Şimdi Ara

VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ???

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Her yerde VW-TOYOTA rekabeti var. Ama çoğu kişi fanatiklik yapıyor.
    Bu yüzden hangisinin daha iyi olduğuna karar veremedim. VW konfor ve dayanıklılıkta iyi ama Toyota'da elektrik motorları ve sorunsuzlukla ün yapmış bir marka.
    Ama bunların dışında şöyle bir tesbit yaptım:
    Polo-Yaris (Polo daha şık duruyor ve daha çok satıyor)
    Jetta-Corolla (Corolla dünyanın en çok satan arabası ayrıca Jetta çok pahalı)
    Golf-Auris (Golf daha çok satıyor, Auris daha şık duruyor)
    Passat-Avensis (Avensis'iç mekanı daha geniş gibi ama Passat'ta D sınıfının lideri)
    Tiguan-Rav4 (Rav4 bu sınıfın yaratıcısı ama Tiguan'ın da hakkını yememek lâzım)
    Touareg-Prado (İkisini de hiç yakından incelemedim ama Touareg daha heybetli ve güzel duruyor)
    Amarok-Hilux (Bunları da incelemedim ama Amarok hayranıyım)
    Ayrıca Land Cruiser V8, Prius, Verso, Scirocco, GT86, CC ve Beetle hakkında yorumlarınızı almak isterim.
    Şimden cevaplarınız için teşekkürler.







  • Bence vw nin tum modelleri toyotadaki sinif arkadaslarina gore daha şık duruyor.
    Toyota sorunsuzluk olarak un yapmis ama yedek parca olarak pahali. Servise ugratma orani az ama ugratti mi da nerden aldim ben bu arabayi dedirtir adama.
    Alabiliyorsan mercedes alacan tuplu muplu binecen. En azindan altimda merso var dersin. Bu gun bi taksiye bindim. E200 cdi. 2000 model Yag gibi kayiyor yolda. Sordum taksiciye kac kmde diye 500 bin dedi. Motoru hic yaptirdinmi simdiye kadar dedim. Yok dedi. Yagini koyuyoruz gidiyor dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de bi arkadaşımda da chevrolet cruze vardı. Satıp 90 model benz e200 aldı. Daha hiç denemedim ama dediğiniz kadar varsa merso almak mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avensis 1.6 - Passat 1.6 için sadece şu fotoğrafı paylaşmak isterim.

     VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ???


    Sıfır sorun, gayet başarılı performans, zımba gibi fren, yayla gibi iç mekan vs varken rakibi olan Passat' la işim olmaz şahsen. 102 beygirlik passat gitmez, fsi alırsın dünya kadar sorun. Bakımı pahalı, kronik arızası bol. Hiç maceraya gerek yok. Avensise benzin-su koyup binlerce km tık demeden gidip geliyorum. Kafam rahat.
  • hug kullanıcısına yanıt
    Bendede 2006 1.6 elegant var bu 5.6 yakıt tüketimini nasıl yakaladınız çok iyi bir deger.ben uzun yolda 6.5 litre altına inemedimki sürat yapan biride degilim.gaza nazik dokunurum gerçi benim araç tüplü belki yol bilgisayarını tam randımanlı kullanamadıgımdanda degeri yanlış gösteriyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cavit63 -- 13 Eylül 2013; 0:21:08 >
  • cavit63 kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen LPG kaynaklı bi yanılma söz konusudur. 5.2 litrelere kadar rahatlıkla indirebilirdim ama arabada 4 kişi vardı, klima hep çalıştı ve bolca sollama yapmak zorunda kadım yokuş yukarı tırları geçebilmek için. İlk fırsatta o değeri yakalayıp paylaşıcam inşallah. Gerçekten çok az yakıyor avensisler. Üstelik millet bana bu arabayı alırken çok yakıyor diye söylemişti. Hey gidi hey :)
  • Avensis bu kadar iyiyken neden passat gibi satamıyor ben de onu anlayamıyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 301'mi ? Fiat Egea'mı ?
    9 yıl önce açıldı
    bmw mi vw passat mı
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavit63

    Bendede 2006 1.6 elegant var bu 5.6 yakıt tüketimini nasıl yakaladınız çok iyi bir deger.ben uzun yolda 6.5 litre altına inemedimki sürat yapan biride degilim.gaza nazik dokunurum gerçi benim araç tüplü belki yol bilgisayarını tam randımanlı kullanamadıgımdanda degeri yanlış gösteriyor olabilir.

    Tüplü olduğundan öyle gösteriyor. Bende de aynı durum var.
  • Toyota nedense teknolojik olarak VW'nin gerisinde kalıyor. toyota güvenilir bir markadır,VW sözünün eri değildir.
    Daha hızlı, daha seri, daha sessiz, daha cimri,kriterler bunlar olunca VW Daha çok sözsahibi oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geri teknoloji ise 1600 CC benzinli motorda atmosferik normal bir motor 132 HP başka markalarda niye yok ?...TURBO demiyorum...Dikkatle okuyunuz...Atmosferik ve ömürlük motor...Normal insanlar kullandığında 500.000 - 950.000 Km dayanma ömrü var...İstanbulda 750.000 Km de motoruna anahtar değmemiş gece gündüz yollarda koşan TOYOTA taksiler var...Birine binip şoförlerine sorun..Ezbere yazmıyorum..Diğeri böylemi ?..Öteki marka.....Niye takside yok ? Kimse alıp koymuyor ?...Fiyatı TOYOTA ile aynı..Motoru LPG ye uygun değil, yedek parçası , servisi aşırı pahalı...DİZEL bile kimse alıp taksiye koymuyor.....Neden ?.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 26 Eylül 2013; 9:53:06 >




  • can6 C kullanıcısına yanıt
    Arabam tüplü değil. Buyrun bunlarda şehir içi değerlerim:

     VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ??? VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ???
     VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ??? VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ???




