hazırlayan sizlersiniz, başkası değil.




    Edit: bahsi geçen mesajı uçurmuşlar bile zaten

    hangi yarasi olan arkadas sikayet ettiyse artık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 15 Şubat 2011; 21:42:20 >




  • 2010 Yilin Son cegreginde birakilmis satilmis olan Yeni Araclar !

     Volkswagen, Mercedes, BMW ve AUDI cekismeleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    The Division Bell tarafından "vosvosçular" ve "haddini bilecek" ifade ve sözcüklerini içeren bu konu başlığı altındaki ilk mesajına karşı çarşaf kadar uzun bir mesaj yazmıştım, ancak 2 gündür devam eden Internal Service Error, Hata 500 ve HTML Sorunları işbaşındaydı, koca mesaj da güme gitti...





    SN. GÖDE, yukardaki ithamlar ağır ve bir bazuka etkisi yaratmış olabilir lakin bu zemini hazırlayan sizlersiniz, başkası değil.




    Ne zemini hazırladı Taner Göde söyler misin ?

    Adamın her yazdığı kaale alınıyor en azından boş konuşmuyor ve hiçbir zaman fanatiklik yaptığına şahit olmadım

    Sense polemik yaratıyorsun mesajlarınla esas o ağır ithamlarla ortamı geren kendinsin bence önce çuvaldızı kendine batır çooooook sonra diğerlerine sıra gelecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under



    division bell passat 3 serisinden daha konforlu ve plastik seviyesi olarak aynıdır sen neyin derdindesin ?




    ne kadar ucuz ve basit seylere takiliyorsunuz...

    3 serisinin sırf başlıbaşına steptronic sanzumaninin maliyeti, passatin komple üretim maliyetinin yarısına denk gelir arkadaşım...

    elmayla armutu karşılaştırmamayı ogrenmemiz gerek artık.



    bu ara da konfor konusunda haklı olabilirsin de, plastik seviyesi lafına gelince;

    yerlerdeyim...


    steptronic'in maliyeti nedir yazsana tüm forum öğrensin o zaman ? dsg'ye ne artısı varmış onu da yaz bir zahmet !

    5 serisindeki gibi neden geçişleri belirsiz değil madem o kadar passat'ın yarısı maliyeti var neden dsg gibi geçişleri ? anlatır mısın ?

    passat'ın içine oturmadan yorum yapana biriyle plastik kalitesi tartışacak değilim

    bencede yerlerdesin çünkü binmişsin ama görememişsin



    merak etme daha 110 binde 2 enjektörünü pert edip 6 bin lira masraf açan bir passatla son 5 yıldır çokça sevişmiş bulunmaktayim.

    iç mekan e90 ile mukayese dahi edilemez, açık ve net.

    ayrıca şunu da belirtiyim, E90'ın sadece tek kapısındaki deri ve fitil tutarı, passatin 4 kapısının ucuz pazar malı plastik kaplamalarını satın almaya yeter...

    Hangi ara maliyet hesabı yaptın da böyle mani gibi yazıyosun?
    Sanki biz hiç BMW ye binip görmedik malzeme kalitesini.Biraz ciddi olalım lütfen.

    @Denizkubi
    Bu konuda 4 kaliteli Alman markasından bahsediliyor RÖNO nun ne işi var burda.Klasman farkı var.
    Röno daha Otomobil başkenti Almanya da araba yerine koyulamadı maalesef.





    Dünyadan haberin yok bari biraz destekli at gören görmeyen de bişey bilip yazdığını zannedicek
    ,
    Renaultun Fransadan sonraki en büyük pazarı Almanyadır....

    2010 yılında Fransada 744549 adet Renault satılmış ve hemen ardından 171482 adet ile Almanya gelmektedir....Yani Almanya Renaultun kendi memleketi olan Fransayı saymazsak Renaultun en fazla araç sattığı ülkedir
    Dünya birincisisidr Türkiyede satış rekorları kıran Renault bu listede 113580 adet ile ancak 6. olabilbiliştir.


    Yani anlayacağın Almanlar olmazsa Renault en önemli pazarını kaybetmiş olur.Araştır öğren ondan sonra gel Renaultu Almanlar Renault yapıyor haberin yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under



    division bell passat 3 serisinden daha konforlu ve plastik seviyesi olarak aynıdır sen neyin derdindesin ?




    ne kadar ucuz ve basit seylere takiliyorsunuz...

    3 serisinin sırf başlıbaşına steptronic sanzumaninin maliyeti, passatin komple üretim maliyetinin yarısına denk gelir arkadaşım...

    elmayla armutu karşılaştırmamayı ogrenmemiz gerek artık.



    bu ara da konfor konusunda haklı olabilirsin de, plastik seviyesi lafına gelince;

    yerlerdeyim...


    steptronic'in maliyeti nedir yazsana tüm forum öğrensin o zaman ? dsg'ye ne artısı varmış onu da yaz bir zahmet !