  •  VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ??? VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ??? VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ??? VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ??? VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ???


    Fotoğraflar biraz karanlık, ama yakından bakarak net görebilirsiniz.
     VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ??? VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ??? VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ??? VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ??? VOLKSWAGEN Mİ TOYOTA MI ???




  • YAZDIKLARIMA EK....Geri teknoloji dediğiniz ömürlük 1600 CC hacimli normal atmosferik 132 Hp benzinli motorun TÜKETİMİNE BİR BAKIN.....132 HP GÜÇ VERİRKEN NE YAKIYOR ?..daha açık yazıyorum 132 Hp gücü verirken 100 km de ne kadar benzin harcıyor ?.. İŞTE KALİTE BURADA....Dedelerimiz " Her yiğit bindiği atı över.." demişler..Bu mevzu uzayıp gider...Kim ne alırsa alsın...Güle güle kullansın....Saygılarımla..
  • Toyota geri teknolojide mi kalıyor Vw' ye göre? Lütfen yapmayın :) Daha düne kadar 8V motorlarla geziyodu vw :) 100 beygiri geçtiğini göremedik daha 1.6 atmosferiklerde. FSI dediğin şeyde yine uzakdoğudan GDI' dan alınma bi teknoloji. Bakın paylaştığım fotoğraflara, hangi D sınıfı 1.6 araba böyle az yakıt yakabiliyor? Ve aralarında en iyi gidiyor?
  • Elbette artılar eksiler tartışılır fakat , 1.2TSİ jetta+DSG otomatik şanzıman 7. kademede, sürat sabit 140km/h, devir 1850d/dak. tüketim 4.8l/100 km. yakaldığım değer anlık değil ortalama değerdir uzun yolda ölçülmüştür.

    Araç 2 yıldır sorunsuzdur. Artık günümüzün teknolojisi düşük motor hacmi ve aşırı beslemedir. Bunun ana nedeni turbo motorların daha düşük emisyon üretip atmosfere yaydığı zararlı gazların daha düşük olmasıdır. (milyonlarca araç sayısını düşünürsek)
    Motor gücü tek başına birşey ifade etmez önemli olan alt devirde dahi torkun maksimum olmasıdır. O bahsettiğiniz 132hp motor gücüne sahip markanın araç sahipleri araçlarının rampa ve sollama performanslarından ve yakıt tüketiminden memnun olamadıkları
    zaten markanın kendi fan sitesinde açıkça ifade ediliyorlar. Ara hızlanmalar turbo araçlarda çok daha iyidir. O yüzden sadece toyota değil japonların bir çoğunu uzun süreli test etmeme rağmen tercihim Vw oldu.

    Şimdiki amacım japonlarda opsiyonelde bile yer almayan, ikincil çarpışma freni, yorgunluk tesbit , şerit takip,elektronik difransiyel kilidi ve iki silindir kapatma teknolijisine sahip bir Golf7 almak.
    Özellikle elektkronik difransiyel kilidinin sert ve hızlı girilen virajlarda devreye girerek esp ile beraber senkron çalışıp aracı yolda tutuması Ailemde hızı kestiremeyen bayanlar için iyi olacak.

    Saygılar.




  • Toyota ve Volkswagen araçlar elbette artıları ve eksileri tartışılır fakat volkswagen'e binen bir kişi Toyota'ya binmek istemiyor. Toyota'ya binen birisi Volkswagen'e binmek istemiyor. Bu yorumu d segmenti araçlar için yapıyorum hemen hemen c klasmanında da aynı yorum geçerlidir. Fakat ben Toyota varken daha fazla para verip Volkswagen almam. d klasmanında ki araçların parça ve bakım ücretleri ortalama aynıdır. Fakat arıza ve soruna göre değişebiliyor. Arabana iyi bakmak istiyorsan zaten bakımını peryodik düzenli yaptıracaksın ki uzun vadede binebilesin. Araca bakmazsan 2-3 sene kullandıktan sonra götür bakıma el yakar tabiki. Ama ben avensis varken passat almam.
  • Türkiye'de ben kesinlikle Toyota derim. Toyota kalitesi bana daha bir başka geliyor. Kişisel görüşümdür. Volkswagen alman arabası, toyota japon arabası iki marka arasında artılar ve eksiler vardır fakat ülkemizde volkswagene para vereceğime toyota alırım. Toyota'da ihtiyaçlarımızı fazlasıyla karşılayacak derecede kaliteli araçlar sunuyor. Ben olaya bir de şu açıdan bakıyorum almanlar volkswagen i işçi sınıfı olarak üretiyor ülkemizde ise verdiğimiz para üst sınıf derecesinde. Bir araba için aranılan herşey toyotada da bulunacağını düşünerek o toyota diyorum.
  • Başlığı okudum da burdaki yorumlar genellikle sıfır araç alıp kullanmaya yönelik sanırım. Toyota'nın en iddalı olduğu kısım uzun yıllar boyunca sorunsuzluktur bu da doğruca 2. el fiyatına yansıyor. Konfor ve donanım olarak VW elbette daha iyi. Yakıt, performans gibi değerler aşağı yukarı benzer segmentlerde aynıdır zaten. Corolla kullanıcısı olarak Jettayı da kullandım çok aman aman bir fark yok.

    Asıl fark ileri yaşlarda ortaya çıkıyor. Bir VW en fazla 100bin km görünce elden çıkarılmalıdır bana göre ama toyota için oyun daha yeni başlıyor :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.