    5 serisindeki gibi neden geçişleri belirsiz değil madem o kadar passat'ın yarısı maliyeti var neden dsg gibi geçişleri ? anlatır mısın ?

    passat'ın içine oturmadan yorum yapana biriyle plastik kalitesi tartışacak değilim

    bencede yerlerdesin çünkü binmişsin ama görememişsin



    merak etme daha 110 binde 2 enjektörünü pert edip 6 bin lira masraf açan bir passatla son 5 yıldır çokça sevişmiş bulunmaktayim.

    iç mekan e90 ile mukayese dahi edilemez, açık ve net.

    ayrıca şunu da belirtiyim, E90'ın sadece tek kapısındaki deri ve fitil tutarı, passatin 4 kapısının ucuz pazar malı plastik kaplamalarını satın almaya yeter...

    Hangi ara maliyet hesabı yaptın da böyle mani gibi yazıyosun?
    Sanki biz hiç BMW ye binip görmedik malzeme kalitesini.Biraz ciddi olalım lütfen.

    @Denizkubi
    Bu konuda 4 kaliteli Alman markasından bahsediliyor RÖNO nun ne işi var burda.Klasman farkı var.
    Röno daha Otomobil başkenti Almanya da araba yerine koyulamadı maalesef.





    Dünyadan haberin yok bari biraz destekli at gören görmeyen de bişey bilip yazdığını zannedicek
    ,
    Renaultun Fransadan sonraki en büyük pazarı Almanyadır....

    2010 yılında Fransada 744549 adet Renault satılmış ve hemen ardından 171482 adet ile Almanya gelmektedir....Yani Almanya Renaultun kendi memleketi olan Fransayı saymazsak Renaultun en fazla araç sattığı ülkedir
    Dünya birincisisidr Türkiyede satış rekorları kıran Renault bu listede 113580 adet ile ancak 6. olabilbiliştir.


    Yani anlayacağın Almanlar olmazsa Renault en önemli pazarını kaybetmiş olur.Araştır öğren ondan sonra gel Renaultu Almanlar Renault yapıyor haberin yok.


    Hangi Alman gidip de daha eli yüzü düzgün otomobil kategorisine girmeyen RÖNO ya para verir de alır Denizkubi efendi
    O satılanlar olsa olsa Almanya da ki Fransız şirketleridir ya da kalitesiz de olsa sırf ucuz olduğu için alanlardır.Yoksa araba olduğu için alınmaz RÖNO.
    Ha bi de Almanya da yaşayan milliyetçi fransızlar var tabii.




  • Sevgili Yasin,

    Emek vermişsin, uzunca bir yazı yazmışsın. Fakat bu forumda dikkate alınacak adamlar var, dikkate alınmayacak adamlar var. Bunlar kendilerini biliyor. Eleştiri yapmak tabi ki herkesin hakkı; ama bazen iş cıvıklığa geliyor. Saçma sapan yorumlar, dayanağı olmayan görüşler. Bir konu var mesela düzgün gidiyor, oradan birisi geliyor konuyu dağıtıyor, sonra onun görüşündekiler gelip resmen konuyu berbat bir hale getirip gidiyorlar. Espri yapılacak konu var, yapılmayacak konu var. Yönetimin de hatası var burada, bakacaklar birileri böyle konu dağıtmayı alışkanlık haline getirmiş, basacak otomobil yasağını. Sürekli eğlence isteyenleri ise otomobil genel konu dışı bölümüne alsınlar. Herkes mutlu olsun.

    Bak şimdi sen konunda bir görüş yapmışsın. Ben mesajımda sayısal bir veri veya doğruluğu kanıtlanmış bir şey yazmadıkça yazıdaki her şey görüştür bence. Ondan sonra biri geliyor vay efendim sen nasıl o görüşü sunarsın, diğer marka daha kaliteli vs. bir sürü laf yazıyor. Bu konuda da var. Yahu bırakın adam istediğini yazsın belli sınırlar içinde.

    Daha dün oldu, bir hazımsız üye belli ki bizim konuda takılmış bir süre, oradaki olayı anlamadan burada laf saydı. Herkesi kendisi gibi artistlik yapmaya çalışan tiplerden sanıyor. Bazıları ağzını da bozuyor, burada belli model sürücülerine fazladan para verdikleri için açıkça enayi diyebilecek terbiyesizlik yapanlar da oldu.


    Konunla ilgili olarak ise bayağıdır üyeyim buraya, bir süre de misafir olarak takip ettim. Ben bildim bileli burada Volkswagen'e eleştiri getirilir, pahalı denir, kalitesi o kadar çok yok denir, donanımı kıt denir, hala eski motor satıyorlar denir, servisi kazık denir, o kadar da sağlam değil denir, rakip model satış olarak ezip geçecek denir...Denir de denir anlayacağın,ama mesela Passat için bu hiç tutmaz. Şimdi ortalığı karıştırmak istemiyorum; ama burada çok balonlar patladı.

    Forum hastalığı, düzeleceğini sanmıyorum.


    Not: The Division Bell beni şaşırtmadı yorumlarıyla yine, ortalık karışsa da eğlensek veya forumda tanınsam gibi bir amacı var sanırım. Benim düşüncem böyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 15 Şubat 2011; 21:55:23 >




  • @Denizkubi
    Bak senin mesajlarını ciddiye alıp cevap veriyorum.Aslında senin amacın çizgin belli normalde ciddiye bile alınmamalı mesajların.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